Ronduit slecht. Ik huur regelmatig een auto van AmigoAutos/OKrentacar, er was zogenaamd een schade aan de auto, namelijk een hele kleine beschadiging aan de zijkant van de band. Kosten; bijna €300. Nu... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Ronduit slecht. Ik huur regelmatig een auto van AmigoAutos/OKrentacar, er was zogenaamd een schade aan de auto, namelijk een hele kleine beschadiging aan de zijkant van de band. Kosten; bijna €300. Nu... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Ik ben 8 weken bezig geweest om € 104,14 terug te krijgen omtrent de brandstof. Heb de auto in Alicante vol terug gebracht. Nu kreeg ik € 75,14 terug min € 29,- administratie kosten. Dit staat niet in... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Al jaren boek ik huurauto's via Amigo Autos. Tot kort geleden altijd zeer tevreden geweest. Mijn recente ervaring bij Firefly in Sevilla is echter volkomen anders en niet conform eerdere ervaringen.... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Totaal oncorrecte prijszetting, doorverwezen naar een andere maatschappij waar ik NOOIT nog een wagen huur. Mensen aan de balie waren ronduit bedriegers en chanteurs! Na een rekening die uiteindelij... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Ronduit slecht. Ik huur regelmatig een auto van AmigoAutos/OKrentacar, er was zogenaamd een schade aan de auto, namelijk een hele kleine beschadiging aan de zijkant van de band. Kosten; bijna €300. Nu heb ik een externe verzekering van Insurance 4 car hire. Zij werken prima, maar zij hebben een zogenaamde 'damage invoice' nodig van het verhuurbedrijf, om de kosten terug te kunnen betalen. Deze heb ik inmiddels al zeker 5x opgevraagd via de mail in de afgelopen maanden, maar ik krijg geen reactie. De telefoon wordt ook niet opgenomen.... Graag reactie Amigo Auto!

Antwoord van AmigoAutos
Ik ben 8 weken bezig geweest om € 104,14 terug te krijgen omtrent de brandstof. Heb de auto in Alicante vol terug gebracht. Nu kreeg ik € 75,14 terug min € 29,- administratie kosten. Dit staat niet in de voorwaarde, je zou het hele bedrag terug krijgen. Dus ik wil alles terug. Ik kan beter administratie kosten vragen. Heb 40 x een mail gestuurd!!! Reservering van 17-1-2020 DYS33333660 reserva 5143862 OKRENTACAR/amigoautos. Ik vind het oplichterij.

Antwoord van AmigoAutos
Altijd goed geregeld.
Ik heb meerdere keren gebukt met amigoautos en altijd perfect.
👍👍👍

Antwoord van AmigoAutos
Uitzoeken is eenvoudig, Busshuttle in Alicante was goed geregeld. Auto Fiat 500 in uitstekende staat. Dit jaar weer geboekt, want ja als je tevreden bent, verwacht je dat ook de volgende keer.

Antwoord van AmigoAutos
Reservering ging soepel door de goede ondersteuning die ik kreeg van Carlota. Ze begeleide de reservering in goede banen en alles in het Nederlands. Reacties waren binnen een half uur. Mijn ervaring is top!

Antwoord van AmigoAutos
Bij het ophalen van de auto moet je de eventuele schade aan de auto nazien, maar dit is niet beschikbaar in het nederlands en is redelijk verwarrend. ze doen dit waarschijnlijk om u aan te zetten om een volledige verzekering te kunnen afsluiten ....
Maar alles is goed verlopen :-)

Antwoord van AmigoAutos

Antwoord van AmigoAutos
No nonsence snel werkende website en dito back office afhandeling

Antwoord van AmigoAutos
Boeken is simpel en voordelig!

Antwoord van AmigoAutos
Alles prima geregeld en duidelijk op papier .alhoewel je toch het idee hebt bij het ophalen van de auto dat men je ter plekke weer een veel te dure verzekering er extra bij wil 'aansmeren' ....zeer onprettig toch

Antwoord van AmigoAutos

Antwoord van AmigoAutos
Je vraagt veel te snel om een beoordeling want ik heb wel betaald maar nog geen auto gezien

Antwoord van AmigoAutos
Zeer goede hulp via chat, snelle afhandeling van wijzigen data. Hoop dat de auto net zo soepel loopt!

Antwoord van AmigoAutos

Antwoord van AmigoAutos
ik heb onlangs een nieuwe visa kaart van de bank ontvangen, maar op die nieuwe kaarten zijn die letters en cijfers niet meer vet opgedrukt en voelbaar met de vingers als je erover wrijft, zodanig dat men geen afdruk van deze kaarten kan nemen zoals ze gewend zijn van het te doen.
Ik heb er ook niet omgevraagd om deze krediet kaarten te veranderen.
Ik ga waarschijnlijk ook niet de enige zijn die met zulke kaart rondloopt, dus goed advies jullie werken toch nauw samen met de banken, ga mee met je tijd.

Antwoord van AmigoAutos
Op de website van Amigoautos een auto voor Ibiza gereserveerd voor 16 dagen en een extra verzekering van €110. Je wilt tenslotte niet geconfronteerd worden met extra kosten in geval van schade.
De prijs gaf de doorslag (iets meer dan €200 totaal).
Op Ibiza Airport aangekomen moest ik me melden bij COLDCAR RENTAL.
De dame bij de balie vertelde me dar AmigoAutos naar Amerika was vetrokken en dat ik tot een van de laatste klanten behoorde die ze hielp.
Tot mijn verbazing vertelde ze mij dat ik de auto niet meekreeg zonder extra verzekering of borg.
Je zit hier dus tussen twee aanbieders in: Goldcar en AmigoAutos.
Je staat op je vakantiebestemming en AmigoAutos bestaat alleen op je papiertje...
Ik had 2 keuzes:
-Een blokkade op mijn creditcard voor €1100 zodat ze in geval van schade een deel van dit bedrag of het totale bedrag kunnen verrekenen
-Een extra aanvullende verzekering van €288 (!!!) zodat ik geen zorgen meer had voor extra kosten. Ik had daarmee geen eigen risico meer (begreep ik)
Ik koos voor de laatste optie omdat ik bij de in Nederland afgesloten aanvullende verzekering zelf zou moeten bemiddelen hoe ik de schade terug zou moeten krijgen.
Geen leuke ervaring.
Ik raad dus iedereen aan: Neem GEEN extra aanvullende verzekering in nederland want dat geld ben je gewoon kwijt.
Ik betaalde dus achteraf € 500
Een dure les.
De auto die ik meekreeg was prima en bijna nieuw.
Ik vind dat AmigoAutos duidelijk moet zijn over de 'waarde' van de aanvullende verzekering en het 'beleid' van Coldcar.

Antwoord van AmigoAutos

Antwoord van AmigoAutos
Mede vanwege mijn uitstekende ervaring in 2015 nu zonder aarzelen weer geboekt. Ook vrienden en bekenden al diverse malen aangeraden via AmigoAutos te boeken.

Antwoord van AmigoAutos
Reserveren ging zeer eenvoudig en alles was duidelijk.

Antwoord van AmigoAutos
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.