VistaPrint CA Reviews 

29.896
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed help with some issues my copying a book and adding more pictures. I called and was supported right away. The support was completed in a patient, kind manner. I didn't immediately understan... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Online experience was easy and straightforward and when I needed help I just pressed the chat button and you were there to help me and make sure everything looked right, correct some things and offer... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The stamp you sent has a large blurred section, I haven’t had time to contact you yet. I was also dissapointed you put 2 orders together to save postage , yet when I asked the same when ordering, bec... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I use Vista Print on a regular basis. If you are in need of great quality, quick deliveries, amazing bang for your buck products, this is where you need to be. The website is easy to navigate, the ti... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

30K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(29.896)

5.708 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You decided my logo was not good as an…

You decided my logo was not good as an image and suggested something that didn't have the full name and didn't have the colours right. I said just put it back to the old one. It didn't happen (although in the images sent it was). So I have recieved a hat that is not what I wanted.

25 september 2026
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

We regret to hear that the embroidery on the hat was not correct and apologize for any inconvenience caused. We'll be happy to see how best we can help with this matter and so will be sending you an email with additional information in order to better assist.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

VistaPrint is the way to go

VistaPrint always makes certain that I am 100% happy with my orders. If there are nay mistakes or mishaps they make good on it. Thanks

21 september 2026
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

Thank you for the wonderful review. We’re delighted to hear that our care team consistently works to make things right and ensure you’re happy with your orders. We appreciate your trust and continued support and look forward to assisting with your next product of interest!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Staples pissed me off beyond belief

Staples pissed me off beyond belief, and always thought about using you guys. Your AI thing was usually pretty good in helping with my design. But generally, the designing was fairly straight forward. Your price was good too. And, I received my cards quickly and the print job was great

25 september 2026
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

We are thrilled to hear that you decided to give us a try and had such a positive experience. It is great to know that our online design tools were helpful, the creation process went smoothly, and you were pleased with the quality and delivery of the cards.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great products!

Great products!
Lots of options and great pricing.
Only issue is that logoing on adult clothing items was done a bit low, more on the mid-chest rather than upper chest. I centered the logo on the printable area but may have to put it up as high as it can go next time.

25 september 2026
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

Thank you for your review submission. We're happy you're pleased with our products. We're sorry the positioning of the logo was not as expected; however, we appreciate the feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

easy software to design picture book

easy software to design picture book, fast delivery

23 september 2026
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

We're pleased to hear that you found it easy to create your book and that you received the product in a timely manner.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Business cards

High quality and fast!

24 september 2026
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

Thank you for sharing your feedback. We're pleased to hear that you're happy with the quality of the business cards received.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great

Great. Only thing is i wish the clear plastic was clear, clear not foggy

22 september 2026
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

Thank you for reaching out and sharing your feedback with us. We acknowledge your review and are glad to hear that overall your experience was great, though we are truly sorry that the clear plastic material appeared foggy rather than completely transparent as you had expected.

We have sent you a separate email to follow up on this. Could you please respond to that email with a few photos showing how your Plastic Business Cards turned out? Once we receive your images, we will gladly look into this right away to ensure you are fully satisfied with your cards. We look forward to hearing back from you.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Not sure about the color of my canvas…

Not sure about the color of my canvas but love my cup

24 september 2026
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

Thank you for taking the time to share your feedback on your recent order. We are delighted to hear that you love your Custom Mug! At the same time, we fully understand how important precise color accuracy is for your Canvas Print, and we want to ensure you are completely satisfied with every item you receive from us.

We’ve sent a separate email to your VistaPrint account with more delivery details and guidance on how we can further assist you to provide the best resolution possible.

Please be assured that your comments and photos will also be shared with our quality control team to help us continually improve our printing processes. We truly value your business and look forward to making things right and restoring your full confidence in your orders.

If this matter is time-sensitive or if you’d prefer to speak with someone directly at 833-996-2067 or visit our Help Center (https://www.vistaprint.ca/customer-care/help-center/) for real-time assistance.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Interrupted my show with their ad

Interrupted my show with their ad, would not use their service, 1 star

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

Thank you for reaching out and sharing your feedback with us. We acknowledge your review and understand your frustration with having your show interrupted by an advertisement. We strive to create engaging and relevant ads for our audience, but we recognize that ad placements can sometimes feel intrusive. We appreciate you taking the time to let us know how you feel, and we have noted your feedback internally as we work to improve our marketing experiences.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Late

Late delivery

24 september 2026
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

Thank you for reaching out and sharing your review with us. We acknowledge your feedback and sincerely apologize for the delay in receiving your order. We completely understand how frustrating delivery delays can be.

Upon checking our records, we see that your original shipment was delivered by Canada Post on September 16th and left in your community mailbox. We also see that one of our Care Specialists previously processed a complimentary replacement for you at no cost, which was scheduled for delivery by Purolator on September 28th.

We have sent you a separate email to check in on this. Could you please reply directly to that email to confirm if you have not yet received the replacement package? Once you respond, we will gladly look into this further to assist you.

Please rest assured that we have noted this experience internally for improvement to help prevent similar shipping delays in the future. Thank you for your patience, and we look forward to hearing back from you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My delivery came earlier then expected…

My delivery came earlier then expected and the quality is amazing. I will always order from vista print ! Highly recommend

24 september 2026
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

We are thrilled to hear that your order arrived earlier than expected and that you are so happy with the print quality. Knowing that you plan to keep choosing VistaPrint for your future orders means the world to our team.

We truly appreciate your high recommendation and look forward to printing your next project.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to follow instructions to ensure…

Easy to follow instructions to ensure your print is top quality! Highly recommend VistaPrint for your business.

21 september 2026
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

Thank you for your feedback. We're pleased to hear that you're happy with the ease in ordering and quality of the product ordered.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My cards turned out lovely thank you…

My cards turned out lovely thank you very much for the good job and for getting them to me quickly.

24 september 2026
Logo VistaPrint CA

Antwoord van VistaPrint CA

We are delighted to hear that your cards turned out so lovely and that you were pleased with the quick delivery.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer