SUEZ recycling and recovery UK Reviews 

2.877
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrific service, bins have missed repeatedly over the last 3 months - they can only be bothered to empty half the bins in the shed if they bother coming at all. Repeated complaints to the council who... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Missing bins/bag before Xmas..apparently left somewhere up the road rather than returned wher3 they were left. One call back after complaining to E.Devon Council…due a final callfrm Suez but never ha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have had an excellent experience with Suez so far. They are always on time and very helpful with any queries we may have. Brett has been a massive help throughout, by constantly keeping in touch an... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Suez Customer Services are shockingly bad at responding to issues. When they have details emailed to them, you get an automated case created email and then will receive a second automated case... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Afvalverwerkingsbedrijf
  2. ook in
  3. Recycling center
  4. Vuilnisophaaldienst
  5. Vuilstortplaats

Geschreven door het bedrijf

Part of the global SUEZ group, we employ more than 6,000 people in the UK. Since 1988, we have been delivering innovative and environmentally responsible solutions to manage waste and water for our customers – households, local authorities, and industry and commerce.


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(2.877)

122 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service in the face of adversity!

I had a lot of trouble initially to gain access to the company's online portal, having previously set up my personal profile. I was contacted many times by Natalie Morse, Customer Relations Officer who forwarded my case to their IT department. After a few attempts, we finally managed to re-set my password so that I now have access! Their persistence paid off.

11 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Robert

Thank you so much for taking the time to share your valuable feedback with us. It's truly valuable to us, and we've made sure to share it with our team internally.

Kind regards,

Chloe

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Previously posted a review and the…

Previously posted a review and the business replied to say that Customer Services would be in touch to resolve the ongoing issues...…several months have passed. Bins collections are frequently rescheduled (albeit with a proactive email informing us of the rescheduling). Even direct contact with Customer Services to raise issues do not receive a response - we had one bin collection rescheduled 4 times in a week.

17 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Daniel, we are so sorry to hear about your poor experience. I have alerted our customer services team and they will be in touch. Kind regards, Chloe.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still not resolved my request to cancel…

Still not resolved my request to cancel the services as I have had no confirmation letter. Just goes to show that the communications with this business are appalling.

4 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Sharon, we are so sorry to hear about your poor experience. I have alerted our customer services team and they will be in touch. Kind regards, Chloe.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Was told out rubbish wou

Arranged for waste to be collected at 9am, and this was not honored.

11 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Travis, we are so sorry to hear about your poor experience. I have alerted our customer services team and they will be in touch. Kind regards, Chloe.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The person on the other end of the line…

The person on the other end of the line knew our company details very quickly - she was exceptional in explaining what needs to happen next.

11 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Sharon

Thank you so much for taking the time to share your valuable feedback with us. It's truly valuable to us, and we've made sure to share it with our team internally.

Kind regards,

Chloe

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unacceptable service

Service in Southend-on-Sea totally unacceptable with missed collections on a regular basis. Our bin collection has been missed Four (4) times during October and November. Each time we are told it will be rectified within 48 hours. Doesn't happen.
Our block is a 15 apartment block for retired persons and over the past 4 weeks our bins have not been emptied on the scheduled day and we have to raise Missed Bin collection tickets with the Council Service Desk. The ticket raised on Tuesday 11th November had not been processed as of 0700 this morning even though the Council Service Desk had been contacted numerous times during the week. We were informed each time that the matter was being progressed, but no action was being taken by SUEZ.

11 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Steve,

Thank you for contacting SUEZ UK.

We truly value all feedback as it helps us improve our services, and we're keen to understand your matter fully. To enable us to investigate this matter thoroughly, we have requested further details.

Kind regards,

Chloe

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beem overcharged on invoice

Beem overcharged on invoice, contacted 4 days ago still no response,
After missed collections and moved collection days now changed companies,

11 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Daran, we are so sorry to hear about your poor experience. I have alerted our customer services team and they will be in touch. Kind regards, Chloe.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful professional reliable staff

Helpful professional reliable staff
On time services

10 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Herman,

Thank you so much for taking the time to share your valuable feedback with us. It's truly valuable to us, and we've made sure to share it with our team internally.

Kind regards,

Chloe

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve requested 2 suez 1100L bins to be…

I’ve requested 2 suez 1100L bins to be removed as we’ve been subcontracted to Biffa, the case has been closed but no action taken or plan of action relayed? I don’t like to moan but we simply don’t have room for the extra bins. Case number 00938246.

5 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Jamie, we are so sorry to hear about your poor experience. I have alerted our customer services team and they will be in touch. Kind regards, Chloe.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service as always

Excellent service as always

10 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Trevor,

Thank you so much for taking the time to share your valuable feedback with us. It's truly valuable to us, and we've made sure to share it with our team internally.

Kind regards,

Chloe

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Resolved a collection issue promptly

Resolved a collection issue promptly. Well done and thanks.

22 oktober 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to share your valuable feedback with us. It's truly valuable to us, and we've made sure to share it with our team internally.

Kind regards,

Chloe

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very good supplier

Very good supply all the skips for B7s though had a bit of trouble in other areas. I would use them again but I prefer 40 yard skips not 35s due to transportation costs.
Though really they are a major player in the country giving out a few skips is not really what they stand for! excellent overall waste management company...

22 mei 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Maurice,

Thank you so much for taking the time to share your valuable feedback with us. It's truly valuable to us, and we've made sure to share it with our team internally.

Kind regards,

Chloe

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

After ringing about having had missed…

After ringing about having had missed collections the excuses for non collection were very poor, Fri31st Oct you said no site access, I was here all day, Tues 4th Nov you said, blocked access to site, road was open all day. You re-arranged my recycling collection to take place on 5th Nov and again no collection. Very poor service

7 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Stuart, we are so sorry to hear about your poor experience. I have alerted our customer services team and they will be in touch. Kind regards, Chloe.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

problem not resolved

7 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Barry, we are so sorry to hear about your poor experience. I have alerted our customer services team and they will be in touch. Kind regards, Chloe.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

A phone call would have made this easier

A phone call would have made this a lot easier - rather than so many back and forth emails. I had suggested a phone call this was ignored.

7 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Liz, we are so sorry to hear about your poor experience. I have alerted our customer services team and they will be in touch. Kind regards, Chloe.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everyone is very Helpful and efficient

Everyone is very Helpful and efficient. Great service

7 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Tina,

Thank you so much for taking the time to share your valuable feedback with us. It's truly valuable to us, and we've made sure to share it with our team internally.

Kind regards,

Chloe

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

no action to fix the issue has been…

no action to fix the issue has been taken, our waste skip is still in a dangerous condition and someone has marked the issue as complete

7 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Andy, we are so sorry to hear about your poor experience. I have alerted our customer services team and they will be in touch. Kind regards, Chloe.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service

6 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Phay,

Thank you so much for taking the time to share your valuable feedback with us. It's truly valuable to us, and we've made sure to share it with our team internally.

Kind regards,

Chloe

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

High maintenance

High maintenance. For ever having to check if you have collected and then painstaking report if you have not and then remember to let your accounts know again when the invoice arrives for the full amount. A good customer service system would communicate this internally and raise a credit or reduce the invoice.

6 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Debbie, we are so sorry to hear about your poor experience. I have alerted our customer services team and they will be in touch. Kind regards, Chloe.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Put in a complaint regarding a failed…

Put in a complaint regarding a failed bin collection (not for the first time) and they didn't get back to me. I sent 2 further emails before they responded.

5 november 2025
Logo SUEZ recycling and recovery UK

Antwoord van SUEZ recycling and recovery UK

Dear Robert, we are so sorry to hear about your poor experience. I have alerted our customer services team and they will be in touch. Kind regards, Chloe.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer