Zizzi Reviews 4.539

TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Beauty en welzijn

Geschreven door het bedrijf


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tilaus tuli nopeasti ja kengät olivat…

Tilaus tuli nopeasti ja kengät olivat juuri sellaiset kuin kuvailtiin, lisäksi koko oli oikea kun käytin teidän avustusta👍

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Mervi

Ihana kuulla, että tilauksesi saapui nopeasti ja että kengät vastasivat odotuksiasi. On myös hienoa, että kokosuosituksemme auttoi löytämään juuri oikean koon 👍

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Nyppääntyvät neuleet

Nopea toimitus, kokotaulukko täsmää ja vaatteet kauniita. Miinusta siitä, että edullisemmat neuleet nyppääntyvät todella nopeasti, joten eivät ole pitkäikäisiä.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Hanna

Onpa mukava kuulla, että toimitus oli nopea, kokotaulukko piti paikkansa ja vaatteet miellyttivät sinua. Ymmärrämme hyvin huomiosi siitä, että edullisemmat neuleet nyppääntyvät nopeasti, ja arvostamme, että kerroit kokemuksestasi näin rehellisesti. Tällainen palaute on meille tärkeää, kun kehitämme valikoimaamme eteenpäin.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Käytän verkkokauppaa paljon

Käytän verkkokauppaa paljon, tilaus ja palautus sujuu moitteettomasti.

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Susanna

Ihana kuulla, että käytät verkkokauppaamme paljon ja että sekä tilaaminen että palauttaminen ovat sujuneet moitteettomasti. Tällainen palaute merkitsee meille paljon - kiitos, että jaoit kokemuksesi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Selkeä verkkokauppa

Selkeä verkkokauppa. Nopea toimitus lähimpään myymälään. Sopivat maksuvaihtoehdot. Pitkä palautusaika.
Tuotteet laadukkaat. Paljon vaihtoehtoja.

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Riitta

Ihana kuulla, että verkkokauppa tuntui selkeältä ja että toimitus lähimpään myymälään sujui nopeasti. On myös ilo kuulla, että maksuvaihtoehdot, pitkä palautusaika, tuotteiden laatu ja laaja valikoima vastasivat odotuksiasi.

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ihmettelen miten nopeaa on teillä…

Ihmettelen miten nopeaa on teillä tuotteiden postitus ja vaihtokin onnistuu niin hyvin. Upeata.

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Päivi

Ihana kuulla, että toimitus on ollut nopeaa ja myös vaihto on sujunut näin hyvin. Kiitos, että jaoit kokemuksesi - tällainen palaute merkitsee meille todella paljon.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hyvä takki edullisesti

Personoitu mainonta tuotti minulle hyvän takin isolla alennuksella! Zizzin tuotteet ovat hyvälaatuisia ja toiminta nopeaa ja luotettavaa.

20 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Marja

Ihana kuulla, että löysit hyvän takin isolla alennuksella ja että personoitu mainonta osui juuri oikeaan. Olemme tosi iloisia siitä, että koit tuotteemme laadukkaiksi ja palvelumme nopeaksi ja luotettavaksi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Kauniit ja mukavat vaatteet

Kauniit ja mukavat vaatteet, jotka ovat saaneet kehuja kanssaihmisiltä. Ainoa miinus mekon vyölenkin viallisuudesta, jonka saan kyllä itse korjattua.

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Katja

Ihana kuulla, että olet pitänyt vaatteistamme ja että ne ovat saaneet kehuja myös muilta.

Kiitos myös, kun mainitsit mekon vyölenkistä - arvostamme todella palautettasi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Flash- Kevyt hupullinen parka

Ostin tuotteen Flash- Kevyt hupullinen parka. Tuote oli todella halvan oloista laatua, kuin suoraan Sheinistä tilattu. Yhden kerroksen polyesterikangas, palautukseen meni. Maksoi kuitenkin 39,99€. En voi ainakaan tätä tuotetta suositella.

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Roosa!

Ikävä kuulla, että Flash Lightweight -huppari ei vastannut odotuksiasi. Haluamme aina, että tuotteemme tuntuvat hintansa arvoisilta ja tarjoavat asiakkaidemme odottaman laadun, joten on harmillista kuulla, että näin ei ollut sinun kokemuksesi.

Arvostamme todella, että käytit aikaa rehellisen palautteesi jakamiseen, sillä sinun kaltaiset kommentit ovat tärkeitä ja auttavat meitä parantamaan sekä tuotteitamme että kokoelmiamme jatkossa.

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme koskien tapaustasi: asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sekä housut haarojen välistä

Sekä housut haarojen välistä, että saman sarjan paita kainaloista parin viikon käytön jälkeen aivan nukkainen. Todella huonolaatuinen kangas.

8 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Mari

Olemme pahoillamme kuulla, että housut ovat nyppyyntyneet haarojen välistä ja saman sarjan paita kainaloista jo parin viikon käytön jälkeen. Ymmärrämme hyvin, miten pettymys tällainen kokemus on, etenkin kun tuotteilta odottaa hyvää laatua. Tämä ei tietenkään ole se käyttökokemus, jonka haluamme tarjota.
Haluamme mielellämme auttaa sinua asiassa eteenpäin. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi, niin voimme katsoa tapaustasi tarkemmin.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ruskeiden ihana paluu

Olen ollut ainakin kymmenen vuotta Zizzin asiakas ja huomannut, että tietyt tyylit ja sesongin mukaiset asiat toistuvat vuodesta toiseen.
Henkilökohtaisesti en pidä pastelleista enkä kukkakuoseista, joten niiden toistuva ilmaantuminen myyntiin ärsyttää.
Syysnaisena olen hyvin ilahtunut taas pinnalle palanneesta leo-kuosista ja yleensäkin ruskean eri sävyjen vahvasta paluusta. Kiitos siis.
Odotan parhaillaan tilaustani (tehty ennen pääsiäistä) saapuvaksi Zizzin Seinäjoen myymälään. Odottavan aika on pitkä!
Erityiskiitokset Jumbon Essille, joka yksin jaksaa parin viikon välein vetää HUIKEAN shown. Huipputyyppi!

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Tiina

Onpa ihanaa kuulla, että ruskean sävyt ja leo-kuosi ovat ilahduttaneet sinua taas - ja erityisen mukavaa, että olet ollut asiakkaanamme jo niin pitkään. Arvostamme myös rehellistä palautettasi pastelleista ja kukkakuoseista, ja välitämme mielellämme kiitokset Jumbon Essille sekä lämpimät terveiset Seinäjoen myymälään, kun odotat tilaustasi siellä.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Tilaaminen oli helppoa

Tilaaminen oli helppoa. Toimitus nopeaa ja sujuvaa. Vahva suositus!

5 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi taija lähdeniemi

Ihana kuulla, että tilaaminen oli helppoa ja että toimitus sujui nopeasti. Kiitos lämpimästä suosituksesta - tällainen palaute ilahduttaa meitä todella paljon.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hyviä tuotteita

Vaihto/ palautus oli helppoa ja nopeeta. Tilaamani tuotteet juuri sellaisia kuin oli ajatellut. Tuun tilamaan jatkossakin.

24 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Nina

Ihana kuulla, että tuotteet vastasivat odotuksiasi ja että vaihto tai palautus sujui helposti ja nopeasti. On myös erityisen mukavaa kuulla, että haluat tilata meiltä uudelleen.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Runsasmutoisen varma mallisto

Pääosin Zizzin mallisto on ok-laatuista ja mitoitus loogista. Erityisesti takit ovat olleet mieleisiä. Flash- tuotteet sen sijaan laadultaan vaihtelevia ja koko välillä mitä sattuu, vaikka yritän lukea kokomitoituksen tarkasti.
Palautuskäytäntö on erinomainen!

28 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Marika

On ihanaa kuulla, että olet ollut tyytyväinen kokoelmaamme kokonaisuutena, ja että takkimme sekä palautuskäytäntömme ovat erottuneet edukseen sinun kohdallasi.
Arvostamme myös rehellistä palautettasi Flash-tuotteiden vaihtelevasta laadusta ja mitoista. On meille tärkeää saada juuri tällaisia yksityiskohtia tietoomme, joten kiitos, että jaoit kokemuksesi.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Pidän vaatteista, mutta uutiskirjeet rasittavat.

Pidän vaatteista, ja minusta on ihanaa, että ne ovat pitkiä. Rintavana pitkänä isona naisena on ihanaa että yläosien helmat ulottuvat riittävän alas. Kuitenkin isona miinuksena koen sen, että jos haluaa olla jäsen, on pakko vastaanottaa monta kertaa päivässä kaikenlaista tarjousmainontaa. Uutiskirje pitäisi voida peruuttaa ilman, että täytyy irtisanoa jäsenyys. Vaihtoehto olisi esim. että uutiskirjeen vapaaehtoiset tilaajat saavat jatkuvan -5% alen tms. Tällä hetkellä järjestelmä kannustaa liittymään tilaushetkellä ja irtisanomaan jäsenyyden kun tuotteet on saatu ja hyviksi todettu. Jos tämä ei sovi, voisi uutiskirjeitä/tarjouksien lähettämistä rajoittaa rankalla kädellä. Nyt se tuntuu roskapostilta.

27 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei L K!

On todella hienoa kuulla, että olet tyytyväinen mallien istuvuuteen ja pituuteen - se merkitsee meille paljon.

Ymmärrän samalla täysin, miten uutiskirjeiden määrä voi tuntua ylivoimaiselta. Olemme vain todella innokkaita jakamaan uutuuksia ja tarjouksia, mutta sen pitäisi tietenkin tuntua hyödyltä, ei liian suurena määränä.

Tällä hetkellä asiakaspalvelutiimimme voi auttaa vähentämään saamiesi sähköpostiviestien määrää jonkin aikaa, jotta se tuntuu hallittavammalta sinulle. Voit ottaa heihin yhteyttä asiakaspalvelu@zizzi.fi:ssa, ja he auttavat sinua mielellään.

Työskentelemme myös sen eteen, että voit säätää tätä itse tulevaisuudessa.

Kaikkea hyvää toivottaen
Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Hyviä tarjouksia kauniista vaatteista

Sain tarjouksen, jota pystyn harvoin vastustamaan, ilmainen toimitus😉(ilman ostosten loppusummaa) Sain ihanat mekot tulevaksi kesäksi, olen tyytyväinen niihin. Kuosi (leopardi) ja materiaalit oikein mukavat. Suosittelen tätä verkkokauppaa+++++

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Riitta

Onpa ihanaa kuulla, että löysit näin hyviä tarjouksia ja että ilmainen toimitus teki ostokokemuksestasi entistäkin paremman 😉 Olemme myös erittäin iloisia siitä, että pidät kesämekoistasi, erityisesti leopardi-kuosista ja materiaaleista.

Kiitos todella paljon suosituksestasi – se merkitsee meille paljon.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Sopivia vaatteita

Ihana kun on vaatekauppa sopivankokoisilla vaatteilla. Kerrankikn ei tarvitse lyhentää eikä kaventaa. Laatu on hyvä mutta hinnat vähän yli oma kipurajaa. Onneksi on alennusmyyntejä...

27 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Jonna

On ihanaa kuulla, että olet löytänyt vaatteita, joiden istuvuus toimii sinulle niin hyvin ja että laatu vastasi odotuksiasi. Olemme myös iloisia, että alennusmyynnit tekevät meillä asioinnista sinulle helpompaa, vaikka hinnat voivatkin joskus tuntua hieman korkeilta.

Ystävällisin terveisin,
Zizzi-tiimi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

vaatteet tulivat nopeasti ja olivat…

vaatteet tulivat nopeasti ja olivat täsmälleen oikean kokoisia.

23 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Tuula

Hienoa kuulla, että vaatteet saapuivat nopeasti ja olivat juuri oikean kokoisia. Kiitos, että jaoit positiivisen kokemuksesi Zizzistä. Toivomme, että nautit uusista vaatteistasi!

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best

Hyviä tarjouksia,hyvä kokotaulukko,nopea toimitus

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Terttu,

On hienoa kuulla, että olet tyytyväinen tarjouksiimme, kokotaulukkoon ja nopeaan toimitukseen. Arvostamme, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Sopiva materiaali ja koko…

Löysin iholleni sopivasta materiaalista tehtyjä tuotteita ja oikean kokoisia.
Voin maksaa halutessani myöhemmin.
Melko nopea toimitus.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Riitta


On hienoa kuulla, että löysit juuri sinulle sopivan materiaalin ja koon. Olemme iloisia, että toimitus oli nopea ja että maksamisen joustavuus sopii sinulle. Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.


Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nopea toimitus ja vaatteen koko oli…

Nopea toimitus ja vaatteen koko oli minulle juuri se oikea

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Sonja!


Kiitos paljon upeasta arvostelustasi! Olemme niin iloisia, että sinulla oli hieno kokemus kanssamme. On meille todella tärkeää tietää, että olet tyytyväinen sekä tuotteisiimme että palveluun. Emme malta odottaa, että voimme toivottaa sinut tervetulleeksi takaisin seuraavalle shoppailureissullesi!


Kaikkea hyvää toivottaen

Team Zizzi

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer