Bannerbuzz Reviews 

192
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great experience end to end. Website is simple to navigate and use. Swift reply with proof. Arrived 1 day early with accurate tracking. Quality production.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered mistakenly thinking they were based in NSW. My tracking shows my banner was made in India, transported 20hours across India to Mumbai. Flown to Paris, then flown to China, before being flown... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really great products. This is now my go-to site for any marketing related products. They always seem to have what I need and their follow up communication is always quick and customer serviced focu... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order came out wrong. They made gold heart and infinity sign and they should have been rose gold. Contacted them. No answer. Got generic email that said they would look into it and obviously are not g... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

192 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(192)

86 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company to deal with

Great communication, fast to implement design changes we requested, using the express postage worked a treat & the end product is fantastic!

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hey DPS! We are delighted to hear that you are pleased with our products and services. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraudulent business practices

Advertises as being in Australia, everything is a lie. Company is in India, they have sent me the wrong size 2x and refuse to engage with my email communication. They are a signage company that don't know the difference between cm and mm! They hang up on phone calls when complaints are being made. Avoid this company at all costs

2 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hi Dale, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. The issue has been escalated internally with the details you have provided. We will update you regarding the issue at the earliest.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not recommend

Product quality average. Communication poor. Advertises as Australian. Its not. Product comes from India. Paid express shipping. Came over a week after expected. Ignoring all emails now regarding complaints. Do not recommend

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hi Megan, We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. The issue has been escalated internally with the details you have provided. We will update you regarding the issue at the earliest.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Gloss website does love up to the standard

⭐ 1 Star – Very disappointing experience

I’ve been completely let down by BannerBuzz. They constantly bombard you with promotional emails, yet when you actually use their online portal as they insist, nothing happens — no action, no follow-through, and endless delays.

The quality of the product I received was second-rate and faded so quickly it was embarrassing. I cancelled my next order and went with a local provider — had my new product in 7 days, while BannerBuzz was still messing around 30 days later trying to get the original order right.

My next challenge is trying to get my refund, which so far has been just as frustrating as the ordering process.

Terrible communication, poor quality, and a disappointing experience from start to finish. I won’t be using them again.

10 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hi Tom, Thank you for sharing your feedback. We sincerely regret that your experience with us did not meet your expectations.

Regarding the images you shared from your previous order, please note that they were for Custom Roll Labels, which we do not recommend for outdoor use such as on vehicles, etc. Our team did provide you with links and detailed descriptions of suitable products to help meet your specific requirements.

Please be assured that your recent order has been canceled as per your request, and a refund request has been submitted for processing. You will receive confirmation once the refund has been completed.

We truly regret any frustration caused during this process and appreciate your patience. Should you have any further questions or require assistance, please feel free to reach out.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

How is this company still in business?

Seriously I am unsure how this company remains in business. I went into the website to order some custom stickers on a roll. I needed them at a custom size. Which wasn't available as an option. So I emailed the company asking for a quote for custom size stickers. After speaking to 4 different sales people and providing artwork, dimensions and quantity and explaining the use of the sticker to multiple people I couldn't get a single quote.

I provided print ready art work of a single image, and then was asked if I need all the stickers to have the same image? There was only 1 image in the artwork.

I was asked if it needed to be transparent and told to go to the website to select options. When I clearly stated it has a white background and paper is fine as they are to cover a floor plan. I was then asked which product I wanted even after I had told them I wanted a quote for custom die cut stickers ON A ROLL.

Then from the 4th sales person I was asked what size I wanted and was asked to select from their default sizes after I asked repeatedly for a custom quote for a custom size sticker and I provided the exact dimensions.

All of this took several days, multiple emails and multiple sale people and not a single price or even "sorry we don't do custom size stickers"

I don't think an actual sales person works there cause they couldn't sell water in a desert.

12 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hello Anthony, we sincerely apologize for the inconvenience caused. We are committed to providing efficient service to every customer, but we understand there is always room for improvement. Your feedback is truly valuable to us, and we will certainly take it into account as we work to enhance the overall customer experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bannerbuzz has been great to work with

Bannerbuzz has been great to work with. They have prompt service and the quality of the products have been great so far. Looking forward to seeing my new banners.
Also their loyalty and discount offers are excellent!

14 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hey Christina! We are delighted to hear that you are pleased with our product, service and discount offers. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive! 

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality Stuff

Fast delivery, good quality of items, easy payment process, true to description. Will buy more banners!

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

We're pleased to know that you had a positive experience with us. Your satisfaction means a lot to us, and we're here to ensure your future interactions with our platform are just as seamless. If you have any more feedback or questions, feel free to share. Thanks for your kind words! 

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are a completely dodgy business…

They are a completely dodgy business…
They are a completely dodgy business with no quality control and really poor customer service.

Half the products I ordered never came and they wouldn't refund even after harassing them daily for 2 weeks. I finally got the refund 2.5 weeks and 20 emails later.

Their Banner doesn't even fit the stand they sent and they have asked me 3 times now to take photos which I have done and they keep coming back and asking me to jump through hoops, but still no refund for this product.

RUN RUN RUN AWAY FROM THESE CLOWNS!!!

Edit: Don’t believe their response below I got a refund on the items I didn’t receive but it took them 2 weeks of constant phone calls every day to get it. The banner doesn’t fit but they have made me take photos and videos 3 times now and still they ask for another video. They are making me jump through hoop after hoop and full of lies and deception.

11 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hi Darren, we apologize for the inconvenience you’ve experienced. We always strive to offer efficient service, so it’s unfortunate that you’ve encountered an issue. Our team has processed a refund for the partial products. Rest assured, if there's any issue on our end with the banner product, we’ll resolve it. For that, please provide the requested details so our team can assist you further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Setting up organisation

Everything i proposed for the Flag and car sign went to my recommendation. I am impressed on the direct result.

11 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hey Bob! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive! 

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

We will not be using them again

We have used BannerBuzz for many items over the years and they are good enough quality and what you expect for the price. Unfortunately we have been very disappointed in their communication and customer service on our last 2 orders of car decals, taking 2 weeks to send us the initial proof then 4 weeks to send 2 small decals after payment had been made...WILL NOT BE USING THEM AGAIN!

7 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hello Fraggle, we apologize for the inconvenience you've experienced. Our goal is to provide fast and efficient service to every customer, and we're sorry to hear about the issue you've encountered. Unfortunately, we couldn't find your order details based on your review comment and name. Could you please share your order numbers with your concern by emailing us at feedback@bannerbuzz.com and addressing the review team? This will help us check and address your concerns more effectively. Moreover, we're glad to know that you are satisfied with our products and pricing.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to use ordering system

4 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hey Helen! We're pleased to know that you found our website user-friendly and had a positive experience. Your satisfaction means a lot to us, and we're here to ensure your future interactions with our platform are just as seamless. If you have any more feedback or questions, feel free to share. Thanks for your kind words! 

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

VERY HELPFUL WHEN WE CALLED FOR…

VERY HELPFUL WHEN WE CALLED FOR ASSISTANCE

24 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Thank you, Bob, for letting us know we were able to help you out! We're thrilled to hear that you are happy with our service. If you have any questions or need any assistance in the future, please feel free to reach out. We look forward to serving you again! 

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow first time user

Wow first time user. What a great product and easy to use website. Great work Bannerbuzz

23 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hey Corrado! We are delighted to hear that you are pleased with our product and website. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive! 

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

they gave great help

23 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Thank you, Katharine, for letting us know we were able to help you out! We're thrilled to hear that you are happy with our service. If you have any questions or need any assistance in the future, please feel free to reach out. We look forward to serving you again! 

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A very easy ordering process.

A very easy ordering process.

The ordering system works brilliantly & makes the whole process so easy.

I will definitely return.

17 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hey Kevin! We're pleased to know that you found our website user-friendly and had a positive experience. Your satisfaction means a lot to us, and we're here to ensure your future interactions with our platform are just as seamless. If you have any more feedback or questions, feel free to share. Thanks for your kind words! 

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company is very easy to order…

This company is very easy to order from. The process is efficient and prices are great.

15 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hey Joanne! We're pleased to know that you found our website user-friendly and happy with the pricing. Your satisfaction means a lot to us, and we're here to ensure your future interactions with our platform are just as seamless. If you have any more feedback or questions, feel free to share. Thanks for your kind words! 

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product offered at highly…

Good product offered at highly competitive prices. Happy customer. Shipping could be faster though.

24 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hello David, thank you so much for your feedback! We're delighted to hear that you appreciate our pricing and happy with the product. We always strive to offer the best value for our customers. If there's anything else you need or have questions about, feel free to let us know. 

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Better Customer Experience

Better experience with you guys than we have found elsewhere. Great job!

17 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hey Alex! We're pleased to know that you had a positive experience. Your satisfaction means a lot to us, and we're here to ensure your future interactions with our platform are just as seamless. If you have any more feedback or questions, feel free to share. Thanks for your kind words! 

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY!

DO NOT BUY!! We placed an order on the very clear condition that delivery would be no later than a specified date and was assured that as long as we paid for priority shipping they would arrive on time. But of course they didn't arrive on time (3 days later), so we had a trade show booth with no signage. Called their 'support' but was just repeatedly read the script that says 'our policy is that 89% of orders arrive on time'. No refund or compensation of any kind. Shop somewhere else!!

3 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Dear Steve, we deeply apologize for any inconvenience caused. As per the call conversation, our team mentioned that selecting priority shipping does not guarantee on-time delivery; there might be a delay of +1 business day. This information is also provided on the website cart page alongside the priority shipping option. Your product was delivered within the specified shipping timeframe. Rest assured, our team is already in contact with you and will provide the best possible resolution.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to use design tool

10 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Bannerbuzz

Antwoord van Bannerbuzz

Hey Paul! We're pleased to know that you found our design tool user-friendly and had a positive experience. Your satisfaction means a lot to us, and we're here to ensure your future interactions with our platform are just as seamless. If you have any more feedback or questions, feel free to share. Thanks for your kind words! 

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer