De mystery bag was zeker geen 20euro waard. Eerder 10 euro.... vind dit dan gewoon oplichting. Smaakt ook naar oude snoep. 40 gram skittles 1 euro Een fresquito 1 euro Miskets mini dubai con... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Mijn vriendinnen en ik wouden een lekker ijsje halen bij de winkel , er stond een medewerker helemaal niks te doen. Ik vroeg hallo is er iemand zij zij heel onbeleefd hallo wachten ik kom er aan. Uit... Toon meer
Slechte zaak Jamin (winkelcentrum Sterrenburg in Dordrecht) en zeker niet de goedkoopste. Koos eens voor kwaliteit, maar kwam bedrogen uit. Vrijwel alle paaseitjes waren wit uitgeslagen. Slechts een s... Toon meer
Na jarenlang vol enthousiasme de paaseitjes van Jamin gegeten te hebben zagen we in januari de nieuwe paaseitjes weer liggen. We hebben een kleine hoeveelheid gekocht en moesten hier ruim €14,00 voor... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Koop geen Mystery box
Mystery box gekocht voor 20 euro met het idee wat te kunnen uitdelen maar er zat een zak chips, 1 pakje pocky, 1 mini zakje vieze bananen snoepjes en 1 ander klein snoepje in, absoluut niet in de buurt van een waarde van 10, laat staan 20 euro. Echt heel ernstig en teleurstellend.

Antwoord van Jamin
Duur!
Zojuist een klein pakje KitKat en Manner Wien wafeltjes gekocht waarvoor ik € 7,49 moest afrekenen, belachelijk 😡! Ik denk dat je in de supermarkt hooguit de helft hiervoor betaalt!
Misleiding
De kikkers en muizen van Jamin die vroeger niet te evenaren waren,zijn nu ordinaire supermarkt muizen van 1,49 een zak alleen vraagt Jamin 4,95 hoezo afzetters
Bij jamin amsterdam bij dam liet ik…
Bij jamin amsterdam bij dam liet ik mijn kleinzoon een zakje snoep vullen nog geen 2 ons vroegen er €8,60 voor zei dat ik het toch te duur vond en ben maar weggegaan had je die smoel van verkoopster moeten zien 😂.vond het al zo raar dat de winkel leeg was en de rest bomvol nu weet ik waarom ,jamin is denk ik verleden tijd ,
Jamin snoep met herrie
Wat ik persoonlijk enorm storend vind, is het volume van de muziek. Altijd nèt te hard en indringend. Jammer want je moet met stemverheffing praten om te kunnen communiceren. Aangaande de soort muziek wil ik aanvullen, dat het doeng doeng doeng geluid ook niet echt sfeerbevordend is, kwestie van 'smaak', het hoeft per definitie natuurlijk ook niet te zoet te zijn.
Koop je dan een zak snoep van 15 euro…
Koop je dan een zak snoep van 15 euro bij de jamin op het osdorpplein (wat al duur is) dus je verwacht een bepaalde kwaliteit. Om er thuis achter te komen dat al het snoep oud en rubberig is. Nooit meer
Smerig
Smerig. Macarons gekocht. De beste man zei...ze zijn erg koud...ze moeten even wat warmer worden voor je goed kan eten. Even buiten in de zon gezeten...ze waren hard en er zat totaal geen smaak aan. Niet te eten gatverdamme. Je kan ze beter nog bij de lidl kopen.
Ook had mijn kleindochter softijs met allerlei dingen er bij in de beker...alles smaakt naar karton... Heel erg jammer en veel te duur. Nooit meer 👎👎👎
Klantonvriendelijk personeel
Wat een klantonvriendelijk personeel hebben jullie in Utrecht aan de Hoog Catharijne, een onbeschofte vrouw die er werkt.
Wat een on vriendelijk personeel je…
Wat een on vriendelijk personeel je werkt in een snoep winkel, kinderen zijn je klanten en dan sneer op sneer op sneer
Neem vriendelijk personeel aan wat respect heeft voor je klanten
Ik koop al jaren drop bij Jamin in…
Ik koop al jaren drop bij Jamin in Alkmaar. Ik vind dat de drop kwaliteit niet meer is als voorheen.
Het smaakt gewoon anders. Ik heb het over schep drop, alle smaken, zoet, zout, jammer, ik koop het niet meer bij hun.
Jamin Hoorn weet niet wat klantvriendelijkheid betekent
Jamin Hoorn, wat een klant onvtiendelijke eigenaar. Ik wilde voor ruim 25 euro verpakt kindersnoep kopen voor mijn 6 kleinkinderen voor de vakantie. Er hingen daar puntzakken en ik scheurde er 6 af. Dat mocht niet van de dame bij de kassa. De zakken waren voor schepsnoep zei ze. Ik wilde er ook wel voor betalen. Dst moest ze aan de eigenaar vragen. Die kwam chagrijnig aanlopen. Alleen voor schepsnoep zei hij nors Net voor mij had een meisje voor €1,50 schepsnoep gekocht. En dat was oke maar voor ruim 25 ander snoep mocht ik geen zakjes. Ik heb het dnoep laten staan en ben de winkel uitgelopen. Wat een waardeloos bedrijf is dit geworden! Jamin was vroeger zo’n gezellige winkel.
Verschrikkelijk duur.
Verschrikkelijk duur.
4.10 voor 150 gram
De dropjes waren ook nog keihard.
Rotterdam Alexander
Rotterdam Alexander: oud schepsnoep, duur, prijzen worden rond gemaakt, naar boven afgerond, voor 6 ronde fruit/dropsnoepjes betaalde ik 3 euro!! Was 79 gram. Er staan ook geen representatieve mensen in de winkel. Waar is de oude Jamin? Helaas verdwenen!
Jamin Roermond
Jamin Roermond. Wat een stuk chagrijn staat er in de winkel. Bah!
Jamin ROOSENDAAL
Jamin ROOSENDAAL, je wordt niet als klant behandeld onbeschoft personeel!
Belachelijke prijs
Zakje snoep geschept maar dat dat dan 17,50 euro kost 🤔. Belachelijke prijs als je het mij vraagt voor kleine 750 gram.
Snap wel dat ik nergens de prijzen zag staan in de winkel.
Weinig s(n)oeps voor veel geld
Wat een geld voor een zakje snoep,bizar!!!
Was 2/3 leeg....13.45 eu, geldklopperij!!
jamin gorichem!)
gast vriendelijk ik was in gorichem en daar zijn ze heel aardig alleen over al hangt wel een prijs kaartje
maar al met al super
Jamin Rokin Amsterdam wat een slecht…
Jamin Rokin Amsterdam wat een slecht verhaal. De muziek stond daar keihard en de meiden draaiden een techno uit een hele donkere rave. Ik had twee kleine zakjes snoep en moest precies €15.00 afrekenen. Sowieso al apart zo’n rond bedrag, en nog nooit zoveel voor zo weinig hoeven betalen. In een vlaag van verstandsverbijstering betaald. Jamin zal ik niet meer bezoeken
Via to good to go een party pakket…
Via to good to go een party pakket gekocht in jamin Leiden( nu 2/2/24) komt mijn zoon daar mag hij twee chocolade letters uitkiezen (alsof dat op dit moment een waarde heeft van 14 euro😳 . Geef dan op zijn minst 3 of 4 letters. Oplichting!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.






