As We Change Reviews 

1.983
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I miss As We Change!! AWC sold the perfect black stretch pants with tummy and hip and thigh support. Cannot find anything like them anywhere!! Can anyone help??

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It seems a lot of catalogues are charging much more for foreign made clothing and shipping and returning because small communities have closed all of their stores. We older clients do not order on co... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had to buy this pillow for the 2nd time because the old one (around 20 yrs) couldn't hold together any more. It's very comfortable to sleep on and besides saving my face, it keeps the big pillow fro... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great catalog, great company. I ordered during the Retirement Sale and received my order in perfect condition and shipped quickly. Please let all your customers know where to shop now. Thanks! As we... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Over As We Change

Geschreven door het bedrijf

The As We Change® catalog was launched in 1996 by three San Diego businesswomen aged 40-50+. The catalog was an outgrowth of their own age-related interest in changes that can occur at midlife—including those surrounding perimenopause and menopause—and of numerous conversations they had with women across America about the need for information and products to help women understand and manage changes associated with the normal aging process.

As We Change is the first national mail-order catalog to focus exclusively on the needs and preferences of women age 40+, providing a private and convenient place to turn for products and solutions. The quarterly print catalog, which reaches millions of women annually, offers a variety of high quality, well-researched products including nutritional, beauty, skin care, exercise, lifestyle, and personal care. Internet retailer www.aswechange.com, launched in 1998 in response to the growing number of women turning to the Internet for shopping, mirrors our print catalog and offers many of our most popular products online.

Every product has our guarantee of your complete satisfaction. Our print catalog and Internet site are designed to help you-- and us-- experience midlife in a whole new way…as we change!

Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(1.983)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lost my packageLost my package, it never got delivered no one bothered to call me to tell me they were having problems delivering my baggage. They could have at least emailed me or called me

Lost my package, it never got delivered no one bothered to call me to tell me they were having problems delivering my baggage. They could have at least emailed me or called me

17 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo As We Change

Antwoord van As We Change

Hi Denise,

I apologize that you did not receive your order. I have reviewed the shipment and it should have been delivered back on 7-3. Please contact our customer service team at 800-203-5584 for assistance with this issue. We will look forward speaking to you!

Carter P.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unhappy with product

The personal item I ordered is not returnable for obvious reasons. However, the item doesn’t work, won’t even charge or turn on. The corresponding usb charger was ordered separately from the company that makes the item, and it still doesn’t work. Very frustrating to spend that much money and not have the ability to return. I realize this is a problem with the maker as opposed to as we change. As we change has been good to deal with.

15 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo As We Change

Antwoord van As We Change

Hey Billie,

I apologize that the item you had purchased is not working properly. We recommend holding the on/off button in for at least 5 seconds. This should turn the device on and make it usable. If you continue having issues, please contact our customer service team for further assistance.

Carter P.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love As We Change!

I love As We Change!! They have a wonderful selection of items to choose from at a great price. I especially love their line of clothing. I have bought several items and they were beautifully made and fit perfect.

15 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I recently purchased two eyelash growth…

I recently purchased two eyelash growth products b3cause of the extremely love clearance price. I can’t rate it yet; I have used it only a few days. Normally, prices are very high. I buy only things on sale s/H are also, high, as they are in most sites. Some products caused my skin to itch badly and I had to discontinue use of that brand.

12 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo As We Change

Antwoord van As We Change

Hey Camillus,

I apologize that you are not fully satisfied with our product pricing. It is good to see that you were able to take advantage of our retirement sales promotion. I do hope that you see full results from teh lash serum!

Carter P.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

the packaging was not done well at all

the packaging was not done well at all. the box was way to big. the products were shaking more than they should have been. whom ever packed these products was very inept at their job. it surprised me nothing was damaged. AND i am sure it cost more than was required! maybe someone should look into that process.

7 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo As We Change

Antwoord van As We Change

Hey Barbara,

I am so sorry that the packaging of your order did not meet your expectations. I have noted this to our fulfillment team to be reviewed further. We are always looking for ways to improve and appreciate your feedback.

Carter P.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I placed an order3wks ago never…

I placed an order3wks ago never received it .

14 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Logo As We Change

Antwoord van As We Change

Hi Judy,

I apologize that you have not received this order prior to this review. Our records do show that we contacted you regarding this issue, and that the order was shipped. It looks like the packaged was received by your local post office, and is being held at a parcel locker location. If you have not checked at your post office, please do so for further assistance.

Carter P.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have used it twice

I have used it twice, did not work and it made my blood pressure go sky high. Very expensive and I cannot use it.

6 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Logo As We Change

Antwoord van As We Change

Hi Stacia,

I apologize that the item did not meet your expectations. I have forwarded this feedback to be reviewed by our supplier, as they are always looking for items that need improvement. I do hope that you have a great rest of your day!

Carter P.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I recently placed an order

I recently placed an order, received it with a notice that they were closing and the merchandise was not returnable. I packaged it up and returned the portion I couldn't use anyway and told them to just give it away to someone that could use it if they didn't return my money!!
Haven't had a response.

5 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Logo As We Change

Antwoord van As We Change

Hey Nelda,

I apologize that some of your items would not work out for you. I do show that the return was received and processed as a courtesy. Please make sure to refer to our posted return policy while placing orders as we are closing in the future.

Carter P.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have always truly enjoyed As We…

I have always truly enjoyed As We Change. Their merchandise and their sales. It is the quality that I like the most. I have always gone to you for quite a few things and been very pleased with all of them.

27 mei 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

My purchase is still on back order

My purchase is on back order until 5/20, but have heard nothing and it is now 5/27! Also, where can I purchase PuraSun after you close down?

27 mei 2019
Review zonder uitnodiging
Logo As We Change

Antwoord van As We Change

Hey Carol,

I apologize that your PuraSun was delayed due to the back order. I do show that your order was marked shipped on 5-22 and the tracking does show it was delivered on 5-28. I do not know the exact plan for this product, but I do know that our partner company Fox Valley Traders does carry this product on Amazon and Walmart.com.

Carter P.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Difficulty with website accepting pay…

Difficulty with website accepting pay pal. Tried several times over a couple days. Day after it went thru I got an email that the suit I ordered was on sale. Didn’t get the sale price though. Needed a two piece suit for a white water rafting trip. Not in love with the fit but no time to return it so will keep it.

23 mei 2019
Review zonder uitnodiging
Logo As We Change

Antwoord van As We Change

Hi Michelle,

I apologize that you were having issues submitting the order with PayPal. I do show that when you contacted our customer service team, they were able to apply the discount pricing to your order by phone. If you do have issues like this ever, our customer service team is able to help out.

Carter P.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer