OPLICHTERS. Site is werkelijk shopify.com. Certificaat slechts 3 maanden geldig Rekening in Duitsland. Levert nooit. Reageert nooit. Geen telefoonnumer. Adverteren met hoge kortinge... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
14 december 2 jassen en een paar schoenen besteld voor 135€. Heb 2x mail geschreven en ze antwoorden 2x bijna identiek en dat vond ok verdacht. Daarna gemaild dat ik ondertussen aangifte had gedaan..... Toon meer
Firma list en bedrog. Doen alsof ze in amsterdam zitten maar ordinaire dropshipper met lelijke troep ipv wat zichtbaar is op foto’s van hun “website”. Zending was maand onderweg en kwaliteit was nog... Toon meer
Bij de bestelling geen bericht over de order ontvangen. Vermoeden van, hmm sinds 1962???? Gekeken bij Visa, geld stond gereserveerd, aanname dan zal de afschrijving wel per verzendmoment plaatsvin... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Bestelling via winkel zelf in Amsterdam…
Bestelling via winkel zelf in Amsterdam gedaan, via Azië retourneren waar ik al tig keer om adres gevraagd heb en steeds afwijkend antwoord krijg!!
Oplichters en malafide winkel!!
Koop ECHT daar NIETS!!
Kan je net zogoed je geld in de kliko gooien!!
Koop hier niks!
Het bedrijf komt over als echt en betrouwbaar, maar het feit dat er nergens een fysiek contactadres te achterhalen is had me al moeten doen twijfelen...te laat dus..
Het is gewoon dropshipping met een zielig verhaal en foto's van AI, zelfs van een winkelpui die nooit bestaan heeft.
Wil een bestelling retourneren
Wil een bestelling retourneren. Moet op mijn kosten teruggestuurd worden naar Azië.?
Dat kan niet zo zijn als je bij een Nederlands bedrijf koopt moet je kunnen retourneren naar een adres in Nederland lijkt me.
Verder is de kwaliteit beneden peil.
Communiceren gaat moeizaam. Van Laar beweert binnen 24 uur. No way.
geen oplichter in mijn geval
Na lang wachten heb ik mijn artiekel eindelijk ontvangen.
In eerlijkheid moet ik dus toegeven dat ik terug moet komen op mijn beschuldiging "dat van Laar een oplichter is" (in mijn geval)
ROMMEL!!…
Vandaag de bestelde polo's ontvangen (na weken wachten) Het is absolute rommel, goedkope Chinese meuk! Van Laar is niet echt wat er op de website staat. Koop dus niet van deze oplichters!!
Oplichters !
Ik dacht met een degelijk Nederlands mode bedrijf te maken te hebben maar het zijn gewoon oplichters. Goede leer voor de volgende keer ook en misschien wel vooral in eigen land zitten oplichters. Bestel hier niets. Je bent je geld kwijt en krijgt niets geleverd. Ik ga zo meteen aangifte doen.
Besteed je geld ergens anders!
Aantal maanden geleden voor Carnaval een mooie blauwe besteld. Echter nooit iets ontvangen. Geen mail reactie en er is geen enkele manier om contact te leggen.
LET OP DUS!!!!
Oplichting
Oplichting. Nemen ook zelf contact via Whatsap om je geld te stelen
Ook ik ben deze maffia truc getrapt…
Ook ik ben deze maffia truc getrapt ondanks mijn wereldwijde reis en werkervaring (dacht altijd mij pakken ze niet)
Dezelfde artikelen worden door verschillende “firma’s” onder andere namen aangeboden z( zoek bv naar een soort trui en je ziet hetzelfde product minimaal 6 keer aangeboden.
Ook ik zal aangifte tegen deze maffioso club indienen
!!!!!LET DUS OP!!!!
Hier niet je geld verliezen mensen
Hier niet je geld verliezen mensen. Hier bestellen is je geld weg, je bestelling komt nooit aan, je krijgt een valse track code die geen enkele informatie geeft. En ze reageren op geen enkel bericht. Oplichters!!!
oplichters,niets bestellen
Waar ze nu mee adverteren komt van Temu
Waar ze nu mee adverteren komt van Temu. Kosten daar helemaal niets.
Stelletje oplichters zijn het.
Oplichters
Dieven én oplichters!!
Een bestelling geplaatst op 4 mei, op 12 mei sturen ze je een mail dat je pakket verzonden werd. Als je op de link van track and trace klikt, is er een foutmelding. Mail gestuurd die NIET beantwoord werd. Mail willen sturen naar diegene die op hun site vermeld staat: niet gelukt.
Gelukkig was het 'maar' een bedrag van €35 maar ja, ik moet er ook voor gaan werken...
BENDE DIEVEN EN OPLICHTERS!!
Ik ga klacht neerleggen bij de politie,
Oplichters, niet bestellen hier!
Eén ster is nog teveel. Niet bestellen hier; het zijn oplichters. Kwaliteit ver beneden peil, China troep. Je moet het artikel zelf retour sturen (én betalen dus) naar een vaag adres in China, na retourontvangst aldaar storten deze oplichters jouw geld terug. Ik geloof er niet in. Gelukkig had ik hier maar voor een relatief klein bedrag iets besteld, maar toch. Tuig van de richel is het.
NB: Ze misbruiken zelfs de naam van een bestaand Modehuis, te triest voor woorden.
NB: Het emailadres wat trustpilot gebruikt klopt niet; dit moet zijn: support apenstaartje vanlaarmodehuis.nl
Ik heb een jas op 10 december 2024 bij…
Ik heb een jas op 10 december 2024 bij Van Haar mode besteld. En ik heb 89,95 euro voor betaald. En de oplichters hebben nooit en nimmer de jas bezorgd en tot heden wacht ik nog steeds op de bezorging.
Stelletje oplichters. Ik hoop dat de politie jullie oppakken en lang in de cel opsluiten.
Stelletjes boeven
Oplichters
Oplichters! Geen jas gezien. Geld wel kwijt. Geen reactie als je geld terugeist.
Regelmatig contact via de mail gehad…
Regelmatig contact via de mail gehad dan krijg je de grootste onzin te horen dat het moeilijk zit met het vervoer ik een jas besteld het liefs als ik een adres zou weten dan zou ik er heen rijden en die zaak even verbouwen die oplichters
Na 1 maand eindelijk mijn bestelde jas…
Na 1 maand eindelijk mijn bestelde jas ontvangen...
Deze ziet er in geen 100 jaar hetzelfde uit als op de foto waarop ik mij gebaseerd heb!
Pure oplichterij!!!
Ik heb ook inderdaad een jas bij die…
Ik heb ook inderdaad een jas bij die boeven besteld maar die heb ik nooit ontvangen. Heb meerdere malen geprobeerd om contact te krijgen maar het was trekken aan een dood paard…. Wel begrijp ik niet dat al die zogenaamde fraude instanties er niet bovenop zitten…
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








