Jeg sidder lige og studerer jeres webshop, og ville lige tjekke op på anmeldelser her, inden jeg evt bestiller noget. Det "slår" mig, at ingen af dem er verificeret?
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Jeg sidder lige og studerer jeres webshop, og ville lige tjekke op på anmeldelser her, inden jeg evt bestiller noget. Det "slår" mig, at ingen af dem er verificeret?
Bedrijf heeft geantwoord
Otroligt bra kundservice, det absolut bästa jag har varit med om. Paket försvann i posten och Ottonia skickade på en gång ett nytt paket utan extra pris. De är alltid tillgängliga för kunderna och... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Normalt laver jeg aldrig anmeldelser med mindre jeg har haft en dårlig oplevelse. Men ottonia fortjener kun roseen ord. Super lækre produkter og kvaliteten er helt i top. Den absolut bedste kundeservi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Jeg er så fuld af glæde over mit første køb hos Ottonia, først og fremmeste de smukkeste møbler men servicen WAOW! Jeg ville vende tilbage uanset hvad da jeg skal købe hele butikken MEN SERVICEN g... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Jeg sidder lige og studerer jeres webshop, og ville lige tjekke op på anmeldelser her, inden jeg evt bestiller noget. Det "slår" mig, at ingen af dem er verificeret?

Antwoord van Ottonia
Normalt laver jeg aldrig anmeldelser med mindre jeg har haft en dårlig oplevelse. Men ottonia fortjener kun roseen ord. Super lækre produkter og kvaliteten er helt i top. Den absolut bedste kundeservice jeg længe har haft med og gøre. Desværre var min pakke blevet beskadiget under forsendelse. Da jeg skrev til ottonia var de så behjælpsomme! En kæmpe anbefaling herfra!

Antwoord van Ottonia
Elsker bare ALT herfra 🤩 I gør mig fattige, men på den flotte måde!! Er især vild med køkkenrulleholderen og puderne

Antwoord van Ottonia
Har været I dialog med ottonia omkring en lampe, og vi er kommet frem til en rigtig fin løsning, super service og imødekommende 😀

Antwoord van Ottonia
Vildt god service!!
Havde bestilt et fuldt glas ‘jar’-sæt: en stor-, mellem- og lille-glas beholder med tilhørende låg. Hvor det så desværre viste sig, at det ene låg ikke passede helt.
Ottonia reagerede med det samme, da de fik beskeden, og sendte samme dag et nyt låg!
Kvaliteten og servicen er helt i top!
Helt sikkert et sted jeg vil anbefale til andre, og handle igen!

Antwoord van Ottonia
Sødeste kundeservice , virkelig god service. Købte en vase og fik den bedste kundeservice jeg endnu har oplevet. Min første handel på Ottonia, men bestemt ikke sidste. Glæder mig allerede til , at jeg skal bestille noget igen :)
Tak for jer ! :)
Første gang jeg handler hos Ottonia og kan i hvert fald med sikkerhed sige, at det ikke er sidste gang!
Dejlig hurtigt levering fra dag til dag, og varerne er ligeså pæne som de fremgår på billederne! Skulle der være det mindste problem med produktet, er de dejlig nemme at få fat på, og behjælpelig med at få rettet op på fejlen!
Sidst men ikke mindst, så skal personalet have den største ros! Har aldrig oplevet så imødekommende og dejligt et individ, som jeg endte med at få i røret. Synd der ikke kan tildeles flere stjerne end fem, fordi i er en “stjerne-forretning” :P

Antwoord van Ottonia
Har for første gang købt hos Ottonia, men det er 100% sikkert ikke sidste gang. Det er så lækre ting og det blev leveret lynhurtigt. Alt er godt pakket ind, så det ikke bliver ridset og så har de en EKSTRAORDINÆR god kundeservice. Jeg kan varmt anbefale Ottonia.

Antwoord van Ottonia
Ottonia er en fantastisk webshop, som har de mest unikke/ smukkeste ting 😍
Hos Ottonia får du altid god kundeservice og hurtig levering ❤
Vil helt klart anbefale Ottonia ❤

Antwoord van Ottonia
Er så tilfreds med mine vare jeg har købt. Og får altid en lille ekstra ting med. Kan klar anbefale at handle der. 🙂

Antwoord van Ottonia
Kunne købe mig fattig, så mange fantastiske ting, købte 3 bøger og krystal lysestager. Handler helt sikkert igen. Tusind tusind tak 🌸

Antwoord van Ottonia
Elsker ALT på denne hjemmeside - Superlækre møbler og interiør, hurtig levering og perfekt kundeservice

Antwoord van Ottonia

Antwoord van Ottonia
Fantastisk service og hurtig kommunikation... Skønt når der er nogen der går op i, at gøre andre glade og tilfredse... Tak...

Antwoord van Ottonia
Mega hurtig levering og SÅ smukke produkter. Tusind tak!!!

Antwoord van Ottonia
Jeg er så fuld af glæde over mit første køb hos Ottonia, først og fremmeste de smukkeste møbler men servicen WAOW! Jeg ville vende tilbage uanset hvad da jeg skal købe hele butikken MEN SERVICEN gør det hele, har aldrig modtaget så vild fantastisk en service og talt med så åbent og glad et menneske, jeg er vild med hende Sheena man bliver så glad og vil gerne bare tage hende med hjem i lommen. Hahaha
Jeg anbefaler med hele mit hjerte Ottonia også er deres kvalitet alle pengene værd.
Tak for jer og vi ses snart igen

Antwoord van Ottonia
Jeg er fuldstændig blæst bagover af denne fantastiske kundeservice som Ottonia giver! Jeg ringede en mandag aften kl. 19 da jeg manglede to (små) varer i min bestilling og blev mødt af det sødeste menneske i tlfen (Sheena). 20.30 samme aften er min bestilling på vej - til min privat adresse endda. WAUW siger jeg bare! Jeg har aldrig oplevet så god en service eller været mere tryg ved at handle et sted. Derudover er varerne jeg har modtaget vanvittigt smukke!
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Ottonia og kan varmt anbefale andre at gøre det!

Antwoord van Ottonia
Service i verdensklasse! En side der sætter kunderne højere end profitten, det ser man altså ikke tit. Sheena er en skat, og yder langt mere end “bare” god kundeservice!
De har simpelthen de flotteste varer, hvis jeg havde pengene, havde jeg købt mindst en af hver ting 😂😍

Antwoord van Ottonia
Har netop handlet med denne butik, og er vild begejstret.
Fantastisk service, hurtig levering og ikke mindst smukke ting.
Kan varmt anbefales

Antwoord van Ottonia
Jeg havde igen en fantastisk oplevelse, med en professionel service, samt hurtig levering. Jeg kan kun anbefale ottonia og det er ikke sidste gang jeg handler der

Antwoord van Ottonia
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.