We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vreselijke site. Mijn pakje is nooit aangekomen. Wanneer ik iemand probeer te bereiken via meezinger of de live-chat, krijg ik geen antwoord. Telefonisch kost het dan weer veel om iemand te bereik... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

In de mail die ik van jullie kreeg als bevestiging van mijn bestelling staat duidelijk: Once your package ships we will send an email with a link for you to track your order. Het staat al een wee... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Hoi, Ik heb een bestelling geplaatst een maand geleden en vorige week. Heb van beide geen bevestiging mail gekregen en heb ook geen account aangemaakt toen ik het ging kopen. Ik kan dus niet... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ik weet nog niet hoe (on)tevreden ik ben. Ik heb 20-10-‘17 een bestelling gedaan. Deze is ook direct van mijn rekening geschreven €153,- Maar alsnog heb ik niets ontvangen, maar ook geen enkele... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Winkelen en mode

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Yoins aims to create comfortable, high quality, fashionable clothing, and make it available for everybody at an affordable price. We think that the key to our success is a happy and satisfied customer. This is the reason why we focus on providing the best customer service. So for any questions, welcome to contact us directly via the live chat (https://goo.gl/FomW47) at 7:30 am to 10:00 pm from Monday to Friday, message us(https://goo.gl/s84jN1) or Call us by 00852-21364966. Any difficulty in contacting our customer service, please send us your order number and request via complain@yoins.com. We will review the whole case and quickly resolve your problem. We are here to help you.


Contactgegevens

2,4

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Helaas geen mail gekregen met wanneer…

Helaas geen mail gekregen met wanneer ik mijn levering kan verwacht. Nu ik de recenties lees wil ik graag mijn geld terug. Jammer want het leken leuke kledingstukken.. ohja heb al een mail gestuurd

11 juni 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Gebruik Google Translate-software om het volgende Engels te vertalen.

Dear Tessa De Rijk,

Thank you for notifying us of your complaint and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

After we check your order, we found your order was delayed by the out of stock problem, for the out of stock issue , due to an overwhelming popularity of our items, some items will be out of stock , but we are trying our best to update the quantity in time. We will show the inventory status on the item page and we will inform customers of their order status . Once the item is in stock, we will ship it out to you within 48 hours.

We have sent an email to help you deal with this matter, please do not worry. We hope you can reply to this email. We will give you a reasonable solution.

Best regard,
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik heb 2 jurkjes besteld op deze site…

Ik heb 2 jurkjes besteld op deze site het is wel van mijn rekening afgeschreven maar er staat dat de betaling mislukt is. Ik kan ook niet opnieuw betalen omdat dit al van mijn rekening is afgeschreven.

9 juni 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Beste Monica Frenken,

Onze excuses voor het ongemak.

Neem in dit geval alstublieft contact met ons op en geef uw bestelnummer aan ons door? Zodat we voor u kunnen controleren. U kunt contact met ons opnemen via e-mail (service@yoins.com), een bericht sturen naar Fackbook of Instagram. U kunt ook proberen om rechtstreeks contact met ons op te nemen via de livechat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) of ons te bellen op 00852-21364966 om 07:30 uur tot 10 uur: 00 pm GMT + 08:00 van maandag tot vrijdag. Als u contact met ons opneemt via de chatlijn of ons belt, let dan op de werktijden om onnodig misverstanden te voorkomen.

Daarnaast kunt u ook de status van uw bestelling bekijken aan de hand van het pad "Mijn account - Bestelling bekijken - Status bestelling".

Hoop van je te horen.

Beste wensen,
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

4 van de 12 kledingstukken binnnen!!! Rest niet

Ik heb een pakketje besteld met express shipping. Nu had ik al een chat gestart, omdat mijn pakketje 4 weken later nog steeds niet binnnen was. Nu kwam hij aan vandaag, maar er zaten maar 4 dingen in. Ik heb 12 dingen besteld. Ik krijg nu bevestigingen dat ik mijn hele bestelling binnen heb gekregen. Ik mag hopen dat ik die 8 andere dingen nog binnen krijg!!! Heel erg spijtig daarvoor wel goede ervaring gehad maar nu zeker niet.

8 juni 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Vertaal alstublieft dit bericht via google.

Dear Laura Van Casteren ,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that. Please don't worry. We will try our best to solve your problem.

We will split your order into 2 parcels if there are items out of stock in your order . We will ship the available items to you first . And the rest will be shipped when they are in stock .

Would you mind show us the order number and the email address or your name you entered in the yoins.com account? cservice@yoins.com

With your order number we can check and update the order status for you .

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 7:30 am to 10:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday) to solve your problem?

Hope to hear from you again.

Best regard,
Olivia

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

2,5 week geleden 2 jurkjes bestel

2,5 week geleden 2 jurkjes bestel, niks binnen maar ook geen mailtje met verwachte levertijd oid... erg jammer!
Hoop dat t nog eens binnenkomt of ik in iedergeval mijn geld terug krijg.

5 juni 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Gebruik Google Translate-software om het volgende Engels te vertalen.

Dear Jolanda Van Der Torn - van Klink,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

Due to the parcel arrived at local and was delivered by the local post office or local courier, there are some irresistible factors. But please don't worry, we will try our best to help you sort it out.

If you do not receive the goods until the due date, we will provide a acceptable solution for you.

Would you mind show us the order number and the email address or your name you entered in the yoins.com account? cservice@yoins.com

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 7:30 am to 10:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday) to solve your problem?

Hope to hear from you again.

Best regard,
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dit is wat onze dochter ervaart bij…

Dit is wat onze dochter ervaart bij deze club. Kieding kopen en heeelll moeilijk om te retouren en dan zeggen terug sturen naar China op eigen kosten schandelijk gedrag !!!! Ik ga hier dan ook werk van maken en zal iedereen waarschuwen voor deze site.

1 juni 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Gebruik Google Translate-software om het volgende Engels te vertalen.

Dear Pietje Rooth Roosjen,

Thank you for notifying us of your complaint and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in saleable condition to our warehouse within 30 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

If you think the items are different from the pictures, please take and send us some photos to show it. we will take the responsibility after we diagnose the problem. The photo should be distinct to see the problem.

If the size of the clothes you actually received is not same with the size information we provided. We will be very grateful if you can show us the difference. And we will responsible for it if there is over 3cm/1.5 inch inaccuracy of size.

For the quality problem, we will very appreciate if you can send us some pics of the external packaging and the SKU stickers and the problems of the items. After all the information is confirmed, we will provide you a proper solution for you.( anything wrong with the item with sufficient prove, we can arrange refund ,resend or return with shipping free)

If there is no quality problem, you also can prefer to return them, but we are afraid that you maybe need to pay the return postage for personal return.

In addition, the pictures are necessary. We need to determine the problem, according to the pictures which you provided. So that we can give a reasonable solution about that and solve the issue as soon as possible.

Would you mind show us the order number and the email address or your name you entered in the yoins.com account? cservice@yoins.com

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 7:30 am to 10:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday) to solve your problem?

Hope to hear from you again.

Best regard,
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geen pakketje ontvangen

Geen pakketje ontvangen
Drie weken geleden een bikini en kimono besteld. Levertijd zou 7-10 werkdagen zijn. Inmiddels zijn 15 werkdagen gepasseerd en heb ik nog steeds niets ontvangen. Contact via de telefoon lukt niet en op de chats krijg ik geen antwoord. Is me verteld dat ik navraag moet doen bij de lokale post of mijn pakketje daar ligt, maar zowel DPD als DHL en Post NL weten van niets. Daarbij vind ik het niet mijn taak om mijn eigen pakketje te gaan zoeken..

29 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Gebruik Google Translate-software om het volgende Engels te vertalen.

Dear Naomi,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

Due to the parcel arrived at local and was delivered by the local post office or local courier, there are some irresistible factors. But please don't worry, we will try our best to help you sort it out.

If you do not receive the goods until the due date, we will provide a acceptable solution for you.

Would you mind show us the order number and the email address or your name you entered in the yoins.com account? cservice@yoins.com

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 7:30 am to 10:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday) to solve your problem?

Hope to hear from you again.

Best regard,
Polly

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

excellent services from Yuri

excellent services from Yuri
Good service and good e-mail contact!
Thank you for all the help.

24 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Dear C Schwartz,

Thank you for your recent five-star feedback about your order.

Your satisfaction is hugely important to us, and keeps us motivated to try harder for our customers!

Have a nice day.

Kind regards.
Polly

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Erg mooie kleding voor niet zo veel…

Erg mooie kleding voor niet zo veel geld. Ik ben er heel erg tevreden mee. Je hebt wel even geduld nodig ( ongeveer 2 wk)

24 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Beste Thomas Stip,

Bedankt voor je reactie.

We zijn blij om te weten dat je een goede ervaring hebt bij het winkelen bij ons. Sorry voor de vertraagde levering, en we doen ons best om dit probleem te verbeteren. Bedankt voor uw feedback en begrip. Als u hulp of behoefte heeft, neem dan gerust contact met ons op.

Ik kijk weer uit naar uw bezoek.

Beste wensen,
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nog steeds geen idee wanneer mijn…

Nog steeds geen idee wanneer mijn bikini’s binnen komen na 2 weken wachten. Meerdere malen gevraagd hoelang de levertijd is. Vreemd maar het wordt me steeds meer duidelijk als ik de rest van de recensies lees...

21 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Beste Floortje Schukkink,

Bedankt voor het kopen van Yoins.

Om de veiligheid van uw account te garanderen, raden we u niet aan om hier te veel informatie over uw bestelling door te geven. Het spijt ons van de vertraging. We hebben de relevante collega's op de hoogte gebracht en zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail. Let op uw e-mail die u inlogt op het account van Yoins.

Onze excuses voor het ongemak en voor verdere hulp of noodzaak, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Beste wensen,
Polly

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super klantenservice

Super klantenservice
Leuke kleding
Ook retouren geen enkel probleem

16 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Beste Patricia Jeuring,

Bedankt voor je geweldige reactie.

We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Bedankt voor uw kans om met ons te communiceren en uw begrip. We doen ons best om de service-ervaring voor klanten te verbeteren. Hopelijk bezoek je opnieuw.

Fijne dag!

Beste wensen,
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Een grote deceptie dat het bestelde…

Een grote deceptie dat het bestelde jurkje er totaal anders uitziet dan op hun site.
Qua vormgeving, stof en matige afwerking een aanfluiting.
Never nooit meer iets bestellen daar!!!

12 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Gebruik Google Translate-software om het volgende Engels te vertalen.

Dear Jose Ledder,

Thank you for notifying us of your complaint and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in saleable condition to our warehouse within 30 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

Please log into your account in computer to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective or different parts ,so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

In addition, the pictures are necessary. We need to determine the problem, according to the pictures which you provided. So that we can give a reasonable solution about that and solve the issue as soon as possible.

We have informed customer service to contact you to deal with this matter, please do not worry.

We value our customers and hope that we can build a good communication with each other to solve the issue. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

29 maart jurkje besteld en betaald dus…

29 maart jurkje besteld en betaald dus gewoon van mijn rekening afgetrokken. Ik ging mijn jurkje op 13 april ontvangen. Tot op heden 11 mei nog niets ontvangen!!! Al 5 mails gestuurd en het enige antwoord dat je krijg is check your local post office. Wat ik dus al tig keren heb gedaan maar nergens is mn pakje te vinden. Jullie zijn vieze oplichters. Makkelijk rijk worden op zo een manier. Maar ik laat het er niet bij!! Dit meld ik bij de politie.😡😡😡

11 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Gebruik Google Translate-software om het volgende Engels te vertalen.

Dear Manuella Harvent,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

Due to the parcel arrived at local and was delivered by the local post office or local courier, there are some irresistible factors. But please don't worry, we will try our best to help you sort it out.

If you do not receive the goods until the due date, we will provide a acceptable solution for you.

We have informed customer service to contact you to deal with this matter, please do not worry.

We value our customers and hope that we can build a good communication with each other to solve the issue. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Na vijf maanden nog niks ontvangen OPLICHTERS

Vijf maanden geleden twee jurkjes besteld en betaald. Nooit meer iets van gehoord!! Na een maand een aantal keer contact te hebben gehad met de klantenservice, moest ik nog even geduld hebben. Maar tot op heden niks. Ik bestel hier nooit meer!

5 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Gebruik Google Translate-software om het volgende Engels te vertalen.

Dear Anouk van Nuenen,

Thank you for shopping Yoins and we are sorry to hear that.

Due to the parcel arrived at local and was delivered by the local post office or local courier, there are some irresistible factors. But please don't worry, we will try our best to help you sort it out.

If you do not receive the goods until the due date, we will provide a acceptable solution for you.

We have informed customer service to contact you to deal with this matter, please do not worry.

We value our customers and hope that we can build a good communication with each other to solve the issue. Hope to hear from you again.

Kind regards.
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

niet tevreden!

Een bestelling gedaan waarvan geen bevestiging ontvangen, maar wel het geld afgeschreven. Vervolgens een mail naar en de klantenservice en via de messenger, maar daar krijg ik ook geen reactie op!

1 mei 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Beste Suzanne Geurden,

Het spijt ons van de vertraging.

Neem in dit geval alstublieft contact met ons op en geef uw bestelnummer aan ons door? Zodat we voor u kunnen controleren. U kunt contact met ons opnemen via e-mail (service@yoins.com), een bericht sturen naar Fackbook of instagram. U kunt ook proberen rechtstreeks contact met ons op te nemen via de livechat (https: //www.yoins. com / Yoins-Contact-Us-a-33.html) of bel ons op 00852-21364966 om 9:00 uur tot 18:00 uur GMT + 08:00 van maandag tot vrijdag. Als u contact met ons opneemt via de chatlijn of bel ons, let alsjeblieft op de werktijd om onnodig misverstand te voorkomen.

Daarnaast kunt u ook de status van uw bestelling bekijken aan de hand van het pad "Mijn account - Bestelling bekijken - Status bestelling".

Hoop van je te horen.

Beste wensen,
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vijf kledingstukken in een gepropt in 1…

Vijf kledingstukken in een gepropt in 1 klein zakje dus hartstikke gekreukt...
Kleding maatvoering klopt niet in de lengte wat aankomt dat alles te kort is, bloemenprint vaal van kleur dus niet zo kleurrijk als op de foto's, vlek op een van de kledingstukken, zo'n slechte kwaliteit heb ik nog nooit gezien..
Aangegeven dat ik ontevreden ben, nu maar afwachten want ik wil mijn geld terug.....
Eens en nooit meer....Bedroevend slecht helaas

28 april 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Gebruik Google Translate-software om het volgende Engels te vertalen.

Dear Marie-Jose van Meerveld,

Thank you for notifying us of your complaint and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

We will refund any items that you are not completely happy with when you return it to us in saleable condition to our warehouse within 30 days of receipt. Due to hygiene reasons, we cannot offer refunds on pierced jewelry, underwear or swimwear, unless the items are visible defects. More details about return policy, you can refer to link, https://www.yoins.com/Yoins-Return-Policy-a-20.html.

Please log into your account in computer to click the button of " After sale " within 30 days and submit return application and we will reply within 24-48 hours. Please describe your problem and send us some photos of the defective or different parts ,so that we can diagnose the problem quickly and provide you reasonable solution.

In addition, the pictures are necessary. We need to determine the problem, according to the pictures which you provided. So that we can give a reasonable solution about that and solve the issue as soon as possible.

Would you mind show us the order number and the email address or your name you entered in the yoins.com account? cservice@yoins.com

We hope that we can build a good communication with each other to solve the problem. Could you please contact us via email(service@yoins.com), the chat line(https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) or call us by 00852-21364966 ( 9:00 am to 6:00 pm GMT + 08:00 form Monday to Friday) to solve your problem?

Hope to hear from you again.

Best regard,
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik heb een jurkje besteld en niks meer…

Ik heb een jurkje besteld en niks meer vernomen! De betaling is netjes van mijn rekening afgeschreven en vervolgens niks geleverd en geen reactie op mijn mailtjes. Ben zeer teleurgesteld !

19 april 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Beste Sacha Oudshoorn,

Het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring had met winkelen bij ons en we bieden onze welgemeende excuses aan voor het ongemak.

Vanwege het tijdsverschil tussen de landen, duurt het 24 uur om op uw verzoek te reageren. En we zijn bang dat u misschien contact met ons opneemt zonder de werktijd. Onze excuses dat u moet wachten en we doen ons best het serviceniveau te verbeteren.

We hebben de klantenservice geïnformeerd om contact met u op te nemen om deze kwestie aan te pakken. Maak u geen zorgen.

We waarderen onze klanten en hopen dat we een goede communicatie met elkaar kunnen opbouwen om het probleem op te lossen. Ik hoop weer iets van je te horen.

Vriendelijke groeten.
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

OPLICHTERS!!

Nou we zijn een half jaar verder en yoins beweert het bedrag ( 23,61 ) te hebben terug gestort naar mijn iDeal?! Je kan geen eens geld overmaken naar iDeal! Ideal is een betaling methode wat gaat via je eigen bank. Heb al 3 keer in screenshot moeten sturen van mijn bankafschrift naar yoins met elke keer een standaard mailtje terug. Dat ze gaan kijken en het geld wel hebben overgemaakt. Lieve mensen bestel hier echt niks ik ben een half jat verder en heb nog steeds mijn geld niet terug! dit bedrijf moet echt worden stop gezet!!! want er gaan nog veel mensen opgelicht worden!!!

17 april 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Beste Kr,

Bedankt dat u ons op de hoogte heeft gesteld van uw klacht.

Neem in dit geval alstublieft contact met ons op en geef uw bestelnummer aan ons door? Zodat we voor u kunnen controleren. U kunt contact met ons opnemen via e-mail (service@yoins.com), een bericht sturen naar Fackbook of Instagram. U kunt ook proberen om rechtstreeks contact met ons op te nemen via de livechat (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) of ons te bellen op 00852-21364966 om 9.00 uur 's morgens tot 6 uur: 00 pm GMT + 08:00 van maandag tot vrijdag. Als u contact met ons opneemt via de chatlijn of ons belt, let dan op de werktijden om onnodig misverstanden te voorkomen.

Hoop van je te horen.

Beste wensen,
Polly

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Thank you for the great service at…

Thank you for the great service at pre-sales support !

16 april 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Dear Ann Craane,

Thank you for your wonderful comment.

We are glad to hear that you are satisfied with our service. Thank you for your chance to communicate with us and your understanding. We do our best to improve the service experience for customers. Hope you visit again.

Have a nice day!

Best regards,
Polly

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The service was good

The service was good. I can change the size whitout problems.

9 april 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Dear Angelique Kandiltsios,

Thank you for your wonderful review.

The team here at Yoins is thrilled to hear such good feedback. Your affirmation is the greatest encouragement for our sincere effort. Thank you for choosing us and we will do our best to improve the service experience for customers.
Have a nice day.

Best regards,
Polly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Na 4 weken vragen wat de status van…

Na 4 weken vragen wat de status van mijn bestelling nu is , krijg ik via het contact steeds een ander met dezelfde vraag.. wat is je order nummer en wat is je vraag .. geen duidelijk antwoord terug ! Dan maar een mail gestuurd want ik zie ineens dat mijn bestelling op ‘gecanceld’ staat! Dan krijg ik eindelijk een mail terug dat hij gecanceld is omdat ik niet betaald zou hebben ! 😡😡. Ik heb nu mijn betalingsbewijs ( via IDeal) gemaild met het verzoek dit bedrag terug te storten !

27 april 2018 Nog steeds geen geld terug gehad ! Heb gemaild ( geen reactie ) , gechat .. daarin zeggen ze dat mijn bestelling is gecanceld omdat ik niet heb betaald ! Heb nu 4x een screenshot van mijn bank betaling gestuurd en dan word er gezegd dat ik contact op moet nemen met mijn bank !!’ Ik heb via IDeal betaald dus wat heeft dat voor nut !
Ik ga nu een oficiele klacht indienen ! Radar, Kassa etc.! Wat een OPLICHTERS!!!! 😡😡

2 april 2018
Review zonder uitnodiging
Logo www.yoins.com

Antwoord van www.yoins.com

Geachte,

Bedankt voor je reactie.

Kunt u ons uw bestelnummer geven en de status van uw bestelling controleren? U kunt contact met ons opnemen via e-mail (service@yoins.com), de chatlijn (https://www.yoins.com/Yoins-Contact-Us-a-33.html) of bel ons op 00852-21364966 (09:00 uur tot 18:00 uur GMT + 08:00 formulier van maandag tot vrijdag).

Sorry voor het feit dat we uw bestelling niet kunnen volgen als we zonder uw bestelnummer zijn. Hoop op je diepe begrip.

Daarnaast kunt u op elk gewenst moment de status van uw bestelling bekijken via het pad "Mijn account - Bestelling bekijken". We hopen dat dit u van pas komt.

Vriendelijke groeten,
Polly

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer