Bestofsigns Reviews 

956
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I love Best of signs we always receive great products it’s just receiving them that’s the problem. FedEx Sucks the product was going to be a week late because it sat at their facility for four days we... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Find someone else to produce your materials. Customer service is difficult. Products are not produced in the US as advertised and shipping estimates are all inflated/incorrect. When I placed the o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered canopies for my retail store. The canopie is not just eye catchy but also made with premium quality. My entire staff was impressed with the print quality. The signs were durable and handled wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Truly fantastic customer service. The creators/artists are so honest in your proofs, they'll warn you that you need to provide a high quality file. I had some questions on my order and I spoke to a ge... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Digitale afdrukservice

Geschreven door het bedrijf

Design Print Banner LLC(DBA: www.bestofsigns.com) was established with a vision to serve customers online. Shopping online has lot of benefit to customers including lower price, faster turn-around time and time saving of going to the retail stores. For companies like us with online only business model it helps to keep our overhead in check and optimize our operations resulting in better product at low price.


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

956 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(956)

101 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy & good quality

Easy & good quality

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hey Sara! We are delighted to hear that you are pleased with our product and process. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My poster is beautiful

My poster is beautiful. I would definitely order again from this company. It was quick . There even was a problem with shipping address and it was fixed quickly. Good job!

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hey Stephanie! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give 0 stars I would

If I could give 0 stars I would. WORST CUSTOMER SERVICE EXPERIENCE EVER. I did not get my sign. after weeks of back and forth with agents who do not speak English they never made my sign. When I called about it for the 2nd time, I learned the signs are cut in INDIA and can't be overnighted, even when ALL OF THE MISTAKES ARE ON THEIR END.. THIS COMPANY SUCKS, DO NOT USE THEM FOR ANYTHING YOU NEED IN LESS THAN A MONTH. THEY ARE USLESS.

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hi Leah, thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience. We’ve reached out to you over email and have shared a resolution.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love it

I love it, it was very affordable with top notch quality. Thanks

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

We are delighted to hear that you are pleased with our product. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loved my order

Loved my order, done with care and the attention to detail was impeccable. Will be ordering again. Thank you

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hey Amal! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vehicle magnets

Great company. They answered my questions about the proofs and the vehicle magnets were delivered faster than expected plus with the great discount code we used, the price was great.

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products!!

My items arrived so fast! The banner is such high quality! The poster and foam board I ordered was packed so neat. No bends or creases! I’ve ordered over 20+ products! Love all of them! So so glad I found this company.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hi Trista, Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that your items arrived quickly and that you’re happy with the quality and packaging. It truly means a lot to us that you’ve trusted us with over 20 orders. We sincerely appreciate your support and are glad you found us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality

Great quality, fast shipping, made it easy to use my own logo

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hey Gina! We are delighted to hear that you are pleased with our Products and services. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was very happy with the process of…

I was very happy with the process of ordering my automobile door advertisements. Best of signs response was very good and easy to work with. Fairly prompt at returning questions. I’m very happy with the product. Thank you.

2 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hey Ryan! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor costumer service

Very poor costumer service
Long waiting time for a whatever needs to be done response design and all
I been waiting for a week for my design to be done

Newer ever again
I will try to cancel to get my refund back

We will send how it's goes.

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hey Lukasz! As per our records, your concern has been addressed via email and a full refund has been initiated. Thank you for your cooperation throughout. Feel free to contact us in case you require any further assistance.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horible company

Horible company, It takes over 30 mins to talk with anyone there. I have spent 40 mins on hold then they hang up on my. These people will process your order without you signing off on a proof. Horible customer service

23 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hi Marechu, thank you for your feedback and we’re truly sorry to hear about your experience. As per our records, the proof approval option was not selected during the order process, which is why the order moved forward without a signed proof. However, our team has reached out to you via email with the resolution and further details. We sincerely appreciate your feedback, as it helps us improve our service and communication.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service

Horrible customer service. Never shipped. Never responded.
Waste of time. Huge disappointment

17 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hey Sam! We apologize for the inconvenience caused. Your concern was escalated and we have provided a suitable resolution. We can confirm that your order was successfully delivered on 16 February. If you have any further questions or require additional assistance, please feel free to contact us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a joke

This company is a joke. I purchased two banners and chose upload artwork later. Upon attempting to do so, their website does not allow any file types to be uploaded. When trying to call customer service I was on hold for over 70 minutes while being in queue number one for over 50 minutes. Middle of the day too. Their chat is just a chatbot that always replies with “I don’t understand your request’ no matter what I asked. Never again!

5 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Thank you for sharing your feedback. We are sorry for any inconvenience caused. We’re currently unable to locate an order using the username provided in the review, so we kindly request that you email your order number to reviews@groupbayport.com
so we can look into this matter further and assist you appropriately. Your feedback is important to us and is always reviewed internally to help improve our website experience and customer support processes. We look forward to hearing from you so we can follow up.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My table runner looks amazing and will…

My table runner looks amazing and will bring a touch of Class and beauty to my check-in table

19 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hey Jennifer! We are delighted to hear that you are pleased with our product. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely poor customer service

Extremely poor customer service. Paid $200 for expedited shipping and after issues on Fedex, Best of Signs was unable to provide any assistance with re-routing the package. Said multiple times they would update within a few days and never did. Refused to refund shipping charge. BTW their policy for getting back to you on simple tasks is 24-48 hours...

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hi Anthony, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. The issue has been escalated internally with the details you have provided. We will update you regarding the issue at the earliest.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Quality and Customer Service

I just want to shout out this company for A+ quality and customer service!! I initially placed my order for 2 big head cutouts. Their prices were very reasonable compared to other companies for the same product. When I received my order…..both of my cutouts were damaged…..one completely broken in half and the other one not completely broken but severely creased and close to breaking. I was very disappointed and knew I only had a few days before the event. I called the company stressed my concerns and urgency to get a replacement. I called on Monday, resolution center contacted me on Tuesday, either I could get a credit or reorder……definitely wanted a reorder because I am that grandma and needed these for my grand daughter’s event. They promised I would get them with express shipping in time for the program. They were delivered on Friday and I am so elated. My granddaughter has no idea I had these made and can’t to surprise her and display them proudly. Thank you Best of Signs and I will definitely be ordering again from this company!!!

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hey Velda! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HORRIBLE

HORRIBLE! I placed my order on September 23, 2025 with a promise delivery date of October 2. Come October 4 I notify them that I have not received anything. To which they respond that I never approved the email they sent me. (No email was sent). So I told them to just print it, and received it October 9. The order comes in with only 1 of the 2 30ft banners I ordered. I contacted them Friday October 10 and was told it would be 24 hours, by email, because they don't do phone. Waited and heard nothing. So I contacted them again on saturday in which they then emailed me on sunday asking for pictures. I sent a pic and video, was told again 24 hours. After not hearing anything I called them monday and was told I would hear something within 3 hours. On Tuesday I called and was told 2 hours, and I said that was unacceptable and spoke to them about the whole issue with not hearing back. They promised I would. I called back after two hours in which they said I would get an email. I said I just needed a refund. I get another email asking me to remove the item from the package. I emailed back that I just needed a refund, and I pointed out the end, and the weight (which obviously couldn't be two banners). And had to order from another company. Customer service is an absolute joke. DO NOT waste your money! They cheap because they scam!.

23 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

We sincerely apologize for the inconvenience caused. We can see that our team has contacted you and provided a refund for the one banner as per your request. Additionally, we will certainly consider your feedback to improve the customer experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never got my order and never got a…

I never got my order and never got a refund. They charge you for expedited shipping that they can’t deliver on and will just send you an email saying they can’t get it to you on that date even when you pay expedited shipping fees. I still never got the order nor did I get a refund.
INVOICE
#BS360897321757978230-1319901
Date 15. Sep. 2025

15 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hi Victoria, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. The issue has been escalated internally with the details you have provided. We will update you regarding the issue at the earliest.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I paid $180 for faster shipping

I paid $180 for faster shipping, and never received it on that did, and they asked me to wait more 3 days, when i asked for a shipping refund, they refused.. telling me to reach again if i didn’t receive it in the next 3 days

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hi Mark, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. The issue has been escalated internally with the details you have provided. We will update you regarding the issue at the earliest.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

not Sending in time based on their own error

I specifically ordered from this company in order to receive it by a certain date for an event. The company sent a proof with no button to press “approve” but just a comment box where I physically wrote “approved”. They did nothing for 2 days and then sent another proof- again which did not have an approve button. I again commented “approved” and they then sent me an email saying the items would be delivered 4 days later now- due to delay in proof approval (which was NOT a delay on my part). So now I’m going to have not enough time to stuff and finalize our bags before our event even though I did everything right on my end. Would not recommend. This is my first time as a customer and I will not be a repeat customer.

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bestofsigns

Antwoord van Bestofsigns

Hi Lauren, Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the hassle caused and for the delay in processing your order. We’re unable to locate your order with the username and the information provided, so we kindly request you to email us at reviews@groupbayport.com.This will allow us to review your order and work on a resolution promptly.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer