Så fruktansvärt dåligt bemötande och…
Så fruktansvärt dåligt bemötande och dålig service av kundtjänst när jag fick en vara som var smutsig och verkade använd och ville få den bytt till ny oanvänd vara. Informerade mig om att jag inte kunde reklamera den p g a att de alltid synar sina varor och att dom inte kunde ha skickat den till mig, att den var smutsig och såg använd ut, ja det var ju just därför jag ville ha en ny!!! Därefter att 14-dagars ångerrätt hade gått ut då jag beställt den 1 juni och meddelat dom den 16 juni, fick varorna levererade den 10 juni av Postnord, så 14 dagar har inte gått, eller gäller 14-dagars ångerrätt från beställningsdatum, innan man får varorna levererade?. Har skickat bilder av leveransdatum samt foton på det smutsiga plagget. Tycker att man har rätt att få en retursedel och gratis frakt när man byter från defekt vara till ny. Får gå vidare med ärendet till ARN, vägrar betala för kläder som är smutsiga när man får dom.. Kommer aldrig att handla där igen och hoppas att ingen annan gör det heller.








