BAMBINISTA Reviews 

211
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bonds boys 4 pack Briefs underwear age 6-8 My Grand son loves these pants think this is the only place Bambinista that you can get them at a reasonable price. All came nicely pa... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I returned my parcel as it was the wrong colour, paid out my own money to return (as they don’t “supply return labels”). Still to this day (weeks later), no one is ever at the property to accept the r... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered two Cars wondersuits for my car mad nephew and his new baby brother. Delighted with these little wondersuits. One of the was very big so initially wanted to return it but in the end decided... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We received exceptional service during very difficult times. Susan answers all enquiries personally and promptly. We had our wonderful Egg pram delivered and cannot express how happy we are with it.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Babywinkel

Geschreven door het bedrijf

The coolest collection of modern, trendy and minimal baby, toddler and kids clothing, accessories, toys and home products at BAMBINISTA. Ages 0-6 years.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

211 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(211)

16 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid - not worth the hassle

Bought two lunchboxes, they posted one. I emailed and they sent one out a few days later. I emailed them a few times asking when it would arrive as I needed it for a specific date and no response. It still hasn't arrived. Their email responses throughout have been late and brief, with no support or initiative on their part. I ended up buying another on Amazon (I have two kids, they both needed one!) for more money but with the amount of hassle this has been, it was worth it. Such a shame as love the look of their independent shop. Still waiting for it to be delivered, and then to attempt to return it...

EDITED; Please see the below as how customers are treated 😂😂😂, starting a bun fight is a brilliant way to behave on the internet 😂😂. She just phoned me - (please note only after the bad review and not after the lack of delivery) called me unreasonable and hung up on me 😂. Absolutely unable to look at it from my point of view - I ordered on the 23rd and it still isn’t here…

PS - that’s not what Evri means: they were unable to deliver, not that they attempted it and we weren’t in.

30 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAMBINISTA

Antwoord van BAMBINISTA

EDIT: Yes, I did call as soon as I was aware that there was an issue that you felt was not handled correctly. I apologised for the mistake in the initial shipment, and for the delay with the courier company. I am not starting a "bun fight", merely stating the series of events as they occurred, I don't see the below as anything other than factual so that future customers can see that we did everything in our power to try rectify the situation. I am sorry that you were disappointed. I hope your order from Amazon arrived in time and your kids ended up having a great time at forest school.

Hi Laura,

Apologies that you have not been satisfied with the service. To recap:

20 October 6.15pm - you placed your order.

21 October your order was dispatched. Sincere apologies that we delivered 1 instead of 2 by mistake. This was entirely my fault, I am sorry.

23 October your order was delivered, you emailed to highlight that you had only received one out of two on your order. We replied the same day to apologise and say we would send another.

24 October the second one was dispatched from us. We also sent you a follow up email that day both from our automated system and also from customer services to provide you with the tracking number.

There appears to have been a delay with the courier, which is beyond our control and does sometimes (very rarely) happen. I think your bad review should be aimed at them rather than us as we have kept you in the loop. To say that our replies have been "late and brief" is not at all true. All emails were responded to the same day and usually within minutes of your email to us. To your query of "will it be delivered by Monday?" our expectation was Yes as we had sent it on next day delivery. The courier DID actually attempt to deliver on Monday but no one was in.

We have said that we are happy to accept the return and feel that we have done everything in our power to rectify the mistake.

Thank you for supporting my small business, we need all the support we can get in these tough retail times.

Regards

PS: Here is the tracking details from the courier. Please note once we dispatch, we are not informed of updates to the order as this information goes directly to the customer so that they are informed.

https://www.evri.com/track/parcel/H01M8A0057753395/details

10:10 - Thu Oct 24

We're expecting your parcel to arrive with us soon and we'll update your tracking once we've received it

19:31 - Thu Oct 24

We've received your parcel at the ParcelShop and will be collecting it shortly

11:38 - Fri Oct 25

We're sorry we haven't been able to deliver to the ParcelShop today. We'll update your tracking when it's on the way on the next working day

17:02 - Fri Oct 25

We've collected your parcel

19:39 - Fri Oct 25

Your parcel is being sorted at the senders local depot

10:36 - Sat Oct 26

We're processing your parcel at our hub

09:59 - Tue Oct 29

Your parcel is at our local depot and on its way to you

18:01 - Sun Oct 27

Your parcel is at the delivery depot and we'll let you know when it's out for delivery

10:08 - Mon Oct 28

We're sorry, your parcel has been delayed. We're working to get it on its way on the next working day and We'll let you know once it's out for delivery

14:43 - Mon Oct 28

Your local courier will deliver your parcel between 16:30 and 18:30 today

18:00 - Mon Oct 28

Delivery attempted

We're sorry, we were unable to deliver your parcel today. We'll try again on the next working day

20:29 - Tue Oct 29

Your parcel is at the delivery depot and we'll let you know when it's out for delivery

20:29 - Tue Oct 29

We're sorry, your parcel has been delayed. We'll update your tracking when it's on the way on the next working day

01:20 - Wed Oct 30

Your parcel is at the delivery depot and we'll let you know when it's out for delivery

11:03 - Wed Oct 30

Your local courier will deliver your parcel between 12:30 and 14:30 today

https://www.evri.com/track/parcel/H01M8A0057753395/details

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful Shop

This is a beautiful shop with a lovely and wide selection of all things baby. The owners are very friendly and helpful. Definitely recommend!

29 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAMBINISTA

Antwoord van BAMBINISTA

Thank you so much for your lovely review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great place

Great place. Excellent for kids bits really nice choices and pleasant and knowledgable staff too. Highly recommend.

27 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAMBINISTA

Antwoord van BAMBINISTA

Thanks Danny!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely shop and service

The staff in the shop were very friendly with prompt service. It has a great range of products in the shop as well, great for gift giving or if you have a young child of your own.

27 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing

Amazing, lovely products and staff!

27 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAMBINISTA

Antwoord van BAMBINISTA

Thanks so much!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous store

Gorgeous store !
Shame we already had most things for baby as everything is lovely
Staff couldn’t be more helpful

27 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAMBINISTA

Antwoord van BAMBINISTA

Thanks so much

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous Store!

Such a beautiful shop, lovely shopping experience and a great range of lovely good quality products. They also offer gift wrapping which is a nice bonus. Will be back!

26 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAMBINISTA

Antwoord van BAMBINISTA

Thanks so much for your lovely review and such a pleasure to meet you today!

Susan

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Responsive seller and quick delivery

We have had a great experience with Bambinista, item was posted the day after purchase and received from Evri within delivery timeframe. Bambinista price was by far the best available online. I was initially taken aback by the negatives comments on Trustpilot, however I thought I’d give a try, couldn’t be happier. Thank you!

14 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM COMPANY

SCAM COMPANY! I ordered an item online worth £140.. I never received an order confirmation email or dispatch email. The money had been taken from my account, and they are ignoring emails. DONT SHOP HERE

10 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAMBINISTA

Antwoord van BAMBINISTA

Hi Abby. I can confirm that we are absolutely not a scam company and we have received your order. We did reach out via email to let you know that this item is currently on backorder, but didn't receive a reply. I also searched in our email box for any emails from you and could not find one with the same email address as your order, so I suspect that we have an incorrect email address. Please email to hello@bambinista.com and we can update you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM - AVOID

This company is a scam - do not use. I placed an order, tracking did not update, spoke to Evri who stated this is a common scam where the business print the labels but do not ever post the goods.

I emailed, called, and sent messages on social media, no response, I have raised an issue for a charge back with my bank and reported them to trading standards.

Update: I have just seen your response whilst checking my reviews and your response is a lie. This is what you said to me via facebook messenger when you eventually replied.
"Hi Leah. Sincere apologies. I have had to close my store due to a very tough retail environment and let my whole team go. i am
managing everything on my own from a storage locker and am not on top of things. Your order is packed and going out today. Again sincere apologies and let me know if there is anything I can do to make this right. Susan"

No mention of anyone dying or being away - just you saying you couldn't keep up with orders and therefore you shouldn't take them.

Accountability rather than a lie would have been better.

Avoid.

29 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAMBINISTA

Antwoord van BAMBINISTA

PLEASE STOP INCORRECTLY USING THE WORD SCAM.

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/scam

Hi Leah, Sorry for the late reply on this. I see your order was delivered a few days after your review. Apologies for the delay on the order. I was away with my daughter at the time, and had one lady picking and packing orders whose father passed away suddenly and she had to go home to be with family. This was unexpected and cased a week's delay in processing all orders.

As a small business, every review matters and we are truly sorry for the unforseen circumstances.

Susan
Bambinista Owner

Edited in response to your updated review: Wow, a year later and you are still thinking about this. Sorry it caused you so much distress to have your order delivered a bit late.

No lie at all. I was away trying to enjoy a small get away with my family after closing my store. One of my ex employees from my closed store had offered to help keep the online orders processed but unfortunately there WAS a death in her family which meant there wasn't anyone available to send your order in our usual turnaround time. All of our customers except you were kind and understanding and we offered refunds to customers that didnt want to wait 4 extra days for their order. Thank you for compassion!

Unfortunately, keyboard warriors like you are doing your best to put hard working people out of business. I hope you don't succeed.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I knew exactly what I wanted to buy,

I knew exactly what I wanted to buy, but I was having trouble finding stockists. I met Susan at The Baby Show in London, she introduced me to her shop Bambinista. Susan told me that she stocked all the brands that I had been looking at and introduced me to a few others based on her recommendations. All of the packages arrived to our house, with all of smaller items beautifully gift wrapped. I couldn’t have been happier with the choices, service and knowledge of this company. Such a lovely company you have created Susan. 🖤🖤🖤

9 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAMBINISTA

Antwoord van BAMBINISTA

Thanks Nicola! Glad that we were able to help! All the best with the little one!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Service & Wide Selection of Products

Have ordered multiple times from Bambinista and always have had a positive experience. Fast shipping, great communication and a fantastic selection of products. Will absolutely buy from here again!

5 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BAMBINISTA

Antwoord van BAMBINISTA

Thanks so much for your review Andrew, rally appreciate it!

Susan
Bambinista Owner

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer