Wederom gedoe met pakketje, kwijt, maar kan wel retour gestuurd worden!
Wederom een negatieve ervaring bij deze club Civitas.
Pakketje lag voor me klaar, maar hij kon m niet vinden. Daarmee was het voor hem klaar, maar voor mij niet gaf ik aan. Uiteindelijk ging hij dan maar bellen met Mondial Relay en zou er een onderzoek gestart worden (niet gebeurd).
Na een paar dagen kreeg ik bericht dat het pakket retour was gegaan en na contact met de verzender heeft zij het pakketje (dat er dus niet lag volgens de man) inderdaad retour gekregen.
Wat een wanbeleid, ongelofelijk! Ik wilde hier na mijn 1e ervaring al geen pakjes meer ophalen, doe dit ook nooit, maar ik werd door Mondial Relay gedwongen het pakketpunt te wijzigen (nog een fout van Mondial, want het andere pakket was gewoon open, dat heb ik nagevraagd in desbetreffende winkel), dus kwam ik noodgedwongen weer bij deze waardeloze sportschool terecht helaas :-(.








