We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

To start I can't fault the quality of the product my review is based on the service . I ordered my jeans and it said next day delivery. Came 5 days later . I tried to.contact customer service . No r... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company are now under new management. They e-mailed me about a past negative review I left offering me a new free pair of jeans. I have now received the jeans and am very happy with the service p... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

If you want high quality, compliment attracting and comfortable jeans ioutdenim is the place to go. Ordered the black galaxy splattered paint ripped jeans and they look amazing. Going to be getting a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Under New management, emailed ME about a past negative review I left, and sorted me out a new FREE pair of jeans. Haven’t heard of a better way of dealing with a bad review and getting the brand back... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Over INSIDE OUT DENIM

Geschreven door het bedrijf

NEW OWNERS FOR 2023

Our philosophy is to create premium denim garments and prestigious collections, that offer both style and comfort for the modern trendsetter. We are pioneers of 'new age denim,' a premium denim brand that strategically produces high end fashion and bespoke designs.

We are not a fast fashion brand, but a brand that delivers luxury menswear denim clothing. Our entire range of products are created using only premium quality fabrics, which enables us to execute timeless looks for the modern go-getter. From tailor made slim fitted jeans, to jackets, t-shirts, and hoodies, we ensure our customers can piece together stylish outfits and stay ahead of new generation fashion.

PIONEERS OF DENIM IX DENIM USES THE FINEST CRAFTSMANSHIP TO PRODUCE DESIRABLE AND QUALITY ATTIRE.

With a true passion for denim mixed with the love of style and fashion, we saw a gap in the market for those looking for the perfect slim fitted Jeans and denim pieces. Using only the highest quality stretch denim fabric from the world’s best producers, we have created the most comfortable and stylish, slim fitted jeans, creating a true designer fit with a modern feel.

Based in the United Kingdom, our denim and collections are enjoyed worldwide. You will always stand out when rocking our denim.

COLLABORATION X SELFRIDGES

As one of the UK’s fastest growing denim brands, we have successfully launched into our first high end department store, Selfridges. The store outlet offers our customers the opportunity to showcase a collection of our best-selling pairs of slim fitted jeans and cargo pants. Our Premium Denim collection is also available online at Selfridges.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

335 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The company is terrible

The company is terrible, first of all the clothing looks nothing like the pictures, horrible fitting, terrible quality. For that reason I returned my items back, and it has been over 2 weeks since I did so and I still have not received any update in regards to my refund, no contact at all from them, even though I have contacted them numerous times. I still have no information about what’s happening and I’m starting to get really agitated and will take further legal action if no response is given in the next few days.

14 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo INSIDE OUT DENIM

Antwoord van INSIDE OUT DENIM

Thank You for leaving us a review. We are the new owners of Inside Out Denim, we are very sorry that you have had problems with the previous owners but we want to try and put this right so you have a good experience with us and will buy from us again.

Please can you drop an email to info@insideoutdenim.com with your details so we can get this resolved.

Hi,

Please can we take your order number to look int this for you.

Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refunds are basically impossible with…

Refunds are basically impossible with these lot.
Email, Phone number and Instagram and you still can’t get through.
If anyone didn’t get a refund take it to the bank to get it sorted and get this company shut down.

14 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo INSIDE OUT DENIM

Antwoord van INSIDE OUT DENIM

Thank You for leaving us a review. We are the new owners of Inside Out Denim, we are very sorry that you have had problems with the previous owners but we want to try and put this right so you have a good experience with us and will buy from us again.

Please can you drop an email to info@insideoutdenim.com with your details so we can get this resolved.

Hi can we please take your order number.

We do have policy in place for refunds and returns.

Can we ask have you completed the paperwork issues as this causes issues if it’s not completed.

Thanks

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

good service

Good service

12 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo INSIDE OUT DENIM

Antwoord van INSIDE OUT DENIM

Hi Callum,

Your jeans were a pre order item as per there website advises your order will be despatched today.

please can you remove this review as its incorrect the information is on the item description you have brought from us.

Your order Weill arrive Tomorrow.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid like the plague

Dunno what kind of company you got going on here. Ordered a pair of jeans and was sent the wrong pair. I emailed and they said was a mistake even tho the package on the jeans had a note with completely different address and name to what was on the outer packaging. I emailed and they replied and I understand it might of been genuine error. I was called by someone to say they were going to send me the jeans I ordered that day and told me to keep the ones they had sent for Free even tho I said I didn’t want them. Another week goes by still no reply or no jeans so I email again. I’m told the jeans will be sent out that day another week goes by I email again this time they choose not to reply and I’m still without the jeans I purchased and was told twice I was going to be sent. Avoid this company complete joke

11 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo INSIDE OUT DENIM

Antwoord van INSIDE OUT DENIM

Thank You for leaving us a review. We are the new owners of Inside Out Denim, we are very sorry that you have had problems with the previous owners but we want to try and put this right so you have a good experience with us and will buy from us again.

Please can you drop an email to info@insideoutdenim.com with your details so we can get this resolved.

Hi Ben,

Sorry to hear there has been a further delay.

Can we please take your order number we will get these out to you as soon as you reply.


Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Ordered a pair of jeans from here came within a couple of days. Great products will be ordering more

7 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company will scam you and steal your money

In February I ordered a pair of jeans from Inside Out Denim. They never arrived. I then posted a previous 1 star review complaining about that. (You will see their first response below). The company responded explaining how they'd lost many orders in February, but were happy to resend the jeans and another pair as a sorry. I explained I no longer needed any jeans as I had gone and bought some others from a different, reliable company and simply requested a refund instead for the jeans that never arrived.

Since then the company has gone back to ignoring my emails and will not refund me. Do not buy from these thieves!!

6 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo INSIDE OUT DENIM

Antwoord van INSIDE OUT DENIM

Thank You for leaving us a review. We are the new owners of Inside Out Denim, we are very sorry that you have had problems with the previous owners but we want to try and put this right so you have a good experience with us and will buy from us again.

Please can you drop an email to info@insideoutdenim.com with your details so we can get this resolved.

Hi Toby,

Can we take your order number please, we had a mass of parcels go missing in February, but did process refunds to these customers can we take your order number so we can look in to your order please.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Worst company I have ever dealt with - Update - Inside out have now made contact with me and offered to try and resolve this issue with my sons order. Thanks guys.

Worst company I have ever dealt with. 130 pounds worth of jeans returned 'signed for' at cost of 11 quid. This was over three weeks ago. Not one communication from this company. I've emailed countless time, used the 'chat' facility....tried the whats app (which is not used anymore and isn't monitored). No wonder they don't provide a phone number to ring - I mean who doesn't have a phone number these days? Please think twice about spending money with this company.

4 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo INSIDE OUT DENIM

Antwoord van INSIDE OUT DENIM

Hi Brian,

As per our email communication, please can you update this review to the correct status your refund was processed yesterday and you were emailed with all the information.



Thank you

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The 2 stars are because we have been…

The stars are because we have been waiting nearly 3 weeks for a refund and the item went back and they received it 2 days after collection recorded delivery signature. Still not heard been trying to get hold of them. They state 5 working days for refund, it’s now 3 weeks.😕Hoping they don’t say now they went down in sale as at the time of them being returned (2 days late )they were not reduced from the £70 .my boy bought these with his pocket money he’s so upset.

1 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo INSIDE OUT DENIM

Antwoord van INSIDE OUT DENIM

Thank You for leaving us a review. We are the new owners of Inside Out Denim, we are very sorry that you have had problems with the previous owners but we want to try and put this right so you have a good experience with us and will buy from us again.

Please can you drop an email to info@insideoutdenim.com with your details so we can get this resolved.

Hi Karen,

Can we take your order number please to look into this,

Can we confirm you have completed the paperwork attached as we are unable to process returns with out this information? This could potentially be the cause of the delay

Update

Can you please update the review now your refund has been completed thanks Karen.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away!

Jeans are very short I’m a 34 leg and these were very short alordered two different pairs and both times I have not been refunded instead have been given store credit despite purchasing the jeans that were not In the sale and thus I should of received a full refund tried emailing but they just don’t reply to any of them very untrustworthy would avoid

31 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo INSIDE OUT DENIM

Antwoord van INSIDE OUT DENIM

Thank You for leaving us a review. We are the new owners of Inside Out Denim, we are very sorry that you have had problems with the previous owners but we want to try and put this right so you have a good experience with us and will buy from us again.

Please can you drop an email to info@insideoutdenim.com with your details so we can get this resolved.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer