We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgusting just look at the 1 star reviews this company gets I don’t know how they are still trading I’ve done some research and this company does not pay its suppliers NO wonder they get so many co... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a mattress from this company via eBay. After delivery being cancelled without notice three times, the mattress finally arrived with a large stain on it. I contacted the company through... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The product arrived sooner than I had expected which I am grateful for since my old mattress was causing some back problems for me. The new mattress I ordered was perfect and comfy and allows me to ge... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely amazing customer service. We had an issue with Amazon when ordering so we emailed these guys and spoke to someone called Mohammed. He went above and beyond to help us with an issue that was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Slaapkamermeubilair winkel
  2. ook in
  3. Beddenwinkel
  4. Meubelfabrikant

Geschreven door het bedrijf

At DbzBeds we believe the importance that each person has their own taste in style and design. We are always improving on style and we will never compromise on quality of our selective range. From the simple yet elegant house range, to the vibrant crushed velvet range, you’ll find a Divan bed that perfectly matches your room decor and design preferences. All our exclusive beds come with oak wood storage facilities, so why not add this feature to your bed. The storage ranges from 1 -4 draws depending on your taste and where you want them on the bed. All our Divan beds come with free castor wheels, but if you wanted to make the bed look more elegant then why not upgrade to our excusive chrome feet gliders which complete the perfect look of the bed.


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

46 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,8

Alle reviews

(46)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SO MANY NEGATIVE REVIEWS SHOCKING

Disgusting just look at the 1 star reviews this company gets I don’t know how they are still trading
I’ve done some research and this company does not pay its suppliers NO wonder they get so many compliments as they use inferior products
JUST PAY YOUR SUPPLIERS

16 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID LIKE PLAGUE

I purchased a mattress from this company via eBay. After delivery being cancelled without notice three times, the mattress finally arrived with a large stain on it.
I contacted the company through eBay and they called me to discuss the matter. They said they were happy to send me a partial refund but said it may not be straight forward through eBay, and took me through steps which they said were necessary to get the agreed refund. They said I needed to leave them a review and accept the partial refund that eBay suggested and that they would send me the rest of it. After no contact in 10 days I contacted the company and they went back on what they had said and stated that I had agreed to the £10 partial refund that eBay had suggested. I explained this was not the case and have not heard from them since.
I then contacted eBay and they said the company had feed me wrong information and that I should send a complaint (which I have since done). They were also concerned to how the company had got my telephone number and it would seem they pulled it from a previous order of mine, which of course is illegal.
The whole experience has been very upsetting and I am surprised such cowboys get away with swindling people like this. I don’t know how they sleep at night.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute conman

Absolute conman. Sent me a mattress that was 20cm shorter on one side than the other, think almost triangle shaped. I was told to wait a few weeks for it to even out because the way it had been delivered had apparently caused the issue, this seemed implausible to me as the mattress wasn’t delivered rolled up or in any type of vacuum sealed packaging, just loose plastic packaging. After waiting a few weeks it hadn’t evened out at all so I messaged again and was then told to wait three months for it to even out. I refused to wait a quarter of year for it to even out especially as the seller couldn’t explain to me how it had happened despite asking repeatedly and also, one person is sleeping without any head or foot protection with the mattress being smaller on one side. The mattress was collected and I was only issued a partial refund because the item was in ‘used’ condition. The item was only used because the seller told me to use it and that the mattress would even out with use. Seller spends a lot of time asking eBay to remove negative feedback, time that could be saved if he was an honest businessman instead who sold goods that are correctly manufactured. Fortunately for me, I purchased through eBay who agreed a partial refund was incorrect given I had been sold a defective item and instructed by the seller to use the item, and the rest of the refund was initiated. Long story short, buy elsewhere, all you get is stress and defective items from this conman. If I could give less than one star I would.

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Didnt recievie my order after 3 weeks…

Didnt recievie my order after 3 weeks of trying.This company told me the couriers closed for a week which wasnt true as i checked.Then they stated they dont lie which was another lie.The couriers wouldnt give me any information either.Ill give them some credit the refund came quickly but this is definatly a company you want to aviod if you want less stress in your life.Went to Dreams and spent 6k on a bespoke made to measure mattress instead.Outstanding service from them.My advise stick to the profesionals people.

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Thank you for your review.

Unfortunately, we have been unable to locate any record of you as a customer of our business. We take all feedback seriously and investigate every review thoroughly, however we cannot find any order, correspondence, or transaction that matches the information provided.

At present, we believe this review may have been posted for the wrong company, as we have no record of any transaction with you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful experience bought a few beds…

Wonderful experience bought a few beds off this company . Amazing quality for the money . Communications good delivery fast very happy would recommend

16 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchased a bed from DBZ…

I recently purchased a bed from DBZ Beds Ltd, and I can honestly say it was one of the best customer experiences I’ve had in a long time. From the moment I placed my order, the communication was clear, friendly, and reassuring. I was kept updated throughout the process, and the delivery was not only on time but handled with great care.

What truly stood out to me was the level of service upon arrival. The delivery team was professional, polite, and incredibly helpful. Instead of simply dropping the bed off at the door, they went above and beyond by bringing everything inside and ensuring all the parts were present and undamaged.

The highlight of the entire experience was that the person who delivered my bed even helped me assemble it—completely free of charge. This wasn’t something I expected at all, and it made such a difference. Their willingness to help, combined with their efficiency and skill, turned what could have been a stressful task into an effortless one.

The bed itself is excellent quality, sturdy, and exactly as described. I’m extremely happy with my purchase and the outstanding service I received. I would highly recommend DBZ Beds Ltd to anyone looking for great products and exceptional customer care.

15 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous bed

Fabulous bed, for the money you can't go wrong. I found the company very helpful, I messaged them a couple of times and each time they got straight back to me. I would certainly recommend this company. The delivery team kept me informed, once my delivery was booked in, it arrived the next morning, they arrived well within the time slot I was given, the 2 young guy's were very polite & professional. I'm very happy.

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered beds through amazon

Ordered beds through amazon. Did not arrive when should have. No updates re delivery, since order placed. Amazingly a fire at the depot yesterday so refunded my order
Person I spoke with was very rude unhelpful and patronising avoid this company at all costs

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

We are very sorry to hear this, but after listening to the call recording, we can attest that the agent was very professional, apologised to you three times, and informed you of the problem. He also confirmed that you received a full refund on the order as soon as we discovered the problem with the goods. You asked for compensation, but when this was turned down, you chose to write a negative review!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Awaiting delivery

Awaiting delivery, phone line cuts off the call. Be interesting if this bed actually arrives as 7 days in a nothing, no very good experience at all.
Edit: after looking through Google to find the industrial state I managed to get a mobile number, called the number to chase up, and within 24 hours bed was delivered, however if I had not done this would I have got the bed so soon.
Bed is now delivered and men were very polite and professional.

26 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Thank you for your review. Can you please provide review on the product you received? we would love to know what you think of our products. Also, we are still not able to locate any orders for you. Can you let us know the order number? - Update - Please provide an order number so we can complete our investigation for you as we don’t seem to have an order under your name active on our system? - Please email us at - info@dbzbeds.co.uk

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Direct communication solves most problems.

My base is being fulfilled by Amazon and the problems were created by Amazon.

Have spoken with manufacturer anthey fully understood, we're perfectly polite and would be happier to deal with them direct in the future.

12 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Hi, we are so sorry to hear of the issues and have also raised an internal ticket to amazon, you have left wrong feedback on the wrong portal, as we didn’t deal with your order, amazon directly fulfilled your order - your mobile number doesnt work, and the order number you have provided, is not our order number we can locate?

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very affordable and very good quality…

Very affordable and very good quality mattress. Very comfortable which for the price, I wasn’t expecting. Would buy from again in the future and would definitely recommend to anyone .

18 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great shopping experience

Thank you very much for the phone call guidance. The quality of the bed is very good

15 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent and comfy

The product arrived sooner than I had expected which I am grateful for since my old mattress was causing some back problems for me. The new mattress I ordered was perfect and comfy and allows me to get an actual good nights sleep. I'll be sure to order again once any of the other mattress's at home wears down.

30 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service and…

Great customer service and communication bought this mattress on behalf of a friend, and they are very happy and pleased with their purchase . Great quality for the price, service was above and beyond dbz beds even arranged the delivery date to fit in with my friends schedule ,and the delivery driver called to give us a time of arrival. Very impressed with the service from this seller and would recommend them.

4 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service bed well packed..kept…

Amazing service bed well packed..kept upto date will delivery Information and bed arrived 3 hours earlier than expected..definitely recommend and would definitely use again

24 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product helpful delivery driver…

Great product helpful delivery driver helped me put it inside my flat their employees are dedicated and helpful and friendly very courteous service highly recommended from the tracking to the end this company I would definitely recommend very efficient

21 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tried to cancel order for bed and…

Tried to cancel order for bed and mattress ordered on Amazon. Getting unwanted calls and texts saying I have no right to this?
This company are clearly cowardly cowboys with their threats. I’m waiting on Amazon to review their actions.
PLEASE avoid this Company

29 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Hello,

We’re sorry, but we do not have any records indicating that you are a customer with us.

Please provide further details, such as your order number or the email address used at the time of purchase, so we can investigate this for you.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Brought a bed from this company on Amazon

Brought a bed from this company on Amazon. Delivery date came and went and no bed. Called them to be told I should just know that amazons delivery date isn’t right and that I would get the bed three days later. Still no bed three days later. Called to be told it would be here in another 4 days. Cancelled and got my money back . Refunding quickly was the only thing they got right. The male I spoke to on each occasion was extremely rude and has not customer service skills. I had to hang up on him twice due to his rudeness. I did a 1 star review on Amazon due this. Since then I have been called by an Asian sounding male three further times to try and get me to change the review, each time being rude. On the third occasion he forgot to block his number. They have breached GDPR by keeping my details and show a course of conduct amounting to harassment. I would not touch this company.

If they comment below that they have resolved any of this, they cannot. Any further communication from them will lead to me creating a police report and reporting the breach of GDPR. Had they have not continued to harass me I would not have bothered to leave a review here. Yet here we are. Be warned.

To note, the only delivery rejected would have been the last date given at which point it was rejected due to multiple dates being previously given and the poor service. No other delivery was attempted. And on four separate occasions I had asked for my details to be removed.

25/10/2024 - company have yet again edited there comment and for some reason now threatening debt recovery. There is no debt. Transaction was cancelled, no bed delivered. I stand by my feedback. And note further similar incidents on trust pilot.

Now the 16/02/2025 _ this business continues to make regular updates to their comment disputing my facts. My facts remain true and no amount of bullying and lying will make me change my review.

18/07/2025 - DBZ beds have now edited their reply again. This time saying they have no details of me being a customer. I have the emails and screenshots saved to show i was.

9th April 2026
DBZ beds continue to edit their reply. Bullying will not make me remove this. Stay away from this company. I have your texts and messages screenshot. I cam prove the sale and comments

Monday 4th may 2026- they have changed their update again! None of those updates are true. If Trust pilot would like to see the history of contact from DBZ, I have the text messages saved and Amazon history. Nice try though. You need to stop updating, it just makes your company look worse. It would have been far more professional to admit the original issue and apologise. I have now formally complained to Trust pilot and provided them with buy history. They need to be aware you are now lying about them too. They have not made any contact with me and there is no investigation.

3 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo DBZBEDS LTD

Antwoord van DBZBEDS LTD

Hello,

We’re sorry, but we do not have any records indicating that you are a customer with us.

Please provide further details, such as your order number or the email address used at the time of purchase, so we can investigate this for you.

Thank you.

UPDATE !!! - 09.04.2026
We previously requested information from you last year; however, we did not receive a response. As a result, we are unable to locate or verify any evidence confirming that you are a customer of ours.

UPDATE !!!! - 04.05.2026
You have been contacted by Trustpilot regarding the validity of your claims. You have declined, and continue to decline, to provide any supporting documentation to substantiate your review. As a result, Trustpilot has deemed your review to be fraudulent and without merit, and it is now proceeding through the removal process.

Furthermore, we have formally requested that your account be investigated, as there are concerns that you may be posting reviews on company profiles with the intention of soliciting payment in exchange for their removal.

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer