Verkoper Ayman heeft ons vriendelijk ontvangen. Hij heeft alles netjes uitgelegd en ons de tijd gegeven om het voertuig grondig te bekijken. Hij was zeer volledig en deed zijn uiterste best om onze... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Geschreven door het bedrijf
Geschreven door het bedrijf

Inclusief 12 maanden garantie | Getest & rijklaar gemaakt | 21 dagen geld-terug-garantie

Uitbreidingstraat 82, 2600, Berchem (Antwerpen), België
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Top service ! Heel goede uitleg en topman Koen bij levering ! Zeker aanrader !

Antwoord van Autohero België
Ben hier terechtgekomen met veel onzekerheden maar na een paar telefoontjes en goed beantwoorden vragen ben ik heel content en gerustgesteld. Ayman heeft mij perfect snel en vloeiend geholpen in het ophaal/afleverpunt in Herstal!

Antwoord van Autohero België
Mijn auto komen ophalen en heel goed onthaald geweest.

Antwoord van Autohero België
Voor de eerste keer een wagen gekocht en volledig online .alles verliep super vlot en was volledig correct … wagen werd afgeleverd volgens afspraak
Enige iets mindere punt .De wagen zou gepoetst zijn maar dit was binnen niet grondig genoeg de vakken in de deur waren niet proper en buitenkat toch nog wel wat zand op ….
Voor de rest een zeer goede algemene indruk .ik zal in de toekomst zeker nog een wagen kopen bij deze firma

Antwoord van Autohero België
Vlot verloop gehad van de 2de aankoop van een wagen Bij Auto Hero en ook een goede overname prijs gehad voor de in te ruilen wagen.
Zeer tevreden over de persoon die onze wagen moest afleveren in Kortrijk!!!!!

Antwoord van Autohero België
Voor verkoop ging het vlot maar bij de levering zag ik andere schades aan de auto waarvan ik niet op de hoogte was gebracht. Auto hero heeft een slechte afterservice waar je nooit telefonisch terecht kan. Eigelijk wordt je int zak gezet!

Antwoord van Autohero België
Heel goede service. Alles gebeurt online dus ik was eerst twijfelachtig. Maar je krijgt echt veel bijstand en alles wordt goed opgevolgd. Ik ben mijn auto gaan ophalen in Kortrijk en ook hier zeer tevreden van. Jurgen was heel sympathiek en legde alles goed uit. Hier zou ik zeker nog een wagen kopen!

Antwoord van Autohero België
Aangenaam verrast door de service en levering. Omdat alles online was, was ik een beetje nerveus, maar alles is toch enorm vlot verlopen! Kunnen ophalen niet te ver van huis, supervriendelijke hulp gekregen in een goed verstaanbaar Nederlands in Hersta! Heel erg bedankt voor de moeite!

Antwoord van Autohero België
Was spannend een auto te kopen zonder een proefrit maar alles is soepel en zonder problemen verlopen.
Auto mag 3 weken getest worden en kan teruggegeven worden als ik het niet ok vind. Is niet nodig geweest, ik heb de auto nog 😁

Antwoord van Autohero België
Aangenaam verrast door de service en levering. Omdat alles online was, was ik een beetje nerveus, maar alles is toch enorm vlot verlopen! Kunnen ophalen niet te ver van huis, supervriendelijke hulp gekregen in een goed verstaanbaar Nederlands in Hersta! Heel erg bedankt voor de moeite!

Antwoord van Autohero België
Alles was perfect was snel en zeer eerlijk als je voor je eerst auto wilt gaan en en goei wilt moe je zeker bij auto hero zijn

Antwoord van Autohero België
Een goeie en professionele ervaring.
Auto in top staat, mooi onderhouden en goed gekuist geweest. Zeker een aanrader voor degene die een nieuwe(tweedehands) wagen willen.
Enige nadeel is de Telefonische klantenservice die je constant belt om te vragen voor een review. Alsnog een verdiende 5/5

Antwoord van Autohero België
Vlotte verkoop en aankoop auto.
Ondanks paar dagen vertraging vd levering toch een perfecte aflevering .
Chauffeur Samir was zeer vriendelijk 10/10 !

Antwoord van Autohero België
Vriendelijk, bereidwillig om te helpen. Rustig en professioneel

Antwoord van Autohero België
Heel goed ,medewerkers van autohero zijn sympathisant

Antwoord van Autohero België
Jurgen bij Autohero Kortrijk heeft mijn vorige auto overgenomen en mijn nieuwe auto afgeleverd zoals afgesproken op tijd en zoals het hoort,proper. Jurgen zelf heeft alles uitgelegd en er zijn tijd voor genomen. Proficiat aan Jurgen en Autohero. Ik heb al andere toestanden meegemaakt bij niet nader te noemen garages.Dit is mijn eerste auto die ik aanschaf bij Autohero en zal dit de volgende keer ook doen.Ik kan maar één minpuntje vinden en dat is dat mijn elektrische wagen maar voor 30 procent was opgeladen, als dat al een minpuntje is.Proficiat aan Jurgen, snelle en correcte man die zijn best doet, dank U daarvoor. Groeten Philippe

Antwoord van Autohero België
Pluspunten:
Snelle levering .
Vriendelijke telefoon medewerkers.
Top voor Jürgen die de wagen leverde, heel vriendelijk en bekwaam. Inruil duurt wel 2 uur maar geen probleem.
Min punten :
Inruil prijs wagen was veel te laag maar geweten dus mag ik niet klagen.
Nieuwe wagen werd vuil geleverd , gewoon eens afgewassen maar heel de nacht buiten gestaan voor levering dus een natte wagen bij levering . Diep clean gebeurd niet en zou mogen voor een wagen in deze prijsklasse .
Autohero heeft ook een kleine herstelling gedaan aan de voorbumper , dat was goed gedaan maar niets afwerking , spuitnevel op de velgen en banden , slecht afgeplakt , witte verf op de zwarte sier stukken . Linkse lamp slecht gemonteerd , zelf in orde moeten brengen koste mij 2 uur om alles in orde te brengen maar ok nu .
Al bij al blij met de aankoop mits beetje werk van mezelf .
Wel spijtig dat de wagens niet te bezichtigen zijn voor aankoop , maar zal wel normaal zijn bij een online aankoop al kost die een klein fortuin .

Antwoord van Autohero België
Doe absoluut geen zaken met Autohero België.
Na het correct invullen van alle gegevens, het uploaden van duidelijke foto’s van mijn wagen en het eerlijk doorgeven van alle informatie, kreeg ik van Autohero een prijsvoorstel voor mijn auto. Op basis van die prijs besliste ik om mijn wagen in te ruilen en een andere auto bij hen aan te kopen.
Omdat ik die nieuwe wagen meteen zou kunnen ophalen, werd mij gevraagd om op voorhand nieuwe nummerplaten aan te vragen. Dat heb ik gedaan, inclusief verzekering en alle bijhorende kosten, volledig in vertrouwen dat de afgesproken prijs zou worden gerespecteerd.
Vervolgens rijd je helemaal naar Machelen, neem je verlof van het werk, laten ze je wagen inspecteren — en die blijkt volledig in orde te zijn, exact zoals vooraf aangegeven.
Daarna mag je drie kwartier wachten, om uiteindelijk te horen dat ze plots duizenden euro’s minder willen betalen dan de prijs die eerder was afgesproken.
Dit is totaal onaanvaardbaar.
De uitleg? Minieme details, zoals een krasje op een velg — zaken die al duidelijk zichtbaar waren op de foto’s die zij vooraf hebben ontvangen en beoordeeld.
Het is ronduit schandalig dat Autohero klanten nieuwe nummerplaten laat aanvragen om een wagen bij hen op te halen, om diezelfde dag te zeggen dat de deal niet doorgaat en je vervolgens verplicht wordt om:
• die nummerplaten opnieuw binnen te brengen (extra kosten),
• de wagen opnieuw uit te schrijven,
• en met tijdverlies en frustratie terug naar huis te rijden.
Dit voelt als een lokprijs-strategie: eerst een aantrekkelijke prijs beloven, klanten laten investeren in tijd, geld en verlof, en dan ter plaatse de prijs brutaal verlagen omdat je daar toch al staat.
Conclusie:
Autohero is onbetrouwbaar, niet transparant en allesbehalve klantgericht.
Bespaar jezelf deze ellende en verkoop je wagen gewoon particulier of via een eerlijke tweedehandsverkoop.
Ik doe hier nooit meer zaken en raad dit niemand aan.

Antwoord van Autohero België
Zeer vlotte aankoop, prima verwerking admin en betaling en professionele aflevering van de wagen. (Mooie doorzichtige camionnette, tof)
Wagen is in correcte staat, nog niet veel kunnen rijden, maar ziet er goed uit.
Minpuntje de auto is vanbinnen gekuist met een goedkope spuitbus om de boel op te blinken, resultaat alles wat je vastpakt plakt en voelt vies aan en zetels zijn spekglad geworden, het maakt het leder van de zetels zelfs hard. We gaan de wagen vanbinnen profesioneel moeten laten herkuisen.

Antwoord van Autohero België
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.