BedsDivans Reviews 

1.880
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well the quality speaks for itself self I can’t say enough about that Their communications with are so helpful. Ok took 3 weeks to get to me but what would you expect for free postage was delivered... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a great experience with Beds Divans the mattress arrived today by a very professional and nice bloke he delivered the mattress with care and helped my mum with it into the house. Very happy with... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you for my order. I’m absolutely delighted with my new mattress — 10/10 for comfort! The delivery team were very professional, courteous, and took the mattress straight through to my room. Even... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam seller. Avoid at all costs. Advertised an orthopaedic pocket sprung mattress with memory foam, but sent a cheap, basic spring mattress with zero foam. When confronted, they falsely claimed the fo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Beddenwinkel
  2. ook in
  3. Bedwinkel
  4. Meubelfabrikant
  5. Meubelwinkel
  6. Slaapkamermeubilair winkel
  7. Tuinmeubilairwinkel

Geschreven door het bedrijf

BedsDivans are the UK's largest manufacturers and online spot for Cheap Divan Beds with Mattresses in different sizes with free 7-14 working days delivery. Shop now!


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 87% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(1.880)

19 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beds Divans review

I had a great experience with Beds Divans the mattress arrived today by a very professional and nice bloke he delivered the mattress with care and helped my mum with it into the house. Very happy with the service received I ordered through Ebay and was most definitely worth waiting for it its very cheap for the price. It was a 1,000 spring double i'm really happy and was good communication and updates via them on ebay I would recommend them I will be buying a single from them

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It’s so good

Well the quality speaks for itself self I can’t say enough about that Their communications with are so helpful. Ok took 3 weeks to get to me but what would you expect for free postage was delivered in great time in well protecting thick plastic , sealed clear wrapping the mattress is beautiful in looks and so great sleeping on it. So comfortable I don’t want to get out of bed in the mornings.

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service . Very happy with the mattress quickly delivered too . Would not hesitate to order from beds divans again

26 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

Thank you for your 5 star rating! Welcome back anytime

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you for my order

Thank you for my order. I’m absolutely delighted with my new mattress — 10/10 for comfort! The delivery team were very professional, courteous, and took the mattress straight through to my room. Even better, it arrived ahead of the expected delivery date. Excellent service all round — thank you!

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

Thank you for your 5 star rating! Welcome back anytime

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Excellent service and a great experience from start to finish
I recently purchased a bed from Beds Divans and I’m extremely happy with the overall experience. From placing my order through to receiving the bed, the service was professional, friendly and helpful.
The bed itself is excellent quality and exactly what I was looking for. It feels sturdy, well made and comfortable, and I’m very pleased with how it looks in my bedroom. The quality is particularly impressive considering the price.
What really stood out to me was the customer service. The staff were polite, approachable and genuinely helpful throughout the whole process. Any questions I had were answered clearly, and I felt that they actually cared about making sure I was happy with my purchase rather than simply making a sale.
Delivery and assembly were also handled very well. Everything was done efficiently and with care, and the whole process was much easier than I expected.
Overall, I would definitely recommend Beds Divans to anyone looking for a good-quality bed at a reasonable price, backed up by excellent customer service. I’m very happy with my purchase and would happily use them again in the future.
Thank you to the whole team for the excellent service. Highly recommended! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

Thank you for your 5 star rating! Welcome back anytime

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing experience – would not buy again

I ordered a mattress from Beds Divan at the end of August, with an expected delivery date of 8 September. That date came and went, and despite repeatedly contacting the seller, I received nothing but vague updates and promises of delivery that never materialised.

When I asked to cancel and receive a refund, the seller repeatedly refused, claiming the mattress had been dispatched. I was left chasing both the seller and the courier, with very little clarity or reassurance.

I eventually had to involve eBay Customer Service and rely on the Money Back Guarantee to resolve the situation. My refund has now been processed, but the whole experience was stressful, frustrating and time-consuming.

A disappointing lack of communication and customer service. I would not use this seller again and would advise other buyers to think carefully before ordering.

Thank you for your response. However, I feel it is important to clarify the circumstances for anyone reading this.

I did not refuse delivery without reason. The original delivery date had passed, and after repeatedly chasing both the seller and the courier, I was still receiving vague updates and promises that were not fulfilled. I also repeatedly requested a cancellation and refund, which the seller refused.

I contacted eBay for assistance and was explicitly advised by eBay Customer Service, in writing, that refusing the late delivery would not affect my refund request. I relied on that advice. And I have this all well documented with screenshots and emails with eBay customer services for evidence.

My review reflects the full experience: the significant delays, repeated chasing, lack of clear communication and the difficulty I faced obtaining a resolution. Although my refund has now been processed, this does not erase the frustration and inconvenience caused.

I stand by my review and hope this feedback is taken on board.

27 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to leave a review.

Having reviewed the order, we can confirm that it was placed through the eBay platform and that delivery was refused. In cases where delivery is refused, the matter is handled in accordance with eBay’s policies and is outside our direct control.

We can also confirm that eBay issued you a refund as a one-time courtesy, while protecting the seller from a loss resulting from the refused delivery.

We always recommend that customers familiarise themselves with eBay’s delivery and cancellation policies before placing future orders.

For anyone reading this review, we welcome you to visit our eBay shop and review our extensive customer feedback, where we maintain a 100% positive feedback rating.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve been using eBay for over 20 years…

I’ve been using eBay for over 20 years and never experienced a company like this. I ordered a mattress it came in two weeks with holes rips and filthy dirty I contacted the company on eBay a man contacted me from the company to tell me that they will send a new mattress out. He came on the phone and explained what I had to do on my eBay account. step-by-step and then at the end said close the return two weeks later the new mattress turned up was not the same mattress. I ordered flimsy half the weight of the last mattress. The delivery driver confirm this with me and I did not accept the mattress they took photos of the old mattress but did not take it away now waiting over a month. I’ve got fed up and asked them for a refund and because they did not take the old dirty mattress, they said I’m not entitled to it. Will not take the old dirty mattress or refund me.I did not refuse them to take it because why would I want a mattress with holes and filthy dirty? I’ve now gone through eBay. And because I closed the return, which the man from the company told that is what I’ve got to do to get the new mattress. It’s a massive con because eBay will not help me as I’ve closed the return lucky enough. I recorded the conversation with me and the man from the company telling me step-by-step what I had to do this will now be reported tomorrow for the investigation to eBay and I will not stop till I get a refund.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

Hi,

Thank you for your feedback.

Following a full review, we can see that you refused to accept the replacement that was arranged. While we appreciate that you were unhappy with the replacement, eBay’s policies are clear, and we are required to follow the decisions and procedures set by eBay.

eBay ultimately reviewed the case and closed it without issuing a refund. This decision was made by eBay, regardless of whether the return was closed before or after the replacement was arranged. We appealed the matter to eBay on your behalf and provided them with the relevant information, but eBay did not uphold the appeal.

We also note that one of our agents spent approximately one hour on the phone with you in an attempt to assist and resolve the matter, and we contacted eBay separately on your behalf to explain the circumstances. Unfortunately, these efforts are not reflected in your feedback.

We fully understand that you may be unhappy with the outcome, but we would appreciate it if feedback could reflect the complete circumstances rather than presenting only one side of the situation to play the victim.

To be clear, the case was closed by eBay without a refund, and this was based on eBay’s decision and policies rather than a decision made by us.

We wish you all the best.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT PURCHASE FROM THIS SELLER

DO NOT PURCHASE FROM THIS SELLER

I purchased a mattress on 2 August with an estimated delivery date of 6–11 August. The item was marked as dispatched on 4 August, but there were no meaningful tracking updates and it did not arrive within the estimated timeframe.

When I contacted the seller, I was told delivery would be delayed until the following weekend. I contacted the delivery company myself and was told they had not received the mattress from the seller, despite the seller stating that it was already “in transit”.

When I said I would raise the matter with eBay, the seller responded that doing so would “give us an extra 5 days ;)”. I found this extremely concerning.

Communication was also unnecessarily rude and unprofessional, including comments telling me to “act like an adult”.

After considerable back and forth and having to open an Item Not Received case with eBay, I eventually received my full refund.

I am pleased the money has now been returned, but the whole experience was extremely stressful and time-consuming. I would not purchase from this seller again.

Even more concerning they know how to play eBay and have had my feedback removed as it’s not directly about the product.

After the companies response… I find this response extremely misleading and disappointing.

At no point was I told that my order had been cancelled because of a “fraud-prevention flag”. I was repeatedly told the mattress was “already in transit”. I personally contacted the delivery company, who confirmed they had NOT received the mattress from the seller.

I also have written evidence of the seller telling me that opening an eBay case would “give us an extra 5 days ;)”. I was then forced to open an Item Not Received case with eBay before eventually receiving my £275.49 refund.

I have never claimed that I was not refunded. My review concerns the experience: the missed delivery estimate, contradictory information regarding dispatch, the communication I received and the need to escalate the matter through eBay.

If the seller maintains that a fraud-prevention issue caused the cancellation, that is a completely different explanation from the one I was given at the time. I stand by my review and have evidence supporting the account I have given.

16 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were unhappy with your experience.

Following a review of the order, we identified multiple issues and alerts associated with the transaction, including a fraud-prevention flag. As a result, the order was cancelled in accordance with the applicable eBay policies and procedures.

For privacy, security and fraud-prevention reasons, we are not permitted to publicly disclose the specific checks, flags or information that resulted in the order being reviewed. We appreciate that this may be frustrating, but these are matters that we cannot discuss publicly.

For clarity, our records show that the order was processed for dispatch and a valid tracking number was provided. However, concerns were subsequently identified in relation to the transaction, and we made the decision not to proceed with the order. The order was therefore cancelled and refunded.

We would also like to clarify that the removal of the eBay feedback was not something we could simply request or decide ourselves. The feedback was removed through the eBay process in connection with the circumstances surrounding the order.

We appreciate that Trustpilot does not have access to the private transaction information, security checks or internal records held by eBay. Consequently, a public review cannot provide the full context surrounding why the order was cancelled.

We respect every customer's right to share their experience, but we believe it is important for anyone reading this review to understand that the order was not cancelled without reason. It followed a review of the transaction and the identification of concerns through the relevant fraud-prevention processes.

The customer was refunded, and no further action was required from them in relation to the cancelled order.

We are unable to discuss confidential security information publicly, but we remain happy to cooperate with eBay or any appropriate authority should further information be legitimately required.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not a pocket sprung mattress.

I've read the reviews. Also the replies from the company. One seems quite threatening, from the company.
Because she called it a scam. Well it is a scam business. The supposed orthopaedic pocket sprung mattress. Is not pocket sprung. It's just a nasty cheap mattress. It's also not fire resistant. So it's a dangerous scam.
I will be sending photos and videos to trading standards. Bedsdivans. Said I could have a refund if it wasn't delivered on the Wednesday. And i could keep mattress for free. I have all messages to prove it. It was already a week late. They then went back on their word. I only wish I could post photos here.
The mattress isn't fire resistant either.
It burns. I'm just glad I can send Ebay and trading standards photos. Yes, after I showed Bedsdivans the photos of inside the mattress. All of a sudden they wanted to give me a refund. Strange huh..
16th August i received a full refund. From Ebay after sending photos showing it wasn't a pocket sprung mattress... there was also a video of a little piece of the mattress burning. It is not fire resistant. So therefore its dangerous. All fake goods come with fake labels. I will share evidence with anyone who wants to see it. There's complaints about this company that go back years. I only wish I'd looked at reviews before using this company. Live n learn.

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

We are sorry to read your comments and are disappointed that you have chosen to describe our business and products in this way. However, we strongly disagree with a number of the statements made in this review and would like to clarify the position for anyone reading it.

We categorically reject the allegation that our business is a “scam” or that we have deliberately misrepresented the product. The mattress supplied was the product ordered and was advertised with the specifications stated in the listing. We take the accuracy of our product descriptions and the safety of our products extremely seriously.

We also do not accept the allegation that the mattress is “dangerous” or that it is not fire resistant. If you believe there is a genuine safety or compliance concern, we are more than willing to provide the relevant product information and documentation to the appropriate authority for independent assessment. We would ask that serious allegations of this nature are based on appropriate testing or evidence rather than conclusions drawn from photographs or videos.

With regard to the comments about the mattress being “not pocket sprung”, the construction and specification of the mattress are stated in the product listing. We are therefore unable to accept the suggestion that we knowingly advertised a different product from the one supplied.

Regarding the refund and delivery, there appears to be a significant difference between your interpretation of the communications and the position recorded in the order correspondence. We have reviewed the matter and have responded to you accordingly. Any discussions regarding a possible resolution were subject to the circumstances and the terms communicated at the time, and we have not deliberately attempted to mislead you or “go back on our word”.

We also note your comments regarding eBay and Trading Standards. You are, of course, entitled to raise your concerns with the appropriate organisation, and we will cooperate fully with any genuine investigation and provide any relevant information requested. We have nothing to hide and are confident that the appropriate documentation can be provided to support the product specification and our handling of the order.

We appreciate that you are unhappy with your experience, but we do not believe it is fair or accurate to describe our business as fraudulent or a scam. We would encourage anyone reading this review to consider the full circumstances and the evidence available rather than relying solely on allegations made in a review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam seller

Scam seller. Avoid at all costs. Advertised an orthopaedic pocket sprung mattress with memory foam, but sent a cheap, basic spring mattress with zero foam. When confronted, they falsely claimed the foam was "in the middle." They then manipulated me into closing my official return/refund case by promising to send the correct mattress. Once the case was closed, they admitted they do not even stock the mattress shown in the image. Now, they are refusing a free return and demanding I pay £72 to send back their incorrect item. Total scam tactics.

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

Thank you for your feedback.

After reviewing your order, we can confirm that it was delivered and accepted. We understand that you decided the mattress was not suitable for your needs.

eBay's returns policy is very clear that, for buyer's remorse returns, the buyer is responsible for the cost of returning the item. As your return falls under this category, the return postage is not covered by us.

If you disagree with eBay's returns policy, this is a matter that would need to be raised directly with eBay, as we are required to follow their Terms of Service.

Your return request remains open, and we are still happy to accept the item back for a full refund once it has been returned in accordance with the eBay returns process.

You are hereby placed on formal notice regarding your publication of the word "scam" in relation to our business.

This allegation is false, unsubstantiated, and defamatory. It has the potential to cause serious harm to our company's reputation and commercial interests.

Accordingly, you are required to remove the defamatory statement within 24 hours of receipt of this notice. Should you fail to do so, we expressly reserve all of our rights to pursue all available legal remedies, including proceedings for defamation and any other relief available in law, without further notice.

Nothing in this correspondence constitutes a waiver of any of our legal rights or remedies, all of which are expressly reserved.

Thank you.

Trustpilot beoordeelt deze review in overeenstemming met ons rapportageproces.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible

Terrible, unprofessional customer service, even told me my review will be removed if i write any. The return fee is unreasonably expensive, costing over half the item price. Mattress not as firm as an orthopaedic one shloud. Would not recommend at all.
---

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

Thank you for your feedback.

After reviewing your order, we can confirm that two mattresses were ordered, although you later advised that you only required one. As this was an ordering error rather than a fault with the item, the return collection cost is payable by the buyer, as the fee is charged directly by the courier for the collection service.

We understand that this may not have been the outcome you were hoping for. However, we do not believe it is fair to leave negative feedback simply because we were unable to offer a free return for an order placed in error. Throughout the process, we followed the applicable policy and provided all available assistance.

We always strive to provide excellent customer service and treat all customers fairly, and we are sorry that you were disappointed with the outcome.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DBZ DONT PAY THERE SUPPLIERS SO THEY KEEP DELETING MY RESPONSE I CAN SUPPLY EVIDENCE TO TRUST PILOt

Don’t waste your money with these jokers
They manufacture inferior products as they don’t pay there suppliers so struggle to make beds a … show

UPDATED
I'M STILL AWAITING A REPLY FROM THESE JOKERS
IF THIS IS THE LEVEL OFF SERVICE I WOULD RECCOMMEND SPEND YOUR MONEY ELSEWHERE

UPDATED
THIS COMPANY DOES NOT REPLY TO NEGATIVE FEEDBACKS I WAS PROMISED A CALL BACK FROM A MEMBER OFF THERE TEAM BUT STILL WAITING....
I TRIED TO CALL THEM BUT NOBODY IS ANSWERING

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away from this company there Con…

Stay away from this company there Con artist sell mattresses that don’t look like the picture poor Quality then try and take half of the money back. When you send back the Mattress staying it damage on return. when clearly see there’s no damage in the pictures of delivery company that returns an took pictures myself when return delivery company was with me. they also so rude think they get off with try to con people out of money they need shut down please don’t make the same mistakes I did they would get zero stars Minus stars stay away use money With a good Company look up trustpilot for your self thanks for your time

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

We can confirm that your order and account were flagged through fraud prevention checks, and the matter was subsequently reviewed and resolved by eBay. As a result, no further action is required from our side.

We also note that a number of statements contained within your review do not accurately reflect the circumstances of the transaction. Accordingly, we have submitted a report to Trustpilot and provided supporting evidence for their review and assessment.

Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great bed and Mattress

Great bed and mattress i purchased and ottoman.

Fast delivery
Handled with care
Great prices
Would recommend

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

King Divan that completely broke

Bought a king divan that completely failed. One half collapsed completely and other half sank in. Refused to repair or refund even though it was within 6 months as per the Consumer Goods Act & Sales of Goods Act. Rude, dismissive and no help at all. Avoid at all costs and spend your money elsewhere otherwise you will regret it!

30 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

Thank you for your feedback.

Following a thorough review, we can confirm that the items were damaged during use due to exceeding the recommended weight capacity. This information was clearly provided prior to your purchase.

We note that you contacted us approximately seven months after delivery, requesting a repair or replacement. However, as the damage resulted from use beyond the specified limits, this is not covered under the warranty. Additionally, no insurance was purchased to cover such circumstances.

As a result, we regret to inform you that your request for repair or replacement has been declined.

Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Black divan base

Fab delivery thet called me 25 mins before which was amazing carried it with care and I couldn’t have asked for more

9 juli 2025
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

Thank you for your positive feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service! Bed came in faster than I expected. Brilliant quality I highly recommend you buy from this business

19 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo BedsDivans

Antwoord van BedsDivans

Thank you for your positive review!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer