Custom Plugs Reviews 

843
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've ordered from these folks a few times over the last few years, they're always super helpful, easy to deal with. I've never had an issue, everything looks exactly like the photos, it's just a super... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've ordered from Custom Plugs multiple times now and they're always super high quality pieces Customer service is always spot on as well, very helpful and fast to reply

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been ordering from Custom Plugs since I started my stretching journey and I don't think that I'll ever find another store that offers better quality and better designs. I haven't even looked fo... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I liked the plugs that I ordered but what makes this experience negative for me is that the delivery times that they promised were very much ignored. Dont make promises you cant keep. Also customer se... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenfabrikant

Geschreven door het bedrijf

For The Best In Unique And Custom Stone, Acrylic, Wood Plugs, Tunnels, Gauges, Huge Variety Of Original Products- Quality Body Jewelry for your holes.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

843 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 60% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(843)

74 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve ordered a few times from Custom…

I’ve ordered a few times from Custom Plugs now but today I thought they were really worth a 5 star review! I ordered another pair of earring tunnels that I had my eye on but I noticed another packet upon arrival. When opening it there was a gorgeous tear drop set in my size plugs a mix of stone and wood that were simply stunning! They had left a note saying they had noticed me ordering a couple of times and as a thankyou they gave a free gift in my size! What fantastic customer service! I simply adore this company now!

29 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Plugs

Antwoord van Custom Plugs

Hello Grace, Thank you for your kind review and for all your orders. Our customers make us who we are so we love to give back :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order still not received

I’ve been ordering from Custom Plugs for years, however this recent order I am still waiting to receive. I ordered it on the 29th of December, Customer Service were very helpful but are no longer responding to me - tracking has not updated on original order or on replacement order that was sent last week, neither seem to have made it to Royal Mail, will try and be a bit more patient but if not unfortunately will have to open a dispute with my bank as I have still received nothing :( will unfortunately not be ordering from this retailer again

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Plugs

Antwoord van Custom Plugs

Hello Lara, I am sorry you had this experience. We have recently changed our email system as we found some were going into junk and we were not seeing emails. During the period of 29th dec we were advised that our local royal mail sorting office was experiencing staff issues which is out of our control. If you issue with your order still wasn't resolved. Please email us at info@customplugs.com and we can assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality Products & Outstanding Customdr Service

I’ve been buying from Custom Plugs for over five years, and they continue to impress me every time. Their products are great and high quality, but it’s their customer service that truly sets them apart. I recently had an issue, and the team especially Ella - handled it quickly, kindly, and with real care. Even when they didnt need to, they always go above and beyond to help and make sure you’re completely happy.

Thank you, Ella and the Custom Plugs team, for consistently outstanding service.

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Plugs

Antwoord van Custom Plugs

Hello, Thanks for you Review. Thanks for being a long term customer we appreciate you. Our team always try to go above and beyong for our customers. I will pass your comments on to Ella and the team :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic products, fast shipping and excellent customer service

I’ve been ordering from Custom Plugs for years and always loved their products and fast shipping. A little while ago (I’m only just getting round to posting this so the date is an estimate) they really helped me out when I dropped and broke one of my favourite plugs which was one of the limited edition plugs that were no longer on their website. They helped me source a new one and I am so grateful.

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Plugs

Antwoord van Custom Plugs

Hello Louise, Happy our team could help you. I hope your loving your plugs :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality, stunning jewellery

I've ordered from Custom Plugs a few times and the quality never misses the mark. They keep you well updated with your order and my orders have always arrived really fast. The jewellery itself always feels high quality and comfortable to wear - I honestly wish I'd found this store sooner!

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Plugs

Antwoord van Custom Plugs

Thanks for your order and review, really glad that you love your orders from us!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disappointing at best

So, I will say, for the amount of money spent, I’m highly disappointed. The way that these were advertised, it made one think that the images would be legible. I’ll give credit to the Death star ones, they aren’t AS bad as the R2D2 ones, but still.. this is unacceptable. I also understand these were made overseas, but I’m not sure where the loss or lack of product visibility would get tarnished in the timeframe it took for them to get to us.
As a wedding gift to my soon to be wife, I’m a bit embarrassed.

26 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst shop I've ever seen.

I already paid €9 for the delivery, and the courier forced me to pay an additional €6.
This is outrageous.
Worst shop I've ever seen.
I believe your store has seriously crossed the line. I was forced to pay again for a delivery that I had already paid for, and which was delivered well beyond the promised timeframe.
This situation is outrageous and completely unprofessional.
I am not interested in who you are trying to shift the blame onto.
You use a courier service, I already paid for it, and this is not my problem.
It is not my fault that, due to some mistake, my parcel followed a strange route, left continental Europe, and then was sent back again.

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Plugs

Antwoord van Custom Plugs

Hello, I am sorry about the fees you experience when trying to receive your order. unfortunitly these customs/duties are added on by your country or origin and not us. You paid for us to ship your order and customs in your own country added a customs and handling fee onto your order. This is outline in our terms of service on our website. The route your parcel took in getting to you has no impact on the duty you have to pay as the origin of the parcel is on the customs CN22 label attached to your order. Unfortunitly when ordering from overseas and importing into your country there are fees to pay which are put of our control. Interms of the promised time frame of delivery. our time frames shown on our site are estimated and sometime in busy periods they do take longer which is out of our control.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing quality

Amazing quality, great customer service, really cool stickers too! I wouldn't go anywhere else for my plugs

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Plugs

Antwoord van Custom Plugs

Thanks for your review. We appreciate you :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality products

Quality plugs, quality stretching kits (just got my septum one), very nice designs and i've been purchasing for quite a few years and have never been disappointed with any of the products.

18 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Plugs

Antwoord van Custom Plugs

Thank you for your orders and thanks for your review :) happy you like your kits

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service and there jewelery and stall

So what can I say about your customer service. Carmelo who's been helping me has been amazing. New her stuff nothing was to much trouble. She was so friendly and helpful. Resolved my issue straight away just great. Custom Plugs in general 10 out of 10. There stuff is amazing quality, the delivery is quick and safe over all the best place to buy your stuff from. These are my latest purchases

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The only place I’d go for my ear stretching products

Aside from the excellent range of products of proper quality (of which I’ve made 3 orders of 4 items since discovering the company!) the customer service has been second to none

I had an item arrive broken, the email support was so quick and genuine to solve the issue and I had a replacement in my hands only 2 days later!

My other orders have arrived so quickly and are exactly what I wanted, I won’t go anywhere else for my plugs/tunnel/ear weight needs from now on

15 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service is key

Unfortunately I did have an issue with my order, (technically issue, new system made an error and their emial that followed a couple days later went to my junk, not their fault) but it happens, I gave them a call and their response was absolutely brilliant, did everything they said they would and more, will happily use them again and again and highly recommend

12 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Great if you want temporary piercings…

Great if you want temporary piercings!:,)

I have over 17 piercings and have never had an issue with them falling out, Whilst this sites jewellery is absolutely fantastic, I’ve lost 3/4 of the piercings I’ve ordered due to them falling out on their own!, if you want jewellery that’ll last 3 days before falling out randomly whilst out and about I’d highly recommend … other than this huge flaw, the jewellery, shipping and team are lovely

20 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My order came super quickly

My order came super quickly, this is my third time ordering from them. Their stuff always comes in great condition and very well made! I would definitely recommend :)

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Plugs

Antwoord van Custom Plugs

Awesome to hear, Amber! We thank you so much for the review and hope to see you back soon :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality of the plugs its amazing

The quality of the plugs its amazing
The order was delievered very fast
Plus some of the best customer service I've ever had
Definitely will be ordering again soon

2 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Plugs

Antwoord van Custom Plugs

Thank you so much for the review and the 5 stars, Diego :D

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Their items are brilliant quality

Their items are brilliant quality, it’s a very friendly and fast service. Couldn’t thank them enough

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Plugs

Antwoord van Custom Plugs

Thank you for the lovely review, Emylia! We wish you the best day and we can't wait to see you again :D

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love em

I’ve been ordering from custom plugs over several years now and I’ve always been happy with the quality of what I’ve received. They have great customer service and I’ve even got free plugs before for being a returning customer. I will always use them for my plug fix!

22 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Plugs

Antwoord van Custom Plugs

That's fantastic, Kayleigh!!! Thank you so much for your review and 5 stars :)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer