VistaPrint Reviews 

1.606
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was definitely Mr Louie Christian who made my experience great! He answered all my questions and gave suitable answers. He was cheerful and helpful. It's sooo good to speak to a person, instead of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently had a bad experience with a damaged product. However, after I provided my feedback, the VistaPrint team responded promptly and offered an excellent solution by arranging a replacement. I re... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered some business cards and pens through Vistaprint. The whole process was really easy from customisation to checkout. Juliet was also very helpful and efficient through live chat, she helped to c... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service. I am a graphic designer doing a large print job with multiple print outcomes and I tried to contact Vista Print about it. The customer service was non existent. At the call... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 26649414111

  1. Digitale afdrukservice
  2. ook in
  3. Labelprinter
  4. Prints en uithangbordenwinkel

Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(1.606)

285 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fin was fantastic

Fin was efficient, detail oriented and a great communicator. He was very willing to help and proactive in finding solutions. He was genuinely interested in helping me and was patient and empathetic. He has provided superb customer service.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

Thank you so much for taking the time to share such a wonderful 5-star review. We are absolutely thrilled to hear about your experience with Fin. Efficiency, clear communication, and genuine empathy are qualities we value deeply, and we will be sure to pass along your kind words to him. He will be delighted to know he made such a positive impact. We truly appreciate your business and look forward to helping you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

customer service was patient and…

customer service was patient and helpful.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

Thank you so much for the 5-star review. We are so happy to hear that our Customer Care team was patient and helpful. Providing kind, attentive support to make your experience smooth is always our top priority. We truly appreciate your feedback and look forward to helping you with your next order.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

IMPRESSIVE

“Once again, Vistaprint has impressed me.”

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

Thank you for sharing your experience with your recent order. We are delighted to know that VistaPrint has once again impressed you and that both the products and service met your expectations.

Your positive feedback is greatly appreciated and will be shared with our team as encouragement to continue delivering quality and consistency. Knowing that our efforts have made a strong impression motivates us to keep improving and ensure every order reflects the standards our customers deserve.

Thank you for your continued trust in VistaPrint. We look forward to helping you create more products that you can be proud of in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very very slow to make simple updates…

Very very slow to make simple updates to a business card design - which I paid extra for. Claimed updates with on 24 hours. Currently I’m at 3 days and still nothing. Multiple chats with support staff who will “look into it” and no progress. I want my money back.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

We’re sorry to hear about the delay in receiving the updates to your business card design, especially after paying for the service and being advised that the changes would be completed within 24 hours. We understand how frustrating it must be to still be waiting after several days. Furthermore, we understand that you’re currently in contact with our Customer Care team, and we trust they were able to provide the support you needed. At this time, no further action is required on our end, but please know that we’re here if you need any additional assistance.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10 out of 10 customer service

Speedy response to my questions. Great assistance with information. Polite language.

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

Thank you for sharing your VistaPrint experience with us. We truly appreciate your feedback and understand how important it is to receive timely, helpful, and professional support.

It is wonderful to hear that our customer service team provided a speedy response to your questions, offered clear assistance with information, and maintained polite language throughout. Your recognition reinforces the standards we strive to uphold in every interaction.

Your feedback will be shared with our support team as encouragement to continue delivering the level of service you described. At the same time, it helps us strengthen our commitment to ensuring that every customer receives consistent, high‑quality assistance.

Thank you again for taking the time to share your experience. We look forward to assisting you with your next project and continuing to provide the reliable service you expect.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Design Team ,and in particular Izzy…

The Design Team ,and in particular Izzy , were amazingly helpful and skilful in helping me fine tune and enhance my projects vision. Collaborating with Izzy , and benefiting from his advice and expertise, to produce my business cards and banners was very rewarding. He showed patience and attention to detail which I greatly appreciated.
Thanks Izzy 😀
Chris

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service!

Cant speak more highly about Percida Keren S - she turned what would have been an extremely frustrating and stressful task into a simple action! This is the true definition of Customer service. Asked the right questions, prompt replies, quality work! THANK YOU.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

We’re delighted to hear about your positive experience with Percida Keren S and that she was able to make what could have been a stressful situation feel simple and seamless.

We’ll be sure to share your kind words with Percida and our team. It’s always encouraging to know that our customers feel heard, supported, and well taken care of. Thank you for choosing VistaPrint, and we truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a question about my product

Had a question about my product. Not only was it answered but also figured out for me. Vistaprint has been a great experience all around

2 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

Thank you for sharing your feedback on your recent VistaPrint experience. We are glad to know that your product question was not only answered but also resolved for you.

We appreciate your recognition of the support provided, as it reflects our commitment to ensuring that every customer receives clear guidance and effective solutions. It is wonderful to hear that your overall experience with VistaPrint has been positive.

Your comments will be shared with the relevant team to continue reinforcing the importance of responsive service and customer care.

We value your trust and look forward to supporting your future projects with the same level of dedication and quality.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad quality and even printing is…

Very bad quality and even printing is blur at cards.

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

Thank you for your review, We are very sorry to learn that the print quality on your cards is blurry and does not meet your expectations. Please be advised that a request has been made for your order details, and we await the same so we can review your account and assist you further. If your request is urgent and you need an immediate solution, please reach out to our Customer Support team via:https://www.vistaprint.com.au/customer-care/help-centre/.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional!

Exceptional service and very high quality products.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

Thank you so much for the fantastic review. We are thrilled to hear that you experienced exceptional service and were impressed with the high quality of your products. Delivering top-tier products alongside great service is what we strive for every day, and your support truly means a lot to us. We look forward to working with you again on your next order.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have only had great experiences in…

I have only had great experiences in dealing with the people at VistaPrint. The quality of the products and the description of the products make it so easy to design exactly what you need. I have been dealing with Fin at VistaPrint, and he is absolutely amazing in helping me with the final design edits. I cannot recommend fault their service.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

We're delighted to hear that you've consistently had great experiences with VistaPrint and that our products and design tools have made it easy to create exactly what you need.

We're especially pleased to hear about your experience with Fin. We'll be sure to pass along your kind words and recognition—they'll be thrilled to know their support and assistance with your design edits made such a positive impact.

Your recommendation means a great deal to us, and we're grateful for your continued trust and support. We look forward to helping you with many more projects in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a shame

What a shame , I have ordered business card for my husband , it came like with very low quality and very thin paper , like printing on a piece of paper rather than standard card, I never order from them again absolutely disappointed

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the business cards did not meet your expectations and that the quality and thickness were not what you anticipated. We’d like the opportunity to look into this further. As such, we have sent you a message requesting additional information, so we can access your account and review the details of your order.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Louie was so amazing

Louie was so amazing. All of their email replies were so quick and everything was explained to us so clearly. We’re so happy with the help we received on our order / reprint. Thank you so much Louie.

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

We are delighted to hear you had such a positive support experience and that your questions were answered quickly and clearly. We are also pleased we could assist with your order and reprint. Your kind words mean a great deal to us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Used AI for designing a Logo

Used AI for designing a Logo - it was great. Excellent online help.

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

Thank you so much for sharing your experience. We are absolutely thrilled to hear you had such a great experience using our AI Logo Maker and that our Customer Care team was there to help you bring your vision to life. We look forward to assisting you again with your future projects.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Customer service

Quick and professional answer for my questions , great customer services

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

Thank you so much for the wonderful review. We are thrilled to hear that you received quick, professional answers to your questions and had a great experience with our customer service team. We look forward to assisting you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Couldn’t believe how quick I received…

Couldn’t believe how quick I received my business goodies, ordered of Friday late night received them all on Wednesday before midd day, the quality is great as expected.
Thank you 👏👏

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

Thank you so much for your wonderful feedback! We're delighted to hear that your business products arrived so quickly and that the quality met your expectations. We truly appreciate your support and are thrilled we could provide a fast turnaround and products you're happy with.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always an outstanding product‼️

Always an outstanding product‼️
The quickest delivery from an Australian company, that is why I continually
Have used VISTA over 20 years for printed material, both cloth & cards.

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VistaPrint

Antwoord van VistaPrint

Thanks for your wonderful review. We're delighted to hear that you've consistently received outstanding products and that our quick delivery has met your expectations over the last 20 years. We truly appreciate your incredible loyalty and are proud to be your trusted choice for both cloth and card printed materials. We look forward to continuing to assist you with your future products of interest.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer