Verkoper Ayman heeft ons vriendelijk ontvangen. Hij heeft alles netjes uitgelegd en ons de tijd gegeven om het voertuig grondig te bekijken. Hij was zeer volledig en deed zijn uiterste best om onze... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Geschreven door het bedrijf
Geschreven door het bedrijf

Inclusief 12 maanden garantie | Getest & rijklaar gemaakt | 21 dagen geld-terug-garantie

Uitbreidingstraat 82, 2600, Berchem (Antwerpen), België
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
heel goeie service en zeker en vooral veel uitleg gekregen bij levering!!!
Dankjewel Koen! Ik ben heel tevreden met mijn aankoop bij autohero

Antwoord van Autohero België
Werdt altijd van alles op de hoogte gehouden over de aankoop van mijn wagen en werdt ook geleverd op het uur dat was afgesproken en bij aankomst werdt ik ook goed geholpen

Antwoord van Autohero België
Alles is verlopen zoals afgesproken,bij levering heeft Koen de volledige uitleg gedaan waarvoor dank

Antwoord van Autohero België

Antwoord van Autohero België
Ik heb twee auto’s bij hen gekocht en beide hadden problemen. Ik begrijp niet waarom ik meer dan de marktprijs moet betalen zonder noemenswaardige service.
De auto’s worden helemaal niet gecontroleerd (stel je voor dat de auto die ik kocht een deur had die niet eens openging). Op de website stond dat de auto twee sleutels heeft, maar ik kreeg slechts één sleutel.
Er wordt gemanipuleerd met de prijzen.
De meeste gebreken die op de foto’s staan zijn niet volledig weergegeven; je ontdekt veel meer problemen nadat je de auto hebt ontvangen.
Wanneer je met hen over de problemen praat, maken ze de zaken moeilijk en moet je zelf naar oplossingen zoeken.
Ik raad absoluut niet aan om met hen zaken te doen.

Antwoord van Autohero België
Geweldige service! Alles verliep heel vlot. Koen die de auto kwam leveren was super vriendelijk en behulpzaam. Dit maakt de hele ervaring top!

Antwoord van Autohero België
Vandaag leverde Arno van Autohero mijn BMW af. Een prachtige auto natuurlijk, maar wat een fijne service! Het is de tweede achtereenvolgende auto die ik koop bij Autohero, en dat is een bewuste keuze omdat de kwaliteit en de service gewoon heel goed is. En dat in het leverproces een man als Arno de auto komt leveren, die (ondanks tegenslag) echt moeite heeft gedaan om hier te komen, zo positief en servicegericht: dat zijn echt de kersen op de taart. Top!

Antwoord van Autohero België

Antwoord van Autohero België
Heel gode service,
Niguel was heel vriendelijk, de auto was zeeer proper, zoals nieuw.
ik raad zeker aan,

Antwoord van Autohero België

Antwoord van Autohero België
Audi A5 van 2019 besteld met gedeeltelijke financiëring en binnen de 5 dagen de auto mogen gaan afhalen bij Autohero Machelen. Dikke merci aan Boris, de medewerker ter plaatse. Heel vriendelijk en enorm behulpzaam!

Antwoord van Autohero België
We waren echt super tevreden over Autohero en planden er zelf nog een auto te kopen. Tot je de waarborg wil gebruiken. Dan is het AutoZERO. Dan zoeken ze zelf voor de allerkleinste bedragen (160€) procedurefoutjes om toch maar de rekening niet te hoeven betalen, zelfs na hun expliciete schriftelijke akkoord voor diagnose en daarna ook voor facturatie en met opgave van hun facturatie gegevens. Dan blijkt achteraf,na enkele rappels van de garage, het akkoord toch enkel over de diagnose te gaan, maar niet over de oplossing. En aangezien de oplossing niet apart goedgekeurd werd vervalt ook de diagnose goedkeuring,... Ze vinden eender wat uit en hopen dat je het na vele telefoons en wachttijden en onbeantwoorde mails dan maar opgeeft. Aan de garage vertellen ze dan na maanden dat ze jou zogezegd verwittigd hebben dat jij moet betalen in hun plaats,...
Heel erg jammer want ik vind hun concept super. Maar premium garantie en ondersteuning is misleidend, oneerlijk en bedrieglijk.

Antwoord van Autohero België

Antwoord van Autohero België
Ik had een top ervaring in kortrijk bij Niguel de wagen was zeer netjes en in goede staat, danku autohero

Antwoord van Autohero België
Alles in verband met de uitleg die ik heb gekregen van Miguel was in orde. Bij het ingeven van de autogegevens, had ik zelf enkele foutjes gemaakt maar dit heeft geen impact gehad op de waardebeoordeling. Bij het afhalen van de wagen, waren er enkele schadegevallen niet aangegeven, maar dit wordt door autohero rechtgezet.

Antwoord van Autohero België
eerste auto gekocht bij autohero en ik moet zeggen dat het perfect is verlopen, ze mailen je stap bij stap wat er met de auto gebeurd tot de levering.
Bedankt autohero

Antwoord van Autohero België
Het houd geen steek 15x opnieuw laten taxeren , vaste prijs gekregen tot als je daar bent en dan "scheelt er iets met de computer" en krijgt ge uiteindelijk de helft van de prijs aangeboden.

Antwoord van Autohero België
auto ingewisseld en nieuwe auto gekocht vanmorgen
zeer professionele en vriendelijke hulp van Jurgen in Kortrijk
transparant bedrijf, top !
EB

Antwoord van Autohero België
Vriendelijke en professionele medewerkers op het filiaal.
Correcte en vlotte afhandeling van de overname van onze wagen.Stipte naleving van controle en betaling van het afgesproken bedrag.
Wat ons betreft een perfecte ervaring met "Wij kopen auto's"

Antwoord van Autohero België
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.