Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geschreven door het bedrijf

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Denemarken
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Tilaus tuli nopeasti ja kengät olivat juuri sellaiset kuin kuvailtiin, lisäksi koko oli oikea kun käytin teidän avustusta👍

Antwoord van Zizzi
Nopea toimitus, kokotaulukko täsmää ja vaatteet kauniita. Miinusta siitä, että edullisemmat neuleet nyppääntyvät todella nopeasti, joten eivät ole pitkäikäisiä.

Antwoord van Zizzi
Käytän verkkokauppaa paljon, tilaus ja palautus sujuu moitteettomasti.

Antwoord van Zizzi
Selkeä verkkokauppa. Nopea toimitus lähimpään myymälään. Sopivat maksuvaihtoehdot. Pitkä palautusaika.
Tuotteet laadukkaat. Paljon vaihtoehtoja.

Antwoord van Zizzi
Ihmettelen miten nopeaa on teillä tuotteiden postitus ja vaihtokin onnistuu niin hyvin. Upeata.

Antwoord van Zizzi
Personoitu mainonta tuotti minulle hyvän takin isolla alennuksella! Zizzin tuotteet ovat hyvälaatuisia ja toiminta nopeaa ja luotettavaa.

Antwoord van Zizzi
Kauniit ja mukavat vaatteet, jotka ovat saaneet kehuja kanssaihmisiltä. Ainoa miinus mekon vyölenkin viallisuudesta, jonka saan kyllä itse korjattua.

Antwoord van Zizzi
Ostin tuotteen Flash- Kevyt hupullinen parka. Tuote oli todella halvan oloista laatua, kuin suoraan Sheinistä tilattu. Yhden kerroksen polyesterikangas, palautukseen meni. Maksoi kuitenkin 39,99€. En voi ainakaan tätä tuotetta suositella.

Antwoord van Zizzi
Sekä housut haarojen välistä, että saman sarjan paita kainaloista parin viikon käytön jälkeen aivan nukkainen. Todella huonolaatuinen kangas.

Antwoord van Zizzi
Olen ollut ainakin kymmenen vuotta Zizzin asiakas ja huomannut, että tietyt tyylit ja sesongin mukaiset asiat toistuvat vuodesta toiseen.
Henkilökohtaisesti en pidä pastelleista enkä kukkakuoseista, joten niiden toistuva ilmaantuminen myyntiin ärsyttää.
Syysnaisena olen hyvin ilahtunut taas pinnalle palanneesta leo-kuosista ja yleensäkin ruskean eri sävyjen vahvasta paluusta. Kiitos siis.
Odotan parhaillaan tilaustani (tehty ennen pääsiäistä) saapuvaksi Zizzin Seinäjoen myymälään. Odottavan aika on pitkä!
Erityiskiitokset Jumbon Essille, joka yksin jaksaa parin viikon välein vetää HUIKEAN shown. Huipputyyppi!

Antwoord van Zizzi
Tilaaminen oli helppoa. Toimitus nopeaa ja sujuvaa. Vahva suositus!

Antwoord van Zizzi
Vaihto/ palautus oli helppoa ja nopeeta. Tilaamani tuotteet juuri sellaisia kuin oli ajatellut. Tuun tilamaan jatkossakin.

Antwoord van Zizzi
Pääosin Zizzin mallisto on ok-laatuista ja mitoitus loogista. Erityisesti takit ovat olleet mieleisiä. Flash- tuotteet sen sijaan laadultaan vaihtelevia ja koko välillä mitä sattuu, vaikka yritän lukea kokomitoituksen tarkasti.
Palautuskäytäntö on erinomainen!

Antwoord van Zizzi
Pidän vaatteista, ja minusta on ihanaa, että ne ovat pitkiä. Rintavana pitkänä isona naisena on ihanaa että yläosien helmat ulottuvat riittävän alas. Kuitenkin isona miinuksena koen sen, että jos haluaa olla jäsen, on pakko vastaanottaa monta kertaa päivässä kaikenlaista tarjousmainontaa. Uutiskirje pitäisi voida peruuttaa ilman, että täytyy irtisanoa jäsenyys. Vaihtoehto olisi esim. että uutiskirjeen vapaaehtoiset tilaajat saavat jatkuvan -5% alen tms. Tällä hetkellä järjestelmä kannustaa liittymään tilaushetkellä ja irtisanomaan jäsenyyden kun tuotteet on saatu ja hyviksi todettu. Jos tämä ei sovi, voisi uutiskirjeitä/tarjouksien lähettämistä rajoittaa rankalla kädellä. Nyt se tuntuu roskapostilta.

Antwoord van Zizzi
Sain tarjouksen, jota pystyn harvoin vastustamaan, ilmainen toimitus😉(ilman ostosten loppusummaa) Sain ihanat mekot tulevaksi kesäksi, olen tyytyväinen niihin. Kuosi (leopardi) ja materiaalit oikein mukavat. Suosittelen tätä verkkokauppaa+++++

Antwoord van Zizzi
Ihana kun on vaatekauppa sopivankokoisilla vaatteilla. Kerrankikn ei tarvitse lyhentää eikä kaventaa. Laatu on hyvä mutta hinnat vähän yli oma kipurajaa. Onneksi on alennusmyyntejä...

Antwoord van Zizzi
vaatteet tulivat nopeasti ja olivat täsmälleen oikean kokoisia.

Antwoord van Zizzi

Antwoord van Zizzi
Löysin iholleni sopivasta materiaalista tehtyjä tuotteita ja oikean kokoisia.
Voin maksaa halutessani myöhemmin.
Melko nopea toimitus.

Antwoord van Zizzi
Nopea toimitus ja vaatteen koko oli minulle juuri se oikea

Antwoord van Zizzi
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.