Radiator World Reviews 

1.284
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really helpful actually person on the chat who helped me add to an old order, not a bot! Fast dispatch and delivery + tracking info provide. Couldn’t ask for a better service

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Split delivery over 2days didn’t help plumber or bathroom tiler who wanted pipe work set out to towel rail as valves and electric element arrived one day everything should have come together on one va... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

everything was fine, my only criticism is the template you get is not full size, and a little difficult to understand, based on different radiator sizes. otherwise happy with purchase

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordering from Radiator World was so easy. After searching so many websites their electric bathroom towel rails were easily the best price. I did my homework and the company came up with a good rati... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Radiateurwinkel
  2. ook in
  3. Decoratie- en interieurwinkel
  4. Ketel- en verwarmingsdienst
  5. Sanitairwinkel
  6. Verwarmingsapparatuur leverancier

Geschreven door het bedrijf

Established for over 12 years, Radiator World is the most reputed and long established "online heating" company in the UK. We supply only the leading heating brands in the market, that are handpicked by our elite team ensuring we offer the most diverse, highest quality and pioneering heating products. Whether you are seeking a designer statement piece, a smart electric radiator, an economic heated towel rail or a bespoke coloured luxury product for your home or project please visit our website! Our expert and professionally trained team are the best in the industry. Our core values and culture is we believe in "humanism over automation" - so where our competitors no longer answer the phone and only accept live/bot chats or email enquiries - our team are waiting at the end of the phone to have a good "old fashioned" conversation to determine all your buying needs, requirements and skilfully assist you in selecting the best and most suitable products for your home and project and to budget! Please take the time to read our superb reviews which reflect everything our business and stands for - the best service having perfect it for almost 12 years - we know we can service our valued customers as repeat and referred business is what keeps any business "in business". Thank you and we hope you choose our company and team.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 15% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(1.284)

146 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

DQ towel rail with electric heating…

DQ towel rail with electric heating element.

Quick delivery.

You need to pay for pre-filling to have a valid warranty. The heating element is supplied but not attached, so you need to disassemble and reassemble. Easy you might think, except… The design of the product is such that the heating element is threaded so that it is only tight when facing the wall. This is insane. Why would anyone design a product like that?!

25 maart 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to leave us a review and for your honest feedback.

We’re really pleased to hear that you were happy with the quick delivery of your DQ towel rail. However, we’re sorry to hear about the frustration caused during the installation process of the heating element.

We completely understand your concerns regarding the fitting and positioning of the element, and we appreciate you bringing this to our attention. Your comments are valuable, and feedback like this helps highlight areas where improvements could be made to the overall product design and user experience.

With regards to the pre-filling service, this is recommended to help ensure the product remains covered under the manufacturer’s warranty and to provide customers with a ready-to-install option.

We’re sorry that this aspect of the installation impacted your overall experience, but we do appreciate your balanced feedback and your support. If there is anything further our team can assist you with, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,

Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All done with 24hours!

Ordered and arrived the next day. Smooth transaction with no complaints.

15 mei 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Ross,

Thank you very much for your fantastic 5-star review!

We’re delighted to hear that your order was delivered the very next day and that everything was completed within 24 hours. It’s great to know the whole process was smooth and hassle-free for you.

We always aim to provide fast delivery and a seamless experience from start to finish, so your feedback is truly appreciated. Thank you for taking the time to share your experience and for choosing Radiator World.

We hope to serve you again in the future.

Kind regards,

Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery and overall great…

Quick delivery and overall great service. Would highly recommend.

15 mei 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Dan,

Thank you so much for your wonderful 5-star review.

We’re really pleased to hear that you were happy with the quick delivery and the overall service you received. Providing a smooth and positive experience for our customers is always our priority, so it’s fantastic to know we met your expectations.

Your recommendation truly means a great deal to us, and we sincerely appreciate you taking the time to share your feedback.

Thank you for choosing Radiator World, and we hope to serve you again in the future.

Kind regards,

Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding customer service thank you

Outstanding customer service thank you

15 mei 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Rachel,

Thank you very much for your fantastic feedback!

We’re absolutely delighted to hear that you received outstanding customer service from our team. Delivering helpful, friendly, and reliable support is something we take great pride in, so your kind words truly mean a lot to us.

We really appreciate you taking the time to leave us a review and thank you for choosing Radiator World. We look forward to helping you again in the future.

Kind regards,

Customer Experience Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great item, terrible customer service

The fabulous item I received, at a great price cannot be faulted. Customer service, however, is horrendous.
Upon my plumber arriving he said I'd got the wrong valves, so I messaged company to ask could I return. No reply.
So I emailed them this week and got quite a snotty email back about it. I had to send photos proving its condition, fair enough and they said if the box arrived back damaged there would be no refund. So I did mention the box was damaged on arrival as it was just in a plastic bag.
I got another supercilious email telling me that I should have reported that to them within 24 hours of receipt.
The package wasn't opened til my plumber arrived 2 days later, and why would I report a damaged box when the contents were fine!!
So I reminded them at this point that I was exercising my right to cancel the contract under the Consumer Contracts (Information, Cancellation and Additional Charges) Regulations 2013 as this was a distance purchase and I was within the 14-day cooling-off period, I am entitled to a full refund to my original payment method.
I got ANOTHER snotty email quoting my original email and telling me I was fully liable.
Won't buy from them again.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Johanna,

We are very sorry to hear that you felt disappointed with the service you received, especially as we are pleased to hear that you were happy with the item itself and the value offered. After reviewing the full email correspondence between both parties, we can certainly understand where some frustration may have arisen during the returns process, and we apologise if any of our responses came across in a way that caused further upset.

However, we do not believe this review is entirely fair or fully reflective of the situation. As stated within your own review, the valves ordered were unfortunately the incorrect valves required for your installation, rather than the wrong item being sent by Radiator World. Had we supplied an incorrect product, we would of course have immediately arranged a replacement at no cost to yourself and resolved the matter as quickly as possible.

In this case, the order supplied matched the order placed, meaning the return fell under a non-faulty customer return. As with most online retailers and plumbing/heating suppliers, a return or collection charge applies in these circumstances to cover handling, courier and warehouse processing costs. We believe this is both standard industry practice and reasonable, particularly for specialist plumbing and heating products which require careful transport and inspection before being returned to stock.

We also offered two return options in order to assist you — either:
• a collection arranged by ourselves for a small fee, or
• a self-return arranged independently at your own cost.

These options were provided in line with our published returns policy and UK consumer legislation.

With regards to the Consumer Contracts (Information, Cancellation and Additional Charges) Regulations 2013 referenced in your review, while customers absolutely do retain the right to cancel a distance purchase within the cooling-off period, the legislation also clearly allows retailers to require the customer to bear the direct cost of returning non-faulty goods unless the retailer has agreed otherwise. At no stage were you refused the right to return the items or obtain a refund; the only requirement was the applicable return cost due to the order not being faulty or incorrectly supplied.

Regarding the packaging comments, our terms and conditions also request that any damages or concerns with packaging or goods are reported within 48 hours of delivery so they can be properly investigated with the courier where necessary. We appreciate your point that the contents themselves were unharmed, however this is why our team referenced the reporting timeframe during the discussion.

We genuinely regret that you were unhappy with the interaction and we always take customer feedback seriously. Our team works extremely hard to support thousands of customers every week, and while we fully appreciate your frustration over ordering the incorrect valves, we do feel the resolution offered was fair, reasonable and fully in line with both our published terms and UK consumer regulations.

We do thank you for your order and your feedback, and we are sorry again that your experience did not meet expectations

Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lots of choice

Lots of choice, fast delivery, excellent prices ! Highly recommended 👌

8 mei 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear D Shepherd,

Thank you so much for your amazing 5-star review.

We’re delighted to hear that you were pleased with the wide range of choices available, our excellent prices, and the fast delivery service. Providing great value and a smooth shopping experience is exactly what we strive for, so it’s wonderful to know we delivered on all three for you.

Your recommendation truly means a lot to us, and we really appreciate you taking the time to share your experience.

Thank you again for choosing Radiator World — we hope to serve you again in the future.

Kind regards,

Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

best price available and Sarah was very…

best price available and Sarah was very nice and gave a good discount.The deliveery was on time AND FREE OF CHARGE.

11 mei 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Hitesh,

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We’re absolutely delighted to hear that you found us to have the best price available and that Sarah was able to assist you so well. We’ll be sure to pass your kind comments on to her — she’ll be thrilled to hear your feedback.

It’s also great to know that your delivery arrived on time and that the free delivery service added to your positive experience. We always aim to provide excellent value alongside friendly and reliable customer service, so your review truly means a lot to us.

Thank you again for taking the time to share your experience and for choosing Radiator World. We hope to serve you again in the future.

Kind regards,

Customer Experience team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt delivery

Prompt delivery. Item as expected.
Thank you.

11 mei 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Caroline,

Thank you very much for your 5-star review!

We’re delighted to hear that your order arrived promptly and that the item met your expectations. Providing reliable service and quality products is very important to us, so it’s wonderful to know you were happy with your experience.

We truly appreciate your feedback and thank you for choosing us. We hope to serve you again in the future.

Kind regards,

Customer Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Jason,

First of all, we would like to sincerely apologise for the experience you have received. We are truly sorry for any inconvenience and frustration caused.

We have been made aware that part of your order was delivered this previous Saturday, and that a member of our customer service team contacted you to make you aware of this. We’re extremely pleased that this part of the order has now been located successfully.

With regards to the remaining items on your order, please be assured that we are actively investigating this with the courier and doing everything possible to have the remainder delivered to you as quickly as possible.

Again, we are extremely sorry for the experience you have had. Please do not hesitate to reach out if you require any further assistance from our team, and we do hope we will have the opportunity to serve you again at Radiator World in the future.

Kind regards,

Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivered the next day even though…

Delivered the next day even though order placed mid-afternoon.

8 mei 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Michael,

Thank you for your fantastic review!

We’re really pleased to hear that your order arrived the very next day, especially with it being placed later in the afternoon. We always work hard to provide a fast and efficient delivery service, so it’s great to know this met your expectations.

We truly appreciate you taking the time to share your experience and thank you for choosing us.

Kind regards,

Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So far so good!

I made two separate orders for radiators. Both arrived on the allotted days. The second I got a two hour window which was better. Recently had them put on wall. Very easy to attach just 10 mins per rad. I’ve only ran them for 30 mins due to time of year but so far so good. If they perform as good as they look be very happy. In the sale great value for money.

28 april 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Susan,

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We’re really pleased to hear that both of your radiator orders arrived as expected and that the delivery experience, especially the timed window on your second order, met your expectations. It’s great to know the installation process was quick and straightforward too.

We completely understand that you’ve only had a short chance to try them so far, but it’s encouraging to hear that your first impressions are positive. We’re confident they’ll continue to perform just as well as they look, and we hope they keep you comfortable when you need them most.

Thanks again for taking the time to share your experience, and please don’t hesitate to reach out if you need anything further.

Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic quality for the fraction of…

Fantastic quality for the fraction of the price, great communication with the sales representative and swift delivery. What's not to like?!

28 april 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Valued Customer,

Thank you so much for your brilliant 5-star review!

We’re delighted to hear that you’re happy with the quality and value, it’s exactly what we strive to deliver. It’s also great to know our sales team provided clear and helpful communication, and that your order arrived swiftly.

Your comment really sums up the experience we aim to provide, so it means a lot to the whole team.

Thanks again for your support, we truly appreciate it!

Customer Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Non-existent Customer Services

We bought 10 electric radiators from Radiator World and 8 of them are only partially heating up. We have emailed Customer Services a number of times about it and after the first response in which they attached a disputable response from Reina, the radiator manufacturers, they have evaded further response and have not returned our phone calls. Reina will only respond through Radiator World so we are now unable to get our issues resolved. We are now pursuing the matter through Citizens Advice and the Small Claims Court.

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product with speedy delivery for…

Great product with speedy delivery for a good price. Would recommend and would use again.

24 april 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Gillian,

Thank you very much for your kind 5-star review!

We’re so pleased to hear you’re happy with the product, the price, and the speedy delivery. It’s especially great to know you’d recommend us and would choose us again, that really means a lot to the team.

We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future!

Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spoke to nice girl on phone

Spoke to nice girl on phone
Helpful
Understood the art of negotiating a discount as we well (for trade)
Delivery was very quick

23 april 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Valued Customer,

Thank you so much for your great 5-star review!

We’re really pleased to hear that you had a positive experience speaking with our team and that you found the service helpful and accommodating. It’s always nice to know our team are making a good impression and providing a friendly, professional service.

We’re also glad we could support you with a competitive price and that your delivery arrived quickly.

We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future!

Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super service

Super service

23 april 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Chris,

Thank you for taking the time to leave such a thoughtful review!

We’re delighted to hear you were happy with the service, it means a lot to us.

We really appreciate your support and hope to assist you again soon!

Customer Experience Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

600 wide white ladder style towel…

600 wide white ladder style towel warmer Reina diva came with a dent in it not impressed but could not be bothered with the trauma of trying to communicate with an Internet company to get an exchange

23 april 2026
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Prompt service

Prompt service, delivery was quick and the website easy to navigate

23 april 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Julie,

Thank you for your excellent review!

We’re really pleased to hear that you found our website easy to navigate and that your order arrived quickly. Providing a smooth and efficient experience from start to finish is exactly what we aim for.

We truly appreciate your feedback and hope to assist you again in the future!

Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

I ordered a radiator from Radiator World, but it had to be returned due to damage by the courier. I was so impressed by their response, immediately contacting me, sending another radiator and checking that everything was ok. The radiator works brilliantly too!

2 februari 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Donald,

Thank you for your wonderful 5-star review!

We’re sorry to hear your original radiator was damaged in transit, but we’re really pleased we were able to resolve things quickly for you. Making sure issues are handled promptly and keeping our customers informed every step of the way is something we take great pride in.

It’s fantastic to know the replacement arrived safely and that it’s working perfectly for you.

We truly appreciate you taking the time to share your experience, it means a lot to the whole team!

Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Great company, fast delivery and good communication.

24 april 2026
Logo Radiator World

Antwoord van Radiator World

Dear Deborah,

Thank you for your fantastic 5-star review!

We’re really pleased to hear you had a positive experience with us, from our communication through to the speedy delivery. Providing a smooth and reliable service is exactly what we aim for.

We truly appreciate your support and hope to assist you again in the future!

Customer Experience Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer