Ottonia Reviews 52

TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Jeg sidder lige og studerer jeres webshop, og ville lige tjekke op på anmeldelser her, inden jeg evt bestiller noget. Det "slår" mig, at ingen af dem er verificeret?

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Otroligt bra kundservice, det absolut bästa jag har varit med om. Paket försvann i posten och Ottonia skickade på en gång ett nytt paket utan extra pris. De är alltid tillgängliga för kunderna och... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Normalt laver jeg aldrig anmeldelser med mindre jeg har haft en dårlig oplevelse. Men ottonia fortjener kun roseen ord. Super lækre produkter og kvaliteten er helt i top. Den absolut bedste kundeservi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg er så fuld af glæde over mit første køb hos Ottonia, først og fremmeste de smukkeste møbler men servicen WAOW! Jeg ville vende tilbage uanset hvad da jeg skal købe hele butikken MEN SERVICEN g... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

52 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Jeg sidder lige og studerer jeres…

Jeg sidder lige og studerer jeres webshop, og ville lige tjekke op på anmeldelser her, inden jeg evt bestiller noget. Det "slår" mig, at ingen af dem er verificeret?

5 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Mona-Lise.

Mange tak for din anmeldelse og mange tak for en behagelig samtale :)

Som vi forklaret via telefonen, har vi været i kontakt med Trustpilot. - Som vi har forstået det, er vores anmeldelser ikke verificeret da vores anmeldelser er uopfordret. Dvs. kunden går selv ind og finder os på Trustpilot og skriver en anmeldelse. Hvis den er verificeret, er det fordi kunden har fået en mail fra virksomheden hvor de kan gå ind og lave en anmeldelse den vej igennem. Desværre har vi ikke opkoblet Trustpilot til vores system, hvor man får en auto anmeldelses mail til Trustpilot. Vi tager det til os og kigger på mulighederne :)

Tak for handlen og rigtig god dag :)

Med venlig hilsen

www.ottonia.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Normalt laver jeg aldrig anmeldelser…

Normalt laver jeg aldrig anmeldelser med mindre jeg har haft en dårlig oplevelse. Men ottonia fortjener kun roseen ord. Super lækre produkter og kvaliteten er helt i top. Den absolut bedste kundeservice jeg længe har haft med og gøre. Desværre var min pakke blevet beskadiget under forsendelse. Da jeg skrev til ottonia var de så behjælpsomme! En kæmpe anbefaling herfra!

16 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Kathrine.

Af hjertet 1000 tak for din anmeldelse.
Det er vi utrolig glade og taknemmelige for at høre.
Vi er naturligvis kede af at din varer gik i stykker under transporten, men godt at vi fik det løst sammen og du nu har fået en ny uden beregning :)

Vi håber alt er okay nu og som det skal være og ellers siger du bare til hvis der mod forventning skulle være det mindste, så skal vi gøre vores bedste for at prøve og hjælpe )

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen
www.ottonia.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Så meget lækkert!!

Elsker bare ALT herfra 🤩 I gør mig fattige, men på den flotte måde!! Er især vild med køkkenrulleholderen og puderne

20 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Theresa.

1000 tak for din anmeldelse og din feedback. :)

Det er altid en fornøjelse at ekspederer din ordre. Du siger altid bare til hvis der mod forventning er det mindste :)

Med venlig hilsen

Ottonia Teamet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super service

Har været I dialog med ottonia omkring en lampe, og vi er kommet frem til en rigtig fin løsning, super service og imødekommende 😀

20 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Camilla. :)

1000 tak for din anmeldelse og tak for en super fin dialog. :)

Vi er super glade og taknemmelige at vi lige kunne finde ud af tingene sammen.:)

Du siger altid bare til hvis der er det mindste :)

God dag

Med venlig hilsen

Ottonia Teamet.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vildt god service!

Vildt god service!!
Havde bestilt et fuldt glas ‘jar’-sæt: en stor-, mellem- og lille-glas beholder med tilhørende låg. Hvor det så desværre viste sig, at det ene låg ikke passede helt.
Ottonia reagerede med det samme, da de fik beskeden, og sendte samme dag et nyt låg!
Kvaliteten og servicen er helt i top!
Helt sikkert et sted jeg vil anbefale til andre, og handle igen!

26 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Davie.

Af hjertet 1000 tak for din anmeldelse.
Vi beklager naturligvis fejlen og undskylder mange gange, men det var godt vi sammen lige kunne fikse det hurtig og få løst det :)
Det har været en fornøjelse at betjene din ordre og 1000 tak for en behagelig samtale.

Du er altid hjertelig velkommen til hver en tid og du siger som sagt altid bare til hvis der mod forventning er det mindste. :)

1000 tak for ordren.

Rigtig god aften. :)

Med venlig hilsen
www.ottonia.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 stjerner - er slet ikke nok !

Sødeste kundeservice , virkelig god service. Købte en vase og fik den bedste kundeservice jeg endnu har oplevet. Min første handel på Ottonia, men bestemt ikke sidste. Glæder mig allerede til , at jeg skal bestille noget igen :)
Tak for jer ! :)

18 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Første gang jeg handler hos Ottonia og…

Første gang jeg handler hos Ottonia og kan i hvert fald med sikkerhed sige, at det ikke er sidste gang!

Dejlig hurtigt levering fra dag til dag, og varerne er ligeså pæne som de fremgår på billederne! Skulle der være det mindste problem med produktet, er de dejlig nemme at få fat på, og behjælpelig med at få rettet op på fejlen!

Sidst men ikke mindst, så skal personalet have den største ros! Har aldrig oplevet så imødekommende og dejligt et individ, som jeg endte med at få i røret. Synd der ikke kan tildeles flere stjerne end fem, fordi i er en “stjerne-forretning” :P

5 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Azrah

1000 tak for din søde anmeldelse. :)

Det har været en fornøjelse at betjene din ordre.

Du er altid hjertelig velkommen til hver en tid og du siger som sagt altid bare til hvis du har brug for hjælp eller der er det mindste :)

Vi ønsker dig en fantastisk god dag og 1000 tak for ordren. :)

Med venlig hilsen
www.ottonia.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Har for første gang købt hos Ottonia

Har for første gang købt hos Ottonia, men det er 100% sikkert ikke sidste gang. Det er så lækre ting og det blev leveret lynhurtigt. Alt er godt pakket ind, så det ikke bliver ridset og så har de en EKSTRAORDINÆR god kundeservice. Jeg kan varmt anbefale Ottonia.

15 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Anja. :)

Af hjertet tak for din anmeldelse, det har været en fornøjelse at behandle din ordre. :)

Du er altid hjertelig velkommen og du siger også bare altid bare til hvis der mod forventning er det mindste.

Med venligh Hilsen
Ottonia Teamet.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ottonia er en fantastisk webshop ❤

Ottonia er en fantastisk webshop, som har de mest unikke/ smukkeste ting 😍

Hos Ottonia får du altid god kundeservice og hurtig levering ❤

Vil helt klart anbefale Ottonia ❤

8 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Louise. :)

1000 tak for din anmeldelse og din feedback, det er vi glade og taknemmelig for :)

Du siger også altid bare til hvis der mod forventning er det mindste :)

Med venlig hilsen

Ottonia.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Er til tilfreds med mine vare jeg har…

Er så tilfreds med mine vare jeg har købt. Og får altid en lille ekstra ting med. Kan klar anbefale at handle der. 🙂

15 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej :)

1000 tak for din anmeldelse, den er vi utrolig glade og taknemmelig for. Det er altid en fornøjelse at betjene din ordre :)
Du siger altid bare til hvis der mod forventning er det mindste, så finder vi ud af det ;)

Med venlig hilsen

Ottonia Teamet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kunne købe mig fattig

Kunne købe mig fattig, så mange fantastiske ting, købte 3 bøger og krystal lysestager. Handler helt sikkert igen. Tusind tusind tak 🌸

8 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Christina

1000 mange gange tak for handlen og din anmeldelsen :)
Du er altid hjertelig velkommen til hver en tid og du siger også bare til hvis du har brug for hjælp eller hvis der mod forventning skulle være det mindste.

Rigtig god dag :)

Mvh.

Ottonia.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Smukke ting

Elsker ALT på denne hjemmeside - Superlækre møbler og interiør, hurtig levering og perfekt kundeservice

6 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Theresa.

Af hjertet 1000 tak for din anmeldelse, det er altid en fornøjelse når du kigger forbi, på webshoppen. :)

Hvis der mod forventning skulle være det mindste, eller såfremt at du har brug for hjælp, så siger du bare altid :)

Rigtig god dag,

Med venlig hilsen

www.ottonia.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk oplevelse

Fantastisk oplevelse, tak for jer.

3 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Louise.

Af hjertet TAK for din anmeldelse.

Det er os der takker for dig. :)

Du siger altid bare til hvis du har brug for hjælp, eller hvis der mod forventning er det mindste.

Med venlig hilsen

www.ottonia.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk…

Fantastisk service og hurtig kommunikation... Skønt når der er nogen der går op i, at gøre andre glade og tilfredse... Tak...

1 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Irene.

1000 tak for din anmeldelse, det er sødt af dig :)

Det har været en fornøjelse at betjene dig.

Du er altid hjertelig velkommen en anden gang og du siger altid bare til hvis der mod forventning er det mindste.

Med venlig hilsen

Ottonia Teamet.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mega hurtig levering og SÅ smukke…

Mega hurtig levering og SÅ smukke produkter. Tusind tak!!!

21 februari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Dinah

1000 tak for din anmeldelse, det har været en fornøjelse at betjene din ordre. :)

Fantastisk at se at du virker glad samt tilfreds og af hjertet TAK for din feedback.

Du siger altid bare til hvis der mod forventning skulle være det mindste, så sludre vi om det og finder ud af det :)

Med venlig hilsen

Ottonia Teamet.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg er vild med Sheena og hendes service

Jeg er så fuld af glæde over mit første køb hos Ottonia, først og fremmeste de smukkeste møbler men servicen WAOW! Jeg ville vende tilbage uanset hvad da jeg skal købe hele butikken MEN SERVICEN gør det hele, har aldrig modtaget så vild fantastisk en service og talt med så åbent og glad et menneske, jeg er vild med hende Sheena man bliver så glad og vil gerne bare tage hende med hjem i lommen. Hahaha

Jeg anbefaler med hele mit hjerte Ottonia også er deres kvalitet alle pengene værd.

Tak for jer og vi ses snart igen

21 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Lisbeth ;)

Jeg tillader mig lige at besvare din anmeldelse personligt :)

Af hjertet tak for for din søde/fine anmeldelse, den er vi utrolig glad og taknemmelig for.

Den med lommen har jeg ikke lige hørt før, men jeg vil da super gerne prøve.
Jeg hopper gerne i din lomme, husk kran og et 3 dobbelt dyne betræk til transporten, så tager jeg pizza med :D

Lov mig ALTID at hvis der skulle være det mindste mod forventning, noget du er skuffet over, noget som der ikke er som der skal være, hvis vi laver kludder i den. -Ja bare det mindste, så ring eller skriv til os, så sludre vi om det også prøver vi sammen at finde ud af noget alle kan leve med :)

Du er altid hjertelig velkommen en anden god gang og af hjertet tak fordi du valgte at støtte vores lille virksomhed. :)

Rigtig god weekend.

Med venlig hilsen

Sheena
www.ottonia.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

WAUW!!!

Jeg er fuldstændig blæst bagover af denne fantastiske kundeservice som Ottonia giver! Jeg ringede en mandag aften kl. 19 da jeg manglede to (små) varer i min bestilling og blev mødt af det sødeste menneske i tlfen (Sheena). 20.30 samme aften er min bestilling på vej - til min privat adresse endda. WAUW siger jeg bare! Jeg har aldrig oplevet så god en service eller været mere tryg ved at handle et sted. Derudover er varerne jeg har modtaget vanvittigt smukke!

Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Ottonia og kan varmt anbefale andre at gøre det!

28 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Line :)

Af hjertet 1000 tak for din anmeldelse, den er vi så glad og taknemmelig for. :)
Fantastisk at se, at det virker til at vores varer lever op til dine forventninger.

Godt at vi lige fik styr på sagerne :)
Du er altid hjertelig velkommen til hver en tid, en anden god gang.

Som tidl. nævnt, sig altid endelig til hvis der mod forventning skulle være det mindste, eller hvis du har brug for hjælp. Vi vil super gerne forsøge at hjælpe så godt vi kan :)

Endnu en gang 1000 tak for ordren og rigtig godt nytår :)

Med venlig hilsen

Ottonia Teamet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service i verdensklasse

Service i verdensklasse! En side der sætter kunderne højere end profitten, det ser man altså ikke tit. Sheena er en skat, og yder langt mere end “bare” god kundeservice!
De har simpelthen de flotteste varer, hvis jeg havde pengene, havde jeg købt mindst en af hver ting 😂😍

19 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Laura

1000 tak for din flotte anmeldelse. 😊🌹

Jeg tillader mig lige at svarer personligt.

Af hjertet mange tak for de så fine ord, jeg er dig evig taknemmelig og 1000 Tak fordi du værdsætter mit arbejde. Det betyder rigtig meget.
Du er altid hjertelig velkommen til hver en tid.
Du siger også altid bare til hvis jeg eller generalt Ottonia "jokker i spinaten" så vil vi altid gerne tale om det og forsøge at fikse det 😊

Vi håber at du har lyst til at os en anden god gang på www.ottonia.com

Med venlig hilsen
Sheena
- Ottonia Teamet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kan varmt anbefales

Har netop handlet med denne butik, og er vild begejstret.
Fantastisk service, hurtig levering og ikke mindst smukke ting.
Kan varmt anbefales

5 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Anette

Af hjertet 1000 tak for din anmeldelse, den er vi så glad og taknemmelig for. :)
Du er altid hjertelig velkommen en anden god gang..

Sig altid endelig til hvis der mod forventning skulle være det mindste, eller hvis du har brug for hjælp. - Vi vil super gerne forsøge at hjælpe så godt vi kan :)

Med venlig hilsen

Ottonia Teamet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg havde igen en fantastisk oplevelse

Jeg havde igen en fantastisk oplevelse, med en professionel service, samt hurtig levering. Jeg kan kun anbefale ottonia og det er ikke sidste gang jeg handler der

2 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Ottonia

Antwoord van Ottonia

Hej Lotte.

Af hjertet 1000 tak for din anmeldelse, den er vi super glad og taknemmelig for. :)
Du er altid hjertelig velkommen.

Sig altid endelig til hvis der mod forventning skulle være det mindste, eller hvis du har brug for hjælp.

Med venlig hilsen

Ottonia Teamet

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer