LateRooms.com Reviews 

1.549
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Booking all worked OK and no problems with the hotel or room. However no payment receipt is sent with the reservation confirmation that confirms the amount paid. The hotel can only give a receipt fo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Driving in areas on a whim can sometimes give unexpected delights. Chepstow was a pleasant surprise and The Three Tuns was great. The Castle carpark was right next door so easy parking to pay for,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I needed an extension for my stay as we encountered an unforeseen issue when meeting up with family but unfortunately this hotel could not accommodate us so we had to wait in the car in the basement c... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I booked, then checked the confirmation email and realised the dates were for the wrong week. I cancelled via the 'cancel' button in the email and then made the correct booking (there was an 'apply' b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Reiszoekmachine
  2. ook in
  3. Hotel

Geschreven door het bedrijf

Whether you’re looking for a city break, a business trip or a last-minute airport hotel, you’ve come to the right place. At LateRooms, we’ve got hotels to suit everyone and every budget. We’re the place to come for last-minute hotel deals. If you need a room for tomorrow, we’ve got you covered. But that’s not all we do. Planning a trip away in a few months, or an epic road trip? We can help with that too. You can save 15% on thousands of hotel rooms by becoming a LateRooms member (psst, it’s free!). Pick from every hotel and room type – from luxury suites and spacious family rooms to spa hotels and cheap and cheerful crash pads. With over 100,000 hotels in the UK alone, you won’t find a bigger range of UK properties anywhere else. Plus, we’ve got a huge selection of international hotels, so you can swap London or Edinburgh for Paris or a beach holiday abroad.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(1.549)

181 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great site easy to navigate round and…

Great site easy to navigate round and great prices in hotel rooms ..... Definitely would recommend this site ...

24 januari 2026
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Mary Theresa,

Thank you so much for your lovely feedback! We’re really pleased to hear you found the site easy to use and the prices great.

We really appreciate the recommendation and hope to help with your next stay soon.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company I guess?

I booked a hotel for my step daughter and I for her birthday over a month before the date. When we arrived around midnight, the hotel had no record of my booking and was full. We finally found a hotel that was available to take us in at 3am. I've sent emails, posted on their Facebook page, and LateRooms.com hasn't responded. The trip was a nightmare and cost me about 50% more due to last minute bookings.

Update: I've already sent two emails to your support email address with no reply. My itinerary number for this booking is: 9018564677321.

22 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Jeff,

Thank you for updating your review and providing your itinerary number. We’re very sorry to hear about the difficulties you experienced and completely understand how frustrating this must have been.

We’ve checked our system and can now locate your booking. However, we have no record of any emails from you, and our Facebook page does not allow public posts, which may explain why you didn’t receive a response earlier.

We’ll be contacting you shortly via the email address used to place your booking to confirm the next steps and help resolve any issues. In the meantime, you can also reach us at support@laterooms.com or by phone on 0203 637 0812.

We appreciate your patience and hope to restore your confidence in booking with LateRooms.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Booking Rouen Ibis

Quick and efficient. Done with no problems thanks

18 januari 2026
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Nigel,

Thank you for taking the time to leave a review. We’re really pleased to hear that your booking was quick and efficient, and that everything went smoothly.

We look forward to helping you with any future trips!

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pub text to cancel room, no help at all

Pub text to cancel room, as soon as the booking was made, payment was still taken though, so i asked if they could book me into another pub in the area but was told they couldn't, so now I can't get hold of anyone for a refund, wouldn't bother again, you're better of ringing places direct rather than letting these lot shaft you

14 januari 2026
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Mr Pigg,

We’re really sorry to read this and understand how frustrating it must have been to have the property cancel so close to your stay. That’s certainly not the experience we want for our customers.

LateRooms is a booking platform, and in this case the booking and payment were handled by the property’s managing agent. This does mean we’re unable to directly move the booking to an alternative property or process a refund ourselves. However, we appreciate that from your perspective, this distinction isn’t helpful when plans fall through at the last minute.

We genuinely want to make sure this is properly resolved for you. If you’re still awaiting confirmation of your refund, we’d encourage you to get back in touch with our Customer Support team so we can review the case again and ensure the managing agent follows this up appropriately.

Thank you for taking the time to leave feedback. We’re sorry we didn’t meet expectations on this occasion and appreciate you sharing your experience.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Spoke to your customer adviser to…

Spoke to your customer adviser to cancel a booking and she had no idea ‘laterooms’ exists. Seems you are whitelabelling booking.com. I need to cancel a booking which I already have confirmed with hotel, but finding it impossible to do so via you.

18 januari 2026
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Daniel,

Thank you for sharing your feedback. We’re really sorry for the confusion and frustration you’ve experienced.

LateRooms is a booking platform, working with trusted fulfilment partners, such as Booking.com, who manage the reservation on the property’s behalf. This can sometimes cause confusion if you’re speaking directly with the hotel or a partner support team.

Cancellations are usually managed online via the link in your booking confirmation email, which will automatically process the cancellation in line with the property’s policy. If you’re having difficulty doing this, we’d be more than happy to look into it for you and help clarify the best next steps.

Please get in touch with our team at support@laterooms.com or on 0203 637 0812, and we’ll assist you as soon as possible.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy and efficient to book…

Very easy and efficient to book accommodation

17 januari 2026
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Nikki,

Thank you for your lovely review! We’re delighted to hear that you found booking with LateRooms so easy and efficient.

We hope to help you with your next trip soon!

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Another front for booking.com

I looked for a non-US provider of hotel reservations. Laterooms is just a front masquerading as a UK company.

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Paul,

Thank you for taking the time to share your feedback.

LateRooms is a UK-based brand that has been helping people find accommodation for many years. The business was acquired by us after it entered administration in 2019, and since then we’ve continued to operate and support customers from the UK while working with trusted accommodation partners to provide choice and value.

We’re sorry if this wasn’t clear from your experience. If you’d like to discuss your concerns in more detail, our customer support team would be happy to help at support@laterooms.com.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good location

Good location, some issues in the bathroom, but we could manage them. The price is affordable.

15 november 2025
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review.

We’re pleased to hear you found the location convenient and the price affordable. We’re sorry to hear there were some issues with the bathroom during your stay. As LateRooms is a booking platform, we don’t manage the property directly, but if you’d like any help raising this feedback with the hotel, our team would be happy to assist. Please feel free to reach at support@laterooms.com.

Thank you again for sharing your experience, and we hope to help you with a future stay.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely stay

Comfortable room, very good customer service by all staff - friendly and helpful. Extra pillows given when asked and nice bar/restaurant experience. Excellent value for money.

8 januari 2026
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi James,

Thank you so much for your fantastic review. We’re really pleased to hear you enjoyed a comfortable stay and that the staff were friendly and helpful throughout.

It’s great to know you also had a nice experience in the bar and restaurant and felt the stay offered excellent value for money.

We really appreciate you taking the time to share your feedback and hope we can help you again with a future stay.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good choice good price

Good choice good price when I needed a room at short notice

7 januari 2026
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Gill,

Thank you for your lovely review. We’re really pleased to hear we were able to help you find a great room at a good price when you needed it.

We hope to help you again soon.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I encountered an issue where the pin…

I encountered an issue where the pin didn't align with the itinerary number and a double charge occurred. It would be beneficial to have a straightforward contact number for direct assistance.

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Stephanie,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really sorry for any confusion with your itinerary number and pin, and we completely understand how frustrating and inconvenient duplicate charges can be.

Payments and booking management for some reservations are handled by our partners, so any duplicate charges would need to be resolved with them directly. However, we’re always happy to help guide you through the process you where needed. You can reach our friendly team on support@laterooms.com or by phone at 0203 637 0812 for assistance.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can't be bothered

Can't be bothered
I would give no stars but that is not an option
First time user
Back to booking.com for me with future bookings

4 januari 2026
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Mr McNeil,

Thanks for taking the time to leave a review. We’re really sorry to hear that your first booking experience with us was disappointing.

We understand how frustrating it is when a room selection doesn’t match what you were expecting. Room availability is provided directly by the hotel and can change quickly, particularly for busy dates.

We appreciate your honest feedback and are sorry that this experience didn’t meet expectations. Thank you again for giving LateRooms.com a try.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Real easy service

Real easy service, will use again

4 januari 2026
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Stuart,

Thank you for your great feedback! We’re really pleased to hear you found the service easy to use and that you’d use us again.

We look forward to helping with your next stay soon.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I will never use laterooms again

When I arrived at Premier Inn Longbridge I was turned away because they had no record of my booking, even though I showed them the confirmation email from laterooms. As I stood on the pavement outside, wondering what to do & where I would stay, I cancelled the booking because I would not be staying there as they had no room for me. Having explained all this to the laterooms 'support team', I have received an email saying I will not be refunded because it was a non refundable booking. This is very unfair as I didn't want to cancel, I wanted to stay in a room that was not provided. I paid for a service which was not available as promised, like paying for goods but not receiving them. It's an insult that they have quoted the cancellation policy when I was not offered the service I had paid for. I am thinking I will go to the small claims court on principle. I certainly would discourage anyone from using laterooms.

28 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Anna,

We’re very sorry to hear about the difficulties you experienced with your booking. We completely understand how upsetting it must have been to arrive and be unable to access the room you’d booked.

Your booking was made through LateRooms with Expedia acting as the fulfilment agent. We don’t have any record of correspondence with you directly, so it’s possible that the messages you received were from Expedia’s support team. We can see that your booking was cancelled on the day of your arrival, and if this cancellation was initiated by the hotel, a refund would normally be due.

We kindly ask for your patience while we look into this further, as we need to clarify a few details. We'll be in touch by email shortly and would appreciate the opportunity to assist you with this matter.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I booked a hotel laterooms.com was…

I booked a hotel laterooms.com was unable to make it to the hotel wanted to cancel and it was so so difficult in cancelling this booking. Easier to purchase from them, but when you’ve got issues and cancellations they make it so difficult. Never use. laterooms.com

1 januari 2026
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Ibranem,

Thank you for sharing your feedback.

We’re sorry to hear you found the cancellation process frustrating. For all bookings, cancellations can be completed quickly and easily online using the cancellation link included in our booking confirmation email. This automatically processes the cancellation of your booking.

If you experienced any issues cancelling or need help reviewing your booking, our customer support team would be happy to assist. You can reach us at support@laterooms.com.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Very friendly welcome and helpful staff…

Very friendly welcome and helpful staff however the room was dirty.
Dirty floor and damp ceiling patch

21 december 2025
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Jaime,

Thank you for taking the time to leave a review. We’re glad to hear you received a friendly welcome and helpful service, but we’re sorry to learn that the cleanliness of the room didn’t meet expectations.

As a booking agent, we don’t manage or operate the property directly. If you’d like support raising your concerns with the hotel, please feel free to get in touch with us at support@laterooms.com and we’ll be happy to help advise on next steps.

Thank you again for your feedback, and we hope you’ll consider using LateRooms again in the future.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I did not book my room through this…

I did not book my room through this company. I need to cancel. I was never sent any confirmation number. SO PLEASE CANCEL.

10 september 2025
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Karen,

We’re really sorry for the confusion and the worry this has caused.

If a booking was made using your details, we’ll be very happy to look into this for you and help clarify what’s happened. To do that, we’ll just need to locate the reservation on our system.

Please contact our support team at support@laterooms.com or call us on 0203 637 0812, and share any information you have. Our team will check this as a priority and advise you on the next steps.

We appreciate you bringing this to our attention and we’re sorry again for the concern caused.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The website was incredibly clear and…

The website was incredibly clear and easy to navigate. I arranged a brief holiday retreat for Christmas, and the cost was quite reasonable.

25 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Dan,

Thank you for sharing your feedback. We’re really pleased to hear you found the website clear and easy to use, and that you were able to arrange a Christmas getaway for a reasonable price.

We hope you had a lovely break and would be delighted to help you again in the future.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got a good deal, late.

Very transparent website. I booked a quick Christmas getaway. The price point was very good too.

22 december 2025
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Laura,

Thank you so much for your lovely review. We’re really pleased to hear you found the website easy to use, and that you secured a great price for your Christmas getaway.

We hope you had a wonderful break and look forward to helping you again in the future.

Best wishes,

Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unable to reach customer services

Unable to reach customer services, the pin provided doesn’t match the itinerary number and they have taken double payment. There should be an easy accessible contact number to talk to someone.

24 december 2025
Logo LateRooms.com

Antwoord van LateRooms.com

Hi Vh,

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry for the frustration and inconvenience this situation has caused. As mentioned in our earlier email exchange with you on this matter, your booking is managed by our partner, Booking.com, who processed the payment. Any duplicate charge will need to be investigated and refunded by them directly, as we don’t handle payments for this property or your booking.

We understand how upsetting this must be and appreciate your patience. If you need further support, please do get back in touch with us and we’ll be happy to assist you. You can reach our friendly team on support@laterooms.com or by phone at 0203 637 0812.

Best wishes,

Rebecca

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer