That Leisure Shop Reviews 

67
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found out why That Leisure Shop has award winning customer service. Purchased the Pathway 4G and couldn't get it to connect, after having had so many problems with another one from a different... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Being motor home novices we were really unsure of the necessary procedures to overwinter our motor home. Really happy with the download ( and u tube video) from you, giving us precise recommendations... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was lucky enough to pick up two chairs second hand and we loved them so much , searched to buy more-( big family ) ‘That Leisure Shop’ stocked the exact same, reasonably priced, so ordered. Fantast... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Water Filler Cap With Hozelock Connector – Chausson The only online shop selling this item, and they are only 20 miles away. Darren took order over the phone, and when he realised how close I lived... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kampeerwinkel
  2. ook in
  3. Auto-onderdelen groothandelaar

Geschreven door het bedrijf

Outdoor furniture, motorhome and caravan essentials and accessories, Calor gas, electric bikes, electric scooters. We stock a range of leisure products available to buy securely online or to browse instore. Visit our website or pop in and see us in North Somerset. A warm welcome awaits you. If it feels different here, it's because we are.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

67 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(67)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Simply Excellent

I found out why That Leisure Shop has award winning customer service.
Purchased the Pathway 4G and couldn't get it to connect, after having had so many problems with another one from a different company, you all know the one that comes complete in a box it has an A in the name and terrible customer service, I thought here we go again.
Well how wrong could I be, had to wait till Monday morning to contact That Leisure Shop,Dave and Ben were absolutely brilliant, they took their time went through it, sorted the problem, it was a default issue, and stayed on the phone till it was up and running as it should be.
As for the Pathway 4G while testing it for the last 2 weeks, it also is absolutely amazing, remember it is a portable unit which gives it a head start on the fixed ones, and if that wasn't enough it has outperformed the fixed one in all the areas I travel too. At long last real on the go internet. I'm using it with a Vodafone Data only Sim hope this info helps.
Excellent Service excellent piece of kit.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thanks for such a brilliant review, Brian! Great to hear Dave and Ben got you connected and stayed with it until everything was working as it should. We’ll make sure they both see this.

It’s also really useful to hear how the Pathway 4G has performed over your first couple of weeks, particularly compared with the fixed system you’d used previously. Thanks for sharing your experience and SIM choice too. That’ll be genuinely helpful for others considering one.

Enjoy the on-the-go internet, Brian!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great staff

Great staff, really helpful, even sent photos of the pumps they had so I could select the correct one before travelling to the store.
Great shop, really well stocked. Could spend a fortune there.
Thanks again

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you, Barbara! We have a true Aladdin's cave here. The team are always happy to help, and we look forward to seeing you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service.

We went to a taulk at the Weston Motorhome Show and picked up a flyer,we then visited the shop site and downloaded the guid which we have found very helpful.

30 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you, Eunice! We appreciate you making the journey to visit our corner of the world and hope that we see you both at future shows and in-store again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great choice of products and advice

Great choice of products and advice. Love watching youtube blogs.

3 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you! Glad you’re enjoying the products and the YouTube podcast. If you need anything, we’re always here to help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought a chair & a Pathway 4G mobile… *****

Bought a chair & a Pathway 4G mobile Internet & couldn't be happier. Customer service is absolutely excellent. Made a silly mistake setting up internet unit & they couldn't have done more to sort me out.

17 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Hi Jill, Thanks so much for the kind words — we're thrilled you're loving the chair and the Pathway 4G (comfort and connectivity: the ultimate combo). And no such thing as a silly mistake here — tech can be tricky, but we're always happy to help get things up and running.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality products

Excellent quality products that you need, are sold at reasonable prices and delivered in good time. If I had one critisism and it`s a verification of their popularity, is that items sell out quickly but don`t worry because they restock quickly. Highly recommended. A+++

8 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you so much for your kind words and thoughtful feedback, Philip! We're really pleased to hear you're happy with the quality, pricing, and delivery. You're right — some of our most popular items do sell out quickly, but we're always working hard to keep things restocked as fast as possible. We appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As always the service was excellent and products are amazing.

As always the service was excellent from ordering -with Dave in the office making sure everything went ok.
All the staff there are so friendly whether ordering online or going in person - and the products are good quality and have never let us down.
I go back to them time and time again AND will continue to do so.

27 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

We’re probably not supposed to have favourite customers, but if we did... you'd definitely make the list, Jo.

Thanks so much for the kind words — Dave’s head is now approximately 30% bigger after reading this (we’re trying to get him through the door again as we speak). We’re genuinely chuffed you keep coming back to us, and we’ll keep doing our best to make sure you always get top-notch service, friendly faces, and gear you can rely on.

See you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hello Matt

Hello Matt

Recently purchased the Pathway 4G,
What an amazing piece of kit, very easy and quick to set up, and works amazing in our motorhome, first used in the open areas in Scotland, using a Tesco sim,
highly recommended

16 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thanks for the great feedback, Paul! We’re thrilled to hear you’re enjoying the Pathway 4G — sounds like it’s already proving itself on the road. If you need any help in future, don’t hesitate to get in touch. Happy travels and stay connected!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I’ve had mixed experiences with That…

I’ve had mixed experiences with That Leisure Shop. While their service is quick and helpful at times, such as arranging refunds for out-of-stock items or providing installation videos, their advertising can be unclear. A discount promotion excluded sale items, which felt misleading. Overall, decent service but room for improvement in transparency.

9 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you for your honest feedback, Tan—we really appreciate it! We’re glad to hear you’ve had positive experiences with our service and support.

We do include the terms of our discounts in our advertising, and like many retailers, our promotions don’t usually apply to already discounted items. That said, we’re sorry if this wasn’t as clear as it could have been, and we’ll make sure our offers are as transparent as possible moving forward.

If there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to reach out. We really appreciate your support and hope to serve you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Pathway 4G

The Pathway 4G. I heard about it from the Motorhome Matt Podcast. Has given us great signal whilst away in the van and the case is really handy when taking it. We also have a home office / games room at the end of the garden and have really struggled with signal. The Pathway gives a great strong signal and has made a massive difference especially for the kids with their gaming. Really easy to set up and I could not recommend more.

28 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you, James! We're so happy you're pleased with your Pathway 4G router.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed ordered 30/11/24 not…

Very disappointed ordered 30/11/24 not heard anything about my order no update. Messaged today, nothing back will be looking for my money back as for my daughter’s birthday which now has passed. Read good reviews despite being more expensive than other companies. Would not recommend this company.

30 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Hi Lyn, we are very sorry to see you leave us this feedback. I have reviewed all our records and can see Dave emailed you shortly after you placed your order to let you know there would be a delay in dispatching this item and offering to upgrade shipping to a faster provider, but as we did not hear back from you we continued as normal.

I see the message you mentioned was sent on Saturday and unfortunately, we could not open on this day due to the red warning for Storm Darragh in our area so it was not picked up, but Dave has already messaged you first thing this morning to give you an update.

We are of course happy to refund you if you have changed your mind about the order and can only apologise that it was not able to reach you in time. I will let the team know to contact you again and see if this is how you would like to proceed.

I hope this can help to explain the situation more, it is certainly not our intention for you to have anything less than a perfect experience shopping with us.

Please let us know anything else we can help you with.

Kind regards,
Maddie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our go-to shop 🚐🛒📦

Always great service. One of the non-essential products in my order was out of stock, so Dave kindly phoned to advise of this and arrange a refund. Items arrived within a couple of days. Thank you, TLS.
A happy customer and a clean motorhome! 😊

12 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you, Lizzie! It makes us so happy to be your go-to shop 🥰 Sorry to hear an item was out of stock, Dave is always on it to make sure the issue is rectified and we thank you for your understanding. We're at the end of the phone if you need anything at all.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic Customer Service

Great company with a super fast delivery. I had a few problems fitting my spare part so Ben kindly sent me a video on how to install and all now works perfectly. Really great customer service.

25 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you for leaving us two reviews, Lesley! As a small business, this really means a lot to us and the team are always happy to hear feedback :) Once again, we're glad we could help you get everything sorted and we're always just a phone call or an email away if you need anything.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As iam new to motor homing

As iam new to motor homing I need all the information I can get I listen to all the pod casts and enjoy the way you present them.

18 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you, Andy! Happy to have you with us listening to the Motorhome Matt podcast. Any questions please don't hesitate to ask at www.motorhomematt.co.uk/askmatt

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great and helpful read,the same as your…

Great and helpful read,the same as your youtube channel is,if and when I'm in need of equipment your site will be my first port of call. Thank you 😊

14 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you for this great feedback, Peter! Any other questions please just let us know, our team (and Matt) will be happy to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great guide if you’re not using your…

Great guide if you’re not using your van over the winter but it seems such a shame not to use it. We are new to having a Campervan and was hoping your guide might have given ideas for what to do to going out in the winter and the things to look out for, such as heating etc.

28 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you for your feedback, Heather! This guide is indeed just for preparing your leisure vehicle for winter storage as this is what many people choose to do - although we do love and encourage winter adventures! If you haven't seen our podcast yet, we have an episode on preparing for winter travel, which you may find useful: www.motorhomematt.co.uk/episodes/how-to-prepare-your-motorhome-for-winter-travel

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy novice mo home owner.

Being motor home novices we were really unsure of the necessary procedures to overwinter our motor home. Really happy with the download ( and u tube video) from you, giving us precise recommendations and instructions on what to do. Really confident now that all will be secure over the winter months. Thankyou.

7 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you, Gillian! We couldn't ask for better feedback than this, we're so happy to have helped you feel confident in prepping your motorhome for winter. If you have any other questions then please don't hesitate to get in touch with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Habitation information

Very pleased, full of very useful information which will come in handy I’m sure. Thank you.

26 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo That Leisure Shop

Antwoord van That Leisure Shop

Thank you, Michael!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer