ProGreen Reviews 

221
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Was promised (on a phone call) that my two orders would've been combined resulting in no delivery charge. I complained via their email-bot because of no email confirmation - the eventual reply was... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ho acquistato ad aprile scorso un ProGreen tagliasiepi da 700 watt da Tecnomat. Diciamo che nel complesso sono soddisfatto ma, seppur taglia bene, ieri quando l’ho usato per la prima volta, ho riscont... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I use Pro Green for buying our biocides and other products, I have been purchasing from this company for over 6 years now. Alistair is a great guy, honest and trustworthy, you know you are in good ha... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordering was extremely easy..... was informed about delivery..... but please stop using Parcel Force/Royal Mail for your deliveries.... Ordered a couple of weeks ago and still waiting for my delivery.... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Tuincentrum

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

At Progreen not only do we supply a wide range of pesticides, fertilisers, grass seed, application equipment, fungicides and training to suit all your weed control and ground care needs….but we also want to make sure that you get the right product that does the right job at the right price.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

221 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 73% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(221)

93 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I always use Algo clear pro

I always use Algo clear pro, for roof cleaning, a fantastic product..Brighton Roofer/builder.

17 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Great to hear! Thank you for your positive review, it is much appreciated. Kind Regards, ProGreen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast & efficient service.

Fast & efficient service.
I will use this business again.

10 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Great to hear! Thank you for your positive review, it is much appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top quality, good service

Top quality, fast delivery and good price. Can’t ask for more. Would definitely recommend

17 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Great to hear! Thank you for your positive review, it is much appreciated.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ProGreen PG 5890 SQE

ProGreen PG 5890 SQE
Tosaerba a motore, acquistato 8 mesi fa. Si spegne continuamente. Avvio con pulsante elettrico, già non funzionante più.
Acquisto veramente terribile.

19 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Ciao, purtroppo non vendiamo tosaerba qui da Progreen Weed Control. Ti preghiamo di fare riferimento alla conferma dell'ordine per trovare i dettagli di contatto dell'azienda con cui hai effettuato l'acquisto.
Cordiali saluti,
Progreen

Hi there,
Unfortunately we do not sell lawn mowers here at Progreen Weed Control. Please refer to your order confirmation to locate the contact details of the company you made this purchase with. Best regards, Progreen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This part was supposed to be delivered…

This part was supposed to be delivered ten days ago and even in the end it went to the wrong address … this is a poor delivery system as I wanted the part within the specified time I.e. one to three working days

14 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Hi there Mr Williams,
Our sincere apologies for the delivery issues you've experienced with your order.
I have sent you a request for some further information, this will allow us to have a better look into this for you, locate your existing order, and ensure that you do not experience any further difficulties on future orders.
I hope this helps, apologies again.
Kind regards,
Progreen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kurtail Evo, Awesome!

Kurtail Evo - Awesome!

Ordered Kurtail Evo to try to tackle a Marestail problem invading our garden from outside our boundary. Having read other reviews I was hopeful that it would work and it does! Awesome. We have been digging up new shoots every day for the last 2 years. I tried other weedkillers that didn’t touch the stuff. Within 4 days of spraying the forest of the stuff outside our boarder, it had all turned brown and brittle and was clearly dying. I then selective sprayed emerging shoots in our borders to the same effect. Now as new shoots emerge I just spray them and they die. I’m hopeful that with this consistent and constant spraying of new shoots we will get rid of this stuff for good.

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Great to hear! Thank you for your positive review and in depth description, it is much appreciated. Yes, you may find they will need another treayment next year as Marestail can be quite persistent. Kind Regards, ProGreen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Did what it said

Did what it said, first class

10 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Great to hear! Thank you for your positive review, it is much appreciated. Kind Regards, ProGreen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

MMC-PRO

Excellent value for money and delivery experience. Would use again for this product and other products displayed in the enclosed catalogue

3 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Great to hear! Thank you for your positive review, it is much appreciated. Kind Regards, ProGreen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered for next dayweed killer on…

I ordered for next dayweed killer on the 5th of June, delivery expected in 3 working days.
Each week the after told delivery would be Friday at the latest.
Today told its not in stock and don't know when. So now waiting a refund.

4 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Hi there,
Terribly sorry for the negative experience in this case, this order experienced a further delay off the back of an annual and company-wide stock take.
Please be assured that this is not our usual standard of practice, we hope to be able to help you again in the not so distant future.
I hope this helps.
Kind regards,
Progreen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A very helpful company

This company were only company that could offer the material I needed to eradicate the marestail menace.
They were very good with the information I needed to use the item safely. Although, I'm still spraying the menace, it certainly is retreating.

3 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Hi Martyn, thank you for your positive review - it is much appreciated. Kind Regards, ProGreen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good products

Good products, prompt delivery and always a helpful person at the end of the phone for advice.

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Hi Heather, thank you for your positive review - it is much appreciated. Kind Regards, ProGreen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

1st order, expecting it all but...

Well...
I was looking around into buying knapsack CP15, nozzles and x2 bottles of 5L Provantage 480. I compared prices with Progreen with other sites and they were cheaper. So on my 1st order, I ordered these products.
I spent £382 including VAT.
I recieved most of my ordered. I was missing 1 bottle of Provantage. So I rung them on the day when they delivered and the day after when they eventually answered, saying "back order the the bottle as we have run out what's in stock.
2 weeks later no email to say it was sent and no delivery. Called again complaining I had not recieved the item and wanted a refund. They said why have you left it so late? I haven't, I was expecting an item I had paid for £75s worth that didn't recieve.
So I would like a refund, and an email to confirm I am receiving the refund from your HR. It's been over a week and haven't recieved an email, they have 2 days "26th June" to send me my refund.

If I don't recieve this refund of £75 on 26th June I am reporting Progreen to Trading Standards. Every bad review on here needs to do the same, so they can get report of the issues.

28 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Hi there Drew,
Thank you for your feedback, our customers experience with us is at the heart of what we do so i sincerely apologize for the fact that this looks to have been a negative one for you.
I can now see that your refund was processed 20/06 as originally requested.
Please be assured that this is not our standard of practice, we hope to be able to help in future, apologies again.
Kind regards,
Progreen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent range of product solutions…

Excellent range of product solutions and advice
Good communication and dispatch.
My order for treatment of marestail/ horsetail arrived by specified date and worked fantastically well. I had a trouble-free experience and would definitely use this company again.

22 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Hi Gerry, thank you for your positive review - it is much appreciated. Kind Regards, ProGreen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Chemical order

It was easy to order the chemicals but it took about 3weeks for the chemical to arrive. Unfortunately when it did arrive the glyphosate did not . I e mailed them and never got a response. I then rang them . The guy on the end of the phone was helpful and said he would sort it and the glyphosate should be with me by the end of the week ! It wasn’t and I still don’t have it so will be ringing them again tomorrow to see if I can sort it out!
Not a great experience to be honest!

20 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Hi there Stuart,
It looks like this order was caught up amongst one-off issue regards the collection of a number of orders on 21/05. Terribly sorry for the inconvenience on this one. It was great speaking with you and i'm pleased everything has now been resolved.
I hope this helps, apologies again.
Kind regards,
Progreen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use this company

Do not use this company!
• Advertising products in stock when not.
•Send broken equipment and do not reply to emails regarding this.

Firstly they advertise products "in stock" and after paying and two weeks of waiting they explain the product is not in stock although this was still showing in stock two weeks later.

The lance was broken after using once I emailed 12 days ago with no response regarding this!

Please save your money and time and use a more reputable company!

7 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Hi Luke,
Thank you for your feed back and our sincere apologies for what looks to have been a negative experience for you.
I can see that my colleague had left you a voicemail regards the availability of the lance included on your order, sorry if this hadn't made it to you.
I've had a search of our inbox using the email address we have assigned on your account, could you confirm if this may have come from a different email address please? We'd love to get this resolved for you as soon as possible.
I hope this helps.
Kind regards,
Libby

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nothing arrived !!!!!!!!!!!!!

21 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Hi John,
Terribly sorry you don't seem to have received your order, in order for us to have this resolved for you, I have just sent you a further information request. This will allow us to locate your customer account.
I hope this helps.
Kind regards,
Libby

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy Web site and the product is…

Easy Web site and the product is fantastic gets to work straight away will buy again

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Hi Spencer, thank you for your positive review - it is much appreciated. Kind Regards, ProGreen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order not received

I placed my order on 9th June, today,19th, it still has not arrived! I have sent two e-mails asking for an update, but no response has been forthcoming.

19 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo ProGreen

Antwoord van ProGreen

Hi Steven,
Apologies for your negative experience with us, I can see that your order was placed on Saturday 7th, and dispatched the next working day, Monday 9th. This was then held until it eventually reverted back to us 19/06 due to courier damages.
Unfortunately we weren't notified of these damages and as a result, could only action this for you upon it's arrival back with us.
I can see that a replacement was sent out for you the same day and looks to have made it to you safely.
I hope this helps offer some clarity on your experience with us and reassures you that this is not our standard of practice.
Our sincere apologies once again.
Kind regards,
Progreen

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer