Keller Sports 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Voor een mooie prijs Lowa Renegate gtx wandelschoenen gekocht met premium membership. Schoenen zijn geleverd en waren de goede maat. Ik zie nu dat het bedrijf failliet is gegaan. Ik heb nog net geluk... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Skikleding gekocht en geretourneerd omdat de maat niet goed was. Achteraf blijkt de online shop failliet te zijn gegaan net nadat ik de artikels terugstuur en ben ik heel wat geld kwijt. Ik heb een cl... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Snelle levering en fijn contact! Ik was vergeten het huisnummer in te vullen, maar dit werd gelukkig opgelost waardoor ik het pakket toch ontving.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hab Asics Novablast besteld en alles is goed verlopen. En product is netjes en oo tijd binnen gekomen. Alles verliep zoals het hoort netjes op de hoogte gehouden van elke stap vab de bestelling en v... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Hardloopwinkel
  2. ook in
  3. Activewear winkel
  4. Sportkledingwinkel
  5. Sportwinkel
  6. Tenniswinkel
  7. Wintersportwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Best.Sports.Products.


Contactgegevens

Alle reviews

(9.199)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customerservice!

26 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Ruben,

Thank you very much for this great review.

We are very pleased that you appreciate our service.

Sporty greetings,

Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fout in hun computersysteem, klant draait hiervoor op

Enkele weken geleden een bestelling geplaatst. Bij het ontvangen van mijn track en trace code viel mij gelijk op dat het pakket naar het Verenigd Koninkrijk verstuurd zou gaan worden. Ik heb toen gelijk contact opgenomen met het bedrijf en hen verteld wat er aan de hand was.

Mij werd verteld dat ik maar moest afwachten of het pakket toch nog naar mijn eigen adres zou worden gestuurd, dan wel dat het uiteindelijk weer in het distributie centrum terecht zou komen, waarna ik mijn geld zou terugkrijgen.

Op dit moment wacht ik al bijna 3 weken op mijn pakketje, dan wel de restitutie van mijn geld. Track and trace websites bevestigen dat het pakket naar het VK is verstuurd, maar waar het zich op dit moment bevindt is niet te achterhalen. Hieruit kan ik niets anders concluderen dan dat mijn pakket kwijt is.
Ik heb meerdere keren contact gezocht met het bedrijf, maar geen andere oplossing (nieuw pakket versturen, voucher om nieuwe bestelling te plaatsen) werden geaccepteerd door Keller Sports. Op mijn laatste mail met een vraag over een update wordt zelfs niet eens meer gereageerd. Kan hierdoor niks anders concluderen dat het gaat om een zeer klantonvriendelijk bedrijf, met name daar de schuld bij hen ligt.

Ik lees nu bij enkele reviews met soort gelijke klachten, dat zogenaamd de pakketen nu wel naar het juiste adres zouden zijn verstuurd? Ik geloof er tot nu toe weinig van.

Wellicht is het een bedrijf met mooie sport artikelen, maar het is werkelijk schandalig hoe met deze fout vanuit de webwinkel zelf, wordt omgegaan.

25 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Anne Sophie,

First, we regret to not being able to answer to your review directly in Dutch.
Second, we regret that our service was not at the level of your expectations. Indeed, it was a bug at the level of the system that caused the misplacing of some Dutch orders.

Unfortunately, the working policy that we have with the warehouse with which we are collaborating, doesn't allow us to resend an order. No matter what was the reason behind the impossibility of delivery.
Normally, until now, our Customer Care service provided you with a solution.

Once again, we apologize for the discomfort created.

Best regards,
Your Keller Sports Team


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

GEEN GELD TERUG GEEN PRODUCT

Wat een waardeloze webwinkel zeg. Vanaf augustus al bezig om ons geld terug te krijgen van een defect artikel. Meerdere malen contact gezocht krijg je een mailtje terug in het Engels en daarna hoor je niks meer. Zijn op geen manier fatsoenlijk te bereiken !
BESTEL HIER NOOIT WAT ALS JE HET MOET RETOUREN BEN JE JE GELD EN HET PRODUCT KWIJT ! SLECHTE KLANTENSERVICE

24 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello,

We are sorry that we can't answer you directly in Dutch. At the moment, we are not able to offer customer service in Dutch. Only in English, French, German and Spanish.

The product reclamation process is different from one brand to another one. It can involve more time or more information/pictures.
Normally, until now, our Customer care wrote you and solved the case.

If they are still aspects that were not clarified, please don't hesitate to contact us, and we will try to answer you and bring up some solutions as quickly as possible.

Best regards,
Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goede en snelle levering en service

24 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Marcel,

We are sorry that we can't say, directly in your language, how happy we are to read about your satisfaction with our service and delivery time.

We wish you further joy with your new sporting goods.

Sporty greetings,

Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

schoenen niet geleverd

3 weken geleden schoenen besteld, maar niks gekregen. Ook na een berichtje, niks meer gehoord. Zag ook toen pas dat het een Duitse webshop is.
Telefoonnummer niet te vinden , dus kan ook niet bellen

—> Na review hier, vrijwel direct geld teruggestort gekregen

24 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Sigrid,

First, we regret, that we can't answer you directly in Dutch.

Second, we are apologizing for this situation. It was an error on our side, in our system, that affected some Dutch orders. To those, was associated UK as destination country, instead the Netherlands, as it should have been normal.

Our Logistic Department and the warehouse with whom we are working needed some time to fix this problem and to identify the affected orders.
We can inform you now that these orders, including yours, were already dispatched and on the way to the customers.
We are apologizing, once again, for the discomfort created.

Best regards,
Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik heb hier 1 november schoenen besteld…

Ik heb hier 1 november schoenen besteld en betaald. Tot op heden geen schoenen ontvangen. Ik heb al 3 keer een mail gestuurd tot op heden geen resultaat. Ik bestel hier nooit meer iets

Leuk antwoord keller sports maar mijn schoenen heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik heb jullie inmiddels alweer 2x een mail gestuurd maar jullie beantwoorden deze niet eens. Stort dan mijn aankoopbedrag retour als je niet kan leveren

22 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Tessa,

We are sorry that we can't say directly in Dutch how sorry we are for the discomfort created and for not being able to deliver your parcel in time.

It was an error on our side, in our system, that affected some Dutch orders. To those, was associated UK as destination country, instead the Netherlands, as it should have been normal.
Our Logistic Department and the warehouse with whom we are working needed some time to fix this problem and to identify the affected orders.
We can inform you now that these orders, including yours, were already dispatched and on the way to the customers.


Sporty greetings,

Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fijne site

Fijne site. Producten met hoge kwaliteit voor een goede prijs verkrijgbaar en er zijn vaak interessante aanbiedingen

11 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Jordi,

We are sorry that we cant express our gratitude for your feedback directly in your language.
We are glad that you like the ordered products so much.

Thank you very much for this feedback.

Sporty greetings,

Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Snel bezorgd!

10 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Miranda,

We are sorry that we can't say thank you directly in your language for your great review.

We look forward to welcoming you back soon.

Sporty greetings,

Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Zer gutt altijd goede service !

5 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Vincent,

Thank you very much for this great review. We regret that we cant say thank you directly in your language.

We are very pleased that you appreciate our service.

Sporty greetings,

Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Snelle levering

5 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Hans,

We are glad that you are so satisfied with the delivery time of the goods, even if you can say it directly in your language.

Thank you very much for this feedback.

Sporty greetings,
Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Zeer tevreden over producten en service.

Ik ben zeer tevreden over de producten die ik besteld heb. Keller sport is voor mij een integere organisatie. Ook de service is goed. Producten zijn net iets aantrekkelijker geprijsd.

4 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Wim,

We regret that we cant thank you directly in dutch for your precise feedback.
Regarding the prices, it is good to know that we periodically have offers. If you register to the newsletter, you can have access to different discounts or voucher codes.

We hope you will enjoy shopping with Keller Sports in the future as well.

Have a nice day.

Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Premium Lidmaatschap slechte administratie

Ondanks directe opzegging, meerdere bevestingen van Keller Sports en mijn mails blijven ze spammen met onbetaalde facturen voor het premium lidmaatschap.

Heel irritant, zorg gewoon dat de administratie op orde is en verwerk je data correct.

3 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Mattijs,

We are sorry that we can't express our regret for this situation directly in your language. Rarely the cancellation of the Premium Membership can be problematic. And it looks that unfortunately, this was your case.
I looked into our data basis and I don't find you between our Premium customers. Not even between those whose membership was canceled. Could you send us an email with your email address that is related to your Keller Sports account (maybe you have more than one account) and with one of those payment reminders? Our Customer Care team will look into it with the Finance Dep and will return to you with an answer per e-mail.

We apologize for this situation and we wish you a beautiful day despite this part.

Best regards,
Your Keller Sports team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Keurige en snelle reactie op de…

Keurige en snelle reactie op de bestelling via de mail. Met retourvoorwaarden etc. Een zeer snelle bestelling en levering van de loopschoenen. De schoenen werden binnen twee dagen afgeleverd en derhalve dus voor de geplande leverdag. Schoenen waren keurig verpakt.

1 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello,

Thank you for the great feedback, even if we cant say it directly in your language.

We are pleased that you are satisfied with our delivery time and the quality of the goods.

Sporty greetings,

Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Snel geleverde schoen binnen 2…

Snel geleverde schoen binnen 2 werkdagen binnen top

1 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Jonkhart,

We regret that we cant say directly in your language, how glad we are that you are so satisfied with the delivery time of the goods.

Thank you very much for this feedback.


Sporty greetings,

Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hanwag Makra Combi

Goede prijs, snelle levering en mooi product

31 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Jorge,

Thank you for the great feedback. We only regret that we can't say it in your language.

We are pleased that you are satisfied with our delivery time and the quality of the goods.

Sporty greetings,

Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Voor mij nooit meer

Op zich werden de schoenen snel geleverd. Ik had Adidas Solar Glide 4 besteld, omdat mijn eerste paar na 3 jaar wel vervangen mochten worden. Bij mijn eerste paar, voelde ik echt die zachte kussentjes onder mijn voet, maar bij het paar wat ik nu besteld had, was dit absoluut niet. Het liep qua binnenzool nog slechter dan mijn eerste paar. Dus besloten om ze te retourneren, maar eenmaal bij PostNL aangekomen, bleek dat ik moest betalen (op zich doen meer bedrijven dit), maar het kost bijna €15 - incl T&T. Absurd, ik kan ook niet begrijpen, waarom de artikelen niet terug gestuurd kunnen worden, waar het vandaan komt. Het artikel is verstuurd vanuit Hengelo OV (althans dat staat op de verzendsticker), maar moet terug naar Duitsland. Hier bestel ik in ieder geval nooit meer.

24 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello,

They are many reasons for which we want to apologize.
We want to apologize for not being able to answer you directly in dutch and for disappointing you partially. Especially because of the return process.
We are sorry also that you were not satisfied with the product. Instead of returning it directly, you should have contacted us and complained about this. Maybe it was something wrong with the product, given the fact that conforming to your experience, this type of shoes is normally different. Normally we a nonconforming product is a reason for a prepaid return.
It is true that the returns for standard dutch customers are expensive. But it is good to know that the Premium dutch customers have access at a free return. And that if you paid by PayPal you can claim to them the refund of the return costs.

Hoping that our apologies will be accepted, we would like to have you one day again between our customers.

Best regards,
Your Keller Sports team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Klantenservice niet bereikbaar en geen informatie of reacties om mailberichten

Bestelling vorige week vrijdag. belofte binnen 3 a 4 werkdagen in huis. No way. Niet bereikbaar. na 20 minuten in de wacht het opgegeven Nooit meer.

22 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello,

We are sorry that we can't express directly in dutch our regrets regarding the quality of our service in this particular situation.
We are at the disposal of our clients only by e-mail, chat, or WhatsApp at the moment. Not at the phone. This is why nobody answered your phone calls.
The delivery time for the Netherlands is 1-2 days. In your case, after some research made by our warehouse, we discovered that your order was lost. This is why the order never arrived at your place. Normally, you have been informed about this by email and you should have been refunded. If you still have problems regarding this order or if something is still not solved, please don't hesitate to contact us.

Best regards,
Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect

Perfect, Hoge kwaliteit minder prijs!!! Aardige Klantenservice, İk ben erg tevreden, Alvast bedankt Keller Sports
Bravo

22 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Teken,

Thank you for taking the time to write this good review. We are sorry that we cant answer you directly in your language.

We are very pleased that you are satisfied with Keller Sports.

Sporty greetings,

Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product. Ik ben er blij mee!

21 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Raymond,

Thank you for the great feedback.

We are pleased that you are satisfied with our delivery time and the quality of the goods.

Sporty greetings,

Your Keller Sports Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goede site

Goede site, scherpe prijs, woensdag besteld en vrijdag in huis. Wat wil je nog meer?

16 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Keller Sports

Antwoord van Keller Sports

Hello Hans,

Thank you for your message and for taking the time to rate our company.
We are pleased that you were satisfied and wish you a lot of fun with the purchased product.

Sporty greetings,

Your Keller Sports Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer