Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geschreven door het bedrijf

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Denemarken
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Jos arvot kahden koon välillä, kannattaa valita tarkkaan. On iso ero kokojen välillä. Omani menivät rikki sivusaumasta taskun korkeudelta, ulkopuolelta vajaan 2kk käytön jälkeen vaikka valitsin isomman koon ettei yhtään kiristäisi..

Antwoord van Zizzi
Helppo ostaa ja tulee nopeasti.
Palautukset toimii hyvin

Antwoord van Zizzi
Tilasin jegginsit ja kaksi klassikko mekkoa. Aivan ihanat ja sain ne vielä synttärialennuksella. Toimitus oli nopea ja tuotteiden laatu erinomainen ja vartalolleni just sopivat. Niitä tulee pidettyä varmasti pitkään 🥰😍. Kiitos Zizzi jälleen kerran, että pidät ison tytön tyylikkäissä vaatteissa 🥰.

Antwoord van Zizzi
Tilasin trikoot, joissa oli reikä sauman kohdalla. Olisin voinut korjata ja pitää ne, jos olisin saanut oikean alennuksen tuotteesta. Minulle tarjottiin - 30% ale! Tästäpä tuli sitten isompi kulu yrityksellenne kun palautin tuotteen. Ei kovin myyntihenkistä palvelua.

Antwoord van Zizzi
Selkeät tuotteiden kokotaulukot. Tuotteet kuvatunlaiset. Nopea toimitus ja todella sujuva, helppo ja nopea tuotteiden vaihto. Kaikki toimi hienosti, ei mitään parannettavaa ollut tässä ostokokemuksessa.

Antwoord van Zizzi
Zizzi keinonahkainen takki. Oikean koon valitseminen oli helppoa kokotaulukon avulla. Mitoitus sopii minulle. Toimitus oli nopea. Yleensä palautus on myös helppo tehdä. Tällä kerralla sitä ei tarvinnut. Tuote on sitä mitä luvattiin ja täydellinen minulle.

Antwoord van Zizzi
Verkkokauppaa on sujuva käyttää ja tilaukset toimitetaan nopeasti.
Harmillista oli se, että tuotteen mitat eivät olleet sivuilla oikein ja koon vaihtaminen onnistui vain kerran. Vasta kolmannella yrityksellä sain nimittäin tilattua oikean kokoisen takin, mutta siinä kohtaa on jo maksettu palautusmaksu ja toimituskulut kahdesta edellisestä väärästä koosta, vaikka virhe ei tällä kertaa ollut omassa päädyssä.

Antwoord van Zizzi
Olen aina löytänyt zizziltä hyviä paitoja, mekkoja ja housuja. Itse asiassa parhaat housut joita olen käyttänyt elämässäni on zizzin housut joita olen aika ajoin ostanut aina uudet kappaleet.
Olen kumminkin hyvin pettynyt takkeihin. Olen ostanut useamman takin teiltä (ainakin 5) joista vain yksi on toiminut enemmän kuin muutaman vuoden. Yhden takin vetoketju meni rikki muutamassa kuukaudessa... Niistä hajoaa joka kerta vetoketju tavalla tai toisella. Nytkin hajosi samaan aikaan välikausitakista ja talvitakista vetoketjut. Valitettavasti on ostettava takit jatkossa jostain muualta...

Antwoord van Zizzi
Katselen usein liikkeen mainoksia ja vihdoin uskaltauduin tilaamaan. Selviydyin melko vaivattomasti loppusuoralle asti. Kun piti valita maksuvaihtoehto tuli ongelmia. Lopulta valitsin Klarnan, koska sitä ei tarvinnut maksaa heti vaan vasta
tuotteen saavuttua. Tavara saapui ja nyt odottelen
maksutapahtumaa.

Antwoord van Zizzi
Vaatteet tulivat nopeasti ja vastasivat verkkokaupassa listattuja kokoja. Pisteet myös siitä, että ainakin minun pakettini oli pakattu järkevän kokoiseen muovipakkaukseen sen sijasta, että pakkausmateriaalia olisi ollut liikaa kuten monissa muissa verkkokaupoissa.

Antwoord van Zizzi
Helppoa tilata, sopiva koko, takki tuntui laadukkaalta. Erittäin hyvä tarjous, nopea toimitus.

Antwoord van Zizzi
Ostin viidet ale rintaliivit . Katsoin kokotaulukkonne, mittasin itseni ja sen myötä valitsin suosittelemanne liivien koon..pieleen meni, totaalisesti ! Yhdetkään liivit eivät menneet lähellekään edes kiinni, että olis saanut minkäänlaista selvyyttä koosta. Ihmettelen tällaista kokotaulukkoa joka ei pidä pienissäkään määrin paikkaansa !! Palautukseen meni kaikki liivit.

Antwoord van Zizzi
Olen ollut erittäin tyytyväinen siihen, että olen löytänyt Zizzistä sopivia vaatteita itselleni, vaikka en olekaan hoikka. Kaupasta sopivia vaatteita ei ole löytynyt. Lisäksi hintataso on kukkarolleni sopiva, joten sekään ei ole ollut esteenä tarpeellisten vaatehankintojen tekemiselle.

Antwoord van Zizzi
Kävin eilen torstaina Kuopion Matkuksen Zizzi-myymälässä illasta ja haluan antaa kiitokseni loistavalle myyjälle! En mennyt ostamaan mitään tiettyä, mutta lähdin pois ison kassin kanssa. Hän oli todella mukava ja ammattitaitoinen ja jopa sovitti ylleen neuleen, kun näki sen minulla olevan hankalaa. Hän ei tyrkyttänyt, mutta sopivasti otti vinkit puheestani ja esitti muutamia tuotteita, jotka sitten ostinkin.

Antwoord van Zizzi
Olin tilannut mekon liikkeeseen.
Sain kokeilla sen rauhassa ja myyjä kävi katsomassa oliko sopivan kokoinen. Ostin mekon,ei tarvinnut palauttaa.

Antwoord van Zizzi
Vuosia asiakkaana olleena tiedän jo tilatessani saavani
istuvia vaatteita (kiitos vaatteiden mitoista). Ei ole tarvinnut palautella takaisin.

Antwoord van Zizzi
Ihana kauppa minun kokoisille naisille.
Mallit sopivat minun vartalon muotoihin hyvin.
Minusta tuotteet ovat myös kohtuu hintaisia.
Tilatut tuotteet ovat saapuneet aina hyvin kohtuullisessa ajassa.

Antwoord van Zizzi
Vaatteet ovat tyylikkäitä ja mukavan hintaisia ja kokoja löytyy myös tosi isoille naisille.

Antwoord van Zizzi
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.