SUEZ Belgium Reviews 68

TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

68 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Schandalig

Schandalig. Dat is het enige woord dat dit bedrijf beschrijft. Vanaf dag één alleen maar problemen: geen contract, geen communicatie, geen transparantie. De medewerker die ons “contract” zou opsturen is gewoon verdwenen en werkt er zelfs niet meer. Niemand heeft het ooit doorgestuurd. Onprofessioneel op een niveau dat ik nog nooit heb meegemaakt. En dan het toppunt: we zijn zelfs bedreigd geweest door één van hun chauffeurs, die letterlijk zei dat hij de container “door het raam zou gooien”. Onacceptabel. We hebben honderd keer uitgelegd dat de container op ons terras staat — volledig toegankelijk, open, klaar om geleegd te worden. Soms kwamen ze hem ophalen, soms niet. En wij zaten met volle vuilniszakken in tot de week erna. Pure waanzin als je een horeca-zaak runt. Customer care? Bestaat niet. Antwoorden? Nooit. Problemen oplossen? Geen interesse. Professionaliteit? Nul. De slechtste ervaring mogelijk in alles: service, communicatie, opvolging.

20 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nooit meer

Nooit meer, account opgezegd aangetekend 5j geleden en kregen bericht dat ons contract met 5j verlengt was dus tot nu. Ze hebben de container opgehaald nan5j. En nog een factuur van meer dan 200 euro. We zijn nu bij remondis meer dan de helft goedkoper. Wij zijn blij dat we er van af zijn.

6 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik zou nog minder dan 1 ster willen…

Ik zou nog minder dan 1 ster willen geven!
Je krijgt een boete omdat er dingen in je container zitten welke er niet in mogen. Geen probleem, dan vraag je na wat er wel in mag...Want op hun site staat het volgende wat er wel in mag
bakpapier, sigaretten,
gebruikte zakdoeken,
mondkapjes en niet-gevaarlijk afval dat niet gerecycleerd kan worden...ik heb al 6 mails gestuurd om te vragen wat dat laatste zou kunnen zijn, ik krijg hierop geen antwoordt. Ik stel de vraag op mijn Facebook pagina en vraag of mijn Facebookvrienden een artikel kunnen opnoemen wat er dan wel in mag dat niet-gevaarlijk afval is dat niet gerecycleerd kan worden...Niemand maar dan ook niemand kon hierop antwoorden. Dan maar container opzeggen want een container van €265/maand vullen met zakdoekjes, sigaretten, mondkapjes en bakpapier dat gaat moeilijk worden. Wat blijkt, Suez Veolia heeft wurgcontracten van 3 tot 5 jaar. Wil je er onderuit? €2580 boete! Laat je niet vangen door een 1100 liter container, er mag niks meer in en hopen ze dat je deze dan opzegt om een schandalige schadevergoeding te krijgen.

23 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

wij ervaren helaas hetzelfde als…

wij ervaren helaas hetzelfde als onderstaande klachten. komen hun afspraken niet na maar wij geraken niet vervroegd van hun contract af. In elk geval stoppen wij hiermee, onze nieuwe leverancier zal alles bij hen opzeggen. klachten zijn dus, rekenen overgewicht aan, komen afval niet halen op afgesproken data's .....

21 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NOOIT mee handelen!!!!

Ieder jaar wordt prijs opgeslagen. Ongelooflijk moeilijk om contract te stoppen, ook al zijn we maanden geleden gestopt met uitbating van de zaak. Container ophalen duurt 2 maanden. Ben nog steeds in blijde verwachting.
Tip: NOOIT in zee gaan met hen. Kies dan liever voor afval alternatief.

24 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

geachte,aangezien u totaal niet…

geachte,aangezien u totaal niet antwoordt op mails of aangetekend schrijven zijn wij genoodzaakt om het op deze manier te doen. ons contract verloopt op 16/8/2022 en NIET op 16/8/2024 volgens uw mening. wij hebben dit contract getekend op 16/8/2017 en de looptijd is 5 jaar! ik wil van jullie bedrijf vanaf omdat jullie steeds proberen de klanten op te lichten. eerst via gewicht. u rekende toen een overgewicht aan dat niet normaal was. dat kan zelfs dat rolcontainertje niet houden, dan constante verhoging van de prijzen terwijl ik bij een andere firma al jaren hetzelfde bedrag betaal. nu probeert u ook nog eens het contract te verlengen tot 2024 maar dit zal niet lukken! indien u geen gevolg geeft ben ik verplicht om gerechterlijke procedures te starten wegens oplichting!

7 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Organisatie/communicatie ERROR

Tot voor kort waren we redelijk tevreden over hun diensten, vooral van de chauffeurs, naar communicatie is Suez een ramp.
Nu bij onze verhuis van locatie A naar locatie B hebben ze dit bevestigd.
Sedert een 2 weken verwachten wij hen voor de ophaling van onze rest en P&K containers.
Vorige week werd opeens onze P&K opgehaald, deze week 2 maal telefonisch contact gehad met de ''klantendienst'' medewerkster 1 was vriendelijk en zou dezelfde dag nog terug contact opnemen, helaas...
Vandaag opnieuw contact opgenomen, deze medewerkster had waarschijnlijk een mindere dag, het klopt niet dat de P&K werd opgehaald, dit zou trouwens ook niet mogen want aangezien wij over 2500l beschikken moet er eerst een toezichter komen kijken of de containers veilig kunnen opgehaald worden?

Ah ok, dank uw wel dat u deze info 3 weken geleden intern vergat door te geven ..

Communicatie/organisatie is echt wel een ramp, kleintjes blijven kleintjes...

27 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zeer slechte bedrijf

Zeer slechte bedrijf, ook al is de container niet opgehaald moet je gewoon betalen want Suez zegt dat de chauffeur wel geweest is, en dan moet je natuurlijk dubbel betalen want de container zit nog vol en moet er een nieuwe planning gemaakt worden. Gewoon een bedrijf om te haten. Mensen dit is niet vijandelijk maar echt ter informatie voor jullie eigen bestwil. Ik heb nog 1 jaar te gaan en daarna ga ik naar Renewi.

8 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

OPLICHTERS!!!

Zeer slechte service…komen maanden de containers niet ledigen door fout bij hun maar sturen wel elke maand een factuur.Als je dan besluit om de containers te laten weghalen komen ze af met een schadevergoeding van 500euro.Als ze al bereiken zijn zeer arrogant aan de telefoon.Mensen blijf weg van dit bedrijf!!!!

6 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Chaotisch bedrijf!!

Wat een belachelijk, onprofessioneel en onbeschoft afvalverwerkingsbedrijf!!
Organisatie en planning 0,0!!
Vraag me gewoon af hoe dit bedrijf nog bestaat. Verantwoordelijke spreken? Ze gooien je gewoon aan een andere lijn met een telefoniste die daar aanwezig is. Dan zeggen ze dat de verantwoorde dan toch gaat bellen, zogenaamd "regiomanager." Belt er een "verantwoordelijke", halverwege m'n verhaal, "sorry mevrouw ik kan niet helpen want ik ben verantwoordelijke van de contracten (!!!) en ik moet zo nog 200 andere klanten bellen, ik laat u m'n collega van de dienst planning bellen"... en dit is dan iemand die opgeleid is om klachten te behandelen!
Wat een ongelofelijk slecht bedrijf!!
Heb de spijt van m'n leven dat ik ooit met m'n bedrijf met hun in zee ben gegaan!!
Ik zou hen geeneens 1 ster willen geven maar het kan niet anders!!

22 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ZEER SLECHTE ERVARINGEN MET SUEZ

ZEER SLECHTE ERVARINGEN MET SUEZ
Ik kan alleen maar beamen wat veel mensen zeggen over Suez Belgium.
Ik heb heel lang, heel veel geduld gehad, maar het is op.
Zeer slechte service, zowel wat betreft het ophalen van het afval als de planning, als fouten in de facturatie.
Als er dan eens een mail gestuurd wordt i.v.m. een andere ophaaldatum, wordt die dag zeker NIETS opgehaald en heb je een paar dagen later een "vergeefse rit" op uw factuur staan omdat ze een andere dag zijn langs gekomen.
Ze doen ook geen enkele moeite om dan even te kijken of er/en waar de containers staan.
Hoewel de containers bij ons nu steeds buiten staan, net omdat er steeds problemen waren, zien ze deze niet staan en nemen ze foto's van de plaats waar ze zeker niet staan.
Het lijkt wel met opzet gedaan.
Eens je klant bent geraak je niet meer onder een contract van lange termijn uit en ben je verplicht om lange tijd klant te blijven.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat, als je toch elders een contract aangaat, de zogezegde vergissingen pas echt beginnen. Het voelt aan als pesterijen.
Deze firma is dan ook nog eens een stuk duurder dan concurrenten en de service is onder nul op alle vlakken.
Naar mijn gevoel geheel geen dienstbetoon naar de klanten.
Ik heb de laatste paar jaren meer dan 20 klachten, zowel schriftelijk als telefonisch moeten indienen.
Men zou denken dat daar lessen uit getrokken worden.
NEEN, blijkbaar is dat daar normaal.
Eerder nog, ze gaan nog wat meer dwars liggen en verkeerd doen....
Ik kan iedereen aanraden: GA NIET MET DEZE FIRMA IN ZEE!!

11 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Onbetrouwbaar

Wij hebben een container voor restafval. Voor de zoveelste keer (ben de tel kwijt) komen zijn ze de container opnieuw niet komen ophalen. Of ze moeten rondrijden en daar heeft de chauffeur geen zin in of hij wil niet op onze parking draaien of hij heeft simpelweg geen zin. Na de zoveelste telefoon komen ze dan (1week!!) later een 2de poging ondernemen. Soms lukt dat soms niet en dan valt de factuur nog af te wachten want meestal staat daar dan nog een boete bij omdat we de container ‘ niet hebben aangeboden’ terwijl die eigenlijk nooit van plaats veranderd of ze rekenen extra afval aan. Enkel telefonisch bereikbaar. Een mailtje sturen om klacht in te dienen is onmogelijk. Ze weten wel waarom. Wij hebben ondertussen het contract opgezegd na meer dan 4 jaar problemen. Het is niet dat we ze de kans niet gegeven hebben...

14 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Niet te vertrouwen controleer goed uw…

Niet te vertrouwen controleer goed uw factuur ze rekenen leidingen die niet gebuur zijn een dan ook nog overgewicht als ge ze er voor contacteer vragen ze om alles door te sturen maar er komt nooit gevolg plus ze smeren u een contract aan van 5jaar aan waar je niet van af kunt oplichters

6 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Reviews in alle talen tonen. (68 reviews)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer