IGP Middle East Reviews 

116
•
TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst shop ever!!! Don’t buy anything here! I 100% agree with all the negative comments!! They are scammers and customer service is absolutely terrible and no help. I ordered a bouquet of 48 roses, in... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid IGP! ⚠️ Ordered a bouquet on the 28th, but it shows “delivered” even though I never received it. I’ve tried calling, emailing, and messaging customer care, but no one is responding or helping. V... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These guys are neither professional nor reliable. Order is over 6 hours late, no communication, until I start threatening to make it a police case. Flowers arrive wilted. Box of chocolates is swapped... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Qaulity of the Gifts Supplied were Excellent the Melt Cake looked exactly as in the picture and the add ons we chose were lovely especially the Single Red Rose. We sang Happy Birthday to our daugh... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel
  2. ook in
  3. Bloemenbezorging
  4. Taartenwinkel

Geschreven door het bedrijf

IGP Middle East is more than just a gifting company. We are in the business of relationships. We enable meaningful connections between people by helping them express their feelings through our range of cakes, flowers, and gifts. Our vast international network spanning over 150 countries has already unboxed over 10 million stories of love and joy. We are experts in teleporting surprises across distances, ensuring timely deliveries that truly enhance the joy of gifting. Our team of 1500+ talented gifting gurus operates from offices across the world, including the Middle East, India, and Singapore! We believe in enriching relationships through thoughtfully curated gifts, bringing smiles to both givers and receivers. At IGP, we help you #GiftThatFeeling, indeed!


Contactgegevens

  • Warehouse No. 10, Umm Suqeim St, Al Quoz Industrial Area 3, Dubai, 00000, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

  • help@ae.igp.com
  • ae.igp.com

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

116 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 82% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(116)

59 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fake Company will never deliver your order, but takes your money with no problem

Not a real company, just a bunch of liars and thieves. I ordered with plenty of time and expected a Feb 14 Valentine delivery between 10-2 am and ensured me by phone it would be that same day when it didn’t arrive in that window. They still haven’t delivered anything and keep sending annoying, useless bot emails whenever I inquire about my order. I’ve sent numerous cancellation and refund requests and nothing is happening. You completely embarrassed me and ruined my Valentine’s Day.

Update: I’m going to contact the police in Dubai. It’s now February 18th and nothing has changed, The order was never delivered. Please don’t ever order from these SCAMMERS. They need to be closed down. This is ILLEGAL.

Look at their ridiculous bot reply below. How are they getting away with this?!

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi There, We apologize for the inconvenience and disappointment caused by your recent experience.
Please share the order details here and We will do our best to rectify the situation and ensure your satisfaction. Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scammers they destroyed my whole…

scammers they destroyed my whole valentine i wanted to surprise my boyfriend it’s 12pm and still haven’t received anything they destroyed everything for me i hate this online shop i hope no one buys anything from them such liars

14 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi There, we would like to extend our sincere apologies for the inconvenience you experienced with your recent order.
Your satisfaction is of utmost importance to us, and to help us resolve this matter swiftly, kindly help us with the order ID to investigate the issue thoroughly and take the necessary steps to ensure it doesn't happen again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

IGP is one big scam

IGP is one big scam. They say they deliver your order but it’s not true. Customer service sends templates of the messages only and repeats themselves the same way. Stay away from them. They will take your money and that’s it!

14 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

We're sorry to hear about your recent experience and we apologize for any inconvenience caused. Providing excellent customer service is our priority, and we regret that we fell short in this instance. We would appreciate the opportunity to make it right. Please share the order details here so that we can gather more information and work towards a resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BIG SCAM

BIG SCAM! My orders for Valentine’s Day did not arrived! They ruined what was supposed to be a memorable time for me and my partner!

Have no words for this! Please be warned!!!!

14 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi There, We apologize for the inconvenience and disappointment caused by your recent experience,We have sent you an email with the resolution. would request you to check with the same. Please let us know if there is anything else that we can help you with.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Such a horrible customer service my…

Such a horrible customer service my partner has been waiting all day on valentines by herself, it’s currently nearly 10pm and was advised between 11am to 5pm and then when I called they said 7pm and then on WhatsApp they finally replied to say before 9pm and we are still getting no response, it’s so disheartening and as a florist business you should be prepared for Valentine’s Day or don’t take orders

14 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

We're sorry to hear about your negative experience and we apologize for any inconvenience caused. Providing excellent customer service is our priority, and we regret that we fell short in this instance.We have sent you an email with the resolution. would request you to check with the same. Please feel free to get back to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very bad they ruined my valantine day…

Very bad they ruined my valantine day and theft my money. Yesterday I ordered cake and flowers but till now they not send very bed

14 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi Toshi, we understand that the order was placed for an important day whereas it didn't turn up the way you wanted. Please accept our sincere apology for all the hassles you have been through due to this order. Please share the order id so that we can gather more information and work towards a resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been trying to contact them…

I have been trying to contact them regarding delivery and there is no way of contacting them I had pre scheduled the delivery and still no way of responding. Not via call or chat. This is highly unacceptable

Your order (ID: 14024071)

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

We're sorry to hear about your recent experience and we apologize for any inconvenience caused. Providing excellent customer service is our priority, and we regret that we fell short in this instance. We would appreciate the opportunity to make it right. Please share the order details here so that we can gather more information and work towards a resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company at all costs – they are a scam!

I placed an order, selected a delivery slot, and even paid extra for delivery. Yet, 24 hours later, my order still hasn’t arrived. Their customer service is a complete joke – they don’t reply to emails or WhatsApp messages. The only way to reach them is by phone, and even then, you have to call five times and wait 10 minutes just to speak to someone. When they finally pick up, they just give empty promises, saying the delivery is on the way and that they’ll call back with updates. Of course, no one ever does.

This company is an absolute disgrace. Do yourself a favor and stay far away from them. They are nothing but thieves!

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi There, We apologize for the inconvenience and disappointment caused by your recent experience.
Please share the order details here and We will do our best to rectify the situation and ensure your satisfaction. Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

IGP Scammers ‼️

they are scammers! they told that order was dispatched but it was never handed over to the courier! never ever think in ordering here! worst experience.

14 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

We're sorry to hear about your recent experience and we apologize for any inconvenience caused. We got an update from our delivery team and the recipient has confirmed that the order is delivered. Please let us know if there is anything else that we can help you with.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

POOR SERVICE

I ordered last Feb 10 to be delivered today, Feb 14 to make sure that my order will be delivered on time on Valentines Day. Its been hours, no item arrived. Upon reaching out to their customer service agent, they keep telling me that its out for delivery but hours passed still no sign of the items. DISAPPOINTED!!!

I WILL DEMAND A REFUND. VERY POOR SERVICE.

14 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi JD Gumera, We apologize for the inconvenience and disappointment caused by your recent experience.
Please share the order details here and We will do our best to rectify the situation and ensure your satisfaction. Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HIGHLY NOT RECOMMENDED. BAD CUSTOMER SERVICE

I placed my order a week before Valentine's Day, anticipating a busy period and hoping that ordering in advance would ensure my delivery arrived on time. However, not only was my order delayed, but when I reached out to customer service, I was met with continuous routing to different agents and no resolution to my concerns. As a first-time customer, this experience was disappointing and frustrating. The app also offered no assistance, and I will not be recommending this shop to anyone. The lack of customer support was especially disappointing.

And they have the nerve to spam my inbox since Ive been asking where my order is

14 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi Yara, We apologize for the inconvenience and disappointment caused by your recent experience.
Please share the order details here and We will do our best to rectify the situation and ensure your satisfaction. Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not waste your money on them Highly disappointed

Highly disappointed their quality is bad and the customer service is not helpful at all. I ordered a red velvet cake and received a Vanilla cake with an insect on it. I paid for the balloons which was not delivered.
I tried calling the customer care but the agent disconnected my call twice.! And there is no response on WhatsApp chat or email. When i posted a comment on Instagram they deleted it! they only keep the fake comments. And delete the original fedbacks from their social media platform

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi Khulood, We apologize for the inconvenience and disappointment caused by your recent experience.
Please share the order details here and We will do our best to rectify the situation and ensure your satisfaction. Thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very very disappointed

Very very disappointed! I’ve ordered a gift for my daughter’s birthday, 2nd February, today is 6th of Feb. And nothing is happened. I siding receive even a proper answer from customer service. Not sure if we will get the item at all. Money is gone, birthday surprise is gone, motivation is gone…

I would never expect such bad service in UAE

2 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi Burhaneddin, we never want our customers to have an unpleasant experience with IGP,
would request you to check your email our team has already updated you with the resolution and
we have passed on feedback to our vendor team. Please let us know if you need more assistance.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service excellent product

Excellent service excellent product. Recommended 100% to those who like to personalize when it comes to gift and surprises.👌🏼👍🏼

21 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi Usman, your kind words about our Products & Services are really appreciated. We love making our customer’s days and we can’t wait to have the opportunity to make you smile again! Thanks for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful shopping experience

Marizz was extremely helpful with the customization of the caricatures and the quality of the gifts and timely delivery helped us plan our surprise party very well. So thank you IGP and Marizz

18 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi Lakshmi, your review is a great way to let us know we’re on track for making our customers smile! We appreciate you taking the time to give your feedback and look forward to serving you again in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It was my very very bad experience I’ll…

It was my very very bad experience I’ll never choose igp again

15 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi Jiya, we apologize for your recent experience. We're sorry to hear you were less than satisfied with the Products & Services.We have sent you an email with the resolution. would request you to check with the same. Please feel free to get back to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fungus ridden, poisonous Mithai sent and still no refund after 5 days

I ordered 57 dirhams worth Bhai Dooj gift for my brother to Noida, India. I wish a photograph upload was allowed to show its unbelievably horrendous condition. I asked for refund with return pick up. IGP first flatly refused and I ended up , during festivities, writing to and fro messages to get justice. After 2 days of hard work I was told they would refund my money but in reality 5 days have passed since then. Leave alone a refund, they have not responded to my mails asking for update. I sent 3 mails today and their customer service has not answered my polite update requests. THIS IS THE REAL FACE OF THIS COMPANY AND BELIEVE YOU ME I HAVE BEEN A CUSTOMER OF THIS COMPANY SINCE YEARS AND THIS IS THE TREATMENT I HAVE BEEN METED OUT FOR FIRST TIME COMPLAINT . Even this Rakhi baasi mithai was sent but I didnot complain but on Bhai Dooj all limits were crossed when 200gms of milk cake was fully fungus ridden and people could have gotten hurt. Instead they are holding on to my money NO SHAME BUT MONEY GRABBING. BEWARE. Their standards are falling day by day and instead of trying to compensate an aggrieved customer, they are harrassing me.

Update: finally got my refund today after going public with my experience.

31 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi Arti, we apologize for your recent experience. We're sorry to hear you were less than satisfied with the Products & Services.We have sent you an email with the resolution. would request you to check with the same. Please feel free to get back to us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent follow up

Excellent follow up, product was delivered on time & it was fantastic. Very organised & professional. I shall certainly be ordering again. Highly recommend it!

2 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi, thanks so much for your review Sophiya, we love getting feedback about our Products & Services and take pride in our customer service. Please get in touch if there is anything else we can do to make your day.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality of products and Customer Service

We are very impressed with the fantastic quality of the items purchased and the excellent customer service received. We had regular updates from booking all the way to delivery. Marizz from the customer support team was very professional and helpful, it was an absolute pleasure dealing with her. I highly recommend IGP Dubai. Thank you!

17 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi Ryan, your kind words about our Products & Services are really appreciated. We love making our customer’s days and we can’t wait to have the opportunity to make you smile again! Thanks for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional service

I visited website and I knew that their cake was amazing! I called them to arrange watermelon cake to surprise my friend birthday. I knew that my request is last minute and they didn’t have it in website. But Abdulrahman He is very helpful and kind, I am impressed with his service. coordinate to the team and chef to make my friend watermelon dream cake happened. Thank you chef and team Igp. Cake not just look good but the taste is very delicious!! I recommend to all my friends and family! Definitely will order it again.

19 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo IGP Middle East

Antwoord van IGP Middle East

Hi Sandy, thanks so much for taking the time to leave us a 5-star rating – it’s much appreciated!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer