Zizzi Reviews 4.539

TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Beauty en welzijn

Geschreven door het bedrijf


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Jos arvot kahden koon välillä, saumat herkästi rikki

Jos arvot kahden koon välillä, kannattaa valita tarkkaan. On iso ero kokojen välillä. Omani menivät rikki sivusaumasta taskun korkeudelta, ulkopuolelta vajaan 2kk käytön jälkeen vaikka valitsin isomman koon ettei yhtään kiristäisi..

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Elina!

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme. Ikävä kuulla, että tuote repeytyi sivisaumassa niin lyhyen käyttöajan jälkeen. Se ei todellakaan ole se laatu, jonka haluamme asiakkaidemme kokevan.

Otathan yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, jotta voimme tutkia asiaa tarkemmin ja löytää yhdessä ratkaisun.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hyvä kauppa

Helppo ostaa ja tulee nopeasti.
Palautukset toimii hyvin

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Piia!

Kiitos arvostelustasi!

Olemme todella iloisia kuullessamme, että sinun oli helppo tehdä ostoksia kanssamme ja että tilauksesi saapui nopeasti. On myös hienoa tietää, että palautusprosessi toimi sinulle hyvin.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tilasin jegginsit ja kaksi klassikko…

Tilasin jegginsit ja kaksi klassikko mekkoa. Aivan ihanat ja sain ne vielä synttärialennuksella. Toimitus oli nopea ja tuotteiden laatu erinomainen ja vartalolleni just sopivat. Niitä tulee pidettyä varmasti pitkään 🥰😍. Kiitos Zizzi jälleen kerran, että pidät ison tytön tyylikkäissä vaatteissa 🥰.

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Aino!

Kiitos paljon upeasta arvostelustasi! Olemme niin iloisia kuullessamme, että pidät jeggingsit ja Mekot ja että käytit hyväksesi syntymäpäiväalennuksemme. On hienoa kuulla, että vaatteet istuvat täydellisesti ja että olet tyytyväinen sekä laatuun että nopeaan toimitukseen. Meillä on ilo auttaa sinua pysymään tyylikkäänä!

Näemme sinut pian uudestaan ja kiitos, että valitsit Zizzin!

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Tilasin trikoot

Tilasin trikoot, joissa oli reikä sauman kohdalla. Olisin voinut korjata ja pitää ne, jos olisin saanut oikean alennuksen tuotteesta. Minulle tarjottiin - 30% ale! Tästäpä tuli sitten isompi kulu yrityksellenne kun palautin tuotteen. Ei kovin myyntihenkistä palvelua.

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Mervi!

Kiitos, että käytit aikaasi jakaaksesi palautteesi! Ikävä kuulla, että saamasi leggingsit olivat sauman virheellisiä, ja ymmärrämme, miksi tilanne tuntui turhauttavalta.

Ymmärrämme täysin näkökulmasi ja arvostamme ehdotustasi. Samalla meillä on käytössä yleinen käytäntö korvausten ja palautusten osalta. Tämä auttaa meitä varmistamaan, että palvelumme on reilu ja johdonmukainen kaikille asiakkaille samankaltaisissa tilanteissa. Kun tuotteessa on vika, tarjoamme siksi yleensä joko vakioalennuksen tai hyvityksen ja täyden hyvityksen, riippuen siitä, mitä asiakas haluaa.

Ikävä kuulla, että tämä ratkaisu ei tällä kertaa vastannut odotuksiasi, mutta arvostamme ymmärrystäsi siitä, että pyrimme käsittelemään kaikki tapaukset mahdollisimman tasapuolisesti. Kiitos vielä, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Hyvät ja laadukkaat vaatteet

16 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Sirpa!

Kiitos paljon ystävällisistä sanoistasi!

Olemme todella iloisia kuullessamme, että olet tyytyväinen sekä vaatteidemme laatuun että valikoimaan.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Toimivaa kauppaa

Selkeät tuotteiden kokotaulukot. Tuotteet kuvatunlaiset. Nopea toimitus ja todella sujuva, helppo ja nopea tuotteiden vaihto. Kaikki toimi hienosti, ei mitään parannettavaa ollut tässä ostokokemuksessa.

12 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Mari!

Kiitos paljon upeasta arvostelustasi!

Olemme todella iloisia kuullessamme, että koko taulukot olivat selkeitä, toimitus oli nopea ja vaihtoprosessi sujuva ja helppo. On meille todella paljon merkinnyt, että kaikki sujui hyvin ja että sinulla oli niin hyvä ostoskokemus.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Zizzi keinonahkainen takki

Zizzi keinonahkainen takki. Oikean koon valitseminen oli helppoa kokotaulukon avulla. Mitoitus sopii minulle. Toimitus oli nopea. Yleensä palautus on myös helppo tehdä. Tällä kerralla sitä ei tarvinnut. Tuote on sitä mitä luvattiin ja täydellinen minulle.

6 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Sirpa!

Kiitos paljon ihanasta arvostelustasi! Olemme todella iloisia kuullessamme, että kokotaulukko toimi sinulle hyvin ja että takki sopii juuri niin kuin odotettiin. Mukava kuulla, että toimitus oli nopea ja että kaikki vastasi odotuksiasi.

Nauti uudesta takistasi, ja toivomme, että tervetuloat pian takaisin.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Verkkokauppaa on sujuva käyttää ja…

Verkkokauppaa on sujuva käyttää ja tilaukset toimitetaan nopeasti.

Harmillista oli se, että tuotteen mitat eivät olleet sivuilla oikein ja koon vaihtaminen onnistui vain kerran. Vasta kolmannella yrityksellä sain nimittäin tilattua oikean kokoisen takin, mutta siinä kohtaa on jo maksettu palautusmaksu ja toimituskulut kahdesta edellisestä väärästä koosta, vaikka virhe ei tällä kertaa ollut omassa päädyssä.

6 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Minna!

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Olemme iloisia kuullessamme, että verkkokauppamme on helppokäyttöinen ja toimitukset ovat nopeita. Samalla olemme todella pahoillamme kuullessamme turhautumisesta, jota koit verkkosivuston virheellisten mittausten vuoksi. Ymmärrämme täysin, kuinka ikävää on joutua tilaamaan sama tuote useita kertoja, varsinkin kun ongelma ei johtunut sinusta.

Tämä ei todellakaan ole sellainen kokemus, jonka haluamme asiakkaillemme tarjota. Palaute mittauksista ja palautus- ja toimituskuluista on meille erittäin tärkeää, ja varmistamme, että se välitetään asianomaiselle tiimille, jotta voimme parantaa tuotetietojamme ja välttää vastaavia tilanteita tulevaisuudessa.

Kiitos vielä kerran rehellisen palautteesi. Arvostamme sitä todella ja toivomme, että voimme tarjota sinulle parempaa palvelua jatkossa.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Olen aina löytänyt zizziltä hyviä…

Olen aina löytänyt zizziltä hyviä paitoja, mekkoja ja housuja. Itse asiassa parhaat housut joita olen käyttänyt elämässäni on zizzin housut joita olen aika ajoin ostanut aina uudet kappaleet.

Olen kumminkin hyvin pettynyt takkeihin. Olen ostanut useamman takin teiltä (ainakin 5) joista vain yksi on toiminut enemmän kuin muutaman vuoden. Yhden takin vetoketju meni rikki muutamassa kuukaudessa... Niistä hajoaa joka kerta vetoketju tavalla tai toisella. Nytkin hajosi samaan aikaan välikausitakista ja talvitakista vetoketjut. Valitettavasti on ostettava takit jatkossa jostain muualta...

30 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Rosa!

Kiitos, että käytit aikaa jakaa meille näin yksityiskohtaista palautetta.

Olemme todella iloisia kuullessamme, että olet löytänyt Zizzi sta Paidat Mekot ja erityisesti housuja, jotka sopivat sinulle niin hyvin. Se, että housumme ovat parhaat, mitä olet koskaan käyttänyt, merkitsee meille todella paljon.

Samalla olemme aidosti pahoillamme kuullessamme kokemuksistasi takkien kanssa. Ymmärrämme täysin, kuinka turhauttavaa on, kun jokin, kuten vetoketju, menee rikki, etenkin lyhyen ajan kuluttua, ja vielä enemmän, kun se tapahtuu toistuvasti. Tämä ei todellakaan ole se laatukokemus, jonka haluamme tarjota, ja palautteesi on jaettu tuote- ja laatutiimeillemme, jotta he voivat tutkia asiaa tarkemmin.

Jos jokin ongelmista ilmeni reklamaatioajan kuluessa, voit aina ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme, ja tarkastelemme mielellämme tapaustasi tarkemmin.

Kiitos vielä rehellisen palautteesi. Se auttaa meitä parantamaan palvelua, ja arvostamme todella uskollisuuttasi vuosien varrella.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Katselen usein liikkeen mainoksia ja…

Katselen usein liikkeen mainoksia ja vihdoin uskaltauduin tilaamaan. Selviydyin melko vaivattomasti loppusuoralle asti. Kun piti valita maksuvaihtoehto tuli ongelmia. Lopulta valitsin Klarnan, koska sitä ei tarvinnut maksaa heti vaan vasta
tuotteen saavuttua. Tavara saapui ja nyt odottelen
maksutapahtumaa.

13 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Lea!

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ilahduttaa kuulla, että tilaaminen sujui mutkattomasti ja että tuotteet ovat saapuneet perille turvallisesti. Kun valitset Klarnan, maksu käsitellään suoraan heidän kauttaan, ja tapahtuma näkyy yleensä vasta, kun Klarna on käsitellyt tilauksen kokonaan. Joskus voi kestää hetken, ennen kuin kaikki näkyy oikein Klarna-tililläsi.

Jos jokin näyttää epäselvältä tai maksu ei näy odotetusti, voit ottaa yhteyttä Klarnain asiakaspalveluun, joka auttaa sinua nopeasti. Ja tietenkin, olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vaatteet tulivat nopeasti ja vastasivat…

Vaatteet tulivat nopeasti ja vastasivat verkkokaupassa listattuja kokoja. Pisteet myös siitä, että ainakin minun pakettini oli pakattu järkevän kokoiseen muovipakkaukseen sen sijasta, että pakkausmateriaalia olisi ollut liikaa kuten monissa muissa verkkokaupoissa.

25 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Erika!

Kiitos paljon harkitusta arvostelustasi.
Olemme iloisia kuullessamme, että tilauksesi saapui nopeasti ja että koot vastasivat verkkokauppamme tietoja. Meille merkitsee myös paljon, että huomasit ja arvostat pakkausvalintaamme. Pyrimme aktiivisesti välttämään tarpeettomia pakkausmateriaaleja, joten palautteesi on todella arvokasta.
Kiitos, että käytit hetken aikaa jakaa kokemuksesi. Toivomme, että voimme toivottaa sinut pian tervetulleeksi uudelleen.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helppoa tilata

Helppoa tilata, sopiva koko, takki tuntui laadukkaalta. Erittäin hyvä tarjous, nopea toimitus.

24 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Heidi!

Kiitos paljon upeasta arvostelustasi!
Ilahduttaa kuulla, että tilaaminen oli helppoa, koko oli juuri sopiva ja takki tuntui laadukkaalta. On myös ihana tietää, että olit tyytyväinen hintaan ja nopeaan toimitukseen.
Kiitos, että käytit aikaa kokemuksesi jakamiseen. Toivomme, että voimme toivottaa sinut pian tervetulleeksi uudelleen.
Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rintaliivit

Ostin viidet ale rintaliivit . Katsoin kokotaulukkonne, mittasin itseni ja sen myötä valitsin suosittelemanne liivien koon..pieleen meni, totaalisesti ! Yhdetkään liivit eivät menneet lähellekään edes kiinni, että olis saanut minkäänlaista selvyyttä koosta. Ihmettelen tällaista kokotaulukkoa joka ei pidä pienissäkään määrin paikkaansa !! Palautukseen meni kaikki liivit.

20 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Arja!

Kiitos, että käytit aikaa kokemuksesi jakamiseen. Ikävä kuulla, että mikään rintaliiveistä ei istunut odotetusti. Ymmärrämme, kuinka turhauttavaa ja pettymys tämä on täytynyt olla, etenkin kun mittasit itsesi huolellisesti ennen tilausta.

Haluamme selventää, että tarjoamme sekä koko-oppaan että tuotemittausten yleiskatsauksen verkkosivuillamme. Kun koko-opas käytetään oikein, suosituksen pitäisi yleensä olla tarkka. Tiedämme kuitenkin, että istuvuus voi silti vaihdella tyylin, materiaalin ja henkilökohtaisten mieltymysten mukaan, erityisesti rintaliiveissä, ja olemme pahoillamme, että näin ei ollut sinun tapauksessasi.

Palaute on meille tärkeää, ja varmistamme, että se jaetaan sisäisesti, jotta voimme jatkaa ohjeidemme tarkistamista ja parantamista.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ystävällinen asiantunteva henkilökunta.

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Tiina!

Kiitos paljon ihanasta arvostelustasi!

Olemme todella iloisia kuullessamme, että pidit henkilökuntaamme ystävällisenä ja asiantuntevana. Juuri tällaista palvelutasoa pyrimme tarjoamaan jokaiselle asiakkaalle, joten palautteesi merkitsee meille todella paljon.

Kiitos, että käytit aikaasi jakaa kokemuksesi. Toivomme, että voimme toivottaa sinut pian uudelleen tervetulleeksi Zizziin.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sopivia vaatteita kohtuulliseen hintaan

Olen ollut erittäin tyytyväinen siihen, että olen löytänyt Zizzistä sopivia vaatteita itselleni, vaikka en olekaan hoikka. Kaupasta sopivia vaatteita ei ole löytynyt. Lisäksi hintataso on kukkarolleni sopiva, joten sekään ei ole ollut esteenä tarpeellisten vaatehankintojen tekemiselle.

8 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Heli!

Suurkiitos, että jaoit upean palautteesi!

Olemme todella iloisia kuullessamme, että löysit Zizziltä vaatteita, jotka sopivat sinulle täydellisesti. Uskomme, että jokainen nainen ansaitsee tuntea olonsa itsevarmaksi ja mukavaksi, koostaan riippumatta, ja olemme niin iloisia, että olemme voineet tarjota sen sinulle. On myös hienoa tietää, että hintatasomme tekee sinulle helpommaksi hankkia tarvitsemasi vaatteet.

Kiitos, että valitsit meidät, ja odotamme innolla, että voimme toivottaa sinut tervetulleeksi takaisin seuraavalle ostosreissullesi!

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loistavaa asiakaspalvelua

Kävin eilen torstaina Kuopion Matkuksen Zizzi-myymälässä illasta ja haluan antaa kiitokseni loistavalle myyjälle! En mennyt ostamaan mitään tiettyä, mutta lähdin pois ison kassin kanssa. Hän oli todella mukava ja ammattitaitoinen ja jopa sovitti ylleen neuleen, kun näki sen minulla olevan hankalaa. Hän ei tyrkyttänyt, mutta sopivasti otti vinkit puheestani ja esitti muutamia tuotteita, jotka sitten ostinkin.

8 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Heli!

Suuret kiitokset, että jaoit kanssamme upean kokemuksesi!

Ilostumme kuullessamme, että sinulla oli niin positiivinen kokemus Kuopion Matkus-myymälässämme. On hienoa tietää, että myyjä oli paitsi avulias ja ammattitaitoinen, myös huomioi sinun tarpeesi. Arvostamme todella, että huomaat heidän ponnistelunsa, ja välitämme varmasti ystävälliset sanasi heille.

Toivomme, että nautit uusista ostoksistasi ja odotamme innolla, että pääsemme toivottamaan sinut pian tervetulleeksi takaisin!

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Olin tilannut mekon liikkeeseen.

Olin tilannut mekon liikkeeseen.
Sain kokeilla sen rauhassa ja myyjä kävi katsomassa oliko sopivan kokoinen. Ostin mekon,ei tarvinnut palauttaa.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Tarja!

Kiitos, että jaoit kokemuksesi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että mekon tilaaminen myymälään toimi sinulle hyvin ja että sinulla oli mahdollisuus kokeilla sitä rauhassa ja mukavasti. On hienoa, että henkilökuntamme tarkisti, että koko oli oikea ja että löysit täydellisen mekon ilman, että sinun tarvitsi palauttaa mitään.

Jos tarvitset apua uudelleen tai sinulla on kysyttävää, olemme aina täällä auttamassa sinua.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Luotettava, laadukkaita tuotteita

Vuosia asiakkaana olleena tiedän jo tilatessani saavani
istuvia vaatteita (kiitos vaatteiden mitoista). Ei ole tarvinnut palautella takaisin.

17 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Marjaana!

Kiitos paljon upeasta arvostelustasi! On paljon merkitsee kuulla, että pitkäaikaisena asiakkaana voit luottaa kokoomme ja saada jatkuvasti vaatteita, jotka istuvat sinulle hyvin. Se, että sinun ei ole tarvinnut palauttaa mitään, on todella paras mahdollinen palaute, jota voisimme toivoa.

Jos tarvitset apua tai sinulla on kysyttävää, olemme aina täällä auttamassa.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ihana kauppa minun kokoisille naisille.

Ihana kauppa minun kokoisille naisille.
Mallit sopivat minun vartalon muotoihin hyvin.
Minusta tuotteet ovat myös kohtuu hintaisia.
Tilatut tuotteet ovat saapuneet aina hyvin kohtuullisessa ajassa.

13 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei KK!

Kiitos paljon ihanasta arvostelustasi! On hienoa kuulla, että koet meidän myymälämme sopivan hyvin sinun kokosi mukaan ja että tyylimme sopivat niin hyvin vartalosi muotoon. Olemme myös iloisia, että pidät hintoja kohtuullisina ja että tilaukset ovat saapuneet johdonmukaisesti hyvässä ajassa.

Jos tarvitset apua tai sinulla on kysyttävää, olemme aina täällä auttamassa.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vaatteet ovat tyylikkäitä ja mukavan…

Vaatteet ovat tyylikkäitä ja mukavan hintaisia ja kokoja löytyy myös tosi isoille naisille.

21 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Kristiina!


Kiitos paljon ystävällisestä arvostelustasi. Olemme todella iloisia kuullessamme, että pidät vaatteitamme tyylikkäinä ja kohtuuhintaisina.


On meille myös todella tärkeää, että arvostat meidän laajaa kokovalikoimaamme. Teemme kovasti töitä tarjotaksemme muodikkaita vaihtoehtoja kaiken kokoisille naisille.


Kiitos, että käytit aikaa kokemuksesi jakamiseen.


Kaikkea hyvää toivottaen

Team Zizzi

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer