Thelights4u Reviews 

128
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic value for money, they look fabulous and have had lots of compliments. Really brighten up our garden. Delivery was really quick too! Will definitely buy more especially with the great cus... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The order process was simple and straight forward. However I was not able to give you a review as I have not yet got the lights fixed due to unavailability of electrician, hence not sure how they wi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A few days after ordering I received an email to say the order had been cancelled 'at my request'. A bit confused I mailled back to say I hadn't cancelled the order, so I then received a response... Toon meer


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

128 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 57% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(128)

97 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy from them!

I have requested a refund via email (that is the only way), I have not received any response after several days. No one replies to follow up email...

28 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Hi,

We apologize for the inconvenience this may have caused.

Please contact us via email and we will assist you to the best of your satisfaction.

Kind Regards
Dave
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product and quick delivery

Great product and quick delivery. Can't fault anything.
Definitely recommend and use again.

21 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Hi Allan
Thank you so much for this valuable 5-Stars review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great lights

Great lights. Great service. Fast delivery.
What more can you ask?

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Hi Stephen
Thank you so much for this valuable 5-Stars review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, very happy.

19 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Hi Simon
Thank you so much for this valuable 5-Stars review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

everything comes on time

everything comes on time, great website

14 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Hi Remi
Thank you so much for this valuable 5-Stars review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was bit unsure when ordering but was…

Was bit unsure when ordering but was well surprised with the quick delivery and product was how good it was will use them again and have told my friends about them

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Hi Martyn
Thank you so much for this valuable 5-Stars review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product

Good product, fast delivery

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Hi David
Thank you so much for this valuable 5-Stars review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great garden lights and good quality

22 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Hi Donna N Leeds
Thank you so much for this valuable 5-Stars review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn
Customer Relations

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The under-counter strip light wouldn't…

The under-counter strip light wouldn't charge and so obviously didn't work. After contacting the company, and asking for a refund, they asked for a photograph - which I sent immediately. They responded with, 'we will share return details with you in a short while.'

That was four days ago.

I've emailed three times during that period to ask for return instructions. I still don't have them.

I think people get this company confused with this company: lights4you which they definitely are not.

I would not purchase from thelights4u.com again.

Update: as you can see from the response below, the company has made it right, which is much appreciated - so I've revised the number of stars given.

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Dear Lindsey,

We’re sorry for the inconvenience and appreciate your patience. Your refund was processed on 10th November without requiring a return, as we wanted to save you the hassle and postage costs. We also immediately informed you that it may take 3–4 working days to appear in your account.
Our team also reached out to confirm this, as we truly wanted to ensure you were refunded smoothly. We hope this clarifies things and would love the opportunity to serve you better in the future.

Warm regards,
TheLights4U Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend company.

Received the lights I ordered, they are great quality, at a good price and delivered quickly. When I opened the GU10 bulbs included they were cool white not the warm white I'd ordered. Contacted Thelights4u and they immediately sent the correct bulbs. Their customer service is first class and I have not hesitation in recommending this company.

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Dear Graham,

Thank you for your positive feedback, which is very valuable for us.

We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great fast service and accurate product…

Great fast service and accurate product at a great price

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Dear Colleen,

Thank you so much for this valuable 5-star review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic light

Fantastic light

5 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Dear Elaine,

Thank you for your positive feedback, which is very valuable for us.

We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast

Fast, efficient and professional

29 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Dear Mike,

Thank you so much for your 5-star review! We’re thrilled to know you loved your experience with TheLights4U. Your support truly brightens our day!

Kind Regards,
Finn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Quick delivery one light came broken, but was replaced quickly great customer service

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Dear Suzie,

Thank you for your 5-star review! We’re happy we could resolve the issue quickly — your satisfaction is always our top priority.

Kind Regards,
Finn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The product arrived as promised and I…

The product arrived as promised and I was very satisfied with it

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Dear Harry,

We truly appreciate your feedback and understanding! Our team is always here to make sure every order ends with a smile. Thanks for choosing TheLights4U.

Kind Regards,
Finn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with product

Very happy with product

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Dear Elliott,

Thank you so much for your review :)

We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easily simple to order

Very easily simple to order. I had a few issues and they were happy sort them out immediately and send out replacements / refunds as needed

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Dear Maarya,

Thank you so much for this valuable 5-Stars review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Car led lights

Lights arrived on time and Work perfectly for the purpose. Happy with product and service so would highly recommend

15 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Dear Lwilko,

We truly appreciate your feedback and understanding! Our team is always here to make sure every order ends with a smile. Thanks for choosing TheLights4U.

Kind Regards,
Finn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality item

Easy website to use, great selection, fast delivery and quality item, thankyou, will definitely be ordering from them in the future

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Dear Andrew,

Thank you so much for this valuable 5-star review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order

Easy to order, kept informed at each stage of delivery.
Nice looking light that is very bright.

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thelights4u

Antwoord van Thelights4u

Dear Customer,

Thank you so much for this valuable 5-star review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Finn

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer