We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m very disappointed with SMS Global. The pricing on their website is not transparent — they do not clearly state that an additional 10% GST will be charged. This only becomes apparent later, a... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Overall SMS provider is good. If we take quality of delivery - I'd say this one is the best SMS gateway I've worked so far. However still some features are missing. As example - Send/receive API canno... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

One of the best SMS service provider in the region! Easy set up & user friendly interface makes SMSGlobal stand out in crowd. Also the support is amazing. Especially our success managers Mr. Cannon... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

If the dashboard showed the number of messages being charged for - including multiples for 160+ characters - rather than just the net number of messages. This lead us to query the charges as our mon... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Mobiele netwerkaanbieder
  2. Internetprovider

Geschreven door het bedrijf

SMSGlobal is an international leader in mobile messaging services. We love connecting businesses and organisations to the people that matter to them. By delivering unbeatable value through innovative technology platforms, we empower our customers with the ability to deliver messages, quickly, easily and reliably. Starting in 2007, our head office is located in Melbourne, Australia. We deliver solutions to a wide range of clients including banks, airlines, insurance companies, sports clubs, software companies and marketing agencies, to mention just a few. Our success has seen us expand internationally into the Middle East and North Africa, with further global expansion expected in the near future.


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

176 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Satisfied

Very responsive, fast, reliable and great reporting tool. Keep what you are doing guys.

5 november 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

I was using the SMS Global for the last 2-3 months.. Until now I didn't feel any issues with the gateway..

18 oktober 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Good, but hard to pay

I like the platform, but it took 2 goes to pay them. There support is atrocious at replying in time and understanding you and just wrong in a recent request that caused me a lot of unnecessary work that lead to nothing.

10 oktober 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Manual review of credit card payment

It is most frustrating to have every credit card payment sent for manual review and what makes it even worse is not even getting an email confirmation of when it has been approved (and yes I have checked my junk mail and it is not there either). The new platform is still a bit clunky but all in all the service functions reasonably well.

10 oktober 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SMS Global misleading consumers and terrible service

Please avoid at all cost. they lie about the service, not only that they dont actually send the SMS but charge you for that, none of their reports are working, but they dont like give you refunds as well, saying that its under terms and conditions... they are worse con job artist in the current digital word. So be very carefull on waht they say.

4 augustus 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So Simple

Easy to use and learn. I was texting campaigns within 30 minutes of first opening SMSGlobal.

28 juni 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Slow and clunky

Why do I have to have my credit card purchase manually reviewed EVERY time when I (our Church) have been purchasing credits from your company for over 10 years. When we get the online Invoice there is no acknowledgement of payment and no receipt supplied. Slow, clunky system that has shown no improvement with recent changes.

21 juni 2016
Review zonder uitnodiging
Logo SMSGlobal

Antwoord van SMSGlobal

Hi Alan,
We're sorry to hear that you're having difficulties. We manually review some transactions to prevent fraud. If you'd like to drop our customer care team a message they'd be happy to whitelist your account to prevent this happening in future.

In terms of the payment receipt, you should be receiving a confirmation email that you payment has been processed - please check your junk mail folders. All invoices are available to download inside the MXT platform, please select 'Billing History' under the store link in the menu.

If you have any further problems, please don't hesitate to reach out - we'd love to help!

Kind regards,
The SMSGlobal Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

MMS Charges Not Accurate

The charges associated with MMS was given on the site but I was charged a different amount. When I emailed customer support I was told what is shown on the website is an "estimate" and may not be what is actually charged. That doesn't make sense, I need to know how much I'm being charged! It should be a fixed amount. Also, it's been over a week and customer support has not responded to my question on how I can know what I'm being charged per MMS. It's very difficult only communication with customer service via email. There needs to be other, more immediate, ways to contact support as well.

20 juni 2016
Review zonder uitnodiging
Logo SMSGlobal

Antwoord van SMSGlobal

Hi Debra,
We don't actually list the MMS rates on our website as we don't offer the service in every region. When you go to send a message, you should see the estimated message cost on the right hand side beneath the message preview section.

Thanks for your feedback regarding support, we will follow up with them - you should of received a response a lot faster than that. Our sincere apologies for the delay. If you ever need to contact us urgently, please use the number listed on our contact page.

Kind regards,
The SMSGlobal Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Never an issue

A very easy program and service.

14 juni 2016
Review zonder uitnodiging
Logo SMSGlobal

Antwoord van SMSGlobal

Hi Katy,
We love you too!
It's great to hear that we are bringing forward a valuable service to businesses and people across the globe.

Happy Messaging!
The SMSGlobal Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not working

I have made several sms test but do not receive any message on the phone
After contacting the support service three times, they have not solved anything

13 juni 2016
Review zonder uitnodiging
Logo SMSGlobal

Antwoord van SMSGlobal

Hi Pepe,

Thanks for your feedback.
You should have received more guidance and response from our support team to help you through the dilemma.
Our sincere apologies for our support performance​ on this occasion.

If you would like to discuss further, please reach out to us - we would like to hear from you.

Kind regards,
The SMSGlobal Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Customer Service

I tried to get an answer to a question from their customer service department. It took many many email -- even with annotated screenshots! Still, in the end getting the answer required a phone call in which they informed me that they do not provide the service that I needed at any price. Their documentation on this issue was confusing / non-existent. It would be great if you can just say -- "we don't provide this....".

9 juni 2016
Review zonder uitnodiging
Logo SMSGlobal

Antwoord van SMSGlobal

Hi Snuggle Salon,

We are working hard to ensure that information provided on our website is the readable, informative and great quality. Your feedback means a lot to us.

Our sincere apologies for our support in handling​ and resolving your issue. Visuals - like screenshots - are powerful tools for locating issues or faults that impede and/or interrupt our product performance.

If you have any further ideas for improvement, please send us an email via our support page.

Kind regards,
The SMSGlobal Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer