Jacamo Reviews 

5.978
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My first time buying from Jacamo and having seen the reviews, I admit I was hesitant. I however, had nothing to worry about. I got quality branded trainers at an unbeatable price. Ordered on Monday ev... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have used for years and has been getting worse and worse to the point I have now asked them to shut my account o won't buy anything else from them shockingly bad do not use

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute waste of time. Credit facility initially offered. Then was asked to do an ID check. The ID check was done with my driving licence, bank statement and a photo of myself. All went through fine... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I was pre-approved this afternoon, then approved after that. I then proceeded to make an order with £500 credit. At 6.30 tonight I received an email saying I'd been turned down due to something on my... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Herenmode

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Jacamo is the easy, hassle-free way to shop for menswear. We've got everything the modern man needs, and it's all in small to 5XL.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 35% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(5.978)

256 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking customer service item ordered…

Shocking customer service item ordered on 19th November Evri said they had the parcel on 21 November but they never deliver. 3 Emails to Jacamo and still no resolution. Very annoyed as it was to be Christmas present

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jacamo are refusing to refund me for jeans that were never delivered, and their customer service was appalling

I ordered two pairs of jeans on 26 November 2025 and chose collection from my local Post Office. Evri failed to deliver, so I phoned Evri customer support and they said they’d chase it up with the driver. After that, Evri emailed me twice: one message said they couldn’t deliver for one of several possible reasons and the parcel would be returned to Jacamo, and the next confirmed the parcel was lost.

I then phoned Jacamo to arrange a refund. The agent I spoke to was rude, talked over me, and every time I explained that Evri had confirmed in writing that no delivery was made, she kept repeating “our tracking shows delivered” and refused to help. It felt like blatant gaslighting: ignoring the evidence, twisting what I was saying, and treating me like I was trying it on.

I was told to wait 10 days, which I did. It’s now around three weeks, and despite sending further messages (and receiving replies), Jacamo keep refusing to refund me even though their courier has admitted the parcel was lost.

This is not how online shopping is meant to work. Under the Consumer Rights Act 2015 and the Consumer Contracts Regulations 2013, the retailer is responsible for the goods until they’re actually received by the customer. If their courier loses the parcel, it’s Jacamo’s problem — yet they’re still holding my money.

Do not buy from Jacamo. In my experience, they’ll happily take your money and then stonewall you when something goes wrong.

6 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely poor service

Extremely poor service. I was offered a credit account and placed an order. After weeks of "processing" my order I contacted them to enquire about my order. they assured me it will be dispatched so I placed another order. Still not delivered, I submitted a complaint and without any kind of communication they cancelled both my orders and removed my credit. All this just before Christmas. Would definitely not recommend using Jacamo.

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi. Freddy

Thank you for the feedback.

I am genuinely sorry to hear about the challenges you've faced with your orders and the cancellation of your credit account, particularly given the timing so close to Christmas. This is not the level of service we aim to provide, and I apologise for the inconvenience and disappointment this has caused.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Daniel - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the third time I bought from…

This is the third time I bought from this company and the third time I have not received my items it's right near Christmas now and said they were refund me I have to wait up the 14 days to get my money back and I'll have to go somewhere else to the shopping again out in Easter this year same thing again and again before that this will be the last time I ever used this company to buy clothes I recommend keep away

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi. Daniel

Thank you for the feedback.

I sincerely apologise for the repeated issues with your orders and the impact this has had, especially so close to Christmas. It’s entirely understandable that this has been frustrating, and I regret that we have not met your expectations on multiple occasions.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Daniel - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rubbish App and customer service

Rubbish App and customer service, tried to use live chat( impossible)… tried to email( asks you million questions before you even start).. so phones was met by a call handler who clearly couldn’t be bothered to talk to me… I was enquiring about my return , on my email it states 5 days and I have now been told it’s 14 days.. mis information… DO NOT send out emails with wrong info then..

17 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi. Diane

Thank you for the feedback.

I sincerely apologise for the frustration and inconvenience you've experienced with our app and customer service, particularly regarding the misinformation about your return process.

Your feedback is invaluable, and we will address the discrepancies in our messaging and the difficulties you encountered in your attempts to contact us. We are committed to improving our service and ensuring that such issues are resolved promptly.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Daniel - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jacamo poor delivery experience

Second order in a row that has not been delivered.
Last time they tried to charge interest on goods that I had not received.
Impossible conversation with foreign call center.
I pay additional fee for delivery which is a joke because they never deliver.
Happy to meet them in court this time because I'm not spending hours on the phone on premium rate numbers.
Used to be such a good company but obviously putting profit before customer service.
Antony Allsop

15 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi. Antony

Thank you for the feedback.

I am truly sorry to hear about the repeated delivery issues and the frustration this has caused, especially with the charge of interest on goods not received. This is not the standard of service we aim to provide, and I apologise for any inconvenience you have experienced.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Daniel - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service needs to improve

I previously shopped with Jacamo regularly and was always very satisfied with both the quality of the products and the level of customer service. After several years, I recently returned to the website and ordered a pair of jeans.

While the colour, length, and overall fit were good, the waist was extremely low. Each time I bent down, it left me uncomfortably exposed, making the jeans impractical to wear. As a result, I contacted customer services to ask for advice on alternative jeans with a higher waist rise.

After waiting to get through, I spoke with a customer service representative named Matthew. Unfortunately, the service I received was very disappointing. Matthew appeared to have very limited knowledge of the products and was unable to answer basic questions regarding fit or how to identify higher-waisted styles when ordering online. His only suggestion was that I order a smaller size, despite me explaining that the current size already left me exposed and that a smaller size would clearly worsen the issue.

I politely asked whether I could be transferred to someone with more product knowledge who could advise me on suitable keywords or styles to avoid low-waisted jeans in the future. I was placed on hold for approximately 12 minutes, only to be told again that the only advice available was to order a smaller size.

I am extremely dissatisfied with the level of customer service and surprised by the lack of product knowledge provided. Sadly, this experience has put me off shopping with Jacamo again, and I will be taking my custom elsewhere to a retailer where staff are better informed and able to give accurate advice

15 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi. Emin

Thank you for the feedback.

It’s disappointing to learn that our service did not meet your expectations, especially given your previous satisfaction with Jacamo’s products and customer service. We strive to ensure that our team is knowledgeable and able to assist customers effectively, however as we are an online retailer we may not be knowledgeable in the terms of styling.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Daniel - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

approved for credit then declined.

the website is easy to use. the only issue is that i applied for Jacamo credit and was preliminarily accepted. then after a check, i was accepted. i signed the forms and was approved. i ordered 2 gift cards (within the credit limit) and not even 3 mins after the transaction, my order was cancelled. this was due to an automated “creditworthiness check”. so why would you approve me and then cancel? you should actually look through the file before you get somebody’s hopes up.

14 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi Victoria,

I apologise for the confusion and inconvenience you've encountered regarding your credit application and order.

We understand how frustrating it can be to receive mixed messages about your account status.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Abigail - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking response service I have emails…

Shocking response service I have emails five times in two weeks about my order which was ordered four weeks ago.

Thanks for the reply, are you going to give an email address? I am not putting all that personal information on here, the fact you have asked for it here is alarming.

13 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi. David

Thank you for the feedback.

I am sorry to hear about your experience and all the issues you've faced with your order. This is not the level of quality or service we aim to provide and the delay it is taking to get your query resolved.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Daniel - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the worst company I have had…

This is the worst company I have had the misfortune to deal with.
It is 18 days since I placed my order and paid.
I have not received my order and they don't reply to my emails. I've been chasing them regularly for over a week.
Appalling service. Be warned and avoid

Update- it's now 21 days since I placed my order. The courier has confirmed they lost my stuff but Jacamo have yet to refund me.
There is zero customer service with Jacamo. The courier had the decency to apologise - but my transaction was not with them.
Jacamo are a disgrace

Edit - 23 days now and no refund from Jacamo. I sent Abigail my details within an hour of her request below but have heard nothing since. Shocking

Edit - on day 24 I got a refund. Credit where it is due and all that. So if something goes wrong you might get your money back after 3 to 4 weeks, but it's not known whether contacting them has any impact on that. If that sounds ok to you go for it. As for me, I will not be ordering again

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi Jo,

I sincerely apologise for the delay in receiving your order and the lack of response to your emails.

This is not the service standard we strive to provide.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Abigail - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Liars

Liars!

Cancelled my order saying it was a bank issue, lies.

The item is out of stock. Really great for xmas, thanks.

40 odd people in queue to complain via online chat says it all. They took no responsibility and gave no explanation and then started talking about credit checks to deflect (direct debit payment, I've made loads over black Friday, no issue, now it's my fault and nothing to do with being out of stock).

Will be first and last experience, their inability to take responsibility is pretty embarrassing.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi Dan,

I apologise for the frustration and disappointment caused by the cancellation of your order.

I understand the inconvenience this situation has caused, especially during the holiday season.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Abigail - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shop elewhere!

I ordered a Jacket on the Jacamo website; their partner / supplier, JD Williams, sent me the wrong item. I returned the item to JD Williams, and they confirmed receipt of the item on November 17th. I have been chasing my refund from Jacamo for weeks now, and I have yet to receive it. I have provided the evidence supplied by JD Williams that they have received the goods I returned, and Jacamo is claiming they haven't been returned. Absolutely awful service - not worth the hassle, shop elsewhere if you can.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi James,

I apologise for the inconvenience you've faced in obtaining your refund.

This is certainly not the level of service we aim to provide, and I understand how frustrating this situation must be.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Abigail - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1st time purchase

1st time ordering with this company and I was very anxious due to all the negative reviews . Evri were slow to deliver but arrived in perfect order. Will definitely buy again.

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rubbish

Rubbish I will never be buying of you again .
You state what customer has brought off you.
Just send a nasty text .

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi Anne,

Thank you for sharing your feedback and bringing this issue to our attention.

I apologise for any distress or inconvenience caused by the communication you received.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Abigail - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT order from this company

Order was claimed to have been delivered by Evri who just left it on the street and took a photo!!! Jacamo refuse to enter into any conversation other than auto generated responses. Evri are beyond useless and do not want to know either. Don't waste your money on this company, they should be shut down for stealing peoples money.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi Greg,

Thank you for bringing this serious matter to our attention.

I apologise for the distress and inconvenience caused by this situation.

It's entirely unacceptable for your order to be left unsecured, and I understand your frustration with the responses you've received.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Abigail - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order on the 30th of…

Placed an order on the 30th of November. Received no tracking information - nothing. Spoke to jacamo numerous times who keep fobbing me saying ‘some suppliers don’t give tracking information’. I just want to know where my order is and if it’s even coming. Otherwise I want a refund.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi. Danielle

Thank you for the feedback.

I am sorry to hear about your experience and all the issues you've faced with your order. This is not the level of quality or service we aim to provide and the delay it is taking to get your query resolved.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Daniel - Jacamo Team :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete rip off

Complete rip off, my item wasn’t delivered by Evri who have said they returned to the supplier, complained twice and asked for my monies back yet they still keep sending emails saying “We hope your order is to your satisfaction”. This company is now a con, do not be fooled.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Jacamo

Antwoord van Jacamo

Hi. Pete

Thank you for the feedback.

I understand the frustration concerning the non-delivery of your item by Evri and the subsequent communication errors regarding your order status. This is clearly not the experience we wish for our customers, and I regret any inconvenience this may have caused.

So I can look further into this for you, I have asked for some additional information, please do confirm your full name, full address, account number, mobile number.

I do hope to hear from you soon to look at getting your query resolved.

I hope you have a lovely rest of your day.

Thank you.

Kind regards,
Daniel - Jacamo Team :)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer