De mystery bag was zeker geen 20euro waard. Eerder 10 euro.... vind dit dan gewoon oplichting. Smaakt ook naar oude snoep. 40 gram skittles 1 euro Een fresquito 1 euro Miskets mini dubai con... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Mijn vriendinnen en ik wouden een lekker ijsje halen bij de winkel , er stond een medewerker helemaal niks te doen. Ik vroeg hallo is er iemand zij zij heel onbeleefd hallo wachten ik kom er aan. Uit... Toon meer
Slechte zaak Jamin (winkelcentrum Sterrenburg in Dordrecht) en zeker niet de goedkoopste. Koos eens voor kwaliteit, maar kwam bedrogen uit. Vrijwel alle paaseitjes waren wit uitgeslagen. Slechts een s... Toon meer
Na jarenlang vol enthousiasme de paaseitjes van Jamin gegeten te hebben zagen we in januari de nieuwe paaseitjes weer liggen. We hebben een kleine hoeveelheid gekocht en moesten hier ruim €14,00 voor... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Onvriendelijke personeel!!!
Ik kom regelmatig voor mijn kinderen bij Jamin. Helaas vandaag de laatste keer dat ik in Jamin Zwolle nog zal binnentreden.
Mijn drie kinderen liepen voor mij richting Jamin. Ze waren al binnen alvorens ik er was. Ik stond nog buiten zag de meiden van mij met vol enthousiasme links en rechts te kijken. Echter kwam er al gauw een medewerker (een dame, bruin haar in een paardenstaart), achter mijn kinderen lopen en chagrijnig dat mijn kinderen alles aanraakten (alle kinderen doen dat). Dan heb ik het over de snoep in gesloten zakken. Ik was bijna in de buurt maar bleef bewust op afstand even kijken. Vervolgens sprak ze mijn kinderen aan niet het snoepgoed mochten aanraken, maar wederom met een super chagrijnige gezicht, alsof mijn kinderen daar niet gewenst waren. kinderen waren ook enorm verbaasd en wisten even niet wat er gebeurde. Totaal niet servicegericht. Volgens mij vergeet zij dat Jamin de doelgroep min 80% bestaat uit kinderen! Ze sprak ook 1 van mijn kinderen aan dat ze een snoepgoed had opengemaakt. Toen kwam ik er tussen en vroeg wat er aan de hand was. Blijk dat mijn dochter bij het kijken een snoepgoed in een spuitbus vorm aan de bovenkant bij het knijpen een beetje plastic eraf lag, maar niet volledig en gewoon verkoopbaar. Ik zei vervolgens ja en wat is er mis mee? Weet je wat doe niet moeilijk. Ik koop het wel. Vervolgens gekocht en uit principe heb ik het gewoon ook daar gelaten en weggelopen zonder ook maar 1 ding te kopen. Volgens mij moet de medewerker gauw op cursus/training hoe je moet omgaan met klanten of dat nou kinderen zijn of niet!
Jamin Oss
Jamin Oss, veel te duur, fles Celebrations bij Jamin € 11,50 en bij AH zelfde fles € 5,99 (bijna 2x zoveel vragen voor hetzelfde product……)
Vanmiddag bij Jamin Kerkstraat even een…
Vanmiddag bij Jamin Kerkstraat even een puntzak drop geschept. VIJFTIEN euro most ik betalen. 33 ouderwetse guldens.
Nooit meer. Laaienlichters pur sang.
Zeer slecht jamin amsterdam
Zeer slecht jamin amsterdam
Oplichting
Jeugd sentiment blijkt oplichting
€15,60 voor een zak snoep bij de Jamin tegenover Tuschinsky in Amsterdam.
Jeugdsentiment blijkt een ordinaire tourist trap.
Schandalige oplichting.Driedubbele prijs rekenen, was zo flabbergasted dat ik in een roes heb afgerekend maar had eigenlijk de snoepzak naar haar hoofd willen kenkeren. Schaam me als Nederlander dat we toeristen zo schandalig misbruiken.
Jamin in Groningen paddepoel behandelt…
Jamin in Groningen paddepoel behandelt hun personeel als slaaf..er moeten stickers van de grond af worden gehaalt door stagelopers, pauze mag niet en doen ze niet..en dan moet je van 9 tot 6 op de grond zitten stickers er af halen.zijn onbeschoft behandelen niet met respect dreigen.zijn niet klantvriendelijk even iets drinken mag niet en eten mag ook niet.geen goeie winkel dus niemand moet daar werken of stage lopen!!!!!
Oplichting zaak
Ten eerste, het personeel is enorm onbeschoft. Ten tweede, het is belachelijk duur en de prijzen zijn bij vele artikelen niet zichbaar. Betaalde 5 euro voor een zak chips dat vervolgens smaakte naar verbrande kaas, ook zat de zak niet eens 1/4 vol en was de prijs niet zichtbaar. Enorme oplichterij als je het mij vraagt.
Schandalig behandeld door personeel
Dit heb ik.nog nooit meegemaakt, ik was met mijn zoon vandaag (zondag) bij jamin in Zwolle, toen ik binnen liep hoorde ik.de dames aan de kassa (2 meisjes van een jaar of 16) al zeggen tegen wat jongens :" ja gaan jullie nog wat kopen?" Dat vond ik al redelijk onbeschoft ,omdat deze jongens geen enkel probleem veroorzaakte. Maar goed ik met mijn zoontje snoepjes uitkiezen, ik zelf wilde ook wat en mijn vriendin ook ik had dus 3 grote zakken snoep om af te rekenen. Kom ik bij de kassa en had nog mijn laatste hapje van een saucijzen broodje in mijn mond gestopt, vraagt ze : " mag ik u vragen wat u in uw mond heeft" ik zei dat mag je vragen maar gaat je niets aan. Ik belande toen in een discussie met haar , waarin ze te kennen gaf dat ze dacht dat ik een snoepje zou hebben geproefd. Dat je dat aan een kind vraagt kan ik nog inkomen, maar je gaat toch niet aan een volwassene ( MET 3 VOLLE ZAKKEN SNOEP) vragen" wat heb je in je mond" ik heb alle zakken afgegeven en gezegd dat ik hier nooit meer kom.
Online besteld Jamin Eindhoven
Ik heb online besteld bij Jamin Eindhoven, en ik vind dat bestellen via WhatsApp erg moeizaam hier gaat. Ik had vóór 6 uur een berichtje gestuurd en pas de dag erna, tussen de middag antwoord. En als ik heb betaald en daarna een vraag stel duurt het weer ruim 5 uur voordat ik antwoord krijg. Ik heb een hele goede tip: NIET de Jamin Tiktok box bestellen, want je krijgt totaal niet wat er op het plaatje staat en het is niet je geld waard. Op de foto ziet het allemaal leuk en gezellig uit, maar in de echte box krijg je 50 procent totaal niet. De verzending is ook wat duur, maar je krijgt het tenminste wel echt binnen. Ook degene die ik op WhatsApp heb gesproken maakt heel veel spellingsfouten en daardoor komt het wel onprofessioneel over.
Als je toch naar Jamin gaat kom dan voor de middag
Loop je de Jamin Assen in om een ijsje te bestellen om 16.30, zegt de niet al te aardige dame dat het niet meer kan omdat de winkel om 18.00 dichtgaat!!! en dat ze nog moet schoonmaken.... jammer dat het zo moet, schijnbaar gaat het nog te goed ondanks de Lock down waar elke hardwerkende middenstander de afgelopen maanden mee te kampen heeft gehad.
beste medewerker van Jamin, misschien een andere baan zoeken...
Teveel betaalt
Ik heb later even op het bonnetje gekregen en gwn €5 teveel betaalt vind dit echt niet kunnen.
Leuke winkel
Leuke winkel, leuke producten...maar hoe ze omgaan met de klanten en hoe ze de producten aanprijzen in de winkel, slaat de plank finaal mis....
Geen prijzen bij een deel van de producten terwijl het grootste deel van jullie klanten mensen zijn met 1 a 2 euro zakgeld in de week.
Als jullie willen voorkomen dat jullie nog voor de kerst weer moeten sluiten zou ik de bedrijfsvoering drastisch aanpakken....
Just saying
Drinken
Denk ik dat ik even snel een drankje kon pakken om mijn dorst te lessen. Nee hoor, eerst ontploft het in me gezicht wat ik al raar vond. Ik dronk ervan en het was super apart. Kom ik erachter dat het drankje AL 4 JAAR OUD IS, KOMT GEWOON UIT 2017 HALLO?!?! Waarom staat dit drinken te koop. En het was nog het voorste flesje. Laat staan hoe oud de achterste waren. Gadverdamme. Jamin is gwn een vieze zaak die fkng duur is en dingen over de datum verkoopt. Dit was trouwens in Jamin Eindhoven. Ik ga nooit meer bij Jamin eten.
Top service…
Onlangs een bestelling gedaan via WhatsApp. Waanzinnige service! Echt top; vandaag besteld en de volgende avond werd het persoonlijk afgeleverd!! Echt top!! Communicatie was ook super!! Mega dank!!! Echte toppers!
Lekker maar wel prijzig
Bedankt voor de lekkere lollies die ons…
Bedankt voor de lekkere lollies die ons een blauwe tong gaven!
Jamin Paddepoel
Ik ben vandaag naarJamin Paddepoel in Groningen geweest. Ik ben niet zo’n snoepkont, maar heb al heel lang zin in die ouderwetse schuimblokken.
Ze zijn nergens meer verkrijgbaar, tenzij je bij Bol.com een kilo besteld, maar dat gaat mij te ver.
Enfin een jonge medewerkster stond ijsjes te verkopen en de eigenaar stond te praten met een kennis(?). Dat vond ik al niet klantgericht.
Op mijn vraag of hij van die schuimblokken verkoopt, antwoordde hij: ja die zure en zoete schuimblokken liggen bij de weeg-snoep. Omdat ik vermoedde dat hij niet begreep wat ik bedoelde, zei ik: ik bedoel die roze/gele schuimblokken.
“Dat zeg ik toch”, snauwde hij. Het was duidelijk dat ik hem stoorde en dat hij verder met zijn kennis wilde praten.
Ik heb niet meer de moeite genomen om te kijken of die schuimblokken er lagen.
1. Omdat ze dan los in de bak zouden liggen en dat vind ik niet hygiënisch, vooral niet in deze (Corona) tijd.
2. Omdat die gast zo onbeschoft deed. Je wilt klanten of niet. Mij is hij in ieder geval kwijt.
Enorm onvriendelijk personeel
Enorm onvriendelijk personeel. Ze deden heel ongeduldig toen ik de toppings voor mijn twizzle ging kiezen. Mijn vriendin en ik moesten allebei tegelijk zeggen wat we erin wilden bij allebei een andere medewerker waardoor alles dus door elkaar ging. Toen kreeg ik ook nog eens vieze chocoballen terwijl ik die helemaal niet wilde, dit gaf ik aan maar ze liet het er gewoon in zitten en toen deed ze maar een hele vieze dikke toef softijs eroverheen. Ze kijken je ook niet aan en doen alsof je een debieltje bent. Jammer dat het personeel zo onaardig is want het is er erg lekker maar door hun kom ik er niet meer. Deze houding in een winkel kan echt niet. Nu is mijn twizzle gesmolten omdat ik deze recensie moest schrijven omdat ik kwaad ben. Al met al, k u t met peren
dacht even een lekker snoepje te kanen
dacht even een lekker snoepje te kanen, helemaal op verheugd. Is het gewoon hartstikke oud en steen hard, gatverdamme!
Jamin Assen is dé beste Jamin
Jamin Assen is dé beste Jamin van Nederland. Heerlijk softijs, altijd vers fruit voor de Twizzl en onwijs vriendelijke medewerkers.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







