Hampshire Flag Company Reviews 

312
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Couldn't have been more helpful. Due to an urgent requirement, they expedited my order even though it was only a small order. My flag arrived even sooner than I expected and is exactly what I hoped fo... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service. Friendly and professional. Nothing was too much trouble. Purchased a mini feather banner. Quality and finish was excellent. It will take pride of place at any and all future e... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The whole process was extremely well handled by David Riddell. He provided expert guidance and reassurance that the flag size and quality that I wanted was suitable and fitting. The promised de... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I couldn't recommend this company more - from the moment of enquiry, everyone was always so prompt and quick to reply. Delivery was quick and on schedule. Assisted and helped with recommendations on w... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Digitale afdrukservice
  2. ook in
  3. Displaystandaard fabrikant
  4. Vlaggenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Founded in 1981, HFC began in a small home garage in Waterlooville, Hampshire. Here, our founder Roy Carr started manufacturing bunting by hand. Realising the potential of his idea he decided to start producing hand painted banners before then moving onto hand sewn Flags. Over the years the company continued to grow, In 2002 Roy retired and the next generation of the family took over and Angela his daughter owns the company to this day. Since 2002 HFC has rapidly gone from strength to strength. From its humble beginnings it has now become an award winning business with a 40 strong team housed in a 11,500sq/ft building, supplying clients nationally and internationally. The Hampshire Flag Company excels at bringing products, services and brands to life in spectacular colour and quality. Established over 40 years ago, this family run business produces hand sewn national and international flags, digitally printed flags, PVC banners, marine flags, bunting and table flags in addition to offering a bespoke flag design service. It supplies and installs an extensive range of flagpoles including Eco, Tapered, Glassfibre and heavy-duty poles. Hampshire Flag also offers a complete Café Barrier, Banner and Event Flag range to suit all kinds of locations and occasions. As experts in the printing field and using state-of-the-art equipment, the 40-strong team at Hampshire Flag offers PVC, textile and vinyl printing services. This Waterlooville-based firm is the recent winner of three prestigious business awards including 'Small Business of the Year'.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

312 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(312)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing

Disappointing. Ordered flag pole kit. Gold finial did not fit pole properly. Complained another finial sent, this did not fit either. Raised several points by email, these were ignored but a refund was offered.
Can’t understand why they didn’t sort out problem. Couldn’t be bothered. Best avoided

20 september 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality products

The flag cost including extra for edge protection to prevent ripping on the outer edge. It was up for just two short summers, 11 months total and disintegrated. They refused a refund as it had been used for nearly a year. This was the second flag I had problems with the first faded and was replaced. Lesson learnt. This was about a year ago only just remembered when I came across a photo of the shredded flag.

6 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use .........

Do not use .........

I have ordered bunting for the 75 Yr VE Day to find out this was delivered to another address..... My name my phone number other address-
I find this most worrying due to data protection.

Spoke to them on the phone and they said this was all to do with DPD, once I spoke to them on the phone they said this was nothing to do with them and it was all Hampshire Flag company’s fault.

Thanks for nothing , what let downs

7 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Quality £75 Flag - Faded after only a few months - No Warranty!

Very unhappy after the 'Sewn National Flag' that we bought for £75 faded within a few months and after only 12 months the flag is a faded embarrassment. I called their sales team to ask about a warranty replacement and was told that there is no warranty as 'flags are a perishable item and generally last only 6-10 months' before replacement is necessary! A cop out if ever there was one and judging from the number of complaints about the Hampshire Flag Company on the internet I am not alone. My advice is that you stay very far away from this rip off company...

18 september 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Hampshire Flag Company

Antwoord van Hampshire Flag Company

Hi Brendan,

I am sorry that you are not satisfied with our flag, nor the service you received from our team recently.

Our flags are manufactured to MOD quality using dispersed dye printing which prolongs the flag against UV rays when flown in prolonged sunlight. Flags are indeed perishable items and like any fabric will, due to weather conditions and high usage deteriorate over time. We make every effort to ensure that our flags stay true in colour for as long as possible.

If you can let me have your postcode details I can look up your order to see which flag you purchased. I would be happy for you to return the flag for inspection also.

Again, apologies that you are unhappy, however we will endeavour to investigate and rectify the situation for you.

Thanks

Rod Sessions
Sales and Marketing Manager
Hampshire Flag Company Ltd

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor customer after service

We ordered a double-sided feather flag. Processing was smooth, the proof looked good and contained the Pantone reference we specified. When we received the flag, the zip for the carrying bag was broken. The colour of the flag was also very faded - our corporate red is a strong red and the flag displays as pink. When I first contacted the company I was told that we would receive a replacement bag and was asked to provide colour samples to compare to the flag. I did all that and because the company did not get back to me, had to follow up several times. After some back and forward, the bag was replaced several weeks later. We were offered a 20% discount to reprint the flag (which we did not do).but the company maintained that they had printed the Pantone colour correctly and that it was due to the material that the colour is not per the proof. If that is so, we should have been notified that it was not possible to accurately reproduce the Pantone colour. We are now stuck with a flag that is not fit for purpose and will order from another supplier. We will not order from this company again and I would certainly not recommend it to anyone else.

11 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

alwa6s use this supplier...but

Excellent product range and good service. Only complaint is that they use super large inglefield clips on small size flags. Inglefield clips come in many sizes and it would be great if clip size was in proportion to the flag.

5 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered two 6m glass fibre flagpoles

I ordered two 6m glass fibre flagpoles, both with gold onion finials. The flagpoles were delivered in long square cardboard packaging and I stored those. The finials were delivered in a battered cardboard box. Unfortunately I did not unpack the poles and finials at time of delivery. Therefore I didn't realise that one flagpole had some paintwork damage and that one finial had a hole on one side. Hampshire flag were not willing to replace either so I am repainting the damaged flagpole area myself and have had to order and pay for a replacement finial from them. If you are ordering from Hampshire Flag I strongly recommend that you make the delivery driver wait while you unpack and inspect the delivered items before signing off the delivery.

3 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They gave me exactly what I wanted and…

They gave me exactly what I wanted and th quality of the product was better than I expected it to be. It was a very competitive price too. I know where to come if I need flags for anything. Staff were courteous and obliging.

30 mei 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really unprofessional...

Terrible and really unprofessional customer service. Was promised delivery on a certain date if artwork was provided on time. Provided artwork as agreed, left multiple messages before managing to speak to a member of the team before being told they could no longer meet the delivery date.

They did try to move some jobs around but again, the chasing and poor excuse for why the job could no longer be fulfilled (because 'orders come in all the time and things have to be moved around') is unacceptable and really unprofessional.

As an agency we rely on the support and professionalism of our suppliers and this isn't a supplier that we will be using again as we have had to let a client down based on our experience with them.

29 mei 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A pleasure to review

A pleasure to review. A 5 star Company who promise you a 5 star service and then, they do just that. Thank you Hampshire Flag.

6 mei 2019
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer