Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geschreven door het bedrijf

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Denemarken
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Tilaamani housut painoivat ainakin 100000000 kiloa

Antwoord van Zizzi
Hinta-laatusuhde ok. Vaatteet vastaavat kooltaan ilmoitettua. Toimitus suhteellisen nopeaa.

Antwoord van Zizzi
Pidän vaateistanne. Enemmän yksivärisiä, kuosittomia vaatteita. V-aukkoja!

Antwoord van Zizzi
Zizzin taattua laatua. Vaatteet juuri oikean kokoisia ja istuvia. Tilaus helppo tehdä ja toimitus nopea.

Antwoord van Zizzi
Syötin mitata ja sain kokosuosituksen. Jokainen tilaamani vaate oli kooltaan sopiva. Ihan mahtava ominaisuus.

Antwoord van Zizzi
Isompia kokoja löytyy jos uutuuksista tilaa melko nopeasti kun ilmestyvät. Tuote ja koko sekä pituus kuvaus minulle tärkeä, vaikuttaa osto päätökseen. Viikossa paketti.

Antwoord van Zizzi
Vaatteet ovat laadukkaita. Vaihtoprosessi oli nopea, helppo ja toimiva kun aluksi tilaamani tuotteen koko oli väärä. Todella tyytyväinen kaikin puolin ja töissä myös kehuttu kivan näköisiä vaatteita :) Toimitus on myös nopea.

Antwoord van Zizzi
Mukavaa, että isokokoisille naisille tehdään tyylikkäitä, muodikkaita ja sopivia vaatteita hyvistä materiaaleista. Tilaus on tehty helpoksi ja mahdollinen palautus myös.

Antwoord van Zizzi
Tilasin topin (tuotteen) netistä Zizzin omilta sivuilta, jotka mustan ja valkoisen M-koossa myyjä Jumbon liikkeessä lisäsi tilaukselleni. Tuote ei ole saatavilla myymälästä.
TOPPI PITSIREUNALLA näyttää kuvissa kivalta ja normaalin mittaiselta, mutta toppi onkin aivan ylipitkä ja ulottuu puoleen väliin reisiä. Topin kuvaukseksi sopisi paremmin MINIMEKKO kuin toppi.
Palautukseen menee niin että heilahtaa.
En taida Zizzin kuviin enää toista kertaa luottaa, ja täytyy tilatessa ottaa huomioon, että tuotteen voi joutua palauttamaan, jos enää uskallan tilata netin kautta.

Antwoord van Zizzi
Tilaaminen oli helppoa, Klarnaa käyttäessä tuli ylimääräinen maksu. Rintaliivit olivat hyvät js laadukkaat, mutta cool alushousut eivät ole hyvää laatua. Yläreunassa ei ole kunnon kuminauhaa ja reuna on viimeistelemätön.

Antwoord van Zizzi
Kaikki hyvin pidin tuotteista. On hyvä että on isompia kokoja. Laatu on myös hyvä.
.

Antwoord van Zizzi
Hupparin jossa tähtiä, kangas rypyttyy ikävästi alhaalta. Se vetää itsensä ryppyyn. Huomasin asian liian myöhään, en voinut enää vaihtaa tai palauttaa tuotetta. Muissa samanlaisissa huppareissa ei ongelmaa ollut. Harmittaa vaan kun en nyt oikein voi vaatetta pitää kun huomaan tuon rypytyksen koko ajan ja se häiritsee. Meni vähän niinkuin rahat hukkaan.

Antwoord van Zizzi
Asiakaspalvelu nopeaa ja sain tieto mitä tarvitsin.Suosittelen tilaamaan.

Antwoord van Zizzi
Ystävällinen palvelu ja apu oikean koon valinnassa.

Antwoord van Zizzi
Palvelu on aina ollut todella hyvää. Tuotteet laadukkaita. Moitteen annan siitä että vaatteet usein näyttää kuin pukisi räikeän väristä jätesäkkiä ylle. Kyllä tukevammillekin voi tehdä muodikkaita ja nuoremman maun mukaisesti vaatteita

Antwoord van Zizzi
Aina hyvä palvelu, palautus ja vaihto superhelppoa. Kantiksille kaipaisin enemmän omia tarjouksia tms koodeja. Ovh hinnat aivan liian korkeat suhteessa laatuun. Se on valitettavasti laskenut viime vuosina. Vaatteiden koon heittelyt harmittaa, kokotaulukot ei mätsää ja usein pitää tilata kahta kokoa "varmuuden vuoksi", kun on kahden koon ns välissä.

Antwoord van Zizzi
Vaatteet ovat laadukkaita ja valikoima uudistuu jatkuvasti. Kokotaulukot ovat selkeitä ja luotettavia.

Antwoord van Zizzi
Tilaus meni hyvin ja tuotteet oli ihan ok. Kun tulin hakemaan postipakettia lokeroista se olikin yllättääkseni tyhjä. Sain pakettini seuraavana päivänä toisesta lokerosta, ei siitä mistä oli sovittu.

Antwoord van Zizzi
Tilaus oli helppoa ja oikean koon valitsemiseksi annetut ohjeet oli hyvät - tuli sopivat ja juuri sellaiset vaatteet kuin olin halunnutkin.

Antwoord van Zizzi
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.