Jamin Reviews 103

TrustScore 1.5 uit 5

1,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

De mystery bag was zeker geen 20euro waard. Eerder 10 euro.... vind dit dan gewoon oplichting. Smaakt ook naar oude snoep. 40 gram skittles 1 euro Een fresquito 1 euro Miskets mini dubai con... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Mijn vriendinnen en ik wouden een lekker ijsje halen bij de winkel , er stond een medewerker helemaal niks te doen. Ik vroeg hallo is er iemand zij zij heel onbeleefd hallo wachten ik kom er aan. Uit... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slechte zaak Jamin (winkelcentrum Sterrenburg in Dordrecht) en zeker niet de goedkoopste. Koos eens voor kwaliteit, maar kwam bedrogen uit. Vrijwel alle paaseitjes waren wit uitgeslagen. Slechts een s... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Na jarenlang vol enthousiasme de paaseitjes van Jamin gegeten te hebben zagen we in januari de nieuwe paaseitjes weer liggen. We hebben een kleine hoeveelheid gekocht en moesten hier ruim €14,00 voor... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,6

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

103 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Supertje!

Wie had gedacht dat Jamin zoveel snoep zou hebben ? Zoveel soorten ! Wat mijn aandacht vooral aansprak was de snoepje dat op een banaan leek met 2 Jaw breakers eraan. Het was ongeveer 20 cm lang en wel 5 cm breed, met zo een snoepje kan je zeker wel een pretje binnen duwen met plezier.

De smullende Cola snoepjes waren ook wel te gek.
Wat ik nou niet wist is dat er een zakje was genaamd "" KRANKEN SPFETTER SKJEET"" Wat een duitse / afgaans snoep zou zijn met een knal vol explosie in je mond. De na smaak is wel aan de rare kant maar het is een aanrader !

Je kan een kleine ronde bakje pakken waar je vol snoep in kan stoppen. Nou nou, het stopte mij niet om te gaan voor de kleine kinderen pop tarts.

Er was ook een afdeling van de Turkse snoep. De "AnangAmy Zitinki" Is een oververukkelijke zachte deeg met exploderen knettertjes in je mond.

De sfeer van de winkel was ook leuk, overal waar je om kijkt zie je kinderen die genieten van de snoep paradijs !

Ik kom hier zeker wel vaker , een supertje aanrader !

18 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Chocolade muisjes/kikkers zijn niet meer zoals ze ooit waren.

De chocolade muisjes/kikkers van Jamin waren altijd de allerlekkerste. Het was vroeger altijd een feestje
als mijn moeder ermee thuiskwam tijdens de Sint en Piet dagen. Een ware traditie! Geen een andere winkel kon daartegen op.
Sindsdien haal ik ze altijd elk jaar bij de Jamin.
Vorige maand haalde ik weer een zakje, prijs: 4,50 Euro.
Tot mijn grote verbazing ontdekte ik dat de smaak totaal niet meer overeenkomt, het lijkt er geen eens meer op.
Het zijn nu de muisjes/kikkers van de supermarkt, alleen is de prijs dubbel zo duur. Ik ben teleurgesteld. Niet alleen vanwege de nostalgische herinnering of omdat de snoepjes niet meer volgens oud receptuur worden verkocht, maar vooral omdat ik me misleid en belazerd voel.

5 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

slechte service voor een dure prijs!

ik had een zak chips voor €7,99 gehaald (wat al gek is) blijkt die chips heel anders te zijn kwa uiterlijk en smaak terwijl die normaal gewoon de kleur rood hoort te hebben. wil ik een nieuwe hebben zegt die kneus dat het zogenaamd de “spaanse” versie is inplaats van de mexicaanse. dus die gast liegt gewoon tegen klanten, ik heb €7,99 weggegooid en ik kreeg geen nieuwe!
locatie: jamin in de mall of the netherlands

27 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Peperduur

Jamin (Heerlen) is peperduur geworden. Maakt maximaal misbruik van inflatie en verhoogt hun marges abnormaal over de rug van de ' klant'. Dochtertje mocht zak schepsnoep uitzoeken. Kocht ik tijdje geleden nog voor 7-8 euro. Bij afrekenen, 20 euro ....... voor 1kg snoep? waanzin! Moet je hard voor werken voor een paar snoepjes bij Jamin. Zet ik nooit meer een stap binnen. Dit riekt naar oplichting.

15 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nooit meer

Een zak drop voor vaderdag.... een grote zak maar voor driekwart gevuld... en een mini zakje met bijna niks voor 25 euro!! Dit was eens en nooit weer. Zijn nog teruggelopen om te vragen of het klopte. Maar dat was zeker het geval.

17 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Goed opletten tijdens het afrekken!!!

Ik ging met mijn dochter naar Jamin Osdorp wij hebben een sundae, een boba en een kinder ijs besteld zoals op het plaatje is beschreven dus met die soort van ding onder het ijs die zorgt dat jou kind niet vies wordt maar wij kregen het kinder ijs zonder de ( ding) ik heb het meisje gevraagd met ze zei dat het niet hebben ik zei maar dat staat nog op het menu en ook dat ze mag het annuleren manager zei je mag het ijsjweggoien toch heeft hij het ijs bereken ik realiseerde me toen ik al weg was. Echt dief zijn ze!!

13 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bizarre prijs

Ik dacht laat ik eens een zak snoep scheppen, wat zou een grote zak nou kosten? Ik dacht een euro of 7-8, blijkbaar kwam het dus uit op 16,50 euro. Belachelijk hoe duur het hier is geworden.

3 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Taaie macarons

Ik heb hier daarstraks macarons gekocht (6 voor €11)
Toen ik ze daarnet probeerde eten waren ze al zo taai en hard als iets
Ik vind dit zonde van mijn geld

20 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jamin Rotterdam

Jamin Rotterdam, laatste keer dat ik bij jamin iets gekocht heb, achterhaald, assortiment lijkt fantastisch maar de snoepjes zijn uitgedroogd en de prijs is hetzelfde als bij pathe, BELACHELIJK!
ik heb 4 kinderen overigens en ik wil best betalen voor kwaliteit, verder lijkt de hele winkel van plastic, een schande anno 2023. Voor Nederland, toeristisch gezien echt een aanfluiting.

1 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

schepdrop

haal een zak schepdrop, ten eerste erg duur ten tweede is de kwaliteit bagger. Breek nog net niet mn tanden erop zo hard en uitgedroogd.
jamin almelo

22 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

OPLICHTERS

OPLICHTERS: 15 euro voor een zak drop die bij de AH maar 4 euro kost! Damrak Amsterdam.
Koop niet bij de Jamin !
Het is voorbij schandalig, oplichten van toeristen.

6 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

19:35

19:35. De dame kan geen eens netjes groeten, maar gelijk melden ik maak geen twizzl meer! Sorry 25 minuten voor tijd!! Ga dan eerder dicht!

29 juli 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer