Verkoper Ayman heeft ons vriendelijk ontvangen. Hij heeft alles netjes uitgelegd en ons de tijd gegeven om het voertuig grondig te bekijken. Hij was zeer volledig en deed zijn uiterste best om onze... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Geschreven door het bedrijf
Geschreven door het bedrijf

Inclusief 12 maanden garantie | Getest & rijklaar gemaakt | 21 dagen geld-terug-garantie

Uitbreidingstraat 82, 2600, Berchem (Antwerpen), België
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Super service, heel makkelijk in gebruik. Ook de aflevering super ervaring. Top leverancier die tijd heeft voor zijn klanten desondanks het slechte weer. Duidelijke uitleg en vriendelijk. Top ervaring.

Antwoord van Autohero België
Vriendelijkheid snelle services ook en als je een probleem hebt wordt er naar je geluisterd en voor een oplossing gezocht wat vooral voordelig is voor de klant!

Antwoord van Autohero België
Heel snelle afhandeling bij de inruiling van een oud- en de aankoop van een nieuw voertuig. De klantenservice is vriendelijk en geeft snelle en nuttige informatie bij vragen. Wanneer we onze auto gingen afhalen in Kortrijk heeft Jurgen de afhandeling perfect verzorgd door een goede uitleg te geven over het proces van de inruiling en over het nieuwe voertuig. Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van het bedrijf!

Antwoord van Autohero België
Ik heb er op 6 maand 2 wagens gekocht en na 4 maand wou ik 1 wagen verkopen, en kreeg een prijs dat ik 4000 euro kwijt was na 4 maand.
Ik ben tevreden over de service en de verkoop maar na 4 maand 4000 euro verliezen op een wagen die bij hun is aangkocht vind ik wel overdreven. Daarom koop ik er geen wagens meer

Antwoord van Autohero België
De bestelling en levering zijn optimaal verlopen, zeer behulpzame medewerkers met een goede uitleg.

Antwoord van Autohero België
Heel goede professionele mevrouw aan de lijn gehad!!!

Antwoord van Autohero België
super service en super vriendelijk en behulpzaam bij de aflevering
Jonathan heeft hier met de lach zijn tijd genomen om de nodige info te bezorgen

Antwoord van Autohero België
Ze verkopen autos die ze zelf nog niet hebben staan ze beloven je een lever datum endan zeggen ze weken Lang dat ze de papieren van de vorige eigenaar nog niet hebben ! Als je mail stuurt voor contact op te nemen laten ze niets weten en als je zelf belt dan geven ze allemaal een antwoord waar je niets mee bent ! Heel ontevreden over auto hero zou het zeker niemand aanraden slechte service en veel beloven maar niets waarmaken !

Antwoord van Autohero België
Begin december auto gekocht bij autohero
De benzinetank was zo goed als leeg dus de dag erop gaan tanken. Kom ik thuis en zag dat de wagen lekte.
Direct mailtje gestuurd met de vraag om dit op te lossen maar dat doen ze niet je moet zelf naar garage gaan.
Ik kreeg 2 opties auto5 en midas.
Geen enkele auto5 in m,n buurt deed deze herstelling.
Midas zei doodleuk...sorry wij werken niet meer met autohero omwille slechte betalers.
Daar stond ik dan zonder auto en zonder hulp.
Heb hen dan gevraagd voor een reserve wagen daar ik afhankelijk ben van auto om naar dialyse te rijden.
Daar geen respons op gehad dus heb bijna 2.5 weken zonder auto gezeten. Heb hen de opdracht gegeven om de auto te retourneren wat pas kon bijna 2 weken later.
Van de chauffeur helemaal geen klagen...heel vriendelijk. Maar de afdeling claims geen goed woord

Antwoord van Autohero België
Hebben gevonden wat we willen en alles is perfect gelopen

Antwoord van Autohero België
Tevreden van Niguel (auto hero kortrijk). Vriendelijk. Geef voldoende uitleg. Top

Antwoord van Autohero België
Goede en snelle service, de wagen is zoals hij is op foto’s, en goed geholpen door de man daar met de eindkoop, veel dank aan niguel zeer goede verkoper en door hem goed geholpen.

Antwoord van Autohero België
Onlangs heb ik een auto gekocht bij deze garage en mijn ervaring was van begin tot eind zeer positief. Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. De garage straalt vertrouwen uit en neemt echt de tijd voor de klant.
Een speciale dank aan Niguel, die het hele proces bijzonder prettig heeft begeleid. Hij communiceert helder, denkt mee en komt zijn afspraken na. Geen gladde verkooppraatjes, maar eerlijk en transparant advies. Dat geeft een fijn en gerust gevoel bij zo’n belangrijke aankoop.
De auto werd keurig afgeleverd en alles was netjes geregeld. Kortom: een garage waar service, betrouwbaarheid en klantgerichtheid duidelijk vooropstaan. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede auto en een prettige koopervaring.

Antwoord van Autohero België
In juni auto gekocht, had vermeld dat er wat ratellende geluid van onder auto komt en bovendien ik kon geen AdBlue informatie in mijn infotainmentzien. Heb die binnen gebracht bij dealer en amai amai auto was gechiptuned en AdBlue uitgeschakeld aan mij verkocht. Je neemt dan contact op met hun in hoop dat ze alles recht zetten maar nee hun oplossing is gewoon auto terugnemen aan mijn aankoopprijs, wel hie zit het dan mijn kredietkoaten die ik via hun heb aangenomen en alle andere kosten die ik daaraan heb nee dat is hun probleem blijkbaar niet. TEN 1STE PLEGEN ZE MILIEUFRAUDE EN CONSUMENBEDROG.
Ik ben misschien nu toevallig de eerste die zo'n probleem heeft ondernomen maar het zou me niet verassen hoeveel autos eigenlijk niet in orde zijn.
IK ZOU DEZE BEDRIJF ZEKER NIET AANRADEN. FRAUDEURS
Ik heb drie klachten ingediend omdat de auto vanaf het begin problemen had. De olie vermengde zich met de koelvloeistof en er was sprake van overmatig olieverbruik. Na drie diagnoses wees alles op motorstoring en de noodzaak tot vervanging. Autohero weigerde dit pertinent omdat ik de standaardgarantie had, die niet langer dekking biedt. Als u overweegt een auto bij dit bedrijf te kopen, raad ik u aan goed na te denken. Deze auto's missen deugdelijke kwaliteitscontrole en veroorzaken problemen voor de koper. Ik heb mijn geld en tijd verspild.

Antwoord van Autohero België
Alles verliep heel vlot, duidelijke communicatie en heel vriendelijk aan de telefoon

Antwoord van Autohero België
Goed ontvangen door het personeel. Ik ben geholpen door een heer genaamd Niguel. Heel vriendelijk ook. Overdracht van de wagen verliep heel soepel. Ik ben blij met de aankoop van de wagen.

Antwoord van Autohero België
Vriendelijke man,
Was begin van de verwachte uren al aan huis. Wagen was wel heel vuill.
De levering en ophaling is perfect en goed verlopen. Al credits voor Ayman.
Hopend op veel kilometers zonder zorgen nu.

Antwoord van Autohero België
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.