Bathing Solutions Reviews 

1.594
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The package's for the bathroom were delivered early on the 12 Oct. The installer, Simon reference number 217755, arrived after 9am had a look at the job and put down a covering to protect the carpet... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

A couple of changes were made by company for initial survey and also for installation dates didn't impact us much as retired. The price £10576 for just a shower (this was with no VAT because of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everyone was brilliant from Ann who designed the bathroom to Joe who installed it he was a brilliant installer,knew his job well.I am so pleased with my bathroom I would certainly recommend bathroom... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have had a very positive experience with Bathing Solutions in the installation of a new walk in shower, wc, basin, flooring and wall panelling. The work over 5 days was carried out most efficiently... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Badkamerinstallateur

Geschreven door het bedrijf

Bathing Solutions were one of the first companies to specialise in the supply and installation of bathrooms specifically designed for the mature customer. Many of our products are made in our own UK factory. Today, we are probably the largest company in the market place through dedication, professionalism and commitment to our customers. We pride ourselves on being able to make a real difference to the lives and well-being of our customers. We have designed and installed bathing solutions for many thousands of customers and every day we receive praise and endorsement from them for the quality of our products and the service we provide – most especially the fitting and installation. Our business isn’t just about supplying and installing new bathrooms; it’s about providing a total solution to our customer’s needs. That’s why we say we are Bathing Solutions; it’s who we are; it’s what we do.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 76% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(1.594)

190 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After 3 weeks I still do not have a…

After 3 weeks I still do not have a working shower and difficulty moving around my home. I am advised that the plumber will not attend for a further 7 days. So unprofessional it takes my breath away! It says alot that the company only seems to respond to positive reviews.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

We're sorry to read that you have been disappointed with your experience and understand how frustrating it must be to be without a working shower, particularly when this is affecting your mobility and day-to-day life.

Having reviewed your repair, I can see that we attended your property on 27 July; however, we were unable to gain access as no one was at home. As a result, the remedial appointment had to be rearranged for the week commencing 3 August.

I can also see that you have been in contact with our Customer Services team to help get this matter resolved, and an installer is due to attend on 4 or 5 August to address the outstanding works.

We appreciate your patience while this has been arranged and apologise for the inconvenience caused. We take all feedback seriously and will continue to monitor the progress of your repair to help ensure this is resolved as quickly as possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Another excellent job from EA Mobility.

Another excellent job from EA Mobility.
Having seen their work previously, I was happy to employ EA Mobility to install a wet room for my father. They were friendly and professional throughout, from initial site visit, to the final fitting of the grab rails.
Credit to Robert for amazing patience in sorting our tricky job and to Adam for incredibly neat and tidy fitting.
I would highly recommend this company.

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Greetings Jessie,

Thank you for sharing your thoughts with us. We always strive to provide the best experience to our valued customers.

Referrals are the best compliment we can receive. If you have friends or family who could benefit, please let them know about us.

Best wishes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service always reliable used…

Excellent service always reliable used TLB plumbing many times for my bathroom refurbishments

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hello Sarah-jayne,

It's always a pleasure to hear from our customers. Your insights are invaluable to us.

Thank you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, delivered on with no fuss, shower installed as described by a very competent fitter, who made sure I was happy at every stage.

16 juli 2026
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hey David,

We're thrilled to read your feedback and truly appreciate you taking the time to share your experience.

Your positive experience can be shared among friends and family. We'd love to serve them too.

Best wishes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reference 215730 Bathroom Conversion

Reference 215730 Bathroom Conversion
Excellent and friendly service from the initial surveys by Henry Gourley and Matt Robertson to the contract administrator Anita Kaur and the top notch workmanship of Joe Mcguillan who put the plans into reality in just four days. My dad who is ninety, and who the conversion was all for, is absolutely delighted. Highly recommend.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hi Gerald,

Your feedback means a lot to our team and community. Thanks for contributing your perspective.

Best wishes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m very pleased with this company

I’m very pleased with this company, I highly recommend using them; they kept me informed, the work was done to a high standard and they didn’t back down from a challenge but sorted it out and kept the cost down.

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hi Kevin,

Thank you for sharing your thoughts with us. We always strive to provide the best experience to our valued customers.

With gratitude.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional and helpful

Bathing Solutions were very professional from start to finish all told it took 1 week from the initial visit to the conclusion of the shower installation. I was very pleased with the work carried out by Stewart and Lee they kept me informed every step of the way and also worked cleanly making sure everything was tidy each night.

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hey Sandra,

It's always a pleasure to hear from our customers. Your insights are invaluable to us.

Remember, each time you refer a friend, both of you get special benefits. Spread the word!

Cheers.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our things are very

Our things are very, very, very high standard. I should’ve paid extra.

30 juni 2026
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hello Geoff,

We're thrilled to read your feedback and truly appreciate you taking the time to share your experience.

Best wishes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience from all

From the moment our fitter turned up he walked us through what he was going to do
Chris was polite and a credit to the company
he always tided up after himself gave good advice about small details and considering he was on his own and fitted a wet room it didn't take him long

Sorry it was a big job Chris but you've made showering so much easy thank you

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hello Yeti,

Reading such feedback brightens our day. We're happy to know you had a positive experience.

If you know anyone who could benefit from our services, please don't hesitate to recommend us.

Cheers.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely poor customer service…

The customer service team here are abysmal. Absolutely no interest in assisting with a simple query that I'm really struck with if I can't get a response. I'd hate to think there's any elderly people out there trying and failing to get any help like this so be very cautious with regards to using this company. Please don't respond and suddenly offer to help and look into the matter as you've made it clear you're not interested in assisting once someone has one of your full mobility bathrooms. Quick note to say the technical department were much for accommodating thank goodness. But customer services need some training!
Addition following response from company: I never once wanted to use the warranty and request you to do anything other than answer a simple question about your product which is in my house. I was completely ignored and you didn't even have the decently to respond when I were politely explained I really needed to just ascertain a simple fact to enable me to seek help elsewhere. Try and explain away your shocking behaviour all you want but the 1 star is very deserved.

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We are sorry to learn that you were dissatisfied with your experience when contacting our Customer Service team.

To provide some context, you were not the original purchaser of the installation and, due to data protection requirements and the non-transferable nature of our warranty, we were unable to discuss details of the original contract or installation. The installation in question was also completed more than six years ago and therefore falls outside of our warranty period.

Our intention was never to dismiss your enquiry. Rather, we sought to provide the most appropriate guidance available by advising that an independent local tradesperson inspect the issue and provide recommendations, as we were unable to offer warranty support under the circumstances.

We appreciate that this may not have been the outcome you were hoping for, but the advice given was intended to place you in the best-informed position possible while ensuring we complied with our legal obligations regarding customer information.

We are pleased to note your positive comments regarding our Technical Department and will share your feedback internally as part of our ongoing commitment to improving the customer experience.

Kind regards,

Mobility Plus

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bathroom

Pleasant fitter (Michael Bridges) he talked through each stage, Prompt each day, came back within a few days to change a few things. Everything went very well.
Daily contact from office (Alan Smith) which was good just to check all was going well.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hi customer,

It's always a pleasure to hear from our customers. Your insights are invaluable to us.

Cheers.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kev( our fitter) was superb from start…

Kev( our fitter) was superb from start to finish.He went over and above to make sure that we were happy with everything. He became part of the family during the time he spent with us and we were all very fond of him.His work was professional, his time keeping spot on and we were thrilled to bits with our new bathroom, which is completely safe for my elderly mother. He went out of his way to accommodate us and left the house spotless afterwards. Beth also phoned us every day and kept us in touch every step of the way,ensuring we were happy with everything. Thankyou so much x

26 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Greetings Penny,

Thank you for sharing your thoughts with us. We always strive to provide the best experience to our valued customers.

Your positive experience can be shared among friends and family. We'd love to serve them too.

Warm regards.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A very good company

We are totally pleased with the work carried out. The planning was meticulous and HQ phoned every day to check on progress.
Joe our installer was a hive of activity, he also kept us up to date.
When he left there was no mess, he also covered our floors where he was working.
All in all, two very pleased customers.
Our works number was 215367 to give authentication to my review.

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hi Adam,

Thank you for sharing your thoughts with us. We always strive to provide the best experience to our valued customers.

We grow through word-of-mouth and would be delighted if you introduced us to others who might need our service.

Best wishes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good choice of company xcellent product and installation

Excellent product and installation. Good company to deal with keeping me well informed about the progress of my contract by a well informed and helpful team who were easy to contact and helpful if any questions arose

6 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hi Mr&Mrs,

It's always a pleasure to hear from our customers. Your insights are invaluable to us.

Remember, each time you refer a friend, both of you get special benefits. Spread the word!

Warm regards.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bathroom transformation

I was pleased with the short time taken between contacting the firm and the job being done, in all less than a month. Matt ,the fitter, worked extremely hard and did a very good job, everything was left clean and tidy and he did all he could to make the experience as painless as possible, especially leaving me the use of the upstairs toilet as long as possible! The only reason I haven't given 5 stars is because, through no fault of anyone, a problem arose on day 2 which meant it was almost a completely wasted day, it was left to Matt to tell me about it, I would have expected a call from Eve In the office and /or Paul, the project manager as a matter of courtesy but heard nothing. Other than that I was very happy with the experience.

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hi Jill,

Thank you for sharing your thoughts with us. We always strive to provide the best experience to our valued customers.

Cheers.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional bathroom refurb

We had a fantastic experience working with Bathing Solutions. The customer experience was excellent all the way through, from the planning, design and survey stage with Stuart and Laurance, to the installation itself. Any questions or queries we had were answered promptly and in detail. In addition, the Customer Service Department kept in touch each day to make sure we were happy with everything and also to arrange the rubbish collection at the end of the installation.

The installation itself went fantastically. Our installer, Vasile, was brilliant and did an absolutely incredible job completely overhauling our bathroom in such a short space of time (only 3 days!) and to an impeccable standard. The final result is absolutely beautiful and we couldn't be more thrilled to finally have the bathroom we've always wanted.

Thank you Bathing Solutions - we couldn't be happier!

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hey Mrs,

It's always a pleasure to hear from our customers. Your insights are invaluable to us.

Best wishes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bathroom refurbishment

The materials supplied were of a high quality and were delivered as specified. The employees of Mobility+ we dealt with: designer, project manager and liaison officer(Eve Garwood) were all very helpful.
The bathroom fitters (father and son)arrived punctually each day at 8am and worked steadily through to 4pm. As a result the work was completed well ahead of schedule. The standard of workmanship was excellent and they were thorough in cleaning up after themselves.

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Greetings Neil,

It's always a pleasure to hear from our customers. Your insights are invaluable to us.

Remember, each time you refer a friend, both of you get special benefits. Spread the word!

Cheers.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Installation was very efficient,we are…

Installation was very efficient,we are pleased with our walk in shower

3 juni 2026
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hello ANTHONY,

Thank you for sharing your thoughts with us. We always strive to provide the best experience to our valued customers.

Your positive experience can be shared among friends and family. We'd love to serve them too.

Cheers.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

New small bathroom with walk-in shower

The sales adviser made several errors in the plan. The major error were corrected by the surveyor/project manager resulting in the showering area being squeezed. The installer was wonderful and sorted out most of the problems independent of the project manager. The daily call with Bathing Solutions liaison was reassuring.
The workmanship and knowledge displayed by the installer, Matt, was first rate and deserves a 5 star rating.

The job was completed, as requested, within tight timescales but was quite expensive. It is a shame that the company do not offer a tiled floor!

All in all I was quite happy with the end result and my special thanks to the installer,

3 juni 2026
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hello Andrew,

We're thrilled to read your feedback and truly appreciate you taking the time to share your experience.

Best wishes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fitter was kind and respectful Other…

Fitter was kind and respectful Other staff efficient and listened to my needs --slight hiccup had to follow up toilet and curtain order Overall very pleased indeed Kathleen O'Day

29 mei 2026
Logo Bathing Solutions

Antwoord van Bathing Solutions

Hey Kathleen,

Your feedback means a lot to our team and community. Thanks for contributing your perspective.

Warm regards.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer