Autohero België Reviews 2.676

TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 286 recensies, recensenten hadden een buitengewone ervaring met dit bedrijf. Klanten prijzen de medewerkers voor hun vriendelijkheid, behulpzaamheid en de professionele manier waarop zij alles uitleggen, wat zorgt voor een vlotte afhandeling van de aankoop en levering. De service wordt als uitstekend ervaren, waarbij veel mensen de efficiëntie en het gemak van het gehele proces, van bestelling tot aflevering, benadrukken. De levering aan huis wordt vaak als top beoordeeld, met chauffeurs die op tijd zijn, vriendelijk en deskundig uitleg geven over de auto. Echter, sommige mensen waren ontevreden over de staat van de geleverde auto's, waarbij gebreken aanwezig waren die niet vermeld stonden of zelfs tot stilstand leidden kort na aankoop. Ook waren er klachten over de communicatie en afterservice, waarbij klanten zich aan hun lot overgelaten voelden of lang moesten wachten op reparaties en terugbetalingen.

Waar mensen het meest over praten

Staff

Recensenten benadrukken positieve aspecten van het personeel, waarbij velen de vriendelijkheid,... Toon meer

Service

Consumenten vinden de service over het algemeen positief, waarbij velen de professionele en goede service... Toon meer

Product

Klanten hadden dubbelzinnige ervaringen met het product, waarbij sommigen zeer tevreden waren met hun nieuwe... Toon meer

Delivery service

Mensen melden positieve ervaringen met de bezorgservice, waarbij velen de vlotte afhandeling van bestelling... Toon meer

User experience

Klanten merken consistent positieve ervaringen op, waarbij velen de service als een aanrader beschouwen en... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Hele fijne manier om een auto aan te kopen. Je kan op je gemak elke auto online bekijken die je aanspreekt, met al de kleine gebreken, zonder een verkoper die in je nek hijgt. We hebben onze eerste ke... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Verkoper Ayman heeft ons vriendelijk ontvangen. Hij heeft alles netjes uitgelegd en ons de tijd gegeven om het voertuig grondig te bekijken. Hij was zeer volledig en deed zijn uiterste best om onze... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ik had Karim als verkoper. Hele behulpzame persoon. Aangezien ik Nederlands sprak en hij Frans en beide een beetje moeite deden verliep de verkoop zeer vlot. Niets op aan te merken. Zeer gelukkige m... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

De wagen en de service was echt TOP! Arno, de chauffeur die de wagen heeft afgeleverd was echt supervriendelijk en heeft alles perfect afgehandeld! Hij belde mij zelfs een half uurtje voor aankomst op... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Autodealer

Over Autohero België

Geschreven door het bedrijf

Jouw voordelen bij Autohero: Inclusief 12 maanden garantie | Getest & rijklaar gemaakt | 21 dagen geld-terug-garantie Hier kun je bij Autohero naar uitkijken: geteste tweedehands auto's, levering aan huis, 21 dagen geld-terug-garantie, 12 maanden garantie op elke auto en betaling pas bij de levering. Optioneel bieden we je graag een verlenging van de garantie , financieringsmogelijkheden en inruil van je oude auto. Wil je meer weten? We helpen je graag! Ga naar autohero.com voor alle info en meer.

Autohero - Auto kopen: Eindelijk makkelijk / Acheter une voiture : Enfin facile !

Geschreven door het bedrijf

Ben je op zoek naar je volgende auto? Bekijk dan onze Autohero Centers of bezoek autohero.com.
Ongeacht het merk, ongeacht het model: meer dan 500 gebruikte auto's tegen top prijzen wachten op je. Elk met een transparante onderhoudsgeschiedenis, geïnspecteerd door Autohero, professioneel gereconditioneerd en met een gratis garantie van 1 jaar. Heb je vragen? Ons team staat klaar om je telefonisch, via e-mail of persoonlijk in een van onze Autohero Centers te adviseren. Vind nu je auto bij Autohero.
Vous cherchez votre prochaine voiture ? Alors, découvrez nos Autohero Centers ou visitez autohero.com.
Peu importe la marque, peu importe le modèle : plus de 500 voitures d'occasion à des prix imbattables vous attendent. Chacune a un historique de service transparent, est inspectée par Autohero, reconditionnée professionnellement et est livrée avec une garantie gratuite d'un an. Vous avez des questions ? Notre équipe sera ravie de vous conseiller par téléphone, par e-mail ou en personne dans l'un de nos Autohero Centers. Trouvez dès maintenant votre voiture chez Autohero.

Jouw voordelen bij Autohero:

Inclusief 12 maanden garantie | Getest & rijklaar gemaakt | 21 dagen geld-terug-garantie

Inclusief 12 maanden garantie | Getest & rijklaar gemaakt | 21 dagen geld-terug-garantie
Hier kun je bij Autohero naar uitkijken: geteste tweedehands auto's, levering aan huis, 21 dagen geld-terug-garantie, 12 maanden garantie op elke auto en betaling pas bij de levering. Optioneel bieden we je graag een verlenging van de garantie , financieringsmogelijkheden en inruil van je oude auto. Wil je meer weten? We helpen je graag! Ga naar autohero.com voor alle info en meer.

Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goeie service

Goeie service, goeie uitleg. Alles van uitleg gekregen van de auto en zeer goeie verkoper “Niguel” van AutoHero Kortrijk TOP.

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Ylez Oziev,

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en de duidelijke uitleg over de wagen. We geven uw complimenten met veel plezier door aan Niguel in Kortrijk — dat zal hij zeker waarderen.

We wensen u veel rijplezier en staan graag opnieuw voor u klaar in de toekomst!

Met vriendelijke groet,
Autohero Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

heel vriendelijk personeel

heel vriendelijk personeel, telefonisch snel geholpen met mijn vragen over de wagen. levering op het correcte tijdstip.

21 april 2026
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Vicky,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u onze service als vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren en dat uw vragen snel beantwoord werden.

Ook zijn we blij dat de levering naar wens en op het afgesproken tijdstip is verlopen.

Wij wensen u veel rijplezier en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn!

Met vriendelijke groet,
Het Autohero-team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vandaag is mijn nieuwe auto geleverd…

Vandaag is mijn nieuwe auto geleverd door Ayman, supervriendelijke jongen die zeer correct is en het hele levering en ophaal proces mij perfect heeft uitgelegd. Een jongen die van zijn vak houdt en auto's als hobby heeft

20 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw mooie review! Gefeliciteerd met uw nieuwe auto 🚗

Wat fijn om te horen dat de levering naar wens is verlopen en dat Ayman u zo goed heeft geholpen. We zijn blij dat hij het proces duidelijk heeft uitgelegd en zijn enthousiasme voor het vak heeft kunnen overbrengen. Uw complimenten geven wij dan ook graag aan hem door.

Wij wensen u veel rijplezier en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn!

Met vriendelijke groet,
Het Autohero-team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

niet tevreden.

ik heb een peugeot gekocht van 4 jaar oud met 10500 km.een mooie auto .maar 2maanden later moest ik al een onderhoud laten doen die mij 450 euro heeft gekost.dat vind ik niet normaal.nu 3maanden later ondek ik dat er beschadigen zijn in het dak.verf sprigt open van binnen naar buiten.schilfers.het is makkelijk nu om te zeggen dat dit met de verkoop nog niet was.terwijl je duidelijk kunt zien dat het een propleem is dat al langer bestaat.ik ben zeker niet tevreden voor de manier dat ze mij afschepen.auto is volledig betaalt dus dit is de gemakkelijkste manier om een klant te behandelen.ik zal niemand aan raden om bij auto hero te kopen .van rompaey daniel

20 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste meneer Van Rompaey,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat u niet tevreden bent en dat u deze problemen heeft ondervonden met uw voertuig.

Dit is uiteraard niet de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Wij begrijpen dat de kosten voor onderhoud en de door u beschreven lakschade bijzonder vervelend zijn, zeker zo kort na aankoop.

Wij nemen uw feedback zeer serieus en willen dit graag verder voor u onderzoeken. Kunt u alstublieft contact opnemen met onze klantenservice onder vermelding van uw gegevens? Dan kijken wij samen met u naar een passende oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Het Autohero-team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Het was een zeer professionele en…

Het was een zeer professionele en vriendelijke aflevering van de aankoop van onze mini cooper. Jurgen en Zulfi zijn heel vriendelijk en goede uitleg.

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Viviane,

Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te horen dat de aflevering van uw Mini Cooper professioneel en prettig is verlopen.

Wij zijn blij dat Jurgen en Zulfi u goed hebben kunnen begeleiden en alles duidelijk hebben uitgelegd. Uw complimenten geven wij graag aan hen door.

Wij wensen u veel rijplezier en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn!

Met vriendelijke groet,
Het Autohero-team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

zand in de ogen

Begin maart een prijs gevraagd voor mijn wagen en een hele mooie gekregen. Doordat mijn nieuwe wagen nog even op zich liet wachten, begin april opnieuw een prijs gevraagd. Deze was €1.500 minder, maar nog steeds acceptabel dus daarom besloten een afspraak te maken in Herk-de-Stad om de wagen te verkopen. Na keuring van de wagen werd deze perfect in orde geacht, doch kon er geen verkoop doorgaan aangezien ze dit niet doen bij die type wagens (Ford transit Sport). Waarom dan een prijs aanbieden en zand in de ogen strooien door te beloven van deze over te kopen als deze in orde is?? Foto's werden getrokken van elke cm om deze ergens te koop te zetten en beloofd werd om tussen de 2 à 5 dagen iets te laten weten + na 7d zonder goede prijs zou alles vervallen (???). Nooit is er enig contact terug geweest, zelfs niet na een mail gestuurd te hebben.

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Dennis,

Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Het spijt ons oprecht om te horen dat dit proces voor u zo frustrerend is verlopen.

Wij begrijpen dat het zeer verwarrend en teleurstellend is om eerst een prijsindicatie te ontvangen en vervolgens ter plaatse te horen dat uw voertuig niet in aanmerking komt, zeker wanneer hierover vooraf geen duidelijke communicatie is geweest. Ook het uitblijven van verdere opvolging is uiteraard niet de service die u van ons mag verwachten.

Uw feedback nemen wij zeer serieus, omdat dit ons helpt om onze processen en communicatie te verbeteren. Wij kijken dit graag verder voor u na om te begrijpen wat hier precies is misgelopen.

Kunt u alstublieft contact opnemen met onze klantenservice onder vermelding van uw gegevens? Dan zorgen wij ervoor dat dit intern wordt opgevolgd en dat u alsnog een duidelijke terugkoppeling ontvangt.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.

Met vriendelijke groet,
Het Autohero-team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Heel vriendelijk en heel tevreden 👍

Heel vriendelijk en heel tevreden 👍

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Javier,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u onze service als vriendelijk heeft ervaren en dat u tevreden bent.

Wij wensen u veel rijplezier en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen helpen!

Met vriendelijke groet,
Het Autohero-team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goede communicatie

Goede communicatie, alles goed geregeld, Ayman (de bezorger) geweldige kerel! Heel vriendelijk en behulpzaam

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Melanie,

Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te horen dat de communicatie vlot verliep en dat alles goed geregeld was.

Wij zijn ook blij dat Ayman u zo vriendelijk en behulpzaam heeft kunnen ondersteunen tijdens de levering. Uw complimenten geven we graag aan hem door.

Wij wensen u veel rijplezier en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn!

Met vriendelijke groet,
Het Autohero-team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Zeer goede ervaring

Zeer vlot en correct. Aankoop via de website is eenvoudig. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn wagen en de levering (door Samir) was heel vriendelijk, aangenaam en professioneel. De auto komt proper en goed onderhouden aan. Echt een goede ervaring!
Enig minpuntje is dat het regelen van de levering zelf niet vlot verliep, deels omdat de mensen aan de lijn onvoldoende Nederlands spraken, en deels omdat men een foutief leveruur had doorgegeven (ik ben uit mijn bed gebeld, haha).

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Hannelore,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve review! Fijn om te horen dat het aankoopproces via onze website vlot en eenvoudig verliep en dat u goed op de hoogte bent gehouden van de status van uw wagen.

Wij zijn ook blij dat de levering door Samir vriendelijk, aangenaam en professioneel is verlopen, en dat de auto in goede staat is aangekomen. Uw complimenten geven wij graag aan hem door.

Tegelijkertijd willen wij u bedanken dat u ook uw verbeterpunt met ons deelt. Onze excuses voor het ongemak rond de planning van de levering en de communicatie hierover. Wij begrijpen dat dit niet de ervaring is die u van ons mag verwachten en nemen uw feedback mee om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Wij wensen u veel rijplezier en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn!

Met vriendelijke groet,
Het Autohero-team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Vlot verlopen

Goede telefonische communicatie bij het kopen van de wagen, maar 1 probleem bij de papieren van de keuring dat ik jammer genoeg zelf heb moeten oplossen.

Pick-up liep wel supper vlot, veel vriendelijk personeel en heel goed geholpen door Ayman (pick-up punt Herstal) die zijn tijd nam om samen de wagen te bekijken, imperfecties te noteren en uitleg te geven. Auto was super proper, en niets op aan te merken.

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Lisa,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review en het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat de telefonische communicatie bij de aankoop goed verliep en dat de pick-up in Herstal zo vlot is gegaan.

We zijn ook blij dat Ayman u zo vriendelijk en zorgvuldig heeft geholpen bij de controle van de wagen en de overdracht. Uw complimenten geven we zeker aan hem door.

Tegelijk vinden we het jammer om te horen dat u zelf nog een probleem met de keuringsdocumenten heeft moeten oplossen. Dat is uiteraard niet de bedoeling en we begrijpen dat dit vervelend is geweest. We nemen uw feedback mee om dit proces verder te verbeteren.

We wensen u veel rijplezier en danken u voor het vertrouwen!

Met vriendelijke groet,
Het Autohero-team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Tevreden klant

Beetje sceptisch tegenover het hele concept van een auto online kopen, maar erg vriendelijk personeel, goed geholpen, vragen beantwoord en tot hier toe een fijne wagen in mijn bezit.

11 april 2026
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Elsken,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Fijn om te horen dat u ondanks uw aanvankelijke twijfel toch een positieve ervaring heeft gehad en dat ons team u goed heeft kunnen begeleiden en al uw vragen heeft kunnen beantwoorden. We zijn ook blij dat u tevreden bent met uw wagen tot nu toe.

We wensen u veel rijplezier en staan graag opnieuw voor u klaar in de toekomst!

Met vriendelijke groet,
Autohero Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

De verkoop liep supervlot!

De verkoop liep supervlot!
Moest niets behalve betalen en de auto ophalen. Al de rest werd geregeld voor mij.
Top service.

11 april 2026
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Thomas,

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Fijn om te horen dat de verkoop zo vlot is verlopen en dat u alles als zorgeloos heeft ervaren. We zijn blij dat we u volledig konden ontzorgen en dat alles naar wens is geregeld.

We wensen u veel rijplezier met uw wagen en staan graag opnieuw voor u klaar in de toekomst!

Met vriendelijke groet,
Autohero Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

auto gekocht

We hadden een auto gekocht bij AutoHero. Voordat we hem konden gaan halen hebben we zelf meerdere malen moeten bellen wanneer we deze mochten komen halen. Dit was gezet op vandaag 10/04, deze aankoop van de auto was ook geregeld met een overnamen premie. We hebben hiervoor alles in het werk gesteld om hier volledig mee in orde te zijn. Nu krijgen we 2uur tevoren de melding dat de autoverkoop niet zal kunnen doorgaan zonder verdere informatie. We hebben een aangetekend schrijven betaald voor ons inschrijvingsbewijs over te zetten maar hiervoor een terugbetaling krijgen lijkt een ingewikkelde zaak... Heel slechte service en communicatie.

Nu wat telefoontjes te doen hebben ze besloten ons toch een compensatie te geven, wat dan wel weer goede communicatie was. We steken het dus op een jammerlijk voorval...

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Dorus Dooren,

Hartelijk dank dat u uw ervaring met ons deelt. Het spijt ons oprecht om te lezen dat het traject richting aflevering niet volgens planning is verlopen en dat de communicatie rond de timing van de ophaling voor u onduidelijk en frustrerend was.

Wij begrijpen heel goed dat dit extra ongemak veroorzaakt, zeker wanneer u alles tijdig in orde heeft gebracht, zoals de inschrijving en overname. Dat de levering op het laatste moment niet kon doorgaan, is niet de ervaring die wij willen bieden.

Tegelijk zijn we blij te lezen dat er nadien alsnog contact is geweest en dat er een passende compensatie is voorzien. We nemen uw feedback over de communicatie en planning serieus om dit in de toekomst beter te laten verlopen.

Met vriendelijke groet,
Autohero Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Heel tevreden zeer vriendelijk en goede…

Heel tevreden zeer vriendelijk en goede uitleg van Niguel

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Nadia Dufrasnes,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en de vriendelijke service en duidelijke uitleg van Niguel zo heeft gewaardeerd. We geven uw complimenten met veel plezier aan hem door.

We wensen u veel rijplezier en staan graag opnieuw voor u klaar in de toekomst!

Met vriendelijke groet,
Autohero Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Momodou Lamin Gassama,

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Fijn om te horen dat u onze klantendienst als snel en vriendelijk heeft ervaren. Dat is precies waar wij naar streven.

We wensen u veel rijplezier en staan graag opnieuw voor u klaar in de toekomst!

Met vriendelijke groet,
Autohero Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ik werd geholpen door Koen

Ik werd geholpen door Koen, hij was zeer behulpzaam van begin tot einde.
Perfecte uitleg over de wagen!
Alles zeer nauwkeurig nagekeken en als er iets in orde was werd het direct vervangen.
Dankjewel!!

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Przemek Baldas,

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door Koen en dat u zijn begeleiding, uitleg en zorgvuldige aanpak zo heeft gewaardeerd. We geven uw complimenten met veel plezier aan hem door.

We wensen u veel rijplezier met uw wagen en staan graag opnieuw voor u klaar in de toekomst!

Met vriendelijke groet,
Autohero Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Een absolute aanrader

Een absolute aanrader. Mijn garagist had mij de auto aangeraden die ik gekocht heb.
Bij het bestellen was er een technisch probleem met de verificatie van mijn telefoonnummer. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen en ben enorm goed verdergeholpen door Aaron, de verantwoordelijke.
Je wordt vervolgens constant op de hoogte gehouden van het verdere verloop en een paar dagen later was de auto reeds gekeurd en klaar om af te halen.
Ayman die ons verdergeholpen heeft in Luik is ongelooflijk vriendelijk en hulpvaardig en heeft alles duidelijk uitgelegd en overlopen vooraleer ik de auto kon meenemen waarvoor dank.
Volgens mijn garagist had de distributieriem reeds vervangen moeten zijn gelet op de leeftijd, maar was nergens terug te vinden in de onderhoudshistoriek. Daarom had ik hiervoor een claim ingediend.
Jammer genoeg valt dit niet onder de garantievoorwaarden, dus zal ik deze op mijn kosten moeten laten vervangen om eventuele extra schade en kosten te voorkomen.
Het is natuurlijk zeer jammer dat ik direct onvoorziene kosten heb vlak na de aankoop van een tweedehandswagen, maar werd wel vriendelijk en duidelijk gecommuniceerd.

3 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Didgeridoo1,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve review!

Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door Aaron tijdens het bestelproces en dat de communicatie en opvolging duidelijk en vlot verliepen. Ook geven we uw complimenten met veel plezier door aan Ayman in Luik voor zijn vriendelijke en behulpzame service bij de aflevering.

We begrijpen dat het jammer is dat de vervanging van de distributieriem niet onder de garantie viel en dat dit een onverwachte kost met zich meebrengt. Tegelijk zijn we blij dat u onze communicatie rond uw claim als duidelijk en correct heeft ervaren.

We wensen u veel veilige kilometers en rijplezier met uw wagen!

Met vriendelijke groet,
Autohero Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Geweldig in be zo blij met mijn nieuwe…

Geweldig ik be zo blij met mijn nieuwe auto!
!
Dankjewel autohero voor de snelle service 🙂

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Kina,

Hartelijk dank voor uw enthousiaste review!

Wat fijn om te horen dat u zo blij bent met uw nieuwe auto en dat u tevreden bent over onze snelle service. Daar doen we het voor 😊

We wensen u heel veel rijplezier en staan graag weer voor u klaar in de toekomst!

Met vriendelijke groet,
Autohero Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Heel slechte ervaring !!

Heel slechte ervaring !!

Auto gekocht .
Eerst content van alle communicatie en verloop ...
TOT we onze auto gingen ophalen.

Er waren enkele heel kleine imperfecties aan die we wisten .
Heel aanvaardbaar , het is tenslotte een 2dehands auto .

Toen we hem ophaalde zei de meneer die ons hem overhandigde .

Sorry ..
Maar ...
Beetje een domper ..
Want ...

Er is tijdens het transport naar onze depot een sterretje in de voorruit gekomen , recht in het gezichtsveld.
( dus na de keuring )

Maar. ..zeiden ze ...
Geen probleem ...
Het gaat in orde komen ,
Alles wordt perfect hersteld bij onze partner autoglass.

Wij maken een afspraak om dit in orde te brengen. ( onze tijd en 70 km)
Wat blijkt !!!!
" De breuk is reeds hersteld !!!???"
Alhoewel ze ons gezegd hebben dat de breuk heel recent was !

Z0 hebben wij de auto NIET!! Aangekocht .
Wie koopt nu een auto met een ster in de ruit ?

Gemaild naar dienst Claims
En wat blijkt ..!!!

Ze willen dit NIET erkennen !?
Zij zeggen , de ruit is hersteld dus
Geen verdere tussenkomst .

Dus er moet toch ergens dingen gefoefeld zijn en eerlijkheid lijkt hier ver weg !

Meerdere malen uitgelegd dat wij die auto zo NIET aangekocht hebben en niet zo zouden gekocht hebben maar ze wimpelen ons constant af!

Laatste mail was .
" dossier afgesloten "

We hebben niet op krediet gekocht
Een extra verzekering genomen om toch een goede service te krijgen.

Echt heel zwaar teleurgesteld en boos !

Vind dit echt niet kunnen !



3 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Serge Quackelbeen,

Bedankt dat u uw ervaring zo uitgebreid met ons deelt. Het spijt ons oprecht om te lezen dat dit traject voor u zo teleurstellend is verlopen.
Wij begrijpen dat het zeer frustrerend is wanneer er bij levering een schadepunt wordt vastgesteld dat niet overeenkomt met uw verwachtingen, en dat de opvolging door u als onvoldoende duidelijk en onbevredigend wordt ervaren. Zeker wanneer u vertrouwen heeft gesteld in onze service en garantie.

Tegelijk willen we benadrukken dat wij elke wagen vóór verkoop en levering volgens vaste kwaliteits- en inspectieprocessen behandelen, en dat eventuele schade die tijdens transport ontstaat normaal gezien via onze procedures wordt opgevolgd en hersteld via onze partners. In dit geval betreuren we dat dit voor u niet als transparant en consistent is ervaren.

Uw feedback over de communicatie en de afhandeling nemen wij mee ter evaluatie van onze interne processen.

Met vriendelijke groet,
Autohero Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nog NOOIT meegemaakt

Nog NOOIT meegemaakt

Januari 2025 een auto gekocht bij Autohero + 2 jaar autohero garantie.
Maand geleden licht “motor storing” op
Claim ingediend bij Autohero.
Offerte laten maken bij een erkende garage
Blijkt om de turbo te gaan.
Offerte Ingediend bij Autohero, na een half uur goedgekeurd.
Dan de reparatie laten uitvoeren.
Factuur direct betaald door autohero.
Auto afgehaald en na testritje alles ok
Alles zeer vlot verlopen
Vandaar de titel

Bedankt voor de zeer vlotte behandeling en communicatie met het claims management team

3 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Autohero België

Antwoord van Autohero België

Beste Marc Peeters,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve review!

Wat fijn om te horen dat uw claim zo vlot en correct is verlopen en dat zowel de goedkeuring als de afhandeling van de reparatie naar tevredenheid zijn behandeld. Precies in dit soort situaties is het onze bedoeling om snel en transparant te handelen, zodat u zonder zorgen weer de weg op kunt.

We geven uw complimenten graag door aan ons claims management team. Bedankt ook voor uw vertrouwen in Autohero.

We wensen u nog veel veilige en aangename kilometers toe!

Met vriendelijke groet,
Autohero Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer