Thesuppshouse Reviews 

64
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Took me 10 days to receive my order. Placed on a Tuesday, still had no update by the end of the week - even looked at their shipping policy to check dispatch times. Contacted 4 times v... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Do not order from here. Ordered 7 days ago. £142 order never arrived. No response to emails. Having to get bank to charge back. Update: Order received 9th Sep (ordered Aug 28th). Got an emai... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent range of products at decent prices. Have ordered a few things now and all arrived very quickly and exactly as advertised. Can get high quality products not listed on many other UK sites. Wou... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Supps House has one of thr best range of flavours I’ve ever experienced, they’re all soo good I can’t even pick a favourite! Great customer service, great products and speedy delivery. Would defin... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Fitness- en voedingsservice
  2. ook in
  3. Vitamine- en supplementenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Founded in 2017, The Supps House is an independent UK retailer dedicated to providing high-quality sports nutrition, health supplements and performance products from the world’s leading brands. Our mission is simple: offer the products customers want, at competitive prices, backed by fast delivery and exceptional customer service. Whether you’re an elite athlete, regular gym-goer or just starting your fitness journey, we’re committed to helping you achieve your goals with products you can trust. We’re proud to have built a loyal community of customers and have earned hundreds of 5-star Google reviews thanks to our reliable service, competitive pricing and genuine passion for the industry. Every order is handled with care, and we’re always looking for ways to improve the experience we provide. Thank you for choosing The Supps House. We appreciate every customer and every review, as your feedback helps us continue to grow and improve


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

64 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 10% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(64)

64 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Read the trust pilot reviews first - they don't lie!

Took me 10 days to receive my order.
Placed on a Tuesday, still had no update by the end of the week - even looked at their shipping policy to check dispatch times.

Contacted 4 times via email, 1 time on Facebook and another on Instagram. No response.
Finally got a reply from the managing director saying it had been dispatched but no tracking email sent and most likely lost by Royal Mail...

Some of the samples I ordered were now out of stock so others would be doubled to make up and extras thrown in as a way of apology. Orderd 20 sachets in total, and about £50 in value.
I asked for tracking to be sent as and when.
During the dispatch time I came on here to read reviews, I wish I had beforehand! Major red flags. Not sure what is going on at this company but it needs to improve.

Finally received the package yesterday and sticking true to his word, extras were thrown in which I appreciate.
Weirdly, the package was sent via parcelshop not collected by royal mail at a warehouse.

Anyway, 3 stars for providing my order eventually and extra sachets but I won't be coming back and definitely not recommending.

3 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammed

Scammed. Avoid! Paid for 24hr delivery and week later still no order... no response to email of course. Scumbags...

27 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the second time I have ordered.. even worse !!

This is the second time I have ordered with Suppshouse and been very disappointed.

First time the order was late and only half the order arrived. Then had to wait even longer for a response and for them to ship the rest out.

This time ordered a week ago and have not received anything and no response to emails.

30 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

second time using them awful delivery…

second time using them awful delivery service, they state ‘order with XXX hours and receive your parcel tomorrow’ paid full price for DPD next working day well within the delivered tomorrow option, 4 days later and still have not received my parcel. Emailed twice and no reply from ‘help centre’ will never use again or advise anyone to use them.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Only one star as I can’t put none

Only one star as I can’t put none! Didn’t even receive my order and can not get anyone to actually talk to me, or respond to any email or contact I try to make. Will not be placing an order again! Now I’ve lost my money and don’t even have the product! Disappointing, very disappointing.

8 september 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

received wrong iteam

received wrong iteam, contacted customer support and heard nothing back so now stuck with the wrong iteam that i don’t want and nearly £40 down! also paid for premium delivery and took nearly a week to arrive. definitely would not recommend

11 september 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First time customer was excited to try…

First time customer was excited to try it, paid next day delivery £55 money spent and no item delivered no update no response to any of my emails that I have sent, I’m £55 down with no acknowledgement, won’t be using again

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered £156 stuff paid £6,99 for 24…

Ordered £156 stuff paid £6,99 for 24 hour tracked delivery, week later still no product. Multiple emails sent minimal replies, order cancelled and partially refunded me £6.99 not the full amount, fraudulent company advice to stay clear

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Do not order from here

Do not order from here.
Ordered 7 days ago. £142 order never arrived. No response to emails. Having to get bank to charge back.

Update: Order received 9th Sep (ordered Aug 28th).

Got an email response after original review. They offered refund or reship. I agreed not to charge back and opt for reship. Order received included free gifts of decent value.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven't received my order nor refund

I ordered 2 tubs, I had an email to say one of them are broken have got any more in stock would I like a refund or a replacement I replied to them but no reply back. I still havent received my refund and neither have I received my other order. I'll be taking this further with my bank to receive my refund!

17 augustus 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ive bought my item 3 weeks ago and im…

Ive bought my item 3 weeks ago and im yet to get it, they seem to do this often and resend another item but Ive yet to get that one aswell or even any information when it’s coming. Wouldn’t buy from them when the give the same excuse every time. “We sent your package but Royal Mail has lost it” I don’t think Royal Mail is the problem here.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thesuppshouse

Antwoord van Thesuppshouse

Hi Henry,

Could you please contact us by email to help@thesuppshouse.com with your order number so I can look into this for you. I have looked and we don't have any open issues under your name.

we are fortunate enough to send a large number of parcels every day which means some will inevitably get lost, we do everything we can to either locate the parcel with the help of the delivery provider, failing that they are always resent or a full refund issued.

I can assure you it is not an excuse.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer