We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Going on my 2nd Dodge Charger Widebody kit from Vicrez for 2 different cars. Fitment has always been spot on and shipping always fast. Although I was missing all the hardware from my recent widebody... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased several PPF for my BMW Z4M and so far so good. I did not install it all yet but very satisfied with the results so far. Will but again for my other cars.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Products shipped damaged, they have lots of returns from buyers aware of their tactics, I was not and got screwed. Good arrived damaged, beware of this company. Vicrez = L They're offered abs... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was excellent. There was an order mixup, it was corrected immediately. I was worried about the mixed reviews, but I hoped for the best when I ordered. Whatever previous issues may hav... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Auto-onderdelen fabrikant
  2. ook in
  3. Raceauto-onderdelen winkel

Geschreven door het bedrijf

Founded in 2015, Vicrez is a leader in the automotive aftermarket industry, delivering premium performance tires, widebody kits, wheels, vinyl wraps, paint protection films (PPF), window tints, and aero components for enthusiasts and professionals alike. Our VCORSA tire line is engineered for maximum grip, control, and all-season performance, ideal for high-horsepower builds, sports cars, and daily drivers. With a focus on innovation, precision fitment, and world-class support, Vicrez empowers drivers to customize, protect, and elevate their vehicles — from muscle cars and luxury sedans to trucks and SUVs — redefining the future of automotive style and performance.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

337 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(337)

109 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love how fast they ship

Love how fast they ship , customer service is wonderful

5 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

We really appreciate that, Pedro. It’s great to hear you were happy with both our shipping speed and customer service. Our team works hard to make every order smooth and enjoyable from start to finish. We’re excited to serve you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vicrez LV Style Rear Window Louvers vz101677

Ordered louver for 2016 Dodge Charger. Louver arrived within a few days, fast shipping. When the louver was test fitted it did not fit the car properly due to the plastic on one side being higher than the other. This product is not precision cut like stated in their video. Also not enough tape was sent to put on back side of brackets. Tape that was given was very cheap and does not stay stuck. When I contacted vicrez about my problems I contacted them June 8th, two days after getting my louver… they said they would look into it. I never received a reply so I contacted them again on June 29th…then on June 30th they sent me an installation video… not addressing my problems at all or even remotely helping my issue. I would say they have horrible customer service. I will not buy from them again.

5 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

Amanda, it’s disappointing to hear about your experience with the louver fitment and the difficulty getting proper support afterward. That’s not the level of quality or service we want anyone to encounter. Since that time, we’ve improved our product inspections, upgraded the adhesive tape included in our kits, and strengthened our customer response process to ensure faster, more helpful communication. We truly value your feedback and would love the opportunity to show you how much has changed since your purchase.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vicrez is JUNK

Bought carbon fiber hood for my 2020 Scat Pack Charger. It came pretty quick. Before putting it on, I noticed that the vents were not cut out along with no washer sprayer cut outs and hood liner pin holes. Called in and was told that they don't cut them out and it was up to the customer to cut them and sent me a Youtube clip on how to do it for a Challenger. This makes no sense, due to the fact that Vicrez says it's a ready to go hood. Got passed all that and was putting the hood latch on (finger tight) and a nut pulled through the hood. No bracket to support the hood. Vicrez says I over tighten the bolts and my hood is non refundable and non replaceable. This compony is crap, sells junk for product, and blames the customer for their screw ups. I am taking legal actions and they have been reported. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!!!!

5 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

We understand how upsetting it must have been to encounter those issues after being excited for such a major upgrade. While carbon fiber hoods often ship with uncut sections to allow for custom fitment, we recognize the process and communication could have been much clearer. Since then, we’ve improved our quality control and now provide more detailed product information and installation guidance to help avoid these situations. We take feedback like yours seriously and genuinely regret that your experience didn’t reflect the standards we aim for today.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product I have the demon widebody…

Great product I have the demon widebody kit no problems and any info I needed always respond rather it be by phone or social media

2 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

That’s awesome to hear, Michael! We’re thrilled that you’re enjoying your Demon widebody kit and that our team was able to assist you whenever you needed support. It’s great customers like you who make what we do so rewarding. Thanks for trusting Vicrez with your build!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

VICREZ Hellcat front-end assembly

When adding my Shirokai kit, I needed to upgrade to the Hellcat front-end and bumper assembly. My online salesman was very knowledgeable and friendly. I didn't quite know what I needed but he took the time to answer questions and make sure I got the right product. I was even offered a discount code that I wasn't aware of. Product was delivered a few days later with no issues. I have since recommended Vicrez to my other car friends looking to upgrade their cars

2 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

Thank you so much, Dean! We’re really glad to hear that our team was able to help you find exactly what you needed for your Shirokai build and make the process easy from start to finish. It means a lot that you’ve recommended us to your friends — we truly appreciate your trust and support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vicrez Customer service

Vicrez Customer service Is insane so fast and reliable! I have the rock guards/ side skirts w/ winglets / diffuser and canards and love the quality!! Highly recommend if your looking to upgrade your vehicle!

1 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

That’s amazing to hear, Garrett! We’re thrilled you love the quality of your setup and that our customer service team made your experience smooth and reliable. Thank you for the recommendation and for being part of the Vicrez community we can’t wait to help with your next upgrade!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend

Highly recommend vicrez! I purchased the front and side splitters for my show build and I love the quality! It was the missing piece to my show build!

1 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

That’s awesome, Drew! We’re so happy our splitters were the final touch your show build needed. It’s always exciting to hear when our parts help bring someone’s vision to life. Thank you for the support and for choosing Vicrez to be part of your project!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

370z Nismo front bumper for 350z

I purchased the 370z Nismo front bumper for the 350z during a sale event. I went to install it a couple months later and the bumper shattered like Cheap ABS plastic. I sent them a picture and explained what happened but they were utterly useless. They advertise durable products and you get trash. They advertise polyurethane but you will get ABS plastic. They will respond to you fairly quick when you contact them, but won’t do anything helpful to assist in the situation. They will just keep apologizing such as Diana Garcia did for several exchanged messages.

30 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

Nicholas, we completely understand how disappointing it must have been for your bumper to break during installation, especially after expecting a more durable material. We’ve since taken steps to ensure product materials and descriptions are fully verified before shipping so customers get exactly what they expect. We’ve also strengthened our support process to provide clearer and more helpful solutions in situations like yours. Your feedback truly matters, and we appreciate the chance to keep improving from experiences like this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BOUGHT $800 IN VINYL

BOUGHT $800 IN VINYL , DISCOLORED NO GOOD CRAP!! CUSTOMER SERVICE IS NON EXISTANT!

17 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

Mike, we’re really sorry to hear about your experience with the vinyl and the frustration you faced trying to get help. That’s not the level of quality or service we want anyone to experience. Since then, we’ve improved our material inspection process to prevent discoloration issues and strengthened our customer support response times. We truly appreciate your feedback and hope to have the opportunity to show you how much things have improved.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great & Helpful company

Great & Helpful company. I always get great customer service from Kat & Irdwin, very friendly and helpful people, since im local they help me install my parts. I have bought multiple items for my C6 corvette and love the look and the quality of the product. I would definitely be buying more products for my vette!

2 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

Thank you so much, FRANK! We’re thrilled to hear how happy you are with your Corvette’s upgrades and that Kat and Irwin were able to make your experience smooth and enjoyable. We truly appreciate your continued trust in Vicrez and can’t wait to see what you add to your build next!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

C8 Corvette Side Skirts

Very good customer service and willing to help out on everything! Received side skirts from them but the install directions could be improved. Quality of the products is definitely there though.

20 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

Thank you for the great feedback, Ahsan! We’re really glad you’re happy with the quality of your side skirts and that our team was able to help along the way. We also appreciate your note about the installation instructions we’ve been improving our guides to make installs even easier. Thanks for choosing Vicrez for your build!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy carbon fiber products from them

I'm very dissatisfied with this purchase of my carbon fiber diffuser, after a couple months the product seems to be getting warped and damaged from the heat. Fitment is also bad. no matter how hard I try the top clips don't hold well and you are able to see a gap at the top. I would recommend spending a little more and getting a better product. The carbon fiber parts they sell seems very cheaply made and will not stand the test of time.

19 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

Viorel, we understand how disappointing it must have been to see your diffuser warp and not fit as expected after such a short time. That’s not the kind of experience we want anyone to have. Since then, we’ve refined our carbon fiber production process to increase heat resistance and improve overall fitment consistency. Your feedback helps us continue improving, and we’d love the chance to show you how much the quality of our products has advanced since your purchase.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Reported Vicrez to Federal Trade commission for fraudulent activities. This merchant delays sending customer’s orders and prolonged processing returns and they had til this day have not issued a refund. The order was from Nov 2021. Be advised- do not deal with this company and save yourself the frustration.

14 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

Sandy, we’re truly sorry for the experience you had back in 2021. We understand how frustrating it must have been to wait so long for both your order and your refund. Since that time, we’ve completely restructured our customer service and returns process to make sure refunds and replacements are handled quickly and transparently. We take all feedback seriously and are committed to earning back the trust of customers who had negative experiences in the past.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve worked with Vicrex many times in…

I’ve worked with Vicrex many times in the past and they always provide great service. I’m installing a wide body kit I bought from them for my 17 Charger HC and after the paint it looks amazing.

13 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

That’s fantastic to hear, Vinnie! We’re thrilled that your widebody kit came out amazing and that you’ve continued to trust Vicrez over the years. Your support means a lot to us, and we’re excited to keep being part of your Charger’s journey!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my wheels on November

I ordered my wheels on November, still no wheels in April. What is worse is that they were still fighting to keep my money from Paypal. Garbage company!

9 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Vicrez.com

Antwoord van Vicrez.com

Monte, we’re really sorry to hear about your frustrating experience with that order delay and refund process. Waiting that long without resolution would upset anyone. Since 2024, we’ve made major changes to our fulfillment and refund systems to prevent long waits and ensure smoother resolutions. We truly regret that your experience didn’t reflect the service standards we hold today.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute worst company I have ever…

Absolute worst company I have ever dealt with ever. I bought a carbon fiber hood from them, advertised as a VIS brand which is a top quality brand, received a knock off poor quality hood! Item was returned 3 weeks ago! Makes the customer pay for return and restocking fee for their screw up. Now they are giving me every excuse in the book to delay my refund. Do not spend your money at Vicrez! I have no idea how this company is still in business. I might have to take legal action against them for fraud, I just hope they do the right thing and refund me. Definitely would not recommend anyone to do business with them!

9 april 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thumbs up

Thumbs up to the team over at vicrez. I've ordered a few different items from them and all were great quality and shipped fast. No complaints

31 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vicrez and Kat are #1

Vicrez is hands down the best of the best when it comes to styling your car and taking it to the next level! Amazing products, quick shipping, and the best customer service in the industry. The general manager Kat (Katherine) is an absolute sweetheart and pleasure to deal with. Not only is she incredibly helpful, but she has a true understanding of all the items Vicrez has to offer! As a matter of fact, if you want the installs, she is usually the one doing the installations! Thank you Kat and Vicrez for such an amazing experience. - Jango Scat

6 december 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding Customer Service and Products

Vicrez has gone above and beyond in helping me with my orders and answering any questions I’ve had. I can’t think of a company that has gone more out of their way than Vicrez to ensure that their customer is satisfied. I’ve placed three orders for my Challenger, and the product quality seems top notch to me. I’ve only gotten to install one of those three products so far, but the appearance is fantastic.

20 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The product I ordered from Vicrez was Dodge Challenger Hellcat Fender

The product I ordered from Vicrez was the Hellcat Fenders for a dodge Challenger. Shipped and received on time. Overall happy with the product. I do However recommend bonding the products to the car as the 3m tape they provide is not close to enough. I've already lost the front piece on one side and the other is coming off. I've since bonded the rest of the pieces to the car and its much better.

19 oktober 2021
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer