We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a tee shirt and when I received it, I owed an additional $6.01 for postage. I know when I ordered it, I paid for shipping. This is ridiculous. I, like the other reviewers on this page, wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered a t-shirt and received an empty cardboard envelope. UPDATE: I received the replacement shirt with no problems, Debated a 3 star or 4 star and decided that I will go with a 4 star because the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stop enabling the blatant scammers using your platform. Dont tell me to report them. If you can't spot them, seeing as a 4 year old could spot them, then one would assume you are complicit. Her... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I destroyed my husband's fairly new tee shirt (Christmas gift) with bleach in a laundry oversight and was thrilled when the GearLaunch team responded to my request to duplicate the order in March. Bo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. E-commerceservice

Geschreven door het bedrijf

GearLaunch is the one-stop-shop where sophisticated e-commerce merchants grow their businesses. From production to fulfillment to customer service, GearLaunch makes commerce simple.


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

299 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Custom Sweatshirt Order

Recently I ordered a custom sweatshirt and I couldn’t make out the logo against the color of the sweatshirt. When I reached out to customer support, my contact David demonstrated a level of care and concern to make my order right that I really found refreshing and appreciated.

19 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Mario,

Thank you for sharing your experience working with David! We're happy he was able to get your order right.

We hope you enjoy your purchase.

Regards,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

I was initially apprehensive as my T shirt was advertised on FB . I contacted customer support to ensure they had received my order . Great customer service who assured me everything was in hand . My T shirt came today ! Good quality and I’m very pleased . No need to worry purchasing from them

19 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Denise,

Thank you so much for your trust and for the 5-star review! We're happy you're enjoying your purchase.

Regards,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service at its Best

The company excelled at resolving a size mishap effortless and timely.

2 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Thelma,

Thank you for the 5-star review! We're happy our Customer Service team was able to help you with your request without too much hassle.

Enjoy your purchase!

Best,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with my GearLaunch order/purchase!

My order was received in a timely manner and was the product I ordered. Very happy with the quality of the product. Would recommend GearLauch and would not hesitate ordering from GearLaunch in the future!!

16 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Mark,

Thank you for the 5-star review!

It's great to hear you are happy with the service you received. We look forward to being of service again in the future!

Regards,
GearLaunch

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Alert and helpful service!

We were disappointed in the color of some hoodies we’d ordered, well aware of the difficulty in giving a perfect shade of color in photos. We received a prompt and nice reply and everything was sorted out in a perfect manner. Attentive, helpful and quick.

11 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Ann-Katrin,

Thank you for taking the time to leave a review! It's great to know that our Customer Service team was able to solve your problem easily as that is what we strive to do every day. We hope you enjoyed your purchase.

Best,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No issue

My ordered T-shirts were lost somewhere, but I filled in a form and they brought a replacement. Had a good experience.

3 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello,

Thank you for the 5-star review! Adding the shipping warranty to your order is a good option in case, for some reason, your order is lost.

We hope you enjoy your purchase!

Best,
GearLaunch

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

no Honor to stated order

Placed an order and I paid to ship expidited . promised to deliver between 1/31/24 - 2/2/24. order was not shipped until 2/3/24 and it was shipped normal mail.- 1 day past the promised delivery date. they stated they could not refund my expidited fees even though they shipped past the promised delivery date. Very poor customer service and what I have read this is very common fromm this company. do not use them

5 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Scott,

Thank you for your review. Please note that we only offer estimated delivery dates because all of our products are made to order on a per-campaign basis. The delay in shipping is to allow time for products to be printed and shipped. Expedited shipping guarantees your order will arrive faster than other shipping methods. However, delivery dates provided in your order confirmation are still estimated.

The expedited portion of the shipping fee from your order has been refunded. The credit may take up to 5 business days to appear on your statement depending on your payment method.

If you have additional questions, please contact our Customer Service team at hello@gearlaunch.com.

Best,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Change my life.

5 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hi Rolex,

Thank you for the 5-star review! If you can please share some details about how using our platform changed your life, it will be great for other users to know.

Best,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Company went over and above in…

Company went over and above in correcting a size mistake that I had made during the ordering process, even though they weren’t required to. Very impressed with the customer service and overall professionalism. Highly recommend this company.

2 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Denise,

Thank you so much for the 5-star review! We're happy that our Customer Service team was able to accommodate your request.

We hope you enoyed your order!

Best,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service was FANTASTIC!!

I ordered a sweatshirt from Gear Launch around the end of September. I was hoping to have it for an upcoming holidays, but it didn’t arrive on time. I was disappointed. I was in contact with their Customer Service for several days. Customer Service was absolutely FANTASTIC! They answered every question and they kept me posted on the tracking of my sweatshirt and for this I was grateful.

10 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Marie,

Thank you for the 5-star review! Sometimes due to the holiday season, it's possible that some orders won't arrive on time but we're glad our Customer Service assisted you and answered every question.

We hope you enjoy your purchase!

Best,
GearLaunch

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Copyright Infringement - AVOID AT ALL COSTS

My experience with Gearlaunch is not as a buyer but as a victim of copyright infringement and identity theft (third part I suspect.). My identity was copied on Facebook and then used to sell a product line of t-shirts, mugs, sweaters, hoodies etc using one of my photos of a skier in the USA Paralympic Ski Team and by using my identity as part of their design. The party 'posing' as Luc Percival then went on to spam my Facebook followers and friends giving them the impression that my business Luc Percival Photography was selling merchandise through Gearlaunch. All this has been reported to Facebook. I have also contacted Gearlaunch to ask that they cease and desist immediately, but they have not. The items are still for sale and the infringement is flagrant. DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS SITE. My suspicion is that it is a scam / totally fraudulent.

I've attached an example of the page upon which this merchandising is being sold.

30 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Luc,

Thank you for your message. Please note that GearLaunch licenses a software platform that third parties can use to set up their own online stores and does not do any advertising or marketing for those online stores, nor does it print or ship items purchased from those online stores.

At GearLaunch, we take these claims very seriously. This type of claims should be sent to legal@gearlaunch.com, and they need to include the information outlined here: https://www.gearlaunch.com/dmca/

We confirmed that the item you attached in your review was removed last Wednesday.

Regarding the Facebook post, feel free to report that post and profile to Facebook support directly.

Best,
GearLaunch

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Instruction for Gearlaunch

The Gearlaunch Team I Suggested as a Designer > some buyer may experiance bad customer support so my advise be instantly Response for Buyer only. artiest can accepted slow response but buyer not. And Gearlaunch must Follow Redbubble Marketing Strategy For best selling.

28 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Mezanur,

If you have issues with your store, please reach out to our Seller Support team at support@gearlaunch.com.

Best,
GearLaunch

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order before Christmas

I placed an order before Christmas. I did not receive until after on December 28th. I have been trying for over 3weeks to reach customer service and no one has replied to me. I will never do business with company again. Stay away. Very dissatisfied.

15 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Bertha,

Thank you for your message. Based on the emails you've sent to our Customer Service team, your order has already been delivered.

I hope you can contact us soon about the size replacement you requested.

Best,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer support responded promptly and…

Customer support responded promptly and gave me an accurate and detailed explanation of where my order was in the international shipping cycle. My order was delivered as promised after clearing customs. The product itself was even better quality (Gildan) than expected with great graphics, consistent with the original specs.

5 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Doug,

Thank you for the 5-star review! It's validating to our team knowing we're providing this level of service.

We hope you enjoy your purchase.

Regards,
GearLaunch

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I hope this review is posted

I hope this review is posted. I received two tops from lovesometees.com as a gift. They are fine. However on their website they are displaying a shirt with the word "AUTISM" with a little kid's toy train. Underneath that are the two words AUTISM UNIVERSITY. That shirt is clearly insensitive and cruel. Having an autistic granddaughter. I find this shirt and the company so very offensive. They exemplify the word "bullying." I invite anyone from the company to come shadow my granddaughter any day and walk a mile in her shoes. It is heart-breaking!

8 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Carol,

Thank you for contacting us. Please note that GearLaunch licenses a software platform that third parties can use to set up their own online stores and does not own or operate those online stores, does not do any advertising or marketing for those online stores, does not create or own any of the images used on those online stores, nor does it print or ship items purchased from those online stores.

If you can please send us screenshots or the link of the item you're referring to, we will be glad to look into it.

Best,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had to reach out to Customer Service…

I had to reach out to Customer Service and they responded in the most polite and friendly manner and looked after my issue right away. I felt like a cherished customer and that is the way I wanna feel when I do business with any company.

29 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Catherine,

Thank you for sharing your experience with us! It's validating to our team knowing we're providing this level of service.

Regards,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my first order and I am…

This is my first order and I am extremely satisfied with the customer support I received regarding my order. Ty!

29 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Shana,

Thank you so much for your feedback! We appreciate your trust in on company and we hope you enjoy your purchase.

Regards,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We saw the ad on face book and thought…

We saw the ad on face book and thought it may be a scam being suspicious we checked it out and took the plunge and ordered. Can i tell you the customer service is excellent and to say it came from the USA at Christmas time wow. and the Tee shirts are exactly as advertised and great quality.
Please accept our apologies for being suspicious.
Great company great service.

14 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Tony,

Thank you so much for your feedback! We appreciate your trust in on company and we hope you enjoy your purchase.

Regards,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service and good product

I was doubtful when first ordering, but the experience proved me wrong. The product was well made, on time, and most of all, the customer service was spectacular. I'd order from them again and suggest to others to do the same. Thank you for being professional, for quickly responding to any issues, and for providing a service that brings memories each time I wear the shirt.

1 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Susan,

Thank you for sharing your experience! It means a lot to our team knowing we're providing this level of service. We really appreciate your trust and hope you enjoy your purchase.

Best,
GearLaunch

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was vey reluctant to purchase through…

I was vey reluctant to purchase through this company because I had not seen anything on this before. Well, I have to tell you how wonderful they are. It was easy to purchase and the quality and the fit are amazing!! My husband got a kick out of our last name on the shirt. If you have hesitation on ordering.. I’m here to tell you don’t. Just do it!! You’ll love it! Thank you for being an honest and caring company. I will definitely order more from you.

11 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo GearLaunch

Antwoord van GearLaunch

Hello Janine,

This is such a wonderful review! We have an amazing team and a great product catalog, We really appreciate your trust and hope you enjoy your purchase.

Best,
GearLaunch

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer