We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really appreciate such great service as a working mom no time to get this done. This company was a great last minute resort. The quality of the shirt was so good I washed same day and colors were st... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome experince. The ease of placing an order, workmanship, quality of the product and the super fast delivery (within 7 hours). Price a bit high and decent. We'll worth the expense. Will be using t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service, I did not like how my shirt came out, not only that I asked for heavyweight proclub type quality which they said they had, & still gave me a very thin loose neck low qualit... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The communication made everything easy. I was in a sudden hurry to pick up a birthday gift for a friend. I found what I wanted on Google and was directed to this team. The response was instantaneous a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Winkel voor zelfontworpen T-shirts
  2. ook in
  3. Kledingwinkel
  4. T-shirtwinkel
  5. Textieldrukwinkel

Geschreven door het bedrijf

SameDayCustom is a smart custom apparel platform that makes getting custom T-shirts and branded apparel fast and easy. We route your order to trusted local print partners based on real-time availability, capacity, and order details—so your items are produced closer to you for faster turnaround. At checkout, you’ll see real-time pickup and delivery options, including same-day, rush, and even as fast as 1-hour turnaround where available. What you see at checkout is final and accurate—no surprises. Every order includes free design help and a free design review, with no setup fees, no hidden costs, and no minimums where available. We also offer free standard shipping across the United States, Canada, and the United Arab Emirates. Custom apparel, made fast, transparent, and stress-free.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

97 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(97)

93 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unreliable 3rd party ordering software

3rd party ordering software
Send orders to random locations, very unreliable

17 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Hello,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience left you feeling this way.

While we work with a network of production partners to provide expedited turnaround times, we understand that reliability and clear communication are extremely important. Our goal is never to create confusion regarding fulfillment locations, and we regret that your experience did not meet your expectations.

In order to investigate your order and overall experience further, I would kindly ask that you contact me directly at andre@samedaycustom.com with your order number and any additional details you would like to share. I would be more than happy to personally review the matter and better understand what occurred.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate the opportunity to look into it further.

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SameDayCustom is Garbage

Ridiculous
Same Day Custom print is garbage on service.
We chatted with an agent explaining we needed shirts in 2 daysby 4:00 p.m.
They charged us for rush service, ok that's fair.

Limited inventory due to time, ok I get it.
We design with their drop/ drag system which is very limited but works okay if you only need something simple.

- only mention this because you will be very limited on what you can do within the software versus designing something yourself in another software -

We selected a pickup location based on our zip code - downtown Austin

We are ready for pickup only to receive an email from Same Day Print "oops that location wasn't available so we sent it to a location 20+ miles away - in Cedar Park
Like they don't realize that's an entirely another city.

I've been calling all morning they're not answering the phone and of course because it's a third party software the store itself won't take any accountability on anything.

I really love paying $40 each for 1 color 1 text line tee shirts printed an hour away.

Our event is completely thrown off by this and their customer service won't even respond at this point so we're stuck either sending a staff member and losing 3 hours or canceling and trying to get our money back

I definitely don't recommend using them especially if it's business related or important

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Hello Michelle,

Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience caused by your order.

We understand how important timing and pickup location were for your event, especially after selecting a specific pickup location and paying for rush service. Unfortunately, due to operational limitations at the originally selected location, your order had to be reassigned to another production partner. We recognize that the alternate location was significantly further than expected and understand the impact this had on your plans.

While we strive to provide accurate location availability throughout the ordering process, there are rare instances where production capacity changes after an order is placed, requiring us to reroute fulfillment to ensure completion within the requested timeframe. We understand that this does not lessen the inconvenience you experienced.

We also apologize for the difficulty you encountered when attempting to reach our team. We understand how frustrating it can be when an urgent concern is not addressed as quickly as expected. To ensure your concerns are reviewed properly, I would kindly ask that you contact me directly at andre@samedaycustom.com. I would be more than happy to personally review your experience and discuss your order and service in greater detail.

Regarding our design studio, we understand that it may not meet every customer's design needs, particularly for more complex projects. While it is intended to support simple and straightforward designs, we also offer a complimentary design service through our graphic design team for customers who would like assistance creating or refining their artwork. Our goal is to provide options that accommodate both basic and more customized design requirements.

We appreciate your feedback regarding both our design platform and the overall fulfillment process. Feedback like yours helps us identify areas where we need to improve communication and customer experience.

Again, we apologize for the inconvenience and appreciate the opportunity to address your concerns.

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please be warned "same day" is a scam

Please be warned, this company will lie to you about the pick up location. They told me I could pick up next day in the town where I live. I placed the order (which was intended to be a gift, which is why I paid the crazy price for next day pick up). The NEXT morning they revealed the pick up location was 1.5 hours away. I did not have 3 hours to spare for driving in my schedule that day. I would not have ordered from them if they had been honest about the location. It's a trick. I requested a refund due to the lack of transparency and was denied. Be careful, this is a dishonest company.

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand how frustrating it must have been to learn that the pickup location assigned to your order was farther away than anticipated, especially when the order was intended as a gift and placed with an expedited turnaround in mind.

We would like to clarify that we do not intentionally misrepresent pickup locations. In some cases, production availability can change after an order is placed, requiring us to route an order to a different production partner in order to meet the requested timeline. While these situations are uncommon, we understand that they can be disruptive when the alternative location is significantly farther away.

We also understand your concerns regarding transparency. Had the assigned pickup location not worked with your schedule, we recognize why this would have affected your decision to place the order.

To ensure your specific case is reviewed thoroughly, I would kindly invite you to contact me directly at andre@samedaycustom.com. I would be happy to personally review the details of your order, including the pickup location change and refund request, and discuss the matter further with you.

We appreciate your feedback and the opportunity to review your experience.

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt and Professional

They were very prompt in letting me know that my design needed to be modified, and still printed it the same afternoon. I placed the order the evening before, received the message in the morning, and picked it up after lunch. The location they sent it to for printing was also very friendly and clean, and I'm very satisfied with the finished product.

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Thank you for your kind review. We’re glad we were able to communicate the design update quickly and still have your order ready the same afternoon. It’s also great to hear you had a positive pickup experience and were happy with the final product.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again.

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered Online from Them and delivery…

Ordered Online from Them and delivery was quick and the quality was great !

Very supprised how quickly it came in, thank you guys !

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Thank you so much for taking the time to share this!

We’re genuinely glad to hear your order arrived quickly and that the quality met your expectations. We know how important turnaround time is, so it’s great to hear the delivery speed made a strong impression.

Thanks again for choosing us!

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Woke is Broke

They helped me design my t-shirt. Took my payment for the order.
Then canceled it the next day because they wouldn't print the design. The money was out of my account in minutes but the refund takes 5-7 business days.
A woke business is a broke business.
Buyer beware.

16 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Hello Rick,

Thank you for sharing your experience. I’m truly sorry to hear that the cancellation caused frustration, that’s never the experience we want for our customers.

I’d really appreciate the opportunity to better understand what happened from your perspective. If you’re open to it, please feel free to reach out to me directly at andre@samedaycustom.com with your order number so I can personally review the details and clarify what led to the cancellation.

Regarding the charge and refund: we process payments through Stripe, one of the world’s largest and most secure payment processors. Charges are completed immediately at checkout, and once a refund is issued on our end, Stripe typically returns the funds within 5–7 business days, which is standard across most businesses and financial institutions.
While we cannot control banking timelines, we always issue refunds as quickly as possible from our side.

Clear communication and a smooth experience are extremely important to us, and I would truly value the chance to look into this further and assist you directly.

Best regards,
Andre
Client Success Manager

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lousy service

Lousy service. They don't have a store in SF like they promise, and they make you drive 1.5 hours to f&cking Stockton for it.

6 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Hello Flo,

I sincerely apologize for the inconvenience you experienced. At the time of your order, our San Francisco production partner was temporarily inactive, which resulted in a pickup location that was further than expected.

Our system displays the approximate pickup distance at checkout based on real-time partner availability. That said, I completely understand how disappointing and frustrating this situation must have felt.

I would genuinely appreciate the opportunity to make this right and explore a solution with you. Please feel free to contact me directly at andre@samedaycustom.com, and I will personally ensure we work toward a satisfactory resolution.

Thank you again for your feedback, it truly helps us improve our service and partner availability.

Best regards,
Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I only had a couple of days to get 10…

I only had a couple of days to get 10 shirts made with what I needed on them. The art work was quick and easy. It took less than 24 hours for the whole thing to be delivered to my front door. Very nice, thank you very much.

8 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Thank you for sharing this, we truly appreciate it.

We know how stressful short timelines can be, especially when you need custom pieces done right & fast! I’m really glad to hear the process felt smooth and efficient, and that we were able to get all 10 shirts produced and delivered in under 24 hours. That’s exactly the level of responsiveness we aim for.

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast Service

We were able to get our shirts the next business day which was incredibly helpful — we had a conference that weekend and needed them ASAP! Thank you guys so much.

8 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was in a bind and needed some shirts…

I was in a bind and needed some shirts printed out for my step son’s drum-line preview show. I placed my order in the morning and they printed the shirts and delivered them locally to my work that afternoon for a small fee. The quality of the printing was great and the overall image came out great as well. They have great customer service support. Will not hesitate to order from them again! Thank you! ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️

22 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Hello M.S!

Thank you so much for your kind words! I’m thrilled to hear that the shirts turned out great and that we could help get them to you quickly for the drum-line preview show. We really appreciate your support and look forward to helping you with any future orders.

Thanks again for taking the time to share your experience!

Best regards,
Andre
Client Success Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with my purchase

Very happy with my purchase. Quality was great. Fantastic!!!!!!

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

This is truly amazing to hear. Thank you!

We’re thrilled that you’re happy with your purchase and that the quality stood out to you. “Fantastic” is exactly what we aim for every time, so your feedback truly means a lot to our entire team!

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a custom hoodie for my…

I ordered a custom hoodie for my boyfriend’s birthday and they did an exceptional job. The print was perfectly adjusted and the size was very accurate. I also loved the actual color. Beside that, what makes them great is they can be a lifesaver as the delivery is really fast. Thank you for making it easier.

10 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Thank you so much for the thoughtful review! We’re thrilled to hear the print, sizing, and color were exactly what you hoped for. Especially for such a special occasion.

We’re also glad we could deliver quickly and make the process easy for you. We truly appreciate your trust and look forward to helping you again soon!

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We wore our team shirts this past week…

We wore our team shirts this past week for the first time and we had so many heads turning. I am absolutely pleased with the quality, workmanship and quick turn around time we received.

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

We’re so glad you loved the quality, workmanship, and quick turnaround. That’s exactly the standard we aim for every time. Thank you for trusting us with your team shirts. We can’t wait to work with you again on the next set!

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The order process was super easy

The order process was super easy, the shipping was fast and the product was perfect!

21 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Thank you so much for the great feedback! We’re thrilled to hear the ordering process was smooth, the shipping was fast, and everything arrived exactly as expected.

We truly appreciate your support and look forward to creating something else for you soon!

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

You all ROCK!

Turnaround was beyond fast...results were perfect. I can't say enough good things about my experience....AND I received a discount. That's rockstar status! ;) Thank you!!!

21 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Thank you for the fantastic feedback. We’re pleased to hear the turnaround exceeded your expectations and that the final results were exactly what you were hoping for.

We’re also glad the discount added extra value to your experience. We truly appreciate your support and look forward to serving you again.

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So affordable and easy to work with!

Same Day Custom was so easy to work with! We designed our own hoodies for a family outing this Christmas, and the whole process was simple and stress-free. Their team was affordable, reliable, and kept in touch with me every step of the way so I always knew what to expect. The hoodies turned out great, and everyone loved them. I would definitely recommend Same Day Custom to anyone looking for custom apparel done right.

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Thank you so much for the thoughtful review! We’re thrilled to hear the process was simple, stress-free, and that our team kept you informed every step of the way.

It means a lot that you trusted us with your family’s Christmas hoodies, and we’re so glad everyone loved how they turned out. We truly appreciate the recommendation and look forward to working with you again in the future!

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality and delivery exactly what I…

Quality and delivery exactly what I expected.

8 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Thank you for your review! We’re happy to hear everything arrived as expected and that you were satisfied with the quality and delivery.

We appreciate your support.

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Nice business to work with

Nice business to work with. Good quality shirts. As a small business owner, the prices are a little high.

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Thanks for your honest feedback! We’re glad you liked the quality of the shirts and appreciate your perspective on pricing.

We’ll keep working to offer the best value while maintaining top-quality products.

Andre A.
Client Success Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a good experience with…

I had a good experience with samedaycustom.com. I placed my order using Shop & Ship by Aramex, and the order arrived at Aramex’s warehouse in Florida on the same day, which was faster than expected. Once the company realized that the shipment was headed to Jordan, one of their employees personally contacted me and followed up on the order. The communication was professional and reassuring, and the process went smoothly overall. I appreciate the responsiveness and would consider using their service again.
After the order arrived the quality was amazing I highly recommend them

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SameDayCustom

Antwoord van SameDayCustom

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear the order arrived quickly and that our team could provide helpful, personal support along the way.

We’re also glad the quality met your expectations, and we truly appreciate your recommendation. We look forward to serving you again in the future!

Andre A.
Client Success Manager

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer