Steven Brown Art Reviews 

763
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Further to my previous review, we received our canvas yesterday. Very poor quality as the canvas is loose. However we are keeping it because of the hassle in returning. Certainly not worth the mon... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an absolutely amazing canvas from this company and it's pride of place in my home. However I just wanted to let the company know that I have also been receiving the constant emails from a scam s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed order 28th July for 2 products, delivery stated 7/10 working days and here we are 27th August still no receipt. Have chased numerous times, initially they answered the phone and apologised fo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was easy to order and the goods arrived within a few days. However, despite the sturdy packaging, they arrived smashed to pieces. I let Steven Brown Art know what had happened and was immediately o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kunstenaar
  2. Woonwinkel

Geschreven door het bedrijf

Steven Brown Art is the home of the Highland Cow McCoo's! The UK's number one artist's work is available on Canvases, Mugs, Glass Chopping Boards and much more!


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

763 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 83% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(763)

47 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Further to my previous review

Further to my previous review, we received our canvas yesterday.
Very poor quality as the canvas is loose.
However we are keeping it because of the hassle in returning.
Certainly not worth the money we paid.
This will sadly be our last

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

i there,

We’re really sorry to hear that your canvas has arrived with the canvas loose. We completely understand your disappointment, especially after waiting for your order and having already experienced issues with your previous order.

This is certainly not the quality we expect our customers to receive, and we’re sorry that you feel the canvas isn’t worth the price you paid.

We also appreciate that you’ve decided to keep the canvas despite the issue, but we would still be more than happy to look into this for you and see what we can do to put things right. We certainly wouldn’t want you to feel that this experience means you won’t shop with us again.

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re genuinely sorry that we’ve let you down.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a picture from this company…

I bought a picture from this company ten years ago and they have been spamming my email ever since, I tried to unsubscribe but no luck they keep spamming me, do not buy from this company unless you want spam every month, I will never ever buy anything ever again.

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Hi there,

We’re really sorry to hear that you’ve been receiving marketing emails from us and that you’ve been unable to unsubscribe. We completely understand how frustrating this must be, especially as you’ve tried to stop the emails previously.

We’d really like to look into this for you and find out why you are still receiving our marketing emails.

Please could you get in touch with our customer service team with the email address you’re receiving the messages on, and we’ll investigate this for you and make sure your preferences are checked.

We’re sorry again for the inconvenience and frustration this has caused, and we appreciate you bringing it to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an absolutely amazing canvas from…

I had an absolutely amazing canvas from this company and it's pride of place in my home. However I just wanted to let the company know that I have also been receiving the constant emails from a scam site about a £7 suitcase. I'm sorry that the company have to deal with this because their products are brilliant.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Hi there,

Thank you so much for your lovely review and for taking the time to let us know about the emails you’ve been receiving. We’re absolutely delighted to hear that you love your canvas and that it has pride of place in your home! 😊

We’re really sorry that you’ve been receiving these scam emails, and we completely appreciate you bringing this to our attention. Unfortunately, these messages are not from us, and we would always recommend not clicking on any links or providing any personal or payment information.

We really appreciate you taking the time to let us know, and thank you again for your kind words about our artwork. It means so much to us! ❤️

Kind regards,
The Steven Brown Art Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute shambles, avoid!!

Absolute shambles, I haven't received my order and cannot speak to anyone. I wish I had checked the reviews first, only reason I didn't was I own some artwork already and wanted to add to it.

Placed an order on the 13 of August, the order status came through as "We're preparing these items for shipping", 15 business days later no change (i expect to have it within 5 to 10 days. I stay on mainland Scotland so no excuses regarding the distance. I emailed, auto reply with so called response time of 2 to 5 days, 5 days later nothing.
Forget calling, I have tried repeatedly, it is either engaged or you are put on hold for just over 31mins then it cuts off. The engaged tone is for anyone else that attempts to call when someone is on hold (I checked). It would appear no one is actually answering the phone.
It would also appear the only way to gain acknowledgement is a negative review, I would be interested to know if the others who have left reviews below were paid lipservice or actually received their order.

Really disappointed as I already own artwork but there are clear issues with the service (there isn't one).

If you can't service the order refund me.

*********
The following business day I received an email to say it had been dispatched with a Royal Mail link that didnt work. It arrived 2 days later, delivered by Evri...??

There was a large gouge in the packaging. 

A score on the top of the frame. 

The image wasn't seated correctly in the frame, two of the retaining clips were in front of the image forcing it to curve round them. 

Debris is littered in between the image and perspex front.

There is a daylight gap in each corner of the frame.

The bracket at the rear is different configuration from the previous Steven Brown A2 frames I have.  One at the top instead of 2 either side, so, now have to adjust the wall mountings I have in place. 

Not what I expected with the price that was paid. 

I reiterate, abysmal service and substandard product. 

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Hi there,

We’re genuinely sorry to read your review and to hear about the experience you’ve had with both our service and your order. This is certainly not the standard we aim to provide, and we completely understand your disappointment.

We’re particularly sorry for the delay in getting your order dispatched and for the difficulty you experienced trying to contact us. We appreciate how frustrating it must have been to wait for your order and then struggle to get an update from our team.

We’re also very sorry that, when your order did arrive, it was not in the condition you expected. The damage to the packaging, marks to the frame, debris beneath the perspex, incorrect positioning of the image and gaps in the frame are all disappointing to hear about. We appreciate that, given you already own and value our artwork, you would have expected a much better standard.

We’re also sorry for the confusion with the tracking information, as we understand how frustrating it is to receive a Royal Mail tracking link when the parcel was ultimately delivered by Evri.

We would really like the opportunity to put this right for you. If you could please contact our customer service team with your order details, we can look into the issues with the artwork and arrange the most appropriate resolution for you.

We sincerely apologise again for letting you down, and thank you for taking the time to provide such detailed feedback. We will make sure your comments are passed on to the relevant teams for review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Radio silence, none receipt of goods !!

Placed order 28th July for 2 products, delivery stated 7/10 working days and here we are 27th August still no receipt. Have chased numerous times, initially they answered the phone and apologised for the delay and confirmed would be sent the next day, that was 2 weeks ago. Now don’t answer the phone, rings for 30 minutes then cuts off and don’t answer emails. Don’t tell me to check my spam I have already done that!!
This is appalling service, total radio silence.
I have tried calling on 4 occasions at different times of the day and held the line for 30 minutes until automatically being cut off. Not only wasting my money but my time too !!

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the delay with your order, as well as the difficulty you have had trying to contact us.

Our phone lines have been extremely busy, and we completely understand how frustrating it must have been to wait on hold and then have the call disconnect. We are sorry for the inconvenience and time this has caused you.

We have now looked into your order and can confirm that the issue has been resolved. Your order will be dispatched today.

We sincerely apologise again for the delay and the lack of communication you have experienced. This is not the level of service we aim to provide, and we appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order on the 6th August for…its now the 28th August, still not received it or had an update or help from the staff

I placed an order on the 6th August for a mini limited edition. It's now the 24th of August iv sent email...sadly no word back from them. Tried to ring them. Line was busy. Surely doesn't take that long to receive something you paid good money for. No update. ..nothing. left in limbo. Don't like leaving bad reviews..but my health is bad ,,and this is really stressing me out. Couple of years ago when I literally spent thousands on his product I didn't have these issues. Using different email adress..is that the reason. Im baffled. And very very disappointed. No help or support from helpline ,hence why on here. Hopefully that helps. Not a happy customer, jad other ordes from different company's at my door working 3days or less. This is yhe worst experience yet.iv managed to get onto there phone number just now 24th August. Taking forever for someone to answer it now. 🙄oh well was on phone for about 30mins waiting. And they've just hung up on me. !! Omg 😲 that is disgraceful..cant believe that's just happened. Thanks for that steven brown helpline. Cant believe yous just hung up on me. That is so disrespectful and arrogant. Thanks for that.,,just an update...even though they've ignored my emails and phone calls..i decided to buy another item. Which was today 24th August, same day as this review. Im going to phone again tomorrow . Iv read other people's reviews and there all basically very negative . Seems this company has went downhill since I was a regular buyer from about 2or 3 years ago ..just hope I get these 2items which iv paid for. Sales team and management need to be held accountable for this,, like another customer, they put phone down on me ,,was on phone for about 30mins on waiting list. No company has ever done this before. Im sure steven brown wouldn't be happy.. as I also have heart problems. Thanks for nothing sales team.

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating and upsetting this situation has been, particularly as you have been waiting for your order and trying to get in touch with us.

We sincerely apologise for the difficulty you experienced when calling. Our phone lines have been extremely busy, and we understand how frustrating it must have been to wait for such a long time. We would also like to reassure you that no one would have intentionally hung up on you. Unfortunately, if a call is not answered within a certain period, it can time out and disconnect automatically.

We’re also sorry that you felt your emails had been ignored. We have replied to your emails, and we would kindly ask that you check your inbox, as well as your junk or spam folder, in case our responses have been filtered there.

We appreciate that you have previously been a regular customer and are particularly sorry that your recent experience has left you feeling disappointed. This is certainly not the level of service we aim to provide.

Please contact us directly if you are still unable to locate our email response, and we will be happy to assist you further with your orders.

Kind regards,
Steven Brown Art

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still getting mass amount of spam…

Still getting mass amount of spam e-mails.

100% they’ve had a data breach but they will not admit to it, Only if I do receive spam to report it. Very concerning this and there relaxed view. When asked what data has been taken got no response

I ordered many years back from there site and would strongly advise looking elsewhere for gifts

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

We’re sorry that you feel this way and completely understand why receiving suspicious emails would be concerning.

We take the security of our customers’ information extremely seriously. At present, we have found no evidence of a data breach or unauthorised access to our customer database, which is why we cannot confirm that customer data has been obtained from our systems.

We appreciate that this does not necessarily answer the question of how your email address may have been obtained, and we understand your concerns. We are continuing to monitor the situation and investigate any reports of fraudulent activity.

We’re sorry again for the concern this situation has caused and appreciate you bringing it to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No way to unsubscribe

Ordered a picture from them ages ago and now receive a constant barrage of marketing emails where the unsubscribe button just takes you to their shop. Why, if I’m clicking unsubscribe do you think I actually want to buy. Avoid!

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

We’re very sorry to hear about your experience and apologise for the frustration caused by receiving marketing emails that you did not wish to receive.

The unsubscribe link should take you directly to the appropriate page to manage your email preferences, so we’re sorry to hear this has not been the case for you.

Please contact our customer service team directly, and we will be more than happy to look into this for you and make sure the issue is resolved.

We apologise again for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top class style of customer service ⭐⭐⭐⭐⭐

My family and I always get an annual calendar from Steven Brown and I have many fabulous canvasses and lots of home ware even a keyring and a shopping bag to name just a few of which I'm always absolutely thrilled to have brightening up my home with the Steven Brown signature style in a multitude of bright colours and beautiful themes from animals to the celebration of all inclusive of all loved verities and colours.
This year we couldn't get our annual calendar's due to family circumstances and so halfway through the year we were ready to brighten up our lives with our calendars only to find Steven Brown had stopped selling them obviously because we're in July.
I emailed the wonderful team at Steven Brown and explained the above and forgot about it thinking I'm too late or they're too busy to deal with something like this in July after selling out.
Oh no..
I received the most lovely of emails telling me they've managed to find the last two calendars of 2026 and that I could have them for £5 and the cost of the post and that they would invoice me straight away if I wanted either of them.
I bought both and thanked the team for brightening up the next five months of 2026 and the homes of mine and my family and today our calendars have arrived packaged well and I can honestly say that whilst I'm aware that I'm a major super fan of the Steven Brown brand it's because of the superb collections, art, home ware style and beauty of the work Steven Brown gives us but more over the customer service team deliver their own style and standard of customer service which is executed with friendliness, professionalism, understanding and kindness.

This style of customer care is remarkably rare and can only be described as top class.

Love your style Team McCoo

And thank you again 🌈👌✨
⭐⭐⭐⭐⭐

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Wow – thank you so much for such a wonderful review! 🌈✨

Reading your message has absolutely made our day. We are truly honoured to know that Steven Brown artwork has become such a special part of your home and your family's traditions over the years, from your annual calendars to your canvasses, homeware, keyrings and shopping bags.

We're delighted that our team was able to track down the last two 2026 calendars for you. We completely understand how important these little traditions can be, and it means the world to us that we could help bring a little extra colour and joy to your homes for the rest of the year.

Your kind words about our customer service team are incredibly appreciated. We always strive to provide the same warmth, care and passion that inspires Steven's artwork, so hearing that our friendliness, professionalism and understanding made a difference to you is truly special.

Thank you for being such an amazing supporter of the Steven Brown brand and for sharing your love for Team McCoo with us. Customers like you are the reason we do what we do, and we're so grateful to have you as part of our colourful community.

Enjoy your calendars, and here's to many more years of bright colours, beautiful artwork and cherished family traditions.

With heartfelt thanks,

The Steven Brown Team 🌈✨🐮

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service!

It was easy to order and the goods arrived within a few days. However, despite the sturdy packaging, they arrived smashed to pieces. I let Steven Brown Art know what had happened and was immediately offered replacements. These arrived shortly afterwards, again carefully and sturdily packaged, via a different carrier. Excellent customer service!

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Thank you so much for your wonderful review!

We’re really sorry that your original order arrived damaged, but we’re delighted that our team was able to resolve this quickly for you and that your replacements arrived safely.

Providing excellent customer service is incredibly important to us, so it means a lot to hear that you were happy with how we handled everything. Thank you again for your kind words and for choosing Steven Brown Art! 💙

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The art work is absolutely stunning, customer service is not

The art work is absolutely stunning, however, the customer service is absolutely shocking!
I have emailed the company several times, once to alert them to a scam using their brand and on an other occasion to let them know that the courier company had left my canvas outside a neighbour's door in the rain (whilst I appreciate this is not their fault I would have expected at least an email to acknowledge my issue and to check that the canvas itself was undamaged) - I did not get a reply on either occasion.
Another time, I contacted them because a clock I had purchased as a gift (Christmas 2025) does not keep time - the response was to request I send a video...not sure what they were looking for from a video I emailed back but have yet to receive a reply...and interestingly I have left two 1* reviews on their website for this item neither of which have been published nor acknowledged and both removed, yet my 5* review of another purchase was published immediately and is showing on the website!

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear that you have been disappointed with the level of customer service you have received, particularly as we're so pleased that you love the artwork itself.

We have thoroughly checked our email records and, aside from your correspondence regarding the clock, we have been unable to locate any emails relating to the scam you mentioned or the courier delivery issue. We sincerely apologise if those messages did not reach us or if you did not receive the response you expected.

Regarding the clock, we can see that we requested a video to help us diagnose the fault, but unfortunately we did not receive a further response after that. We'd really like the opportunity to resolve this for you.

Please could you contact our Customer Service team on 01292 848088 at your convenience? We'll be happy to look into everything with you and work towards a satisfactory resolution.

We appreciate your feedback, as it helps us identify where we can improve, and we hope to have the opportunity to restore your confidence in us.

Kind regards
The McCoo team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Janet Mcoo suitcase

I was given a suitcase for my 50th birthday. The cost of this was £160. On the 6th UK trip (not checked in luggage) the handle broke. Small cracks also started to appear on the seams and the silver on the handles began to rub off. When I complained, I was offered a new handle which I would have to replace myself. Since then, my emails have been ignored. I would 100% avoid this company!

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you've been disappointed with your experience.

After receiving your photographs and details of the issues reported, we reviewed the matter with our suitcase supplier. Following their assessment, they confirmed that they could provide a replacement telescopic handle under the warranty and we offered to arrange this for you.

Regarding the cracks to the seam and wear to the handle finish, the supplier advised that these issues do not fall within the scope of the warranty, which covers manufacturing defects relating to components such as handles, wheels and locks. Cosmetic wear, accidental damage and general wear and tear are excluded under the warranty terms.

We understand this was not the outcome you had hoped for and appreciate your frustration. However, we did respond to your claim and offered the warranty-supported resolution available to us based on the supplier's assessment.

Should you still wish to proceed with the replacement handle, please contact our customer service team and we will be happy to assist.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service ref Stevan Brown art

Great service ref Stevan Brown art
Been in contact with Laura
Very very helpful
And a very nice person
Would recommend
Thanks
For all your help
Regards

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Thank you so much for your kind review.

We're delighted to hear that Laura was able to assist you and provide such helpful service regarding the Steven Brown artwork. We take great pride in supporting our customers throughout their experience, and your comments will mean a lot to Laura and the team.

Thank you for your recommendation and for taking the time to share your feedback. We hope you enjoy your artwork for many years to come.

Best wishes

the McCoo team 🐮

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service

Excellent Customer service i received today through email i had a problem with my order i received I explained what I ordered but didn't get the Steven Brown Art team were on it right away they sorted it out for me thank you so much Steven Brown Art and team 🙂👍

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that our team was able to resolve the issue with your order quickly for you. Customer satisfaction is very important to us, and your kind words mean a lot to the whole Steven Brown Art team.

Thank you again for your support and for taking the time to share your experience 🙂🎨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time buying anything bought 2…

First time buying anything bought 2 canvas’s plus clock cuff links & apron colours are vibrant one of the canvas had a line on top corner plus canvas was too loose one Email to company & a replacement canvas was sent out will definitely be buying more

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Thank you so much for your lovely review and for choosing Steven Brown Art for your first purchase!

We’re delighted to hear that you’re happy with the vibrant colours across your items, and it’s great to know our team was able to quickly resolve the issue with your canvas.

We really appreciate your understanding and kind words, and we look forward to welcoming you back again soon.

Kind regards,
Steven Brown Art Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Colour in my life

After purchasing multiple things from Steve Brown Art with ease I have to say my splash back is my jewel in the crown. Love everything I bought ❤️

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

,Hi there,

Thank you so much for your wonderful review! We’re absolutely delighted to hear that you’ve enjoyed shopping with us and that your splashback is the jewel in your crown – what a lovely way to put it! ❤️

It means the world to us that you love everything you’ve purchased, and we truly appreciate your continued support.

Best wishes
The Steven Brown Art Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Feeding station finery …

The product looked gorgeous on the site so when it went on sale I was thrilled. Our whippet thinks her feeding station is great! The frame is sturdy and the bowls are a great size. I am thrilled to bits with this product which was thoroughly well-packaged and delivered a few days after dispatch. Great site!

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Hi there,

Thank you so much for your fantastic review! We’re absolutely delighted to hear how pleased you are with your purchase – and even better that your whippet is loving her new feeding station too!

It’s great to know the quality, packaging, and delivery all hit the mark, and that you had a positive experience shopping with us. Your kind words truly mean a lot to the whole team.

Thanks again for your support – it’s very much appreciated!

Best wishes,
The Steven Brown Art Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Received a voucher for my birthday not able to redeem

Received a voucher for my birthday, unfortunately I had been ill and didn't read the voucher was only valid for 9 months! Most vouchers are at least 12/24 months or longer. Contacted them, eventually got a reply and they weren't interested. No exceptions even though they've had the money! Very disappointed and won't be ever ordering.

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Hi Frances,

Thank you for your review, and we’re very sorry to hear about the difficult year you’ve had — we do hope you’re feeling much better now.

We completely understand how disappointing it must have been to find your voucher had expired. As mentioned, our gift cards are valid for 9 months from the date of purchase, which is outlined at the time of purchase.

However, after reviewing your case, we did make an exception and have since reissued your £50 gift card as a goodwill gesture, which has now been sent to the original email address. We’re really pleased we were able to resolve this for you.

We’re sorry to hear you felt disappointed initially, but we do always try to help where we can. If there’s anything further you need, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,
The Steven Brown Art Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

always love my purses from steven brown

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

Thank you so much!

We’re delighted to hear you always love your purses — that really means a lot to us. We hope you continue to enjoy them for a long time to come!

Thanks again for your support,
The Steven Brown Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ignored for 4 weeks - sold overpriced cushions

Terrible customer service who replied to ONE email saying they’ll replace my faulty cushions and then 4 weeks worth of my emails back to them they’ve not answered one more email??

I’ve been on hold to the phone number twice and nobody answers ! Don’t ask me to email or phone in your reply below because I’ve been doing this for 4 weeks. Total ripped off for over £70 worth of cushions.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Steven Brown Art

Antwoord van Steven Brown Art

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating this must have been.

We’d like to sincerely apologise as we did not receive the follow-up emails you mentioned, which is why this was not picked up and resolved sooner. However, we’re glad we were able to speak with you after your review and get everything sorted.

This is certainly not the level of service we aim to provide, and we’re currently reviewing our processes to ensure situations like this don’t happen again.

Thank you for your patience, and we truly appreciate the opportunity to put things right.

Kind regards,
The Steven Brown Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer