Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geschreven door het bedrijf

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Denemarken
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Kaikki aina toiminut hienosti.Tilasin väärän kokoisen mekon, ja palautus sujui mainiosti.Vaatteet minulle sopivia, ja aina tulleet nopeasti.

Antwoord van Zizzi
Helppo löytää tuotteita. Koot vastaavat hyvin.

Antwoord van Zizzi
Asiantunteat myyjät
Näkevät heti, mikä koko on sopiva.
Koska olen alusta asti käyttänyt Zizzin tuotteita, he tietävät tyylini, makuni.
Liivejä olen tilannut myymälään,ne on helppo käydä sovittamassa siellä. Ellei ole huvät, ne voi jättää palautukseen heti.

Antwoord van Zizzi
Olen ollut pääasiassa tyytyväinen asioidessani liikkeessä sekä myös netissä. Liikkeissä olen aina saanut hyvää ja positiivista asiakaspalvelua.

Antwoord van Zizzi
- laaja valikoima
- minulle sopivaa mallistoa
- edulliset hinnat
- nopeat toimitukset
- helppo palauttaa sopimattomat asut

Antwoord van Zizzi
Zizzilta on tosi hyvin räätälöity vaateet, pahem puoli on ommelletu saman hyvin kuin oikea puoli. Ne on tehty myös vähän isommille naisille.

Antwoord van Zizzi
Isokokoisia vaatteita hyvään hinttan. Tilaus ja palautus toimii hyvin.

Antwoord van Zizzi
Kivoja malleja ja hyvät ohjeet kokoihin. Farkut ainakin jotka tilasin oli venyviä, joista olisi voinut ottaa yhden pienemmän.

Antwoord van Zizzi
Verkkokaupassa ostamisessa erityisen helppoa teki kokosuositukset, jotka myös pitivät hyvin paikkansa. Myös vaihtoprosessi oli sujuva ja yksinkertainen!

Antwoord van Zizzi
Tuotteet olivat kuvauksen mukaiset. Toimitus oli nopeaa.

Antwoord van Zizzi
Nopea toimitus, näkee lopullisen tuotteen koon, mitat

Antwoord van Zizzi
I am so glad that I have found Zizzi. 😊 For a plus sized person, buying clothes online isn't that easy. It's hard to say when you order a size, if it will really fit you. Though the website offers you all the size charts etc., they don't always correspond to your size. Sometimes, the clothes don't come in the color that you ordered or in the size that you ordered. And, customer service can be a bit of a headache.
But, I have purchased from Zizzi many times, in the stores as well as online. The products have been as described, size perfect, delivery on time. It's very easy to buy from Zizzi whether online or from the stores. I haven't had any issues with my purchases so far! I have never had to go to the customer service with any complaint. Full points for that! ☑
I would gladly recommend Zizzi to any plus sized compatriots all over the world! Keep up the good work. 👍

Antwoord van Zizzi
Asiakaspalvelu on aina parasta mahdollista liikkeessä! Vaatteita löytyy erilaisia ja montaa eri kokoa. Verkkosivut on hyvät, selkeät ja toimivat. Toimitus usein nopeaa!

Antwoord van Zizzi
Palautus oli tehty helpoksi, toivottavasti maksun palautus myös toimii yhtä hyvin.
Housuissani oli pieni virhe saumassa, korjasin sen itse.

Antwoord van Zizzi
Nopea toimitus. Hyvä hinta-laatusuhde. Laaja valikoima.

Antwoord van Zizzi
Oma koko löytyi helposti hyvien mittataulukoiden avulla, laadukkaat vaatteet, helppo palautussysteemi.

Antwoord van Zizzi
Sopimattomien tuotteiden palautus toimi hyvin. Tuotevalikoima on laaja. Ehkä kaipaisin vielä pitkähihaista t-paitaa ilman printtejä, mikä sopisi jakun alle. Mielellään ei liian avaraa kaula-aukkoa. Merinovillaisia voisi olla enemmän.

Antwoord van Zizzi
Suhteellisen nopea toimitus ja ohut tikkitakki oli esitteen mukainen. Toivoisin enemmän luonnonkuitupuseroita. Hameissa polyesteri ja muut keinokuidut on ok kun eivät viru takamuksessa paljon istuessa. Esim. polvipituiset tai leveähelmaiset hameet eivät sovi henkilölle, jolla on paksut jalat ja ylipainoa reilusti. Nilkkapituiset kapeat hameet sensijaan pukevat paremmin. Yöpaitoihin enemmän valinnanvaraa. Pitkiä, romanttisia kaipaan. Kun katsoo esim. Temun tarjontaa, siellä on myynnissä kauniita vaatteita ja yöpukuja, jotka ovat valitettavasti usein keinokuitua. Tämä nyt ei ollut varmaan sitä mitä kaipasitte.

Antwoord van Zizzi
Minulla oli vaikeuksia verkko-ostosten kanssa. Soitin Zizzi liikkeeseen, Ideapark Lempäälä, siellä hyvin ystävällinen myyjätär alkoi selvittää asiaa, soitti minulle ja kertoi mistä vaikeuteni johtuivat. Huomenna teen tilaukseni uudelleen, silloin varmaan kaikki onnistuu. Tuli hyvä mieli erittäin iloisesta ja hyvästä palvelusta, mitä kyllä ko liikkeessäkin aina saa. KIITOSC😍

Antwoord van Zizzi
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.