Het verdient nog niet eens 1 ster
Het verdient nog niet eens 1 ster, zo verschrikkelijk is het. Net als anderen kreeg ik ook op geen enkele manier contact met hen over het precieze adres en de sleuteloverdracht. Bij aankomst in Madrid ben ik naar hun hoofdkantoor gegaan, dat was de enige manier om in contact te komen. Het appartement bleek bedwantsen te hebben dus ik ben de volgende dag gelijk vertrokken. Weer geen contact mogelijk. Ik ben nu bezig om op zn minst mijn geld terug te krijgen via het andere verhuurplatform via welke ik bij deze oplichters terecht ben gekomen. Ook kijk ik nog naar het indienen van een officiele klacht bij de Spaanse consumentenbond. Op insta hebben ze mij geblokkeerd omdat ik wat negatieve dingen over hen had gepost. Echte oplichters zijn het.







