Zizzi Reviews 4.539

TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Beauty en welzijn

Geschreven door het bedrijf


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tilaamani housut painoivat ainakin…

Tilaamani housut painoivat ainakin 100000000 kiloa

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Plotti

Ikävä kuulla, että tilaamasi housut tuntuivat noin raskailta.

Jos haluat, katsomme asian mielellämme tarkemmin, ja voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hinta-laatusuhde ok

Hinta-laatusuhde ok. Vaatteet vastaavat kooltaan ilmoitettua. Toimitus suhteellisen nopeaa.

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Marita

Ihana kuulla, että olet ollut tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen ja että vaatteiden mitoitus on vastannut odotuksiasi. On myös hienoa, että toimitus on ollut suhteellisen nopea - kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pidän vaateistanne

Pidän vaateistanne. Enemmän yksivärisiä, kuosittomia vaatteita. V-aukkoja!

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Ulla

Ihana kuulla, että pidät vaatteistamme. Arvostamme myös todella toivettasi yksivärisemmistä, kuosittomista malleista ja V-aukoista - tällainen palaute on meille tärkeää.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Zizzin taattua laatua

Zizzin taattua laatua. Vaatteet juuri oikean kokoisia ja istuvia. Tilaus helppo tehdä ja toimitus nopea.

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Susanna

Onpa ihana kuulla, että olet ollut tyytyväinen vaatteiden istuvuuteen ja että tilaaminen sujui helposti. Meille on erityisen mukava kuulla myös, että toimitus oli nopea ja kokonaiskokemus vastasi odotuksiasi.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kokoavustaja priima

Syötin mitata ja sain kokosuosituksen. Jokainen tilaamani vaate oli kooltaan sopiva. Ihan mahtava ominaisuus.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Outi

Onpa ihana kuulla, että kokoavustaja osui näin hyvin kohdallesi. Olemme todella iloisia siitä, että kokosuositus toimi ja että kaikki tilaamasi vaatteet olivat sopivan kokoisia.

Kiitos, että jaoit kokemuksesi - tällainen palaute merkitsee meille paljon.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Isoja kokoja, myös nuorempaan makuun

Isompia kokoja löytyy jos uutuuksista tilaa melko nopeasti kun ilmestyvät. Tuote ja koko sekä pituus kuvaus minulle tärkeä, vaikuttaa osto päätökseen. Viikossa paketti.

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Piupa

Onpa mukava kuulla, että olet löytänyt meiltä isompia kokoja myös nuorekkaampaan makuun. On myös ilo kuulla, että tuotteen, koon ja pituuden kuvaukset tukevat ostopäätöstäsi ja että paketti saapui viikon sisällä.

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vaatteet ovat laadukkaita

Vaatteet ovat laadukkaita. Vaihtoprosessi oli nopea, helppo ja toimiva kun aluksi tilaamani tuotteen koko oli väärä. Todella tyytyväinen kaikin puolin ja töissä myös kehuttu kivan näköisiä vaatteita :) Toimitus on myös nopea.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Kati

Onpa ihana kuulla, että olet ollut niin tyytyväinen kokemukseesi meillä. Erityisen mukavaa on, että vaatteiden laatu, nopea toimitus ja sujuva vaihtoprosessi toimivat hyvin, vaikka alkuperäinen koko ei ollutkaan oikea.

Lämmittää myös kuulla, että vaatteet ovat saaneet kehuja töissä - kiitos paljon, että jaoit kokemuksesi.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kivoja vaatteita kaikenkokoisille

Mukavaa, että isokokoisille naisille tehdään tyylikkäitä, muodikkaita ja sopivia vaatteita hyvistä materiaaleista. Tilaus on tehty helpoksi ja mahdollinen palautus myös.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Pia

Onpa ihana kuulla, että olet löytänyt meiltä tyylikkäitä ja hyvin istuvia vaatteita sekä pitänyt myös materiaalien laadusta. Olemme erityisen iloisia siitä, että tilauksen tekeminen ja palautusmahdollisuus ovat tuntuneet sinusta helpoilta.

Kiitos paljon lämpimistä sanoistasi ja siitä, että jaoit kokemuksesi.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Toppi pitsireunalla

Tilasin topin (tuotteen) netistä Zizzin omilta sivuilta, jotka mustan ja valkoisen M-koossa myyjä Jumbon liikkeessä lisäsi tilaukselleni. Tuote ei ole saatavilla myymälästä.
TOPPI PITSIREUNALLA näyttää kuvissa kivalta ja normaalin mittaiselta, mutta toppi onkin aivan ylipitkä ja ulottuu puoleen väliin reisiä. Topin kuvaukseksi sopisi paremmin MINIMEKKO kuin toppi.
Palautukseen menee niin että heilahtaa.

En taida Zizzin kuviin enää toista kertaa luottaa, ja täytyy tilatessa ottaa huomioon, että tuotteen voi joutua palauttamaan, jos enää uskallan tilata netin kautta.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Sari,

Olemme pahoillamme, että pitsireunainen toppi ei vastannut odotuksiasi ja että sen pituus oli aivan jotain muuta kuin kuvien perusteella saattoi ymmärtää.

Ymmärrämme hyvin turhautumisesi, kun tuote näyttää kuvissa normaalimittaiselta topilta, mutta ulottuu todellisuudessa lähes puoleen väliin reisiä.

Ei ole hyvä kokemus, jos verkkokaupassa esitetty tuote ei anna oikeaa käsitystä mallista, ja olemme pahoillamme, että tämä heikensi luottamustasi tilaamiseen.

Jos haluat, otamme asian mielellämme tarkemmin käsittelyyn asiakaspalvelussamme, jotta voimme katsoa kokemustasi läpi kanssasi. Voit kirjoittaa meille osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Arvostamme myös sitä, että toit esiin kokemuksesi Jumbon liikkeessä tehdyn tilauksen yhteydessä, sillä tällainen palaute on tärkeää verkkokaupan tuote-esittelyn kehittämisessä.

Toivomme, että saamme vielä mahdollisuuden auttaa sinua paremmin jatkossa.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Hyvät rintaliivit, mutta huonolaatuiset alushousut

Tilaaminen oli helppoa, Klarnaa käyttäessä tuli ylimääräinen maksu. Rintaliivit olivat hyvät js laadukkaat, mutta cool alushousut eivät ole hyvää laatua. Yläreunassa ei ole kunnon kuminauhaa ja reuna on viimeistelemätön.

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Merja

On mukava kuulla, että tilaaminen sujui helposti ja että rintaliivit olivat mieleesi.

Ymmärrämme hyvin pettymyksesi cool-alushousujen laatuun, etenkin kun yläreunan viimeistely ei vastannut odotuksia. Klarna-maksuun liittyen kassalla ilmoitetaan erillisestä lisämaksusta, jos valitsee maksutavaksi Klarna-laskun.

Arvostamme sitä, että toit esiin sekä sen, mikä toimi hyvin, että sen, missä kokemuksesi ei ollut toivotunlainen. Jos haluat, että katsomme tuoteasiaa tarkemmin, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Kaikki hyvin pidin tuotteista

Kaikki hyvin pidin tuotteista. On hyvä että on isompia kokoja. Laatu on myös hyvä.
.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Anne

Ihana kuulla, että olet pitänyt tuotteistamme ja että sekä laatu että isompien kokojen valikoima ovat vastanneet odotuksiasi. Tällainen palaute merkitsee meille paljon.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Huppari jossa tähtiä

Hupparin jossa tähtiä, kangas rypyttyy ikävästi alhaalta. Se vetää itsensä ryppyyn. Huomasin asian liian myöhään, en voinut enää vaihtaa tai palauttaa tuotetta. Muissa samanlaisissa huppareissa ei ongelmaa ollut. Harmittaa vaan kun en nyt oikein voi vaatetta pitää kun huomaan tuon rypytyksen koko ajan ja se häiritsee. Meni vähän niinkuin rahat hukkaan.

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Ravenous Raven

Ikävä kuulla, että hupparin alaosa rypistyy käytössä niin, että vaatetta on hankala pitää päällä. Ymmärrämme hyvin, että tällainen harmittaa etenkin silloin, kun olet huomannut asian vasta liian myöhään vaihdon tai palautuksen kannalta.

On myös täysin ymmärrettävää, että tilanne tuntuu siltä kuin rahat olisivat menneet hukkaan, varsinkin kun kerrot, ettei muissa samanlaisissa huppareissa ole ollut samaa ongelmaa. Haluamme mielellämme katsoa asiaa kanssasi tarkemmin, joten voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi, niin voimme arvioida tilanteen tapauskohtaisesti.

Arvostamme sitä, että toit tämän kokemuksen esiin, ja olemme pahoillamme siitä, ettei tuote vastannut odotuksiasi. 

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Asiakaspalvelu nopeaa ja sain tieto…

Asiakaspalvelu nopeaa ja sain tieto mitä tarvitsin.Suosittelen tilaamaan.

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Maria

Ihana kuulla, että sait nopeasti tarvitsemasi tiedot asiakaspalvelustamme. Arvostamme suuresti suositustasi ja olemme todella iloisia siitä, että kokemuksesi Zizzistä oli näin hyvä.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ystävällinen palvelu ja apu oikean koon…

Ystävällinen palvelu ja apu oikean koon valinnassa.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Camilla

Onpa ihana kuulla, että sait ystävällistä palvelua ja apua juuri oikean koon valintaan. Tällainen palaute merkitsee meille paljon, ja olemme todella iloisia, että kokemuksesi oli näin hyvä.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Palvelu on aina ollut todella hyvää

Palvelu on aina ollut todella hyvää. Tuotteet laadukkaita. Moitteen annan siitä että vaatteet usein näyttää kuin pukisi räikeän väristä jätesäkkiä ylle. Kyllä tukevammillekin voi tehdä muodikkaita ja nuoremman maun mukaisesti vaatteita

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Saija

On todella mukava kuulla, että olet ollut tyytyväinen palveluumme ja tuotteiden laatuun.

Arvostamme myös sitä, että sanoit suoraan mielipiteesi mallistomme väreistä ja tyylistä - tällainen palaute on meille tärkeää, ja on hyvä kuulla toiveesi muodikkaammista ja nuorekkaammista vaihtoehdoista myös kurvikkaille naisille.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Aina hyvä palvelu

Aina hyvä palvelu, palautus ja vaihto superhelppoa. Kantiksille kaipaisin enemmän omia tarjouksia tms koodeja. Ovh hinnat aivan liian korkeat suhteessa laatuun. Se on valitettavasti laskenut viime vuosina. Vaatteiden koon heittelyt harmittaa, kokotaulukot ei mätsää ja usein pitää tilata kahta kokoa "varmuuden vuoksi", kun on kahden koon ns välissä.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Sari

On hienoa kuulla, että olet saanut meiltä aina hyvää palvelua ja että palautus ja vaihto ovat sujuneet sinulle superhelposti.

Ymmärrämme hyvin myös huomiosi Club Zizzin omista eduista, hintatasosta, laadusta ja kokojen vaihtelusta - tällainen rehellinen palaute on meille todella arvokasta ja auttaa meitä kehittymään.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Laadukasta ja laaja valikoima

Vaatteet ovat laadukkaita ja valikoima uudistuu jatkuvasti. Kokotaulukot ovat selkeitä ja luotettavia.

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Uki

Onpa ihana kuulla, että olet ollut tyytyväinen vaatteidemme laatuun, jatkuvasti uudistuviin valikoimiin ja kokotaulukoiden selkeyteen. Tällainen palaute merkitsee meille paljon, ja olemme todella iloisia, että ostokokemuksesi Zizzillä on ollut näin hyvä.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tilaus meni hyvin ja tuotteet oli ihan…

Tilaus meni hyvin ja tuotteet oli ihan ok. Kun tulin hakemaan postipakettia lokeroista se olikin yllättääkseni tyhjä. Sain pakettini seuraavana päivänä toisesta lokerosta, ei siitä mistä oli sovittu.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Anna

Ikävä kuulla, että pakettia hakiessa lokero olikin ensin tyhjä, vaikka tilaus muuten sujui hyvin ja tuotteet olivat mieluisia. Onneksi sait pakettisi seuraavana päivänä, vaikka se löytyikin toisesta lokerosta kuin oli ilmoitettu.

Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hyvä kokemus

Tilaus oli helppoa ja oikean koon valitsemiseksi annetut ohjeet oli hyvät - tuli sopivat ja juuri sellaiset vaatteet kuin olin halunnutkin.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Maire

Ihana kuulla, että tilaaminen zizzi.fi:ssä sujui helposti ja että kokovalinnan ohjeista oli oikeasti apua. Olemme myös todella iloisia siitä, että vaatteet olivat juuri sopivat ja vastasivat odotuksiasi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hyvä valikoima

Hyvä valikoima

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hi Aila

Onpa ihana kuulla, että pidit zizzi.fi:n valikoimasta. Kiitos viidestä tähdestä - tällainen palaute ilahduttaa meitä kovasti.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer