Zizzi Reviews 4.535

TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Beauty en welzijn

Geschreven door het bedrijf


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ihanaa kun kokoja riittää

Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. Tosi ikävää!! Verkkokaupassa usein tuo koko myyty loppuun , joten menekkiä kyllä olisi. Taas syrjitään isoja naisia😡😡😡

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Tarja

Ymmärrämme hyvin harmituksesi - onhan se todella ikävää, jos 3XL-kokoja ei löydy läheisestä myymälästä ja verkkokaupassakin ne ehtivät usein loppua. On kuitenkin ihana kuulla, että koet kokovalikoimamme tärkeäksi, ja arvostamme todella sitä, että toit tämän esiin.

Palautteesi on meille tärkeää, sillä juuri tällaiset huomiot auttavat meitä ymmärtämään paremmin, missä kysyntää on eniten.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ostokset oli helppo tehdä ja tuotteet…

Ostokset oli helppo tehdä ja tuotteet vastasivat kuvausta.

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Tiia

Ihana kuulla, että ostosten tekeminen sujui helposti ja että tuotteet vastasivat kuvausta. Kiitos, että jaoit kokemuksesi - tällainen palaute merkitsee meille paljon.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Upea palvelu Kuopion Matkuksen…

Upea palvelu Kuopion Matkuksen liikkeessä. Ihania kesävaatteita helteitä varten

17 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei SaDe

Onpa ihana kuulla, että sait upeaa palvelua Kuopion Matkuksen myymälässämme. Olemme myös todella iloisia siitä, että löysit ihania kesävaatteita helteitä varten.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Myyjä oli todella mukava

Myyjä oli todella mukava, ammattitaitoinen ja ystävällinen. Oli ilo asioida ja pyytää häneltä apua.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Tuulia

Onpa ihana kuulla, että sait näin mukavaa, ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua. Meille merkitsee paljon, että asiointi tuntui sinusta näin hyvältä, ja välitämme kiitoksesi mielellämme eteenpäin.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ihanaa

Ihanaa, että vihdoin myynnissä kivoja värikkäitä puuvillavaatteita. Lisää luonnonmateriaaleja pyydän!

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Jas Min

Onpa ihanaa kuulla, että värikkäät puuvillavaatteet ovat ilahduttaneet sinua. On myös todella arvokasta, että nostit esiin toiveen useammista luonnonmateriaaleista - tällainen palaute merkitsee meille paljon.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

sivuille on todella vaikea päästä…

sivuille on todella vaikea päästä kirjautumaan eikä chattiin vastata

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Mari

Olemme pahoillamme kuullessamme, että sinulla on ollut vaikeuksia päästä Zizzin sivuille, kirjautua sisään ja saada vastausta chatissa.

Ymmärrämme hyvin, miten turhauttavalta tällainen kokemus voi tuntua, etenkin kun sivuston ja chatin pitäisi toimia sujuvasti.

Haluamme mielellämme katsoa asiaa tarkemmin, joten voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Toivomme, että saat meiltä pian paremman kokemuksen.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tilaamani vaattet olivat sopivia ja…

Tilaamani vaattet olivat sopivia ja hyviä. Ja näin tapahtuu minulle todella harvoin. Ekaa kertaa nyt tilasin Zizziltä :)

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Julia

Onpa ihana kuulla, että ensimmäinen tilauksesi meiltä onnistui näin hyvin ja että vaatteet olivat sekä sopivia että hyviä.

Juuri tällainen kokemus merkitsee meille paljon, etenkin kun kerroit, ettei näin käy kovin usein. Kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme :)

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ystävällinen, asiallinen ja henkilökohtainen palvelu

Ystävällinen, asiallinen ja henkilökohtainen, suora ja rehellinen palvelu.

Ei mielistelty tai tyrkytetty.

Kiitoksia.

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Eevi

Onpa hienoa kuulla, että palvelu tuntui sinusta ystävälliseltä, asialliselta ja henkilökohtaiselta. Erityisen mukava kuulla myös, että kohtasit suoraa ja rehellistä palvelua ilman mielistelyä tai tyrkytystä - juuri sellaiseen kokemukseen haluamme panostaa.

Kiitos paljon, että käytit aikaa tämän jakamiseen.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

tuotteet oli helppo tilata netistä

tuotteet oli helppo tilata netistä. Ainoastaan tietyt koot ja mallit oli jo ehtineet loppua. Palautus on myös helppoa ja tuotteet toimitettiin melko pian tilauksesta.
Mallisto on riittävän laaja mistä on vara valita.
tulen tilaamaan vastaisuudessakin

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Mirja

Ihana kuulla, että verkkotilaaminen on ollut sinulle helppoa ja että toimitus on saapunut nopeasti. On myös hienoa, että palautus on sujunut vaivattomasti ja että olet löytänyt laajasta valikoimastamme mieluisia tuotteita, vaikka osa koista ja malleista olikin jo loppunut.

Kiitos, että jaoit kokemuksesi - meitä ilahduttaa erityisesti kuulla, että aiot tilata meiltä myös jatkossa.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Koot pitää hyvin paikkansa

Koot pitää hyvin paikkansa. Kaikille löytyy jotain. Löytyy muodin huippua kuin sitä edellisen aallon harjaakin.

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Taina

Ihana kuulla, että koot pitävät hyvin paikkansa ja että valikoimastamme löytyy monenlaista tyyliä. On mahtavaa, että olet löytänyt meiltä sekä tämän hetken suosikkeja että jotain vähän erilaista.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Nopea

Nopea, joustava vaihto ja istuvat vaatteet.

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Teija

Onpa ihana kuulla, että kokemuksesi oli nopea ja että joustava vaihto sujui hyvin. Olemme erityisen iloisia siitä, että vaatteet istuivat hyvin.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Legginsien kestävyys

Nettisivut ovat selkeät ja tilaaminen helppoa. Toimitus voisi olla nopeampaakin, mutta tuotteet tulevat ihan ajallaan. Ainoa miinus on legginsien haarasaumojen kestävyys, olen tänä vuonna tilannut useammat ja kaikista on sauma antanut periksi kolmen viikon käytön jälkeen. Toki ymmärrän senkin, että olen reitevä, mutta kyllä niiden pitäisi kuitenkin kestää pidempään kuin sen kolme viikkoa ehjänä, varsinkin kun tilaan kerralla useammat, jotta voin niitä kierrättää ettei samoja tule putkeen kolmea viikkoa käytettyä.

24 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Tiia

On mukava kuulla, että olet kokenut verkkosivumme selkeäksi ja tilaamisen helpoksi, ja arvostamme myös sitä, että nostit toimituksen sekä tuotteiden kestävyyden rehellisesti esiin.

Ymmärrämme hyvin pointtisi - legginsien haarasaumojen pitäisi kestää selvästi pidempään kuin muutaman viikon käyttö, etenkin kun olet hankkinut useammat käyttöä vuorotellen. Jos haluat, autamme mielellämme katsomaan asiaa tarkemmin, ja voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Luotettava ja nopea toimitus

Luotettava ja nopea toimitus, vaatteet vastasivat kuvausta ja kokoa.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Sari

Onpa ihana kuulla, että toimitus oli nopea ja luotettava, ja että vaatteet vastasivat sekä kuvausta että kokoa. Kiitos paljon, että jaoit kokemuksesi - olemme todella iloisia, että kaikki sujui hyvin.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pidän zizzin vaatteista

Pidän zizzin vaatteista, koska mielestäni niissä on ajateltu tavallisen ihmisen kokoa, eikä vaan hyvin laihoja ihmisiä. Ainut vaan, että minun mieleen on liian paljon kirjavuutta kuoseissa.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Päivi

Onpa ihana kuulla, että pidät vaatteistamme ja että koet niiden olevan suunniteltu tavallisen ihmisen kokoa ajatellen. Arvostamme myös sitä, että kerroit rehellisesti kuoseista - tällainen palaute on meille todella tärkeää.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Kivoja vaatteita väljällä mitoituksella

Kivoja vaatteita väljällä mitoituksella. Nopea toimitus

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Pirjo

Onpa ihana kuulla, että pidit vaatteidemme väljästä mitoituksesta ja että toimitus oli nopea. Kiitos, että jaoit kokemuksesi - tällainen palaute ilahduttaa meitä todella paljon.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tuotteista selkeät kuvat ja kuvaukset

Tuotteista selkeät kuvat ja kuvaukset. Toimitetut tuotteet luvatun mukaisia.

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Hanna

Onpa ihana kuulla, että tuotekuvat ja kuvaukset ovat olleet selkeitä ja että saamasi tuotteet ovat vastanneet odotuksiasi.

Kiitos, että jaoit kokemuksesi - tällainen palaute merkitsee meille paljon.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tilaamani housut painoivat ainakin…

Tilaamani housut painoivat ainakin 100000000 kiloa

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Plotti

Ikävä kuulla, että tilaamasi housut tuntuivat noin raskailta.

Jos haluat, katsomme asian mielellämme tarkemmin, ja voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hinta-laatusuhde ok

Hinta-laatusuhde ok. Vaatteet vastaavat kooltaan ilmoitettua. Toimitus suhteellisen nopeaa.

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Marita

Ihana kuulla, että olet ollut tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen ja että vaatteiden mitoitus on vastannut odotuksiasi. On myös hienoa, että toimitus on ollut suhteellisen nopea - kiitos, että jaoit kokemuksesi kanssamme.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pidän vaateistanne

Pidän vaateistanne. Enemmän yksivärisiä, kuosittomia vaatteita. V-aukkoja!

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Ulla

Ihana kuulla, että pidät vaatteistamme. Arvostamme myös todella toivettasi yksivärisemmistä, kuosittomista malleista ja V-aukoista - tällainen palaute on meille tärkeää.

Ystävällisin terveisin,
Team Zizzi

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Zizzin taattua laatua

Zizzin taattua laatua. Vaatteet juuri oikean kokoisia ja istuvia. Tilaus helppo tehdä ja toimitus nopea.

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zizzi

Antwoord van Zizzi

Hei Susanna

Onpa ihana kuulla, että olet ollut tyytyväinen vaatteiden istuvuuteen ja että tilaaminen sujui helposti. Meille on erityisen mukava kuulla myös, että toimitus oli nopea ja kokonaiskokemus vastasi odotuksiasi.

Ystävällisin terveisin,

Team Zizzi

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer