De mystery bag was zeker geen 20euro waard. Eerder 10 euro.... vind dit dan gewoon oplichting. Smaakt ook naar oude snoep. 40 gram skittles 1 euro Een fresquito 1 euro Miskets mini dubai con... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Mijn vriendinnen en ik wouden een lekker ijsje halen bij de winkel , er stond een medewerker helemaal niks te doen. Ik vroeg hallo is er iemand zij zij heel onbeleefd hallo wachten ik kom er aan. Uit... Toon meer
Slechte zaak Jamin (winkelcentrum Sterrenburg in Dordrecht) en zeker niet de goedkoopste. Koos eens voor kwaliteit, maar kwam bedrogen uit. Vrijwel alle paaseitjes waren wit uitgeslagen. Slechts een s... Toon meer
Na jarenlang vol enthousiasme de paaseitjes van Jamin gegeten te hebben zagen we in januari de nieuwe paaseitjes weer liggen. We hebben een kleine hoeveelheid gekocht en moesten hier ruim €14,00 voor... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Mysterie bag
Ik had een mysterie bag gekocht. Nu zou je verwachten dat bij een snoep winkel er in ieder geval snoep in zit zitten. Maar helaas , een oude staaf met pakjes voor vaderdag. Een blikje drinken , 2 kleine chocolade figuurtjes en een zak chips die echt vies was. Daarbij sushi stokjes. Ik vind dit schandalig voor 20€!!!! Ik zou zeggen Koop die zakken niet ! Ik heb een nette mail gestuurd naar Jamin maar natuurlijk niks terug gehoord.
Jamin Hoofddorp de beste die er is
Jamin Hoofddorp de beste die er is. Ze zijn supervriendelijk en schoon.
Het ijs is heerlijk, genoeg keuze uit toppins. Voor ieder wat wils. Heeeel veel snoep ook. Miriam houdt alles netjes schoon wat ik erg waardeer. De toppings blijven zo goed gescheiden. Ik ben fan
Ongelofelijk onbeschoft bij jamin…
Ongelofelijk onbeschoft bij jamin Almere stad.
Ik loop lekker in de stad, toen ik mij ineens bedacht dat ik op TikTok zag dat ze labubu’s bij de jamin hadden. Ik had mijn zusje eentje beloofd voor haar verjaardag en vond het een enorm leuk idee. Vol enthousiasme loop ik de jamin in (niet denkende dat dit neppe labubu’s kunnen zijn) en ik vraag netjes of er een limiet op de labubu’s zitten. De mevrouw aan de kassa vraagt hoeveel ik er wil en ik ga voor 3 doosjes (wat me overigens €53 euro heeft gekost) vol geluk ga ik naar huis en pak ik de labubu voor mijn zusje in. Toen ze het eenmaal zag was ze dolgelukkig. Echt prijsloos! We zitten klaar aan tafel om een leuk TikTok filmpje te maken over hoe wij de labubu’s open maken. Ik maak de eerste open aangezien mijn zusje dat zo leuk vond. Het moment dat ik mijn ogen open doe en ik kijk naar de knuffel, begint mijn gezichtsuitdrukking te veranderen. Het was een neppe. Natuurlijk snap ik zelf ook wel dat labubu’s buiten popmart meestal niet echt zijn, maar op het moment dat je denkt “yes eindelijk gevonden, mijn zusje gaat hier heel blij mee zijn!” Denk je er niet aan dat ze nep zijn. Ik was natuurlijk niet zo blij met deze ondervinding. Na een beetje overleggen wat we gaan doen aangezien in €53 euro heb betaald, belde ik de Jamin netjes op om te vragen of ik de dichte doosjes terug zou mogen brengen. Netjes aan de telefoon zeg ik dat ik ze heb gekocht en dat ik het jammer vind dat ze niet echt zijn. De mevrouw aan de telefoon (dezelfde mevrouw die mij had afgerekend) vraagt erg onbeschoft “en nu dan?” Ik legde uit dat ik mijn geld terug zou willen. Dat er 1 doosje open was en dat ik de andere 2 terug zou willen brengen. Voor ik mijn zin af kon maken blèrt deze mevrouw door mij heen met “ nee dat kan niet, dat kan niet, het is al open, dat kan niet ik heb je gezegd dat het geen echte zijn toen je het had gekocht,” ( wat ze nooit heeft gezegd anders zou ik het niet kopen) Dus inderdaad was ik een beetje geïrriteerd. Toen begon ik zelf ook onbeschoft te doen want je gaat niet door mij heen praten. Ik zei dat deze mevrouw even moest luisteren naar mij en dat ik zei dat ik niet het geld terug hoef van het open doosje, maar wel van de 2 ongeopende doosjes want dat was wel nog 35 euro ofzo. Vervolgens zegt zij erg brutaal fijne dag nog. Dus ik zeg ik kom er nu aan en zij hangt mij gewoon op. Dit vind ik erg onbeschoft. Als ik iets netjes vraag/ zeg verwacht ik dat er ook met respect voor mij terug gereageerd word. Halfuurtje later was ik in Almere stad. Ik kom bij de kassa en zeg netjes “ ik heb net gebeld dat ik deze labubu’s terug wil brengen”. De aardige dame bij de kassa zei netjes dat zij daar niet over ging en dat de mevrouw die mij de labubu’s had verkocht aan het bellen was. Dus ik wacht netjes. Mevrouw komt naar mij toe en zegt dat dit eigenlijk niet de bedoeling is. En ik zeg dat zij nooit heeft gezegd dat ze niet echt waren. Toen zei ze “ja maar jij had haast” waarop ik reageerde met “ ik had geen haast als u mij had gezegd dat ik 3 uur had moeten wachten had ik gewoon gewacht” waardoor ze met moeite mij het overige geld terug geeft. Vervolgens wilt ze me een lege tas terug geven? Ik vind dit allemaal maar een beetje raar en vind dat er beter nagedacht moet worden over de mensen die in dit heerlijke snoepparadijs werken.
Een zure bom bij de kassa!
Ik had een klein zakje snoep, ongeveer 20 stuks kikkers, perzikrondjes etc. en moest daarvoor € 4,55 afrekenen. Dezelfde kwaliteit als in de supermarkt en je betaalt er zeker drie keer zoveel voor. Erg jammer, zo wordt het een luxewinkel voor de elite. De prijzen staan er inderdaad niet bij vermeld dus pas op mensen want het wordt een zure bom als je bij de kassa staat!
Smerige Squid Game koekjes
Ik ben enorm fan van Squid Game en zag toevallig een pak koekjes van Squid Game bij de Jamin, ik wilde ze graag proberen eerst schrok ik me rot van de prijs van de pak koekjes maar omdat ik ze graag wilde proberen omdat het Squid Game koekjes waren had ik het toch maar gedaan (7,50 voor een pak koekjes) toen ik thuis kwam was ik zo benieuwd en ben ik ze gaan proeven maar echt niet normaal hoe smerig hoe ze dit kunnen verkopen en zeker voor dat geld echt asociaal koekjes waren nog geen 1,- waard. Ik dacht misschien kan ik ze nog weggeven aan vrienden/familie maar letterlijk iedereen deelde die mening dat ze echt niet te eten waren. Echt zonde van m’n geld.
Wij willen graag een ijsje kopen bij…
Wij willen graag een ijsje kopen bij Jamin, maar HELAAS. Ik heb een kleinkind met melkallerie. Dus zijn broer Kan daar wel een ijsje krijgen maar de kleinste niet. Waarom niet 1 bak of 2 bakken met sorbetijs tussen al die andere smaken. Zodat ook
wij kunnen genieten van een ijsje bij Jamin. Oma Conny
Jamin Roermond
Snoep gehaald bij Jamin Roermond. Verkoopster zeer onvriendelijk. Schrok van de prijs. Bij thuiskomst een snoepje genomen. Wat een oude troep! Keihard, stug en smakeloos. En dat voor die prijs. Voorlopig even geen Jamin meer. Na wat gemaild te hebben met Jamin. Hebben zij nieuwe verse producten opgestuurd
Slechte service en heel onvriendelijke…
Slechte service en heel onvriendelijke medewerker. Klantenservice zou het uitzoeken en erachteraan gaan.
Boden hun excuses ook aan.
Tot op de dag van vandaag niks meer gehoord. Nou ik blijf er niet achteraan gaan. Mega slechte service
Ik.kom er ook niet meer.
Vreselijk onvriendelijk personeel…
Vreselijk onvriendelijk personeel ..Staan geërgerd achter de kassa ..Bah niets aan ..Groningen Paddepoel ..
Belachelijke dure winkel
Belachelijke dure winkel
Die mensen in de zak zetten
Goeie raad blijf er weg
Spui is the best
Heerlijke dubai swirll ijsje gegeten in Denhaag Spui. Deze dame was zo vrolijk en enthousiast. Enorme lange rij, maar ze bleef vlot en aardig. Ik moest haar naam vragen, omdat ik vind dat zij dit compliment echt verdiend. Wij zijn vandaag door Besma geholpen.
Sorry, belachelijk duur
Sorry, maar dit gaat te ver. Ik was er een tijdje niet meer geweest, maar herinner me dat je er voor tussen de 12 en 15 euro een grote zak (1 kg of net daarboven) drop mee naar huis nam, en dat was ook kwalteit. Maar nu moesten we € 34 afrekenen voor 1400 g. Laatste keer Jamin, afscheid van een fan.
Goodiebag Jamin Zoetermeer
Goodiebag gekregen bij de Jamin Zoetermeer (nieuwe eigenaren). Ze hebben er vast heel erg hun best op gedaan en super leuk idee ook zo'n googiebag. Ik hoop alleen niet dat het model staat voor hun te verkopen waar. Het smaakt allemaal zo kunstmatig!
Jamin veel te duur
Dochter mocht van haar eigen geld een snoepje uitkiezen. Nu heeft ze voor €3,50 een paw patrol dispenser gekozen waar die snoepjes in gaan. Zit je dan in de auto, blijken er geen snoepjes in te zitten. Betaal je dan €3,50 voor een dispenser..
Ik heb hier over gemaild, en filiaal Hoofddorp zou contact met mij opnemen.
Je raad het al, het blijft heel stil.
Super slecht, ik wacht nog steeds op een mail.
Salino drop klein zakje en half zakje…
Salino drop klein zakje en half zakje mix snoep. € 11,49 Schrok me n ongeluk. Was al dichtgemaakt en had het mn zoon beloofd, maar nooit weer. Jamin Purmerend.
Iemand bij Jamin bedenkt paasei nasi goreng
Iemand bij Jamin heeft gedacht dat een paaseitje in de smaak nasi goreng het wel bijzonder zou worden gevonden door de klant. De smaak was bijzonder......GOOR, zo erg dat ik moest overgeven en misselijk werd na de eerste beet. Mond gespoeld snel wat anders eten im die afschuwelijke smaak weg te krijgen. Wat mij betreft een economische delict. Deze smaak heeft helemaal niets te maken met nasi goreng en als Indo kan ik dat weten.
Wat ontzettend jammer dat Jamin veel…
Wat ontzettend jammer dat Jamin veel negatieve reviews heeft. Een super mooie branche met leuke belevingen.
Jammer dat ondernemers en personeel niet voldoende klantenbinding eruit halen.
Jamin heeft een prijskaartje en zorg ervoor dat je klantgericht en klantvriendelijk met Zoetwaren kennis in de winkel staat daar maak je je onderscheid in.
Ga voor je winkel!! Dan win je je klanten💪
Geen aanrader
Wij kochten een mystery bag van €20 euro bij de Jamin, maar dit is wat erin komt: allemaal Aziatisch snoep. Zelfs chocoladereep met agurk smaak aan de binnenkant?! Wie doet nou agurken en chocolade samen ? Was je zwanger toen je het bedacht ofzo? Absoluut om te kotsen.
Zeer klantvriendelijk
We waren erg nieuwsgierig naar alle smaken paaseitjes.
Werden daar door 2 vrolijke meiden zeer klantvriendelijk geholpen! Kreeg zelfs een extra eitje omdat ik 1 variant die ik als eerste probeerde echt smerig vond ;)
Kunnen heel wat medewerkers in wat voor winkel dan ook een voorbeeld aan nemen!
Waar? Jamin Markt Nieuwegein.
Dit gaat om Jamin Halfweg Sugarcity
Gisteren waren wij hier met onze peuter van 2jr. Allereerst kwamen we in een lege winkel ondanks dat groette de verkoper niet. Mijn peuter van 2jr gooide een lolly op de grond waardoor deze brak, ik wilde deze netjes afgeven aan de kassa maar de verkoopster rolde met haar ogen en zei op een hele brutale manier dat die moest betalen en schoof de lolly naar mij toe! Nou ik betaal voor een water van 50 cent 2 euro in jullie winkel en ga niet moeilijk doen voor een lolly als dit op een normale manier was aangegeven. Zij besloot de manager te bellen DIE NOOOIIITT AANWEZIG IS, en de manager besloot om niets te verkopen aan ons… ik stond met een verdrietige peuter aan de kassa, snap niet watvoor hart deze mensen hebben maar kunnen beter een andere branche kiezen want weten echt niks van een Kinder brain!!!
Wij kwamen hier vaker omdat dit de enige Jamin is bij ons in de buurt maar ik rij een stuk verder en kom hier ook echt nooit meer. Ik zie ook meerdere negatieve feedback en blijkbaar doen ze hier niets mee want anders had de manager wel zelf in de winkel gestaan of een cursus gevolgd HOE OMGAAN MET KLANTEN..
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







