Hudson Reed UK Reviews 

206
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

because there's no Hudson Reed in Spain, i write here It exists no comunication with the firm, so, if you have a problem, you can't tell them it, nor resolve it In Spain, law rules it is obligatory... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

we bought a home a couple years ago that had a new bathroom fitted already. within a coupe years the tap head had become loose but due to not fitting the taps myself I didn't know how to access the sc... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased a bathroom vanity unit from Robert Dyas for a rental property. Unfortunately, the basin was accidentally damaged by a tradesman, and Robert Dyas were unable to supply a replacement b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

2 year old HR shower has stopped flowing. Quick response from HR saying that we need a new valve if recalibration didn’t work , but this part isn’t under the 20 year guarantee. We replied to HR... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Fabrikant

Geschreven door het bedrijf

We provide luxury bathroom products at desirable prices, combining comfort and reliability with practicality and quality craftsmanship.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

206 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 90% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(206)

31 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent assistance from Roxor

Excellent assistance from Roxor. Could not have helped enough. Georgina was so professional.

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Thanks for the feedback. We will pass on your kind words to Georgina, she will be delighted to hear them.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

V good

Quick, efficient, helpful and polite. Defo use them again.

23 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Thanks for the feedback, glad we could help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Can't praise Hudson Reed enough

Can't praise Hudson Reed (HR) customer service enough, Georgina was excellent, really efficient. HR kept their guarantee promise, I raised an issue on 2 April, resolved the same day and new tap delivered 3 April. Excellent all round.

3 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Am highly impressed with this company

Am highly impressed with this company, especially Elliott. Professional and efficient, no quibbles replacements sent and received quickly.
Thank you!!

17 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Many thanks for your review. We will pass on your comments to Elliott, who is always happy to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a bathtub in January because…

I ordered a bathtub in January because the stated delivery time was 15 days. We are currently doing construction work on the apartment, and now, two months later, we still haven't received the bathtub. Everything is on standby because of this delay, and we are losing thousands as a result!

Our workers cannot wait, and we need to complete the project. While your team is responding to emails, no actual progress is being made. The delivery companies have NEVER contacted us. However, Hudson Reed was able to call us after we sent an email, so how does it make sense that they didn't have the correct number?

This situation is unacceptable, and we need a resolution immediately.

14 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

We are Hudson Reed UK - we do not sell in Spain. You have ordered from a completely different business to us that operates in Spain. Please leave the review for the correct business. Many thanks.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hudson Reed Tap Spares

I needed some spares for a Hudson Reed mixer tap. I received an immediate response to my email from Gina and she provided a superb service, including sending me a couple of grub screws for the tap at zero cost. She couldn't have been more helpful and is a real credit to Hudson Reed.

24 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Hi Paul. Thanks for the feedback, we will pass on your comments to Gina who will be delighted to hear you were happy with the service she provided.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trying to source a thermostat cartridge…

Trying to source a thermostat cartridge for my floor standing bath tap, wished i'd contacted Hudson Reed in the first place. Two emails and I had the part reference and where to purchase from.
Brilliant service well done to all involved

24 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Hi Martin. Glad we could help and many thanks for the review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Toilet seat is expensive rubbish

On building our new home 5 years ago we purchased a Hudson Reed “Grace” wall hung toilet along with the sink to match for a small toilet that gets little use. The toilet itself was £399.94, and the sink £319.94. They have increased to £419.94 & £379.95 respectively. For our other six en-suite bathrooms we have other toilets and washbasins from reputable manufacturers.
This past week I noticed that the front end of the slimline toilet seat lid was curling up, which is not as illustrated. On contacting Hudson Reed direct I was told to produce an invoice to confirm my purchase. Victorian Plumbing were very efficient and emailed the invoice straight away. I sent this directly to Hudson Reed and was informed that due to my purchase being over the 5 years, I would have to purchase a seat from a bathroom supplier. To which this seat would cost £232+. Now, my feelings are a toilet lid should last longer than 5 years especially at a price of £400 for a toilet that is only used periodically. I would suggest whoever is thinking of purchasing this product, you stop and think twice as to whether you want to buy another toilet seat and lid at considerable expense after only a few years. I don’t recommend this product at all and would definitely NOT buy anything of Hudson Reed again.

18 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Thank you for bringing your concerns to our attention. After reviewing the initial correspondence and the images you provided, we note that the toilet seat and pan were purchased in December 2018, and the product came with a five-year warranty, as advertised at the time of purchase. Unfortunately, the product is now outside of the warranty period by over 12 months. Based on the images, it appears that the issue with the seat has developed gradually over time. Had we been informed of the issue earlier, we may have been able to address it under the warranty terms. However, given that the issue has been allowed to deteriorate and the warranty has expired, we are unable to offer a replacement at this stage. We understand this may be disappointing, and we sincerely regret that we are unable to resolve the matter to your satisfaction. Should you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not fit for purpose

Hi
Purchased a Hudson Luna reed wall hung toilet with soft close seat August 2023 17 months on it does not stay up and no longer fits the toilet,I contacted customer service about it sent photos and a video showing the seat not staying up and the reply was that it was forced down (only 2 adults in the house) and been advised to buy a new one at the cost of £69.99 I am sorry but I expect a toilet set that cost that amount of money to last me a life time not 17 months no explanation about why it doesn't fit my toilet anymore .
Disgusted with the way it was dealt with and I will be advising people not to buy from Hudson Reed as their after care and customer service are a lot to be desired

5 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Hi Aileen, thank you for your feedback and I'm sorry to hear you have had problems with your seat.
You were informed correctly that toilet seats only carry 12-month warranty, as shown in our brochure and online information. Regarding the issue you've described, we received images of the product, and based on the description and our experience with these types of products, we believe the issue might be caused by the seat being pushed down too quickly during the soft-closing process. This can potentially damage the mechanism and cause it to stop functioning properly.
Additionally, it appears that the seat has shifted, suggesting that the fixings may have loosened, which can be resolved by tightening them.
Whilst the seat is unfortunately outside of the warranty period, as a gesture of goodwill, we are happy to offer a replacement. Please just email a copy of your proof of purchase to our customer service team and they will arrange this for you.
Many thanks, Mark.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not under warranty despite advertising 20 years

Our shower stopped working only 2 years since being fitted.
Contacted customer services & was told to try recalibrate & steps to follow despite the plumber already saying needing new cartridge.
Paid another visit for the plumber to tell us again that it needs a new cartridge.
Back and forth with customer service only to be told that the spare parts and cartridge are not under warranty even tho advertising 20 year warranty…what use is the shower without the cartridge? It will not turn on at all.
Apparently spare parts are only guaranteed for 12 months.
Dishonest advertising of warranty and surely new shower should last more than 22 months 🙄
Now 4 weeks without a shower & ordered/paid for spare part myself off Amazon.
If this does not work will need to replace the whole thing including tiles.
Would not recommend.

29 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Hi Natalie, thank you for your review and apologies for the issue with your shower. The information provided is accurate: the 20-year guarantee covers manufacturing defects, while internal components, such as the cartridges, are considered serviceable parts and are only covered by a 12-month warranty. This is because cartridges can be affected by factors outside of our control, such as limescale build-up in hard water areas, which can impact temperature and flow.
I understand that the plumber has already inspected the shower, but it is important to note that not all showers are the same. Running a calibration on the shower will, in most cases, resolve the issue. This can be done easily by anyone, and a plumber is not necessary for this step. If you have any further questions, feel free to reach out by contacting us by email on support@roxorgroup.zendesk.com
Thank you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The WC unit was of only reasonable…

The WC unit was of only reasonable quality but the Basin Unit was unbelievably poor, in a number of ways.

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Thank you for the feedback and apologies for any issues you have had with your products. Please contact our customer service team and they will do everything they can to resolve any faults with your order. Please email the details to support@roxorgroup.zendesk.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful - I needed some information about spare…

I needed some information about spare parts for my taps. I used the live chat and my three questions were answered quickly and with all the information I needed. I know from previous purchases that their taps are good quality

15 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Hi Mike
Many thanks for your feedback, glad we could assist.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service. I had a small issue with a shower valve I bought and they honored the warranty and sent me a replacement. Many thanks!

6 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Glad we were able to help. Hudson Reed prides itself on great customer srrvice!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

2 year old HR shower has stopped working

2 year old HR shower has stopped flowing. Quick response from HR saying that we need a new valve if recalibration didn’t work , but this part isn’t under the 20 year guarantee.
We replied to HR after plumber had recalibrated but no further response from them.
Very disappointed as our last HR shower lasted over 22 years .
Do not be fooled by their 20 year warranty.

Update
Hudson Reed have now replaced the broken valve.Review now updated.

16 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Thank you for your feedback and apologies for the issues you have experienced with your shower. This matter is currently under review with our customer service team and they will be responding to you with a resolution shortly. Rest assured, we will also honour our 20 year warranty terms. Many thanks.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very fast replacement of a missing…

Very fast replacement of a missing part.
Good to be able to pick up the phone and speak to a very helpful person.
Couldn't ask for more.

11 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Thanks for the feedback. Glad we could help!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service/refusal to honour warranty

Terrible customer service. I purchased a shower tray earlier this year which cracked after only a few months use and they have refused to replace the item. Having spoken to some bathroom fitters, they are stunned by the response I have had.

9 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Thank you for your review. We have tried to reach out in order to gain more details about your purchase in order for us to resolve it for you. If you are able to reply or contact our customer service team I am sure a satisfactory resolution can be found. Thank you.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very prompt helpful reply but we'll see…

Very prompt helpful reply but we'll see if there advice follows through when my plumber comes to fit the part.

5 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Thanks for the feedback, please let us know if we can help you or your plumber any further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not be fooled by this companies 20…

Do not be fooled by this companies 20 years warranty they do everything not to honour it
I have a shower head that is split after 2 years I have sent all the pictures requested so they can clearly see it is there product with a manufacturing fault but still they will not honour their warranty this has been ongoing for months with no resolution in sight ,stay well away from their products

20 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hudson Reed UK

Antwoord van Hudson Reed UK

Hi Andrew. Thank you for your feedback. Please contact our customer service team with your proof of purchase and they will arrange for this to be resolved under your warranty. Many thanks.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer