Hele fijne manier om een auto aan te kopen. Je kan op je gemak elke auto online bekijken die je aanspreekt, met al de kleine gebreken, zonder een verkoper die in je nek hijgt. We hebben onze eerste ke... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Geschreven door het bedrijf
Geschreven door het bedrijf

Inclusief 12 maanden garantie | Getest & rijklaar gemaakt | 21 dagen geld-terug-garantie

Uitbreidingstraat 82, 2600, Berchem (Antwerpen), België
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Ssangyong van 2023.
Het liep al meteen fout bij de inschrijving met een ontbrekend document. Maar goed dat kreeg ik dan uiteindelijk toch bij de levering die op zich wel vlot verliep, vriendelijke man. Echter zaten de onderhoudsfacturen er niet bij maar hij zij dat dat normaal was, "tegenwoordig staat dat allemaal online". Dat was dus niet het geval...
Dat waren al twee waarschuwingen, eigenlijk al drie want mijn makelaar had gezegd dat het miserie zou worden op basis van dat ontbrekend document (e705, heeft iets met buitenlandse inschrijving te maken). Maar goed, gezien de hoge score hier en het ingevulde onderhoudsboekje bleef ik optimistisch.
Derde waarschuwing tijdens mijn eerste rit, de remmen maakten lawaai bij vertrek, het is een automaat dus rem loslaten om te vertrekken.
Lang verhaal kort. Na vier maanden en 2000km zit ik al aan het vierde gebrek. Eerst die remmen, dan een motorstoring, de koffer die niet meer open ging en nu de ventilatiestand die niet meer verandert en een tikkend geluid maakt. Als kers op de taart is de "premium" garantie van 999 euro enorm omslachtig en niet bepaald klantvriendelijk.
Ik werd trouwens ook niet doorverwezen naar een partner garage, dat moest ik allemaal zelf regelen en die garage stond uiteraard niet te springen om aan die kafkaiaanse procedure te beginnen.
Uiteraard raad ik dit bedrijf bijgevolg ten zeerste af. 👎🏻👎🏻👎🏻

Antwoord van Autohero België
Snel, gemakkelijk, duidelijk, fijne garantie. Auto goed nagekeken en wat vervangen moest worden reeds vervangen. Fijn!

Antwoord van Autohero België
Ik had Karim als verkoper. Hele behulpzame persoon. Aangezien ik Nederlands sprak en hij Frans en beide een beetje moeite deden verliep de verkoop zeer vlot. Niets op aan te merken.
Zeer gelukkige met de nieuwe auto.

Antwoord van Autohero België
mijn auto kopen verliep redelijk vlot en de klanteservice was behulpzaam ( soms een beetje traag en langzaam zeker nog wat werkpuntjes). voor de rest was het een goede ervaring zeker wel een aanrader. ze hebben goede financierings opties. wel zou het handiger zijn als er op de website meer info stond over je huidig dossier.

Antwoord van Autohero België
Keurig en super snel en vakkundige uitleg door Niguel!!

Antwoord van Autohero België
Ik heb bij Autohero een Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TSI 4Motion uit 2018 gekocht voor ruim €21.000, inclusief een uitgebreide garantie.
Nog geen 24 uur na levering kreeg de auto al ernstige technische problemen. Er ontstonden onder andere een EPC-storing, vermogensverlies, schokken tijdens het rijden en een defect aan het achterdifferentieel. Uit de diagnose van de garage bleek dat de herstelkosten oplopen tot duizenden euro's.
Autohero heeft uiteindelijk aangegeven de auto terug te willen nemen omdat de reparatiekosten te hoog zijn. Op zich waardeer ik dat zij de problemen erkennen, maar de verdere afhandeling verloopt zeer traag en moeizaam.
Ik wacht inmiddels al meer dan twee weken op een concrete afspraak of datum voor het ophalen van het voertuig. Ondanks meerdere telefoongesprekken, e-mails en terugbelverzoeken blijft duidelijke communicatie uit. Afspraken om terug te bellen zijn meerdere keren niet nagekomen en ik moet telkens zelf opnieuw contact opnemen om informatie te krijgen.
Omdat ik de auto nodig heb voor mijn werk, zorgt deze situatie voor veel onzekerheid en frustratie. Daarnaast wacht ik nog steeds op duidelijkheid over de verdere afhandeling en terugbetaling.
Van een groot en professioneel autobedrijf had ik een veel snellere en klantvriendelijkere afhandeling verwacht, zeker gezien het feit dat de gebreken zich binnen 24 uur na levering hebben voorgedaan.
Ik hoop dat Autohero deze situatie alsnog snel en correct oplost, maar mijn ervaring tot nu toe is helaas zeer teleurstellend.

Antwoord van Autohero België
Was een zeer goed verkoop. Is mijn 2de auto dat ik er al koop. Ik ben goed geholpen door Karim

Antwoord van Autohero België
Ze beloven wagens die grondig gecontroleerd zijn. Echter heb je kort na aankoop al zoveel problemen met de wagen. Ondanks de premium garantie die ze zo graag verkopen weigeren ze herstellingen die moeten gebeuren omdat dit volgens hen niet gedekt is. De grote bekende garages weigeren nog met Autohero samen te werken, dat zegt ook genoeg. Schandalig!

Antwoord van Autohero België
Deze ervaring was in vergelijking met de vorige aankoop een ongestructureerde chaos.
Auto X was net voor mij door iemand anders gekocht, jammer maar kan gebeuren. Ik wil dan auto Y kopen, wanneer dat volgens de website de auto moet geleverd zijn in het ophaalpunt naar keuze blijkt dat de auto nog niet gekeurd is. De reden is dat de auto nog een onderhoud moet krijgen en ze weten niet wanneer dat kan plaatsvinden, op de informatiepagina van de auto staat dat deze onlangs pas op onderhoud was geweest in hun werkplaats en alles perfect in orde was.
Ondertussen was auto X weer beschikbaar omdat de koper geen financiering kreeg, vermits dit mijn eerste keuze was nam ik deze weer in de verkoop. Volgende dag via mail netjes alle documenten ontvangen om de auto in te schrijven (alsook die van auto Y die zogezegd niet kon gekeurd worden).
Papieren worden opgestuurd naar verzekeraar en blijkt dat deze papieren gebruikt waren door de vorige potentiële koper en de auto moest hierdoor opnieuw langs de keuring van verkoop.
Volgend contactmoment zeggen ze dat ze niet naar de keuring kunnen omwille van een probleem bij de DIV.. dit gaat dagen verder tot er op een gegeven moment een medewerker zegt dat zolang de vorige potentiële koper de documenten niet terug stuurt, de wagen niet kan verkocht worden. Timeline onbekend.. weer terug naar auto Y, documenten had ik nog, auto meteen ingeschreven en dan hoop je door 2 weken van het kastje naar de muur gestuurd te worden ze even een extra moeite zouden doen om de verkoop meteen de dag nadien te laten plaatsvinden, helaas... medewerker van levering ging informatie inwinnen en gooit men de telefoon dicht. Nadien telkens ik in wacht sta, wordt de lijn onderbroken. Blijkbaar hanteert niet iedereen daar de klanttevredenheid en is er duidelijk werk aan jullie interne communicatie.

Antwoord van Autohero België
Topservice bij afhaling wagen van Karim! Vriendelijk, behulpzaam, professioneel en alles duidelijk uitgelegd. Bedankt Karim!

Antwoord van Autohero België
Ik haalde vandaag mijn nieuwe cla op de wagen was super net en in goeie staat Niguel deed de overname van mijn huidige wagen en alles verliep zeer vlot. Autohero = TOP

Antwoord van Autohero België
Zeer goede ervaring met Autohero en absoluut tevreden met mijn nieuwe auto. Van de eerste stappen op de website tot de levering van de auto werd men zeer goed begeleid en op de hoogte gebracht van elke update.
De levering verliep vlekkeloos. Onze leveraar Ayman was zeer vriendelijk en behulpzaam in dit proces.
Enige tip: Tracht het verloop en de status van de financiering duidelijker aan te kaarten op de website. Dit zorgde voor verwarring.
Zeker een aanrader voor de vlotte ver- en/of aankoop van jouw auto!

Antwoord van Autohero België
Alles liep vlotjes en fantastische auto bedankt alles tot hiertoe in orde top

Antwoord van Autohero België
Voor ons was het een grote stap om een wagen te kopen zonder hem vooraf gezien te hebben. Na veel twijfelen hebben we het toch gedaan, en daar hebben we nog geen minuut spijt van gehad.
Vanaf het eerste contact verliep alles vlot: vriendelijke medewerkers, snelle communicatie en een correcte opvolging. Bij de afhaling zagen we onze nieuwe BMW X5 al blinken vanop de afrit. De wagen was perfect gepoetst en we kregen een duidelijke en degelijke uitleg.
Na enkele dagen kwamen er toch een paar kleine kinderziektes naar boven. Ook dat werd echter correct aangepakt. Dankzij de Premium Garantie konden we de wagen bij BMW binnenbrengen voor diagnose. BMW maakte een offerte op en die werd door Autohero binnen de twee uur goedgekeurd. De wagen mag nu terug binnen voor de nodige herstellingen, waarbij de facturatie rechtstreeks tussen BMW en Autohero wordt geregeld. Zo hoort het.
Voor mensen die twijfelen om een wagen bij Autohero te kopen: gewoon doen. Onze ervaring is bijzonder positief geweest. Niet alleen tijdens de aankoop, maar vooral ook bij de service achteraf.
Wanneer het tijd wordt om één van onze andere wagens te vervangen, komen wij zeker terug.

Antwoord van Autohero België
Ik heb de wagen van Autohero ontvangen op 23 januari 2026. Reeds op 26 januari 2026 heb ik een dossier geopend omdat ik onmiddellijk vaststelde dat de wagen tijdens het rijden naar rechts trekt. Wanneer ik het stuur loslaat, wijkt de wagen duidelijk af naar rechts en moet ik voortdurend tegensturen.
Dit probleem werd dus slechts enkele dagen na de levering gemeld en is tot op vandaag nog steeds niet opgelost, ondanks meerdere bezoeken aan garages en verschillende controles.
Uiteindelijke werd bij het vervangen van de band vastgesteld dat de velg aan de binnenzijde beschadigd is. Dit verklaart waarom de uitlijning en balancering nooit correct konden worden uitgevoerd.
Ik kan onmogelijk aanvaarden dat ik hiervoor verantwoordelijk zou zijn. De schade bevindt zich aan de binnenzijde van de velg en is niet zichtbaar bij een normale visuele controle. Bovendien werd het probleem reeds op 26 januari gemeld. Het feit dat deze schade tijdens eerdere controles niet werd vastgesteld, betekent niet dat ze toen niet aanwezig was. Integendeel, dit toont eerder aan dat de wagen vóór levering niet voldoende werd gecontroleerd en dat de eerdere onderzoeken niet grondig genoeg waren.
Het kan niet mijn verantwoordelijkheid zijn dat een gebrek dat vanaf het begin aanwezig was pas later correct werd vastgesteld. Ik ben van mening dat het probleem reeds bestond op het moment van levering en dat ik hiervan onmiddellijk melding heb gemaakt.
Na meer dan drie maanden wachten is het oorspronkelijke probleem nog steeds niet opgelost en word ik nu ten onrechte verantwoordelijk gesteld voor een defect dat ik niet heb veroorzaakt.

Antwoord van Autohero België
Wij zijn heel tevreden van de bijzondere levering.precies een paus mobiel.
Een zeer vriendelijke chauffeur (Samir)
Hartelijk dank.J.V.D.S

Antwoord van Autohero België
Mijn wagen werd geleverd door Samir en deze man was heel vriendelijk en heeft alles zeer goed uitgelegd. Zeker een aanrader.

Antwoord van Autohero België
Karim is een heel vriendelijke en betrouwbare verkoper, heel goed afgehandeld en professioneel!

Antwoord van Autohero België
Hele fijne manier om een auto aan te kopen. Je kan op je gemak elke auto online bekijken die je aanspreekt, met al de kleine gebreken, zonder een verkoper die in je nek hijgt. We hebben onze eerste keuze ook weer zonder problemen kunnen annuleren toen we begonnen te twijfelen en de auto die we uiteindelijk gekocht hebben kwam heerlijk proper aan alsof er nog nooit mee gereden was. De enige reden dat ik geen 5 sterren geef is omdat we nog niet vaak met de auto hebben gereden. Maar tot nu toe was de ervaring geweldig!

Antwoord van Autohero België
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.